Scherp.quote:
Het zou zelfs nadelig zijn om met een kloon mee te spelen. Het was dus ook niet bedoeld als beschuldiging van valsspelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef catfish het volgende:
er is wel makkelijker vals te spelen denk ik zo
Wyccie maakte ook slechts een grapje, lijkt me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef catfish het volgende:
er is wel makkelijker vals te spelen denk ik zo
de gelijkende naam was me nog niet eens opgevallen (catfish = vis met 'snorharen', geen kat)
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
miracle at st. anna's![]()
do the right thing![]()
bamboozled![]()
malcolm x![]()
25th hour![]()
inside man![]()
she's all that![]()
mo better blues![]()
he got game![]()
en zo'n katrina docu... after the storm ofzo![]()
eh geen ideequote:
Summer of Samquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:40 schreef dekatophetspek het volgende:
Hij heeft ook een film gemaakt over een serie moordenaar die handelt in opdracht van de hond van de buurman !!!! En die Katrina Doc lijkt kwa titel op een nummer van Led Zeppelin alleen dan in de verleden tijd...
In overleg met de jury is dit antwoord goedgekeurd door de vereniging van kattenopspekquote:
Nog 5:quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Robby87 het volgende:
The Shawshank Redemption
Se7en
Million Dollar Baby
Nog 3:quote:
Nog 2:quote:
Nog 1quote:
Nee, die is 7,50 precies dus telt niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door afro op 07-07-2011 10:33:10 ]...
De film die ik vind zit snoop niet in en dre ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
training day
en die horror anthology vmet snoop?
Nope dat is Method Manquote:
Ow hahahquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Horror anthology is niet de titel he
Dat is zo'n film waar snoop host speelt tussen drie kortere films door. Titel is iets met Hood.
Weer Method manquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het gokken method man films ozu me beter af gaan:P
Belly?
Wat heeft Ozu er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het gokken method man films ozu me beter af gaan:P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
![]()
Volgende week ga ik als vraag 3 method man films vragen
Cameo's in 8 mile?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
+1quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef ShaoliN het volgende:
The Wash. Ja ik ben trots schaam me omdat ik dit weet.
9 goede dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef afro het volgende:
Spider-man 1,2,3
X-men 1,2,3 niet in 2 dus dat is 5
fantastic four? 6
Hulk 7
Thor 8
Daredavil 9
iron man 1,2 schijnbaar niet
Of is het niet de stripboek dude?
Ik keek bij Actor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je moet even kijken bij Self, op IMDbIron Man 1 en 2 zit hij wel in.
Ow zat hij er wel in wist geen stripboeken films meer, dus keek ook even op imdb.quote:
Ik wist hetquote:
Komt goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef afro het volgende:
Kan volgende mij nog een punt geven?
Shoalin is dat vergeten![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Komt me ergens bekend voor...
the untouchables?
En Yellow doet er nog wel netjes hoofdletters bij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
bonnie and clyde?
typ ik weer te langzaam![]()
hoofdletters heb ik allang opgegeven om iets sneller te zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En Yellow doet er nog wel netjes hoofdletter bij.
Maar natuurlijk, Polanski zelf op het laatste plaatje.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als ik zeg dat we verder gaan met mijn vorige vraag gaan jullie zeker protesteren?
En dat is 5. Andere bekenden waren nog Maggie Cheung en cinematograaf Christopher Doyle.quote:
Uiteraardquote:
Netjes!quote:
Vond 'm ook niet zo bijzonder, niet onaardig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Robby87 het volgende:
Jep, een film die ik niet snap. Misschien een tweede kans geven om te ontdekken wat er goed aan is...
Dat ga ik écht niet volhouden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
4,5 punt per dag Gil. Dat wordt een eindscore van 140
Stand Juli 2011:quote:
Gill begint wel vaker voortvarendquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
4,5 punt per dag Gil. Dat wordt een eindscore van 140
Daar vond ik hem net op Tim Robbins lijken, niet zozeer op de andere plaatjes. Is het dan Barfly?quote:
intre+1quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar vond ik hem net op Tim Robbins lijken, niet zozeer op de andere plaatjes. Is het dan Barfly?
Baszh +1quote:
quote:
Yesquote:
Bijna.quote:
Daar is gill je zometeen zeer erkentelijk voor.quote:
We komen er wel.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef dekatophetspek het volgende:
zeker een film over de bezopen liefde voor een ouwe brommer?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
Hmmm... grootsheidswaanzin...... gokje op King Kong?
Gilly +1quote:
De spelfout vergeef ik je.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
the league of extraordinary gentlemen?
Thank U, ik had in de gaten dat ik wat mis typte, maar kan zo gauw niet ontdekken waar de fout zat...quote:
Dit had ik niet zo snel verwacht...quote:
Zonder meer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
Mooie film trouwens There Will Be Blood.
quote:
Ik ga uit van welquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef Gillingham het volgende:
Gaan we dit raden, Sands?
Toegegeven, de acteurs zijn aardig bekend.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Zeker omdat er ook een remake is uit begin jaren 90 met Steve Martin in de hoofdrol
Oh ik heb ook nog wel een Stewart voor jequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waren z'n Stewart vragen zo gek nog niet
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Robby87 het volgende:
Misschien is het leuk om een stand bij te houden hoe vaak Sands een topic heeft gekilled?
Dan sta ik niet meer bovenaan deze maand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Robby87 het volgende:
Misschien is het leuk om een stand bij te houden hoe vaak Sands een topic heeft gekilled?
Eerder gokkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou goed dan ik doe ik 1 gokje... father of the bride?
Je kan ook zeggen dat je hem een keer in een lijst op icheckmovies hebt gezienquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
... nou gelooft natuurlijk niemand meer dat ik het niet wist
Ah kijk, was al bang dat de andere haarkleur jullie op een dwaalspoor had gezetquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef dekatophetspek het volgende:
Komt het misschien uit Police Squad ?
quote:
quote:
quote:
Dat maakt 11quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef lamers het volgende:
Boondock Saints
The Deer Hunter
Sleepy Hollow
The Prophecy 1-3![]()
![]()
Click
The Dead Zone
Hairspray
Pulp Fiction
True Romance
13quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
the ipcress file
king of new york
welcome to the jungle
Die welquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh niet the ipcress file, maar the anderson tapes bedoel ik
De laatste!quote:
Je zag me al aankomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik liet de laatste expres voor je over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |