Bij deze, bedankt! Ik vind het wel een vette clip eigenlijk. Ben normaal ook niet zo'n fan van hun videoclips maar dit is wel tof.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef Aisumasen het volgende:
Waar is Arn0? Ik ga nú een AM newsflash-alarm versturen.
Per ongeluk online, snel weer weg, en toen toch maar gereleased?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jullie snappen wat hier gebeurd is, toch?
Exact. We zijn te sterk voor zequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Per ongeluk online, snel weer weg, en toen toch maar gereleased?
Dat niet, ik bedoel, ze wisten dat de video door hun fout toch wel verspreid zou worden voordat ze dat eigenlijk gepland hadden, dus hebben ze het heft maar in eigen handen genomen om dat voor te zijn. Niet de eerste keer natuurlijk.quote:
Doen die Amerikanen andersom ook altijd, dit zal ze lerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Arn0 het volgende:
Wel weer typisch dat de video in Amerika niet beschikbaar is
Whahaha, ik hou er wel van dat Alex op sommige momenten helemaal over de top gaat, vaak zelfs in progressie. Toen we "Crying Lightning" voor het eerst hoorden als onderdeel van de nieuwe songs, en ons nog afvroegen waar de singles bleven, was er helemaal géén solo, toen kwam de studio-demo ehhh versie inclusief solo, die gaandeweg alleen maar langer en langer werd, en nu is het ehhh... ditquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef AMDB het volgende:
Die solo in CL vanaf 2:24 klinkt echt helemaal nergens naar
Zelf nog niet gecheckt, hij zegt dat ik een plugin mistwitter:3VOOR12 twitterde op donderdag 07-07-2011 om 18:35:24Audio: drie nummers van het uitstekende Arctic Monkeys concert in Paradiso #ondemand.44918587" target="_blank">http://bit.ly/oxIcAd #hellcat #betyoulookgood #whenthesun reageer retweet
Ik vind jouw versies prima hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:45 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, motherfu....
Jullie vinden het vast niet erg dat ik geen zin heb om de 'schone' intro's en uitro's van deze versie aan de Paradiso-bootleg te plakken? Als het nou om een andere song zou gaan...
Niks mis met wat kleine variatie, dat vind ik alleen maar leuk, maar die solo in CL klinkt gewoon echt nergens naar, variatie of niet, het is gewoon afschuwelijk imhoquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Whahaha, ik hou er wel van dat Alex op sommige momenten helemaal over de top gaat, vaak zelfs in progressie. Toen we "Crying Lightning" voor het eerst hoorden als onderdeel van de nieuwe songs, en ons nog afvroegen waar de singles bleven, was er helemaal géén solo, toen kwam de studio-demo ehhh versie inclusief solo, die gaandeweg alleen maar langer en langer werd, en nu is het ehhh... dit. (Z'n gitaar is alleen hevig vals vanaf een bepaald moment in deze opname.)
Zelfde hebben we natuurlijk gezien tijdens de instrumentale gedeeltes van "The View From The Afternoon", welke in de zomer van 2009 op een hele vette manier uitgebouwd werden, daarna weer even terug bij het oude leken, maar ondertussen weer compleet willekeurig zijn, stiltes (http://www.youtube.com/ watch?v=lY5uTGppgDo @ 2:24, LOL), of ehm... dit (http://www.youtube.com/ watch?v=u_XLCI6Ul78 @ 0:49). Denk dat ze geen enkele tour een nummer helemaal op dezelfde manier gespeeld hebben.
Ik weet dat je het eigenlijk wel wilquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:45 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, motherfu....
Jullie vinden het vast niet erg dat ik geen zin heb om de 'schone' intro's en uitro's van deze versie aan de Paradiso-bootleg te plakken? Als het nou om een andere song zou gaan...
Ik kan er wel om lachen als een bekend artiest als Alex totaal niet lijkt te weten wat hij aan het doen isquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks mis met wat kleine variatie, dat vind ik alleen maar leuk, maar die solo in CL klinkt gewoon echt nergens naar, variatie of niet, het is gewoon afschuwelijk imho
Als het maar niet te lang duurt voor die 40 euro...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen als een bekend artiest als Alex totaal niet lijkt te weten wat hij aan het doen is
Hehe. Denk zo te horen ook niet dat dit heel erg opzettelijk was, hoor... Mijn favoriete 'fuck up' van Alex blijft de solo in "Dangerous Animals" uit de Zane Lowe BBC Radio-sessie. Misschien wel de beste versie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks mis met wat kleine variatie, dat vind ik alleen maar leuk, maar die solo in CL klinkt gewoon echt nergens naar, variatie of niet, het is gewoon afschuwelijk imho
Sorry dat ik hem verpest heb voor jequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef BoerBert het volgende:
Ik hoorde die solo toch pas later op die opnames.
OMGquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hehe. Denk zo te horen ook niet dat dit heel erg opzettelijk was, hoor... Mijn favoriete 'fuck up' van Alex blijft de solo in "Dangerous Animals" uit de Zane Lowe BBC Radio-sessie. Misschien wel de beste versie.
Tweede keer dat ik dit zie en de tweede keer dat ik het gewoon zo ontzettend gaaf vind. Ik hoopte ook echt in Paradiso dat hij dat ging doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
(http://www.youtube.com/ watch?v=lY5uTGppgDo @ 2:24, LOL)
Vergeet niet dat het ook al te zien was in At the Apollo, ook met een strand. De publieksbeelden vind ik in deze clip trouwens ook wel erg tof.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef Xurk het volgende:
De clip, hmm. Het maakt niet zoveel indruk op me, niets echt bijzonders. DSDCIMYC is een stuk toffer en dit voelt op de één of andere manier als dezelfde clip maar dan zonder wazige effecten. Ik ben het ermee eens dat we genoeg clips hebben gezien waarin de band maar een beetje wat rondhangt als band zijnde. De "clip" van BBB had dat ook al een beetje.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef AMDB het volgende:
[..] De publieksbeelden vind ik in deze clip trouwens ook wel erg tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |