abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99127392

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99127494
Wat een naam voor een topic. De mijne was beter. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:28:49 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99127535
sorry had niet in de gaten dat ik de laatste post gezet had.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sorry hoor zeg, probeer hier alleen een beetje tips te krijgen...
nee je blijft vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt wat je wilt horen. SMS maar.
Verschillende mensen hebben al gezegt van rustig aan wacht het even af. Laat haar eens beginnen met smsen dan weet je al wat meer. Niet er boven op blijven zitten.

maar je blijf vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt toe maar. En dat is vermoeiend.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat bedoel je met "vaak gedaan". ecjht wtf.
hoelang moet je dan met ze praten? hoe moet ik me dat voorstellen, dat je met vrienden uitgaat, en dat je als je wilt altijd wel met een meisje kan gaan zoenen die avond? hoeveel moet je daarvoor doen? hoelang praten?hoelang ken je ze? wat doe je dan? dansen?
op al je vragen is er niks zinnigs te zeggen, je moet het gewoon over je heen laten komen en het allemaal zien hoe of wat. Je kan dat soort dingen niet plannen en strak trekken op of aan tijd, hoe moeilijk dat voor je ook is.

Je moet proberen van het moment te genieten en niet constand nadenken, je ziet en merk het van zelf wel. Probeer dat eens en je zult zien dat het zoveel makkelijker is en je veel meer ontspannen bent. :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:28:53 #4
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99127538
Ik heb haar toch gesmst (ja ik ben dom ja, sms haar nu wel een tijdje niet) maar heb nog niets terug (ze ging nog uit vanavond dacht ik). Natuurlijk was ik zelf overtuigd van mijn gelijk (Ik ben slecht met dit soort dingen).
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99127552
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Oh ja? Ik vind van niet :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99127580
Waar is die dude waarmee ik een DP zal gaan doen?
14 SHADES OF GREY
pi_99127707
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Helaas klinkt de naam van dit topic maar al te bekend. PaiQ is een flut-datingsite voor de doelgroep van dit topic. De meisjes daar zijn veel te hard.
pi_99127758
Maar dan ga je er toch niet heen?

Ik kom op geen enkele datingsite, juist omdat het nooit wat is. :9
pi_99127802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb haar toch gesmst (ja ik ben dom ja, sms haar nu wel een tijdje niet) maar heb nog niets terug (ze ging nog uit vanavond dacht ik). Natuurlijk was ik zelf overtuigd van mijn gelijk (Ik ben slecht met dit soort dingen).
Aii, ik zou hard afknappen. :@

Het hele bekende spelletje van niet antwoorden, nonchalant zijn, dat is gewoon waar... Voor de meeste van ons denk ik dan. :9
pi_99127843
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Tamashii het volgende:
Maar dan ga je er toch niet heen?

Ik kom op geen enkele datingsite, juist omdat het nooit wat is. :9
Ach ik heb laatst een date via Paiq gehad dus het is wel mogelijk dat er iets leuks zit. :P
14 SHADES OF GREY
pi_99127865
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het hele bekende spelletje van niet antwoorden, nonchalant zijn, dat is gewoon waar... Voor de meeste van ons denk ik dan. :9
of gewoon fuck die spellen en sms wanneer je zin hebt, alleen moet je dan wel ergens anders de overtuiging/aantrekkingskracht vandaan halen, om het te compenseren.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:37:14 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99127934
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Aw shit nee goddamnit :( :'( ze heeft ook nog niet terug gesmst. Joepie, ik heb het weer verneukt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:38:11 #13
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99127982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik heb laatst een date via Paiq gehad dus het is wel mogelijk dat er iets leuks zit. :P
Daarvoor hoef je Tamashii toch niet naar paiQ te sturen. Ze treft je nu hier al.
The view from nowhere.
pi_99128059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je Tamashii toch niet naar paiQ te sturen. Ze treft je nu hier al.
Klopt :)
Tamas daten?
14 SHADES OF GREY
pi_99128072
Mijn ex had zo'n regel dat ik haar iedere dag moest sms-en. Ik dus een hele dag op kantoor zitten werken en dan moet je in zo'n sms nog een enigszinds interessante draai aan je dag geven weet je wel. Man man man wat een flauwekul was dat allemaal zeg.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_99128142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef mytec het volgende:

[..]

of gewoon fuck die spellen en sms wanneer je zin hebt, alleen moet je dan wel ergens anders de overtuiging/aantrekkingskracht vandaan halen, om het te compenseren.
That's right. Natuurlijk heeft elke man/vrouw sterke punten, maar dit is wel over het algemeen bekend.... Het is ook gewoon, wanneer je afhoudt komen ze harder op je af dan wanneer je als een hondje haar vingers likt. :') Als hij hier niet goed in is, moet hij wel andere krachten gebruiken. :9
pi_99128147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
* HappyGirl91spitst onmiddellijk oren
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:43:51 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99128298
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Tamashii het volgende:

[..]

That's right. Natuurlijk heeft elke man/vrouw sterke punten, maar dit is wel over het algemeen bekend.... Het is ook gewoon, wanneer je afhoudt komen ze harder op je af dan wanneer je als een hondje haar vingers likt. :') Als hij hier niet goed in is, moet hij wel andere krachten gebruiken. :9
Ze smst ook niet terug. Ik zal het wel tyfushard verneukt hebben. Jammer maar helaas. Ik ga dalijk in bed wel even janken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:45:03 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128356
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Aw shit nee goddamnit :( :'( ze heeft ook nog niet terug gesmst. Joepie, ik heb het weer verneukt.
Relax.

Als je met haar net zo bent als hier, dan ben je een onbesuisde vermoeiende aandachtstrekker. Als ze je leuk vindt, vind ze nog leuker als je wat rustiger wordt.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:47:11 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mijn ex had zo'n regel dat ik haar iedere dag moest sms-en. Ik dus een hele dag op kantoor zitten werken en dan moet je in zo'n sms nog een enigszinds interessante draai aan je dag geven weet je wel. Man man man wat een flauwekul was dat allemaal zeg.
Welnee. Gewoon: "Hoi lief, ik mis je". En wat variaties daarop.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:47:33 #21
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99128481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Relax.

Als je met haar net zo bent als hier, dan ben je een onbesuisde vermoeiende aandachtstrekker. Als ze je leuk vind, vind je nog leuker als je wat rustiger wordt.
Nah, heb haar vandaag nu nog even gesmst maar ga dat voorlopig ook gewoon niet doen. Sorry dat ik zo vermoeiend ben, ik heb het zelf vaak niet door (ja daar overtuig ik mezelf dan van) en tijdens dat ik met dingen bezig ben blijf ik ook alleen de twijfel of mijn gelijk zien, geen mogelijkheden voor wat dan ook.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:48:30 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ze zoeken ook nog het meisje.
The view from nowhere.
pi_99128582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Jij meldt je aan?
14 SHADES OF GREY
pi_99128672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ze smst ook niet terug. Ik zal het wel tyfushard verneukt hebben. Jammer maar helaas. Ik ga dalijk in bed wel even janken.
Komt wel goed, je moet je niet zo druk maken. Je weet nog niet eens of je het verpest hebt, en anders, ohjee 1 meisje minder op de wereld. Je moet maar zo bedenken dat ze dan niet je ware is.
pi_99128713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft een ban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')