SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dit is zijn vrije dag hequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
Maar royco, jij bent hard aan het werk, dan kun je me helemaal niet in de gaten houden de hele tijd.
Ik zorg wel dat ik ten alle tijde tussen jou en de wodka staquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
Maar royco, jij bent hard aan het werk, dan kun je me helemaal niet in de gaten houden de hele tijd.
Nee ik heb het niet over vandaagquote:
Een goed restant van 2011.. en op mijn vakantie die over 2 dagen begintquote:
quote:
Dit klinkt bijna als een uitdaging...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik ten alle tijde tussen jou en de wodka sta
Hoe was de eerste helft van 2011 voor jou?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef bhm het volgende:
[..]
Een goed restant van 2011.. en op mijn vakantie die over 2 dagen begint
Go ahead, make my day punkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een uitdaging...
Voor mij matig, heb betere eerste helfden gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe was de eerste helft van 2011 voor jou?
Vakantie is lekker, ga je weg?
Aha, is goed. I double dare your chubby white ass.quote:
Waar ben ik aan begonnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aha, is goed. I double dare your chubby white ass.
Nouquote:
vrouwen en drank zo te zienquote:
quote:
Kroatie schijnt erg mooi te zijn, leuk!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:16 schreef bhm het volgende:
[..]
Voor mij matig, heb betere eerste helfden gehad.
En ik ga naar kroatië en nog 2 weken als kamp begeleider
Heb je een stalker?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou
Ik werd gebeld door een nummer dat ik niet kende. Durfde niet terug te bellen (straks was het mijn stalker en dan weet hij zeker dat het mijn nummer is, etc) dus Miss belde terug, klaar met een nepnaam om naar te vragen.
Kreeg ze de vm van Vera. Ken ik niet, opgelost dus. Gaat Vera Miss terugbellen. Dat was niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou
Ik werd gebeld door een nummer dat ik niet kende. Durfde niet terug te bellen (straks was het mijn stalker en dan weet hij zeker dat het mijn nummer is, etc) dus Miss belde terug, klaar met een nepnaam om naar te vragen.
Kreeg ze de vm van Vera. Ken ik niet, opgelost dus. Gaat Vera Miss terugbellen. Dat was niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |