Leiden heeft inderdaad een prachtig station. In de zin van praktisch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
Leiden.Mooi station. Duidelijk. Heel gestructureerd. Op loopafstand naar het FSW gebouw. Niets mis mee. Mooi plafond ook.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht een man van principes te zijn.
Godverdorie.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Bij deze mijn oprechte excuses
Komen jullie maar allebei. Dan ga ik jullie het station laten zien. HET IS ZO GROOOT.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik uit Sittard kom, zal ik dan maar direct naar jou gaan om je station aan te bidden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het allemaal niet zo serieus, ik wist niet dat je bijna zat te koken achter je computertjequote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
niet nodig hoor. ik was in een pesthumeur. maar bedankt, insgelijks wel.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komen jullie naar allebei. Dan ga ik jullie het station laten zien. HET IS ZO GROOOT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Jordy thuis moet blijven, want zijn tantes hond moetvijf
keer
per dag
uitgelaten worden.
![]()
Ja, ik was behoorlijk pissig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus, ik wist niet dat je bijna zat te koken achter je computertje
Dat is zeker een verwende bitch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
keer
per dag
uitgelaten worden.
Ik krijg er geld voor, dus dan mag dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
keer
per dag
uitgelaten worden.
... dus ik mag mee cashen als ik mee ga uitlaten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg er geld voor, dus dan mag dat.
Dan neem je de hond mee. Ik woon bij een park waar je hondenpoep niet hoeft op te ruimen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg er geld voor, dus dan mag dat.
Ja, ¤0,10 per keerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
... dus ik mag mee cashen als ik mee ga uitlaten?
Gadverdamme. Ik haat zulkse hondenbezitters.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan neem je de hond mee. Ik woon bij een park waar je hondenpoep niet hoeft op te ruimen.![]()
Ik ruim die shit nooit op. Moest eerder ook niet, rot toch op, die stront vergaat wel een keerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan neem je de hond mee. Ik woon bij een park waar je hondenpoep niet hoeft op te ruimen.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ruim die shit nooit op. Moest eerder ook niet, rot toch op, die stront vergaat wel een keer
Ik ben er ook niet dol op, ook al is het in dit geval niet verplicht. Het hele veld hier zit onder de kak. Dan verwachten ze ook nog dat kinderen hier gaan spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik haat zulkse hondenbezitters.
wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dol op, ook al is het in dit geval niet verplicht. Het hele veld hier zit onder de kak. Dan verwachten ze ook nog dat kinderen hier gaan spelen.
Zoals ik al zei: Sittard.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Sterker nog: Er is gewoon een hele afscheiding gemaakt voor de honden, en even later gaan ze zeiken over die plastic zakjes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |