abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juni 2002 @ 11:09:07 #26
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_4776070
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 09:36 schreef CrazyByte het volgende:

neej laat die maar lekker verborgen, net als scr dat is ook niet altijd een virus, standaard zijn de screensavers van windows ook .scr!

Sterker nog. Een Windows screensaver is gewoon precies hetzelfde als een .exe, alleen de extensie is anders.
What's the speed of Dark?
pi_4793810
nou ik krijg de hele tijd de melding in hotmail dat er een mailtje dta via mij verzonden zou zijn niet is aangekomen, heb het al voorbij zien komen hier maar kan het zosnel ff niet meer vinden. Waar moest ik nou zijn om dit op te lossen?
pi_4793878
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 23:30 schreef inquestos het volgende:
Hopelijk krijgt dit topic geen deel 2

Het wordt helaas steeds erger: ik had nog nooit een virus gehad, in al die jaren (3,5 jaar) dat ik internet had, en deze week opeens 2: Klez en yahaa, beiden geactiveerd door familieleden

w0t? ik precies hetzelfde
zelfs het gedeelte van de familieleden
pi_4795473
"Exploit-MIME.gen Virus aangetroffen" in een attachment...
geen idee wat voor virus dat is..
pi_4795505
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 12:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
nou ik krijg de hele tijd de melding in hotmail dat er een mailtje dta via mij verzonden zou zijn niet is aangekomen, heb het al voorbij zien komen hier maar kan het zosnel ff niet meer vinden. Waar moest ik nou zijn om dit op te lossen?
dat heb ik ook, en het logbestand dat er bij zit heeft een virus "Exploit-MIME.gen Virus aangetroffen "...
pi_4815060
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 12:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Dit is mij ook al voorgekomen, echter is mij niet bekend welk virus dit is! Aangezien ik geen directe afzender kan achterhalen en geen bepaalde eigenschappen herken, behalve dat het gaat om zogenaamd verzonden mailtjes, die ik nooit verzonden heb!!

Ik zal kijken of ik wat kan vinden, zondag ochtend weet je meer, op z'n vroegst! Of er moet iemand hier zijn die het nu al weet!!

pi_4815080
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 14:21 schreef Elroyb het volgende:

[..]

dat heb ik ook, en het logbestand dat er bij zit heeft een virus "Exploit-MIME.gen Virus aangetroffen "...

Goed dat je me die naam geeft, ik zal dan toch maar fftjes nu opzoek gaan, momentje aub!!
pi_4815186
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 23:51 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Goed dat je me die naam geeft, ik zal dan toch maar fftjes nu opzoek gaan, momentje aub!!

Ok heb al iets.
Linkje naar de site: http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=99273

Mcafee geeft wat info erover, voor zovere ik kon zien niet echt een kwaadaardig virusje en verder vrij makkelijk te verwijderen! Moet wel ff de afzender zien te vinden, ik kan ook niet zeggen of je zelf besmet bent of dat het in dit geval gaat om de gene die het stuurt!!
Maar met mcafee's laatste Dat-files krijg je hem er zeker uit!

Succes ermee!

pi_4815224
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 23:58 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Ok heb al iets.
Linkje naar de site: http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=99273

Mcafee geeft wat info erover, voor zovere ik kon zien niet echt een kwaadaardig virusje en verder vrij makkelijk te verwijderen! Moet wel ff de afzender zien te vinden, ik kan ook niet zeggen of je zelf besmet bent of dat het in dit geval gaat om de gene die het stuurt!!
Maar met mcafee's laatste Dat-files krijg je hem er zeker uit!

Succes ermee!

het leek net alsof het een niet aangekomen mail was die ik heb gestuurd, dus dan zou je zeggen dat ik dat virus heb, maar volgens de virusscanner niet :\
pi_4816435
hellup

ik heb een hotmail virus denk ik

Ik kreeg pas een mailtje en die ging zo:

22rrlrrrrrFFJVFFJAbermaarechterwennalsindien
Wahrendterwijldamitopdat odat
Sondernmaarintegendeelalstoen Weilomdatindemdoordat Obwohlhoewelnachdemnadat Trotdemdesondanksso dassodat
Deshalbdaarombevor voordat Alsodusdanndandaarna 4aenvhjh8CJaJh1CJaJhCJaJhICJaJhjhmCJaJGj 1h ANormalCJ_HaJmHsHtHDADDe
.
.
See the attachement
emailadres was van iemand uit mn klas, we hadden duits repetitie en het was aan mij gericht.. er zat trouwens geen attachment bij.

Later kreeg ik dit mailtje nog een paar keer en van andere afzenders, die ik niet ken, t was weer alleen aan mij gericht en toen zat er wel een attachment bij geloof ik.. ook kreeg ik elke keer na zon mail een mail van hotmail dat het versturen ofzo niet was gelukt, was versturen van een mail met datzelfde onderwerp maar ik heb helemaal niks verstuurd!
dit ongeveer:

Van:
Mail Delivery System<MAILER-DAEMON@hotmail.com>
Onderwerp:
Undelivered Mail Returned to Sender -clau
Bijlage: clau.eml (38k)

This message was created automatically by mail delivery software (Exim).

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:annemieketorsius@hotmail.com

For further assistance, please contact < postmaster@hotmail.com >
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

Copy of your message, including all the headers is attached

en dna virus scan op attach: Exploit-MIME.gen Virus aangetroffen

EN ik ken die annemieke torsius, die zat bij me in de klas vorig jaar.. MAAR ik heb haar emailadres NERGENS op mijn computer.. dus ik denk dat ik mails verstuur aan contactpersonen van andere mensen.. zonder dta ik het weer..

lekker kut is dit zeg

nu net kreeg ik ook weer een mail:

22TFFDDFFlies ei tegen 1 van die jongens stomme eel en ee dachten dat ik dat was en ik kreeg rammel ^_hh5BOJQJ\^Jph^_ 78H^gd_Pp NormalCJ_HaJmHsHtHDADDefault Paragraph FontRiRTable Normal4l4akNo List_^a^aM9___^a]aaaDennis van de Bunt^^^^_UnknownG Times New Roman5Symbol3 Arial16Kf6KfQQr4^^3H]lies

naast alle rare tekens lijkt dat me een normale mail en die "dennis van de bunt" die ken ik, maar ik ken de afzender niet en er zit een attachment bij: clau.dat.scr

clau is ook de titel van de mail, ik heb deze mail nu voor de 2de keer gehad.. 1ste keer was ook van een afzender die ik niet ken.

als ik scan met mcafee krijg ik:

Resultaat virusscan
clau.dat.scr W32/Yaha.g@MM Virus aangetroffen

toen ik virus scan deed toen op die duits mail was er geen virus aangetroffen..

Maarre zijn dit nou echte mails aan mij die verneukt worden of zijn dit nepmails en gebruiken ze dingen uit msn en contactlijst ofzo want 1 emailadres kende ik, en ik ken dus die naam van die gast..

hoop niet zo dat het is anders krijg ik weer gezeik van mensen dat ik hun mailtjes niet beantwoord

p.s. voor de onderwerpen staat FW:

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 30-06-2002 02:21]

pi_4817513
quote:
Op zondag 30 juni 2002 02:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
hellup

ik heb een hotmail virus denk ik

Ik kreeg pas een mailtje en die ging zo:

22rrlrrrrrFFJVFFJAbermaarechterwennalsindien
Wahrendterwijldamitopdat odat
Sondernmaarintegendeelalstoen Weilomdatindemdoordat Obwohlhoewelnachdemnadat Trotdemdesondanksso dassodat
Deshalbdaarombevor voordat Alsodusdanndandaarna 4aenvhjh8CJaJh1CJaJhCJaJhICJaJhjhmCJaJGj 1h ANormalCJ_HaJmHsHtHDADDe
.
.
See the attachement
emailadres was van iemand uit mn klas, we hadden duits repetitie en het was aan mij gericht.. er zat trouwens geen attachment bij.

Later kreeg ik dit mailtje nog een paar keer en van andere afzenders, die ik niet ken, t was weer alleen aan mij gericht en toen zat er wel een attachment bij geloof ik.. ook kreeg ik elke keer na zon mail een mail van hotmail dat het versturen ofzo niet was gelukt, was versturen van een mail met datzelfde onderwerp maar ik heb helemaal niks verstuurd!
dit ongeveer:

Van:
Mail Delivery System<MAILER-DAEMON@hotmail.com>
Onderwerp:
Undelivered Mail Returned to Sender -clau
Bijlage: clau.eml (38k)

This message was created automatically by mail delivery software (Exim).

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:annemieketorsius@hotmail.com

For further assistance, please contact < postmaster@hotmail.com >
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

Copy of your message, including all the headers is attached

en dna virus scan op attach: Exploit-MIME.gen Virus aangetroffen

EN ik ken die annemieke torsius, die zat bij me in de klas vorig jaar.. MAAR ik heb haar emailadres NERGENS op mijn computer.. dus ik denk dat ik mails verstuur aan contactpersonen van andere mensen.. zonder dta ik het weer..

lekker kut is dit zeg

nu net kreeg ik ook weer een mail:

22TFFDDFFlies ei tegen 1 van die jongens stomme eel en ee dachten dat ik dat was en ik kreeg rammel ^_hh5BOJQJ\^Jph^_ 78H^gd_Pp NormalCJ_HaJmHsHtHDADDefault Paragraph FontRiRTable Normal4l4akNo List_^a^aM9___^a]aaaDennis van de Bunt^^^^_UnknownG Times New Roman5Symbol3 Arial16Kf6KfQQr4^^3H]lies

naast alle rare tekens lijkt dat me een normale mail en die "dennis van de bunt" die ken ik, maar ik ken de afzender niet en er zit een attachment bij: clau.dat.scr

clau is ook de titel van de mail, ik heb deze mail nu voor de 2de keer gehad.. 1ste keer was ook van een afzender die ik niet ken.

als ik scan met mcafee krijg ik:

Resultaat virusscan
clau.dat.scr W32/Yaha.g@MM Virus aangetroffen

toen ik virus scan deed toen op die duits mail was er geen virus aangetroffen..

Maarre zijn dit nou echte mails aan mij die verneukt worden of zijn dit nepmails en gebruiken ze dingen uit msn en contactlijst ofzo want 1 emailadres kende ik, en ik ken dus die naam van die gast..

hoop niet zo dat het is anders krijg ik weer gezeik van mensen dat ik hun mailtjes niet beantwoord

de vovenste is waarschijnlijk yaha, yaha is een beetje buggy en stuurt vaak alleen de tekst van een word document van zijn pc, zonder een attachment.

de laatste heb ik ook gehad, alleen jij hebt niet dat virus, maar het lijkt wel alsof jij dat gestuurd hebt....

pi_4818375
quote:
Op zondag 30 juni 2002 00:00 schreef Elroyb het volgende:

[..]

het leek net alsof het een niet aangekomen mail was die ik heb gestuurd, dus dan zou je zeggen dat ik dat virus heb, maar volgens de virusscanner niet :\

Niet goed gelezen, ik zei nog, als je het zelf krijgt wil het niet zeggen dat je het virus hebt! Het is overigens moeilijk te achterhalen waarschijnlijk wie het wel heeft, waarschijnlijk iemand waar je in de mailinglist staat of gewoon in het adressenboek van een vriend ofzo. Maar dit kun je dus niet achterhalen omdat er niet opgegeven wordt van wie het afkomt!

Moet zeggen dat ik dit best knap gedaan vind hoor! Niet dat ik het goedkeur, maar slim virus gemaakt!

[Dit bericht is gewijzigd door CrazyByte op 30-06-2002 13:13]

pi_4818425
quote:
Op zondag 30 juni 2002 02:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]

Dit zijn geen echte mailtjes en als het wel zo is heb je een goede verklaring ervoor! Maar dit zijn dus gewoon nepmails gegenereerd door een virus! Hoef jij je niet druk om te maken, maar zoals ik al zei het vervelende is dat je niet goed kunt achterhalen wie het dan wel heeft!

Trouwens Elroyb, wil je aub niet zo'n lappe tekst qoute, neem dan gewoon de naam van die gast ofzo over en post je reactie aan hem gericht, beetje vervelend 2 keer zo'n grote tekst achter elkaar staan, beetje te veel van het goede!

† In Memoriam † zondag 30 juni 2002 @ 17:43:46 #39
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_4821383
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 12:59 schreef Raven het volgende:
Goed initiatief! had zelf ook al beetje genoeg van die tig virustopics

Staat zeker erg veel info in de openingspost. Wellicht nog iets dat een apart stickytopic verdiend of opgenomen kan worden in de FAQ. Ga ik overleggen met Tijn wat hij er van denkt

Wat mij betreft kunnen allerlei virusvragen/meldingen e.d. in dit topic terecht. Als er voor elk apart virus een topic geopend zou worden dan zie je door de virus topic's 't forum niet meer

Verder hou 't gezellig en behulpzaam hier

Een virus afdeling in een faq of zelfs een security faq is best een goed idee, maar daar horen zeker geen virus beschrijvingen in zoals de openings post.

voorbeeld van een goede faq

In een hulpvraag topic kun je in discussie gaan met iemand die je denkt te kunnen helpen bij een probleem, bv door om relevante informatie te vragen. Dat kan bij een faq niet en dat moet je wel tot je door laten dringen.
Een faq wordt gelezen door mensen die informatie zoeken en die hebben dan het meest aan links naar waar ze informatie kunnen vinden.
Bv iemand die wil weten wat er stiekum gestart wordt heeft wat aan deze link:
http://www.tlsecurity.net/auto.html

Iemand die wil weten welke virus scanner goed is heeft absoluut niets aan het geblaat wat hoger in dit topic staat.
norton , mcAfee of sophos is een dom antwoord.
Het maakt nogal wat uit in welke omstandigheden het gebruikt wordt en onder welk OS.
Zo iemand heeft veel meer aan een onafhankelijke site waar de diverse producten genoemd worden, waarvoor ze bedoeld zijn, met links naar reviews door experts en links naar de vendors.
Deze dus : http://www.claymania.com/anti-virus.html

Naar tooltje verwijzen op een bepaalde vraag kan, maar in de faq ben je nbeter af met een link waar alles overzichtelijk voor je wordt bijgehouden dat is dus
http://virusall.com

Verder dien je je af tevragen voor wie de faq bestemd is, het is niet voor usertjes van een domme BOFH in opleiding, dat is zeker.
De opmerking om extenties onzichtbaar te houden is echt het allerstomste wat ik ooit gezien heb. Dat soort topics horen in onzin. Het zien van dubbele en bekende extenties is een waarschuwing. en wat nog veel belangrijker is mensen te waarschuwen op default onzichtbare extenties die juist daardoor door malware misbruikt worden om mensen te laten denken dat ze met een britneistits.jpg te maken hebben ipv britniestits.jpg.pif idem .shs
Daarvoor moet je de registry in en de NeverShowExt sleutel verwijderen.
En wat dacht je van files die ondanks alles toch besmetmij.txt heten maar geen notepad icon hebben en ook het filetype (altijd viewen in details, thumbnails is voor lus3rs) geeft iets anders aan. Dat is dus een waarschuwing die je in de faq kunt opnemen. het gaat dan om de exploit dat in de verkenner de classid extentie niet vertoond word.

Ik noem security ivm virussen. Het is niet waar dat klez zichzelf uitvoert als je er alleen maar naar kijkt. Dat is alleen maar waar voor dombo's die niet bij zijn met hun security updates. Daarover mag er best een opmerking staan in de faq compleet met een link naar de MS update site.

In een ver verleden heb ik hier een topic gehad waar ik Catootje omstandig uitlegde hoe je OE veliger kunt instellen, dat mag je overnemen

Verder kan er best uitgelegd worden hoe je een informatieve vraag stelt bv de naam van een file zegt absoluut niets. Je kan ene worm of virus iedere naam geven, er worden random namen gegenereerd dus de naam zegt niets. Een scan wel.

Veel meer info over hoe besmetting te voorkomen,welke tools er zijn etc etc op http://www.claymania.com

Dit topic moet zeker geen faq worden, het bevat te weinig links naar waar mensen zelf dingen kunnen vinden, jut en juul vinden zichzelf zo geweldig, daar heb je dus niets aan.

Een absolute must in de technische faq over security en virussen/worms/trojans en rat's is deze wel, zou iedereen moeten lezen:
http://www.vmyths.com/fas/fas1.cfm

Dit is grotendeels een onzin topic.

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 30-06-2002 18:04]

The future is after you
  zondag 30 juni 2002 @ 21:06:04 #40
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_4823876
quote:
Op zondag 30 juni 2002 17:43 schreef otaku-san een heleboel
...
Kijk, das nog eens helemaal waar ook. Jij snapt het! Ik hoop dat de modjes het ook snappen.
Gebakken ei met peperkoek!
pi_4824102
quote:
Op zondag 30 juni 2002 21:06 schreef Plonz het volgende:

[..]

Kijk, das nog eens helemaal waar ook. Jij snapt het! Ik hoop dat de modjes het ook snappen.

Niets mis met een AutoLART, anders.
pi_4829464
quote:
Op zondag 30 juni 2002 17:43 schreef otaku-san het volgende:

[..]

Iemand die wil weten welke virus scanner goed is heeft absoluut niets aan het geblaat wat hoger in dit topic staat.
norton , mcAfee of sophos is een dom antwoord.
Het maakt nogal wat uit in welke omstandigheden het gebruikt wordt en onder welk OS.
Zo iemand heeft veel meer aan een onafhankelijke site waar de diverse producten genoemd worden, waarvoor ze bedoeld zijn, met links naar reviews door experts en links naar de vendors.
Deze dus : http://www.claymania.com/anti-virus.html
Dit ben ik met je eens, iedereen gebruikt een ander, je eigen voorkeur geven kan geen kwaad, maar daar moet het dan ook wel bij blijven vind ik! Overigens de remover tool die ik aanbood werk perfect, en het is geen complete scanneer, zoiets vind ik dan toch wel weer in orde

De opmerking om extenties onzichtbaar te houden is echt het allerstomste wat ik ooit gezien heb. Dat soort topics horen in onzin. Het zien van dubbele en bekende extenties is een waarschuwing. en wat nog veel belangrijker is mensen te waarschuwen op default onzichtbare extenties die juist daardoor door malware misbruikt worden om mensen te laten denken dat ze met een britneistits.jpg te maken hebben ipv britniestits.jpg.pif idem .shs
Daarvoor moet je de registry in en de NeverShowExt sleutel verwijderen.
En wat dacht je van files die ondanks alles toch besmetmij.txt heten maar geen notepad icon hebben en ook het filetype
Hier zitten we niet echt op 1 lijn, ik denk dat het voor veelal mensen die geen verstand hebben van computers, behalve dat ze wat internetten enzo. Maar mensen die de extensies niet kennen enzo, en dan gaat het vooral om de wat jongere en nieuwere gebruikers. Stel ik roep scr-files zijn virussen?? Dan krijg je straks zo'n malloot die al die files gaat weggooien. Nou is dat nog minder erg, maar stel er roept er dat eentje over dll-files of exe-files. Nou dan ben je mooi de pineut!!

Ik noem security ivm virussen. Het is niet waar dat klez zichzelf uitvoert als je er alleen maar naar kijkt. Dat is alleen maar waar voor dombo's die niet bij zijn met hun security updates. Daarover mag er best een opmerking staan in de faq compleet met een link naar de MS update site.
Mee eens, heb je groot gelijk in gewoon!

Dit topic moet zeker geen faq worden, het bevat te weinig links naar waar mensen zelf dingen kunnen vinden, jut en juul vinden zichzelf zo geweldig, daar heb je dus niets aan.
Het was niet bedoelt als een FAQ, het was bedoeld, athans mijn bedoeling om mensen met virusvraagjes, gewoon hierheen te laten komen en ze proberen te helpen. Ik vind dit ook totaal geen FAQ was dus ook niet van plan het ervan te maken, maaruh als je het zo goed weet, waarom schrijf jij er geen?? (serieus bedoeld!!)

Dit is grotendeels een onzin topic.

Vind je? Ik verwacht dat het een aantal mensen toch goed heeft gedaan!

Lees de vetgedrukte dingetjes maar!
pi_4830381
otaku-san.
Voor uitgebreide virusbeveiliging zit je verkeerd, en verwijs ik je door naar GoT
we proberen hier de NooBs op de hoogte te brengen,

je begint hier over registerkeys te brallen terwijl ik denk dat zeker de helft van fok niet eens weet wat het is, en de rest er liever niet zelf in gaat rommelen

een goede faq houd juist rekening met zulke mensen, aangezien iemand die het allemaal zelf wil proberen een faq niet zo snel raadpleegt.

de faq van GOT is voor jou, en voor mij misschien heel duidelijk, maar de meeste users van FOk hebben zoiets van dit gaat boven me pet, of teveel computertaal.

en als je bij GOT als NooB iets post word je meestal finaal afgekraakt door die "alles denkend te weten nerds" daar. dus met vragen gaan ze er ook niet naar toe

begrijp me niet verkeerd, maar probeer het gewoon een beetje simpel te houden, zodat katrientje die net een nieuwe pc heeft kan kijken hoe ze haar pc cq email beveiligd

ben het er wel mee eens dat al die virusmeldingen het er niet duidelijker op maken

† In Memoriam † maandag 1 juli 2002 @ 17:53:48 #44
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_4834813
Ik denk dat je de fok users hier zeer zwaar en op het beledigende af onderschat.

De registry key was puur om te vermelden dat er voor sommige keys meer gedaan moest worden om ze zichtbaar te maken en dat bedoeld ter informatie van jullie.

quote:
Stel ik roep dat .scr virussen zijn?
Kijk dan roep jij gewoon iets heel erg doms en als users jou serieus nemen zijn zij niet degenen die dom zijn, maar jij. Dus laat ze lekker die .scr zien. Ze leren vlug genoeg wie wel of niet serieus te nemen.
Ook een jdbgmgr.exe hoax daar trapt iemand maar 1 keer in.

In een faq leg je dat wat beter uit, uitleggen is een kunst, maar als je goed uitlegt begrijpt iedereen het

Katrientje was trouwens Catootje, een PC foob en n00b en die heb ik naar haar tevredenheid kunnen uitleggen wat ze zoal moest doen in explorer, OE etc om alles zichtbaar te krijgen en veiliger e-mail te kunnen ontvangen. Ook hoe ze vbs onschadelijk kon maken.
Staat ergens in dit forum.

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 01-07-2002 18:13]

The future is after you
  dinsdag 2 juli 2002 @ 06:05:38 #45
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4842603
er is schijnbaar ook alweer een nieuwe variant voor de GOLDFISH ik heb namelijk al 2 keer een mailtje binnen gekregen met als onderwerp: "WAT MOAKT HET OET" en dit mailtje heeft dezelfde grootte als het Goldfish mailtje, misschien dat deze variant eventjes in de lijst kan worden opgenomen. Het kan misschien weer een paar slachtoffers schelen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_4846118
quote:
Op maandag 01 juli 2002 17:53 schreef otaku-san het volgende:
Ik denk dat je de fok users hier zeer zwaar en op het beledigende af onderschat.
dat zal wel meevallen denk ik, maak ik me ook niet druk over. ik weet i.i.g. dat er zat mensen zijn die een pc hebben om te internetten en spelletjes te doen , en voor de rest geen zin hebben om de rest van het systeem te leren kennen

en ik denk dat dat de doelgroep is van virus schrijvers, dus zul je voor die mensen iets moeten schrijven wat simpel is voor ze en makkelijk uit te voeren

vin het toch namelijk wel tipisch altijd dat mensen zonder al te veel kennis, altijd meer als 10 virussen per week binnen krijgen

niet dan?

† In Memoriam † dinsdag 2 juli 2002 @ 13:00:42 #47
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_4846745
Hoe doen ze dat toch, ik heb geen enkel Klez mailtje gehad, ook geen loveletter. Alleen gisteren weer eens na lange tijd een hubris mailtje met de snow white text.

P2P en msn gaan toch echt de platvormen worden om virussen te verspreiden. Daar zul je mensen tegen moeten waarschuwen.

De grote klapper die weer hele bedrijfsnetwerken (exchange servers) plat legd moet nog komen.
Dat wordt er een met een ClassID als extentie zodat die lekker door alle filters glipt.

The future is after you
pi_4864168
Hotmail herkent nog steeds niet de Yaha troep hoor krijg nog dagelijks virusmails op mn hotmail binnen
pi_4864211
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 12:51 schreef Henno het volgende:
Hotmail herkent nog steeds niet de Yaha troep hoor krijg nog dagelijks virusmails op mn hotmail binnen
Hebben ze gemeld dat ze wat tegen e-mail virus verspreiding gaan doen op hotmail ? Zou wel een vooruitgang zijn.