Tis nog altijd 1000x beter dan Karl & Co die maar 2 wielrenners kennen: Gilbert en VDBquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:17 schreef DeMessias het volgende:
Eerste volledige aflevering gezien. Ieman moet ze de naam Garate leren uitspreken, dat is een Spanjaard dus geen doffe eVerder: wie stuurt er een interviewer naar Frankrijk die nauwelijks Frans spreekt? Mart zelf was ook erg: Bozic, die kennen wij niet, Breaking news voor een uitgaande transfer en Ligthart nauwelijks laten uitspreken of m niet geloven als hij zegt dat Weening geen NK zou worden. Waterreus was wel top.
Jouw dooddoenertje is behoorlijk afgezaagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis nog altijd 1000x beter dan Karl & Co die maar 2 wielrenners kennen: Gilbert en VDB
Waar hebben ze het anders over gehad?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Jouw dooddoenertje is behoorlijk afgezaagd.
Kijk eens een aflevering, dan weet je het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar hebben ze het anders over gehad?
Ik heb de eerste aflevering gekeken...van zoveel Gilbert en VDB-gefap werd ik misselijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Kijk eens een aflevering, dan weet je het.
Die 2 zijn toch belangrijk voor onze zuiderburen? Net zoals we hier extra letten op Gesink en de Rabo ploeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar hebben ze het anders over gehad?
Dit dus. Als ik naar Nederland 1 kijk erger ik me niet als het over Gesink gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 2 zijn toch belangrijk voor onze zuiderburen? Net zoals we hier extra letten op Gesink en de Rabo ploeg.
Smeets beweert i.t.t. Vannieuwkerke niet dat Gesink met 2 vingers in de neus de Tour gaat winnen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit dus. Als ik naar Nederland 1 kijk erger ik me niet als het over Gesink gaat.
En de Franse regie zorgt ervoor dat hun renners ook nog wat voorstellen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit dus. Als ik naar Nederland 1 kijk erger ik me niet als het over Gesink gaat.
Alleen in jouw droomwereld beweert Karl dat over VDB.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Smeets beweert i.t.t. Vannieuwkerke niet dat Gesink met 2 vingers in de neus de Tour gaat winnen...
Dicht Karl VDB dan geen goede kansen toe?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld beweert Karl dat over VDB.
Ik zal jullie uit de droom helpen, beide hebben niet de capaciteit om de Tour te winnen, ze kunnen meedoen voor podiumplek.als alles meerzit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld beweert Karl dat over VDB.
Helaas denken Karl & DeMessias daar anders over...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef poiuytr het volgende:
Zou ik jullie is een geheimpje gaan vertellen?
VDB en gesink winnen hem beide niet
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef poiuytr het volgende:
Zou ik jullie is een geheimpje gaan vertellen?
![]()
VDB en gesink winnen hem beide niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |