Ja, ik was behoorlijk pissig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus, ik wist niet dat je bijna zat te koken achter je computertje
Dat is zeker een verwende bitch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy thuis moet blijven, want zijn tantes hond moetvijf
keer
per dag
uitgelaten worden.
Ik krijg er geld voor, dus dan mag dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy thuis moet blijven, want zijn tantes hond moetvijf
keer
per dag
uitgelaten worden.
... dus ik mag mee cashen als ik mee ga uitlaten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg er geld voor, dus dan mag dat.
Dan neem je de hond mee. Ik woon bij een park waar je hondenpoep niet hoeft op te ruimen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg er geld voor, dus dan mag dat.
Ja, ¤0,10 per keerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
... dus ik mag mee cashen als ik mee ga uitlaten?
Gadverdamme. Ik haat zulkse hondenbezitters.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan neem je de hond mee. Ik woon bij een park waar je hondenpoep niet hoeft op te ruimen.![]()
Ik ruim die shit nooit op. Moest eerder ook niet, rot toch op, die stront vergaat wel een keerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan neem je de hond mee. Ik woon bij een park waar je hondenpoep niet hoeft op te ruimen.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ruim die shit nooit op. Moest eerder ook niet, rot toch op, die stront vergaat wel een keer
Ik ben er ook niet dol op, ook al is het in dit geval niet verplicht. Het hele veld hier zit onder de kak. Dan verwachten ze ook nog dat kinderen hier gaan spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik haat zulkse hondenbezitters.
wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dol op, ook al is het in dit geval niet verplicht. Het hele veld hier zit onder de kak. Dan verwachten ze ook nog dat kinderen hier gaan spelen.
Zoals ik al zei: Sittard.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Sterker nog: Er is gewoon een hele afscheiding gemaakt voor de honden, en even later gaan ze zeiken over die plastic zakjes etc.
O, Klinker.quote:
Een skatebaan. Op het veld ernaast staan wel een heleboel speeltoestellen. Daar lopen de honden meestal ook.. Het is echt zo zonde. Het is zelfs een archeologisch gebied.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat?Staat er een schommel op dat grasveld ofzo?
Slimme gemeente.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een skatebaan. Op het veld ernaast staan wel een heleboel speeltoestellen. Daar lopen de honden meestal ook.. Het is echt zo zonde. Het is zelfs een archeologisch gebied.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, Klinker.
Treurige Klinker van het alfabet.
Omringd door medeklinkers
allemaal opgetogen.
Mijn ogen trekken jou naar zich toe
Zal ik stoppen bij de poort?
Of zal ik doorgaan tot ik jou bereik?
O jouw donkere haren jouw heldere ogen.
Verberg ik in mijn hoofd.
Rondzwermend tot ze doven.
Maar ja, anders kunnen de honden nergens worden uitgelaten. Het is nogal vol in mijn dorp. Ik woon op de grens van mijn dorp en een ander stadje. Als we een aantal meters verderop hadden gewoond, had ons huis een stuk minder geld gekost.quote:
Gewoon de plaatselijke voetbalclub opheffen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ja, anders kunnen de honden nergens worden uitgelaten. Het is nogal vol in mijn dorp. Ik woon op de grens van mijn dorp en een ander stadje. Als we een aantal meters verderop hadden gewoond, had ons huis mijn een stuk minder geld gekost.
Impliceren dat zo'n dorpje een voetbalclub heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon de plaatselijke voetbalclub opheffen.
Te ver. Dan zouden de hondenbezitters een hele eind moeten lopen om hun hond te laten kakken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon de plaatselijke voetbalclub opheffen.
Plan B: Bom d'rop.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Te ver. Dan zouden de hondenbezitters een hele eind moeten lopen om hun hond te laten kakken.
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat zo'n dorpje een voetbalclub heeft.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat zo'n dorpje een voetbalclub heeft.
Ik vind het zo grappig, een paar users weten waar jij woont, maar de lurkers nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]Nou ja, we hebben er wel eentje hoor. Een gezamenlijke met een paar andere dorpjes en een stad.
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar moeten minstens 5 bommen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |