Wat superlief dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welterusten lieve, schattige, snoezige, donzige, knuffelbare KB.![]()
Meisje zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, jullie hier zijn allemaal vet lang.
Nee hoor, want meisjes kunnen helemaal niet kiezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb wel meer keuze tijdens het winkelen.![]()
Het enige recht van de man is het aanrecht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, want meisjes kunnen helemaal niet kiezen.
Schouders en geen bonenstaak, geen kusje.quote:
Vanwege zulke bijdehante uitspraken, danwel afkomstig van het vrouwelijk geslacht, ben ik dus homo geworden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het enige recht van de man is het aanrecht.
Ik doe alle vrouwen een gunst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanwege zulke bijdehante uitspraken, danwel afkomstig van het vrouwelijk geslacht, ben ik dus homo geworden.
Sommige vrouwen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
De lurkers denken van: wtf doen die twee nou.__
Hoezo dat danquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]In het Journalistiek studeren topic zit het echt vol met lurkers. Echt heel veel..
Ik wilde iets zeggen, maar ik dacht: mweh, dat is gemeen voor hem. Dus ik houd me in.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Mr.DD het volgende:
Morgen laatste keer fysio van deze 5 weken. Vooral na die sessie gister heb ik er 0 zin meer in. Had een fysio (stagaire) die mijn 'gebrek' leek te zien als een fout van mijn kant. Lul.
Je bent voorspelbaar kut.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik dacht: mweh, dat is gemeen voor hem. Dus ik houd me in.
Nou, nu hebben we 140 posts en 3.319 views. Tijdens de decentrale selectie en de uitslag daarvan steeg het aantal views opeens heel hard en soms kwamen lurkers zich melden.quote:
Hmm.. dat is niet leuk nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Mr.DD het volgende:
Morgen laatste keer fysio van deze 5 weken. Vooral na die sessie gister heb ik er 0 zin meer in. Had een fysio (stagaire) die mijn 'gebrek' leek te zien als een fout van mijn kant. Lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |