SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nee je blijft vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt wat je wilt horen. SMS maar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry hoor zeg, probeer hier alleen een beetje tips te krijgen...
op al je vragen is er niks zinnigs te zeggen, je moet het gewoon over je heen laten komen en het allemaal zien hoe of wat. Je kan dat soort dingen niet plannen en strak trekken op of aan tijd, hoe moeilijk dat voor je ook is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat bedoel je met "vaak gedaan". ecjht wtf.
hoelang moet je dan met ze praten? hoe moet ik me dat voorstellen, dat je met vrienden uitgaat, en dat je als je wilt altijd wel met een meisje kan gaan zoenen die avond? hoeveel moet je daarvoor doen? hoelang praten?hoelang ken je ze? wat doe je dan? dansen?
Oh ja? Ik vind van nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat een naam voor een topic. De mijne was beter.
Helaas klinkt de naam van dit topic maar al te bekend. PaiQ is een flut-datingsite voor de doelgroep van dit topic. De meisjes daar zijn veel te hard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat een naam voor een topic. De mijne was beter.
Aii, ik zou hard afknappen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb haar toch gesmst (ja ik ben dom ja, sms haar nu wel een tijdje niet) maar heb nog niets terug (ze ging nog uit vanavond dacht ik). Natuurlijk was ik zelf overtuigd van mijn gelijk (Ik ben slecht met dit soort dingen).
Ach ik heb laatst een date via Paiq gehad dus het is wel mogelijk dat er iets leuks zit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Tamashii het volgende:
Maar dan ga je er toch niet heen?
Ik kom op geen enkele datingsite, juist omdat het nooit wat is.
of gewoon fuck die spellen en sms wanneer je zin hebt, alleen moet je dan wel ergens anders de overtuiging/aantrekkingskracht vandaan halen, om het te compenseren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aii, ik zou hard afknappen.
Het hele bekende spelletje van niet antwoorden, nonchalant zijn, dat is gewoon waar... Voor de meeste van ons denk ik dan.
Aw shit nee goddamnitquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aii, ik zou hard afknappen.
Het hele bekende spelletje van niet antwoorden, nonchalant zijn, dat is gewoon waar... Voor de meeste van ons denk ik dan.
Daarvoor hoef je Tamashii toch niet naar paiQ te sturen. Ze treft je nu hier al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb laatst een date via Paiq gehad dus het is wel mogelijk dat er iets leuks zit.
Kloptquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je Tamashii toch niet naar paiQ te sturen. Ze treft je nu hier al.
That's right. Natuurlijk heeft elke man/vrouw sterke punten, maar dit is wel over het algemeen bekend.... Het is ook gewoon, wanneer je afhoudt komen ze harder op je af dan wanneer je als een hondje haar vingers likt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef mytec het volgende:
[..]
of gewoon fuck die spellen en sms wanneer je zin hebt, alleen moet je dan wel ergens anders de overtuiging/aantrekkingskracht vandaan halen, om het te compenseren.
* HappyGirl91spitst onmiddellijk orenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Waar is die dude waarmee ik een DP zal gaan doen?
Ze smst ook niet terug. Ik zal het wel tyfushard verneukt hebben. Jammer maar helaas. Ik ga dalijk in bed wel even janken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
That's right. Natuurlijk heeft elke man/vrouw sterke punten, maar dit is wel over het algemeen bekend.... Het is ook gewoon, wanneer je afhoudt komen ze harder op je af dan wanneer je als een hondje haar vingers likt.Als hij hier niet goed in is, moet hij wel andere krachten gebruiken.
Relax.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aw shit nee goddamnit![]()
ze heeft ook nog niet terug gesmst. Joepie, ik heb het weer verneukt.
Welnee. Gewoon: "Hoi lief, ik mis je". En wat variaties daarop.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mijn ex had zo'n regel dat ik haar iedere dag moest sms-en. Ik dus een hele dag op kantoor zitten werken en dan moet je in zo'n sms nog een enigszinds interessante draai aan je dag geven weet je wel. Man man man wat een flauwekul was dat allemaal zeg.
Nah, heb haar vandaag nu nog even gesmst maar ga dat voorlopig ook gewoon niet doen. Sorry dat ik zo vermoeiend ben, ik heb het zelf vaak niet door (ja daar overtuig ik mezelf dan van) en tijdens dat ik met dingen bezig ben blijf ik ook alleen de twijfel of mijn gelijk zien, geen mogelijkheden voor wat dan ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Relax.
Als je met haar net zo bent als hier, dan ben je een onbesuisde vermoeiende aandachtstrekker. Als ze je leuk vind, vind je nog leuker als je wat rustiger wordt.
Ze zoeken ook nog het meisje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
* HappyGirl91spitst onmiddellijk oren
Jij meldt je aan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
* HappyGirl91spitst onmiddellijk oren
Komt wel goed, je moet je niet zo druk maken. Je weet nog niet eens of je het verpest hebt, en anders, ohjee 1 meisje minder op de wereld. Je moet maar zo bedenken dat ze dan niet je ware is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze smst ook niet terug. Ik zal het wel tyfushard verneukt hebben. Jammer maar helaas. Ik ga dalijk in bed wel even janken.
Heeft een ban.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Waar is die dude waarmee ik een DP zal gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |