abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99127392

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99127494
Wat een naam voor een topic. De mijne was beter. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:28:49 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99127535
sorry had niet in de gaten dat ik de laatste post gezet had.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sorry hoor zeg, probeer hier alleen een beetje tips te krijgen...
nee je blijft vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt wat je wilt horen. SMS maar.
Verschillende mensen hebben al gezegt van rustig aan wacht het even af. Laat haar eens beginnen met smsen dan weet je al wat meer. Niet er boven op blijven zitten.

maar je blijf vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt toe maar. En dat is vermoeiend.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat bedoel je met "vaak gedaan". ecjht wtf.
hoelang moet je dan met ze praten? hoe moet ik me dat voorstellen, dat je met vrienden uitgaat, en dat je als je wilt altijd wel met een meisje kan gaan zoenen die avond? hoeveel moet je daarvoor doen? hoelang praten?hoelang ken je ze? wat doe je dan? dansen?
op al je vragen is er niks zinnigs te zeggen, je moet het gewoon over je heen laten komen en het allemaal zien hoe of wat. Je kan dat soort dingen niet plannen en strak trekken op of aan tijd, hoe moeilijk dat voor je ook is.

Je moet proberen van het moment te genieten en niet constand nadenken, je ziet en merk het van zelf wel. Probeer dat eens en je zult zien dat het zoveel makkelijker is en je veel meer ontspannen bent. :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:28:53 #4
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99127538
Ik heb haar toch gesmst (ja ik ben dom ja, sms haar nu wel een tijdje niet) maar heb nog niets terug (ze ging nog uit vanavond dacht ik). Natuurlijk was ik zelf overtuigd van mijn gelijk (Ik ben slecht met dit soort dingen).
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99127552
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Oh ja? Ik vind van niet :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99127580
Waar is die dude waarmee ik een DP zal gaan doen?
14 SHADES OF GREY
pi_99127707
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Helaas klinkt de naam van dit topic maar al te bekend. PaiQ is een flut-datingsite voor de doelgroep van dit topic. De meisjes daar zijn veel te hard.
pi_99127758
Maar dan ga je er toch niet heen?

Ik kom op geen enkele datingsite, juist omdat het nooit wat is. :9
pi_99127802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb haar toch gesmst (ja ik ben dom ja, sms haar nu wel een tijdje niet) maar heb nog niets terug (ze ging nog uit vanavond dacht ik). Natuurlijk was ik zelf overtuigd van mijn gelijk (Ik ben slecht met dit soort dingen).
Aii, ik zou hard afknappen. :@

Het hele bekende spelletje van niet antwoorden, nonchalant zijn, dat is gewoon waar... Voor de meeste van ons denk ik dan. :9
pi_99127843
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Tamashii het volgende:
Maar dan ga je er toch niet heen?

Ik kom op geen enkele datingsite, juist omdat het nooit wat is. :9
Ach ik heb laatst een date via Paiq gehad dus het is wel mogelijk dat er iets leuks zit. :P
14 SHADES OF GREY
pi_99127865
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het hele bekende spelletje van niet antwoorden, nonchalant zijn, dat is gewoon waar... Voor de meeste van ons denk ik dan. :9
of gewoon fuck die spellen en sms wanneer je zin hebt, alleen moet je dan wel ergens anders de overtuiging/aantrekkingskracht vandaan halen, om het te compenseren.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:37:14 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99127934
quote:

[..]

Aw shit nee goddamnit :( :'( ze heeft ook nog niet terug gesmst. Joepie, ik heb het weer verneukt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:38:11 #13
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99127982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik heb laatst een date via Paiq gehad dus het is wel mogelijk dat er iets leuks zit. :P
Daarvoor hoef je Tamashii toch niet naar paiQ te sturen. Ze treft je nu hier al.
The view from nowhere.
pi_99128059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je Tamashii toch niet naar paiQ te sturen. Ze treft je nu hier al.
Klopt :)
Tamas daten?
14 SHADES OF GREY
pi_99128072
Mijn ex had zo'n regel dat ik haar iedere dag moest sms-en. Ik dus een hele dag op kantoor zitten werken en dan moet je in zo'n sms nog een enigszinds interessante draai aan je dag geven weet je wel. Man man man wat een flauwekul was dat allemaal zeg.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_99128142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef mytec het volgende:

[..]

of gewoon fuck die spellen en sms wanneer je zin hebt, alleen moet je dan wel ergens anders de overtuiging/aantrekkingskracht vandaan halen, om het te compenseren.
That's right. Natuurlijk heeft elke man/vrouw sterke punten, maar dit is wel over het algemeen bekend.... Het is ook gewoon, wanneer je afhoudt komen ze harder op je af dan wanneer je als een hondje haar vingers likt. :') Als hij hier niet goed in is, moet hij wel andere krachten gebruiken. :9
pi_99128147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
* HappyGirl91spitst onmiddellijk oren
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:43:51 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99128298
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Tamashii het volgende:

[..]

That's right. Natuurlijk heeft elke man/vrouw sterke punten, maar dit is wel over het algemeen bekend.... Het is ook gewoon, wanneer je afhoudt komen ze harder op je af dan wanneer je als een hondje haar vingers likt. :') Als hij hier niet goed in is, moet hij wel andere krachten gebruiken. :9
Ze smst ook niet terug. Ik zal het wel tyfushard verneukt hebben. Jammer maar helaas. Ik ga dalijk in bed wel even janken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:45:03 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128356
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Aw shit nee goddamnit :( :'( ze heeft ook nog niet terug gesmst. Joepie, ik heb het weer verneukt.
Relax.

Als je met haar net zo bent als hier, dan ben je een onbesuisde vermoeiende aandachtstrekker. Als ze je leuk vindt, vind ze nog leuker als je wat rustiger wordt.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:47:11 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mijn ex had zo'n regel dat ik haar iedere dag moest sms-en. Ik dus een hele dag op kantoor zitten werken en dan moet je in zo'n sms nog een enigszinds interessante draai aan je dag geven weet je wel. Man man man wat een flauwekul was dat allemaal zeg.
Welnee. Gewoon: "Hoi lief, ik mis je". En wat variaties daarop.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:47:33 #21
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99128481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Relax.

Als je met haar net zo bent als hier, dan ben je een onbesuisde vermoeiende aandachtstrekker. Als ze je leuk vind, vind je nog leuker als je wat rustiger wordt.
Nah, heb haar vandaag nu nog even gesmst maar ga dat voorlopig ook gewoon niet doen. Sorry dat ik zo vermoeiend ben, ik heb het zelf vaak niet door (ja daar overtuig ik mezelf dan van) en tijdens dat ik met dingen bezig ben blijf ik ook alleen de twijfel of mijn gelijk zien, geen mogelijkheden voor wat dan ook.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:48:30 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ze zoeken ook nog het meisje.
The view from nowhere.
pi_99128582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Jij meldt je aan?
14 SHADES OF GREY
pi_99128672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ze smst ook niet terug. Ik zal het wel tyfushard verneukt hebben. Jammer maar helaas. Ik ga dalijk in bed wel even janken.
Komt wel goed, je moet je niet zo druk maken. Je weet nog niet eens of je het verpest hebt, en anders, ohjee 1 meisje minder op de wereld. Je moet maar zo bedenken dat ze dan niet je ware is.
pi_99128713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft een ban.
pi_99128768
Wat is een DP?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Hahahaa. Raar.

quote:

[..]

Dat is inderdaad wel waar in de meeste gevallen.. Ik heb dat zelf ook; hoe afstandelijker een meisje doet, hoe meer ik haar wil en hoe opdringeriger een meisje doet (dus veel smsen enzovoort terwijl ik haar al negeer), hoe minder ik haar wil.
pi_99128788
Double Penetration. Je hebt ook nog TP! :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:54:22 #28
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99128836
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nah, heb haar vandaag nu nog even gesmst maar ga dat voorlopig ook gewoon niet doen.
Er is nog niets verloren.

quote:
Sorry dat ik zo vermoeiend ben, ik heb het zelf vaak niet door (ja daar overtuig ik mezelf dan van) en tijdens dat ik met dingen bezig ben blijf ik ook alleen de twijfel of mijn gelijk zien, geen mogelijkheden voor wat dan ook.
Je twijfelt voortdurend en je slingert tussen 'alles is ok' en 'alles is verloren'.

Geeft verder niets. Hier doen we niet zo moeilijk.
The view from nowhere.
pi_99128838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft een ban.
Oh jammer :P
14 SHADES OF GREY
pi_99128844
heeft iemand niet dat linkje voor Mpj? je moet wel tegen een ban kunnen. tamashii TP? dat gaat scheuren!
pi_99128873
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Mpj het volgende:
Wat is een DP?

Iets wat je met ze drieen kan doen :P
14 SHADES OF GREY
pi_99128914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef mytec het volgende:
heeft iemand niet dat linkje voor Mpj? je moet wel tegen een ban kunnen. tamashii TP? dat gaat scheuren!
Mond?
14 SHADES OF GREY
pi_99128948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef mytec het volgende:
Nee hoor, of je moet het allemaal in een gat doen.
pi_99128969
Maar hoe weten jullie dat allemaal? Ik heb nog nooit van zulke afkortingen gehoord. Is zeker alleen maar op internet zo..
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:56:59 #35
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99129004
Yay ze smste terug, reden dat ze dat pas nu doet wss dat mijn mobiel dingen altijd laat stuurt (heb ik bij iedereen).
pi_99129061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
Yay ze smste terug, reden dat ze dat pas nu doet wss dat mijn mobiel dingen altijd laat stuurt (heb ik bij iedereen).
Wat een óntzettende positieve vordering. Gefeliciteerd!
pi_99129066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Mpj het volgende:
Maar hoe weten jullie dat allemaal? Ik heb nog nooit van zulke afkortingen gehoord. Is zeker alleen maar op internet zo..
in the movies... en op tv..
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:58:02 #38
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99129075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er is nog niets verloren.

[..]

Je twijfelt voortdurend en je slingert tussen 'alles is ok' en 'alles is verloren'.

Geeft verder niets. Hier doen we niet zo moeilijk.
Dankjewel :)
En dat komt omdat er voor mij geen middenweg inzit.
pi_99129096
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

tja dan is het gewoon een GB
pi_99129252
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat kan ook :P
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:01:05 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99129279
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat een óntzettende positieve vordering. Gefeliciteerd!
Ik denk ik laat het ook even weten, maar als jullie dat al niet willen... Zie het niet verkeerd jullie hebben me goed geholpen maar kun je alsjeblieft geen sarcasme tegen me gebruiken ik ben er gewoon niet goed in en of zo zelfverzekerd als wat of zo onzelfverzekerd als de tering. Daarom vermoei ik jullie zo, omdat ik jullie dit alles wil laten weten; ik voel me nu ik jullie verteld had dat ik dit meisje leuk vond meer verbonden met de meesten hier die ik dat niet verplicht had.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:02:16 #42
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99129363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan ook :P
Tamashii houdt niet van techniek. Ik zou het wat romantischer aanpakken.
The view from nowhere.
pi_99129439
He ho. Van uberhaupt geen meisjes aan durven aanspreken tot ineens DP, TP, MVV etc. Volgens mij hoort dat niet in dit topic :P.
pi_99129442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Tamashii houdt niet van techniek. Ik zou het wat romantischer aanpakken.
En hoe doe ik dat?
14 SHADES OF GREY
pi_99129486
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef r8v2 het volgende:
He ho. Van uberhaupt geen meisjes aan durven aanspreken tot ineens DP, TP, MVV etc. Volgens mij hoort dat niet in dit topic :P.
Ja wel hoor :Y fantasie hoort ook bij een gezond persoon
14 SHADES OF GREY
pi_99129529
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef r8v2 het volgende:
juist wel man. Wij zijn als geen ander op de hoogte van zoektermen op porno sites.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:04:53 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99129545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat?
Vertel haar over je plannen om de wereld te veroveren.
Oja, en het kasteel dat je voor haar gaat bouwen met de taj Mahal als voorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 06-07-2011 22:10:56 ]
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:07:05 #48
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99129679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Lol
pi_99129763
quote:

Dat is inderdaad wel waar in de meeste gevallen.. Ik heb dat zelf ook; hoe afstandelijker een meisje doet, hoe meer ik haar wil en hoe opdringeriger een meisje doet (dus veel smsen enzovoort terwijl ik haar al negeer), hoe minder ik haar wil.
Dus dat werkt eigenlijk wel :{
pi_99129968
quote:

[..]

Oja, en het kasteel dat je voor haar gaat bouwen met de taj Mahal als voorbeeld.
Ik ben de prins met witte polo. :Y
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:17:42 #51
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99130338
quote:
Psychologische oorlogsvoering dus. Daarom wordt een meisje die je helemaal niet zitten altijd het hevigst verliefd op je. Want die negeer je sowieso structureel en zo speel je vanzelf onbereikbaar. Iets met de appelboom in het paradijs.
The view from nowhere.
pi_99130362
quote:

[..]

Mannen die de wereld willen gaan veroveren. O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:19:19 #53
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99130442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Psychologische oorlogsvoering dus. Daarom wordt een meisje die je helemaal niet zitten altijd het hevigst verliefd op je. Want die negeer je sowieso structureel en zo speel je vanzelf onbereikbaar. Iets met de appelboom in het paradijs.
Is het voor mij te laat om dit te doen? Zie haar na vrijdag 5 weken niet, zowieso. Wss nog wat langer. Zou dat een goed moment zijn om haar compleet te negeren?
pi_99130530
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Is het voor mij te laat om dit te doen? Zie haar na vrijdag 5 weken niet, zowieso. Wss nog wat langer. Zou dat een goed moment zijn om haar compleet te negeren?
Nee. Het is geen kwestie van compleet negeren, want persoonlijk word ik dan razend, het is een kwestie van de goede momenten eruit pikken om iets nonchalanter te doen. Oefen er anders vandaag al mee door af en toe net iets minder enthousiast te zijn dan je wilt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:21:44 #55
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99130562
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee, nee. Compleet negeren is ook niet goed hoor. Wees maar gewoon aardig, maar niet teveel van het goede.
The view from nowhere.
pi_99130571
Negeren is altijd goed want daarmee haal je de garantie in huis dat je niks op kunt fucken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:22:04 #57
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99130585
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:21 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee. Het is geen kwestie van compleet negeren, want persoonlijk word ik dan razend, het is een kwestie van de goede momenten eruit pikken om iets nonchalanter te doen. Oefen er anders vandaag al mee door af en toe net iets minder enthousiast te zijn dan je wilt.
Dus gewoon minder sms'en? Dus 1 per week wanneer 5 weken niet zien (dan zijn we beiden op vakantie) en 1 gesprekje bedoel ik dan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:22:56 #58
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99130631
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dus gewoon minder sms'en? Dus 1 per week wanneer 5 weken niet zien (dan zijn we beiden op vakantie) en 1 gesprekje bedoel ik dan.
^O^
The view from nowhere.
pi_99130648
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee je kan wel smsen, maar niet zo enthousiast... En ook niet heel veel! :9
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:23:37 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99130663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

^O^
Doe ik dat :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:24:47 #61
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99130735
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:23 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee je kan wel smsen, maar niet zo enthousiast... En ook niet heel veel! :9
1 gesprek per 2 dagen ofzo? Of is dat al te veel?
pi_99131114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij veel mensen wel zo werkt, alleen ik vind het wel leuk als iemand helemaal achter mij aangaat en veel voor mij over heeft (mits ik die persoon leuk vind).

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

1 gesprek per 2 dagen ofzo? Of is dat al te veel?
Hoevaak heb je dat nou al niet gevraagd. :') :P Als zij niet smst uit haarzelf zou ik als ik jou was ook niet smsen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:32:21 #63
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99131182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij veel mensen wel zo werkt, alleen ik vind het wel leuk als iemand helemaal achter mij aangaat en veel voor mij over heeft (mits ik die persoon leuk vind).

[..]

Hoevaak heb je dat nou al niet gevraagd. :') :P Als zij niet smst uit haarzelf zou ik als ik jou was ook niet smsen.
Zie mijn eerdere post.
Maar ik ga slapen.
pi_99131289
Welteruste. :*
pi_99131497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze zoeken ook nog het meisje.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij meldt je aan?
:D Nee, niet bepaald, maar misschien heeft lanterfanteraar wel interesse? Die wil telkens weer uitgewoond worden? Win-win ^O^
pi_99131557
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

[..]

:D Nee, niet bepaald, maar misschien heeft lanterfanteraar wel interesse? Die wil telkens weer uitgewoond worden? Win-win ^O^
Helaas die wil ook al niet :N
14 SHADES OF GREY
pi_99131671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goh en zij is zo wanhopig.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:40:05 #68
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99131716
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Welteruste. :*
Droom zacht.
The view from nowhere.
pi_99131738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Maar zij heeft ook eisen en daar voldoe ik en die ander niet aan.
14 SHADES OF GREY
pi_99131764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Droom zacht.
Ik ga niet slapen :o Ik zei het tegen die gast.
pi_99131830
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:o Wow
Succes dan maar :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:41:58 #72
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99131844
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

[..]

Je hebt Lipper al, je hoeft alleen Tijn maar een keer uit te nodigen, of is dat al teveel gevraagd?
The view from nowhere.
pi_99131934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:o Wow
Succes dan maar :D
Ik geloof niet dat we dat hier gaan vinden :P
14 SHADES OF GREY
pi_99131943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar zij heeft ook eisen en daar voldoe ik en die ander niet aan.
Dingen eisen en wanhopig zijn gaat niet samen.
pi_99131977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je hebt Lipper al, je hoeft alleen Tijn maar een keer uit te nodigen, of is dat al teveel gvraagd?
:o Maar hoe zit het dan met die andere jongen? Die met die ban?
Die laten we toch niet in de steek?
pi_99131984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dingen eisen en wanhopig zijn gaat niet samen.
Misschien is ze dan niet zo wanhopig?
14 SHADES OF GREY
pi_99132017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:o Maar hoe zit het dan met die andere jongen? Die laten we toch niet in de steek?
Die mag de volgende keer :D of we maken er een TP van
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:46:21 #78
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99132101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:o Maar hoe zit het dan met die andere jongen? Die met die ban?
Die laten we toch niet in de steek?
Heb jij nou je VWO examen gehaald? Een tweede jongen zoekt Tijn ook nog, dus die is er niet.

Hoe zit het trouwens met de loting medicijnen studie. Wanneer weet je meer?

Edit: De jongen met een ban is Supersoep. We moeten het even zonder de opsteller van het OP doen. Even afwachten of dat goed gaat.
The view from nowhere.
pi_99132288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die mag de volgende keer :D of we maken er een TP van
Nee nee nee, dat is niet volgens plan :N
pi_99132358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:49 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nee nee nee, dat is niet volgens plan :N
Oh wat is het plan dan?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:50:54 #81
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99132397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Vanaf bepaalde standaarden, die niet heel moeilijk te krijgen zijn. Gewoon bepaald type.
pi_99132423
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb jij nou je VWO examen gehaald? Die jongen zoekt Tijn ook nog, dus die is er niet.

Ja, klopt, en de uitslag krijg ik rond 14 juli te horen.
Maar de laatste tijd weet ik niet eens meer zeker of ik wel zo graag geneeskunde wil doen, MIK gaat me meer en meer trekken dus ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen :)
quote:
Edit: De jongen met een ban is Supersoep. We moeten het even zonder de opsteller van het OP doen. Even afwachten of dat goed gaat.

Nee, hem bedoelde ik niet, het was een ander. Korte naam, geloof ik
pi_99132501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh wat is het plan dan?
DP, mmv: tijn, Die Andere M Wiens Naam Ik Even Kwijt Ben en de v :+
pi_99132602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Vanaf bepaalde standaarden, die niet heel moeilijk te krijgen zijn. Gewoon bepaald type.
En toch kan je ze niet krijgen?
pi_99132618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

DP, mmv: tijn, Die Andere M Wiens Naam Ik Even Kwijt Ben en de v :+
Wie is de V? JIj?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:56:54 #86
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99132810
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

En toch kan je ze niet krijgen?
Weet niet, loopt mis.

Festivals zijn sowieso niet geschikt ( iedereen in groepjes), OV en de straat ook niet. Uitgaan is een heel gedoe en kleine kans wel. Uitgaan is dus het meest vruchtbaar nog wel.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:57:47 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99132871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja, klopt, en de uitslag krijg ik rond 14 juli te horen.
Maar de laatste tijd weet ik niet eens meer zeker of ik wel zo graag geneeskunde wil doen, MIK gaat me meer en meer trekken dus ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen :)
Je hebt het al eens gezegd, maar wat is MIK ook al weer? :@
The view from nowhere.
pi_99133652
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb jij nou je VWO examen gehaald? Een tweede jongen zoekt Tijn ook nog, dus die is er niet.

Supersoep was toch ook niet degene die in was voor een DP met Tijn erbij?
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:11:57 #89
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99133915
Houden jullie ook zorgvuldig bij hoe lang het geleden is van:

de laatste tongzoen
de laatste beurt
de laatste bepaalde handeling
pi_99133956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Twee mensen hebben een ban.
pi_99134011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

de laatste tongzoen
de laatste beurt
Alweer bijna een uur geleden ja. :'(

Grapje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2011 23:13:51 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:13:42 #92
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99134016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee idd. Dat verzint Happygirl zelf. Maar goed, ik hou wel van een levendige fantasie.
The view from nowhere.
pi_99134090
quote:

de laatste tongzoen
Ik hou het niet echt bewust bij, maar als je zoiets pas een keer hebt gedaan dan is het vrij makkelijk om de exacte datum te onthouden.

Ik was toen nog 19 en ik vond het op dat moment echt shit en vreemd. Achteraf heb ik er spijt van dat ik er toen niet meer bewust van ben geweest.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:15:57 #94
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99134161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Twee mensen hebben een ban.
Oh, wie dan nog meer?

Edit: JedimindhaX (thanks moneyfornothing, is dat ook weer duidelijk)

[ Bericht 4% gewijzigd door deelnemer op 06-07-2011 23:26:35 ]
The view from nowhere.
pi_99134178
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee idd. Dat verzint Happygirl zelf. Maar goed, ik hou wel van een levendige fantasie.
Ah toch wel hè, maar die van de DP was JedimindhaX geloof ik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:16:30 #96
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99134191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hou het niet echt bewust bij, maar als je zoiets pas een keer hebt gedaan dan is het vrij makkelijk om de exacte datum te onthouden.

Ik was toen nog 19 en ik vond het op dat moment echt shit en vreemd. Achteraf heb ik er spijt van dat ik er toen niet meer bewust van ben geweest.
Ik vind het opzich ook wel jammer dat ik dat maar met gewoon iemand gedaan heb. Maar dat maakt me niet heel veel uit, het is maar een tongzoen, no biggie. Ik ga weer omrollen.
pi_99134217
quote:

de laatste tongzoen
de laatste beurt
1 antwoord te lang.. elke dag niks is te lang... zucht 2 maanden
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:18:34 #98
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99134304
quote:

de laatste tongzoen
de laatste beurt
De complete administratie. Voor de autobiografie natuurlijk, net als jij.
The view from nowhere.
pi_99134700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De complete administratie. Voor de autobiografie natuurlijk, net als jij.
Hoe gaat het nou bij jou met versieren? Ga je nog iets ondernemen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:26:27 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99134701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:16 schreef mytec het volgende:

[..]

1 antwoord te lang.. elke dag niks is te lang... zucht 2 maanden
2 maanden niet getongd? :P

woow.. echt heel erg zeg. sterkte.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:29:04 #101
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99134808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoe gaat het nou bij jou met versieren? Ga je nog iets ondernemen?
Nee, zo op mijn oude dag geniet ik van mijn rust.
The view from nowhere.
pi_99134831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

2 maanden niet getongd? :P

woow.. echt heel erg zeg. sterkte.
nee 2 maanden alle 3 O~) niet , niet dat ik veel tijd heb gehad stage enzo. maar toch verwacht toch beter van mezelf, maarja de key is dat ik eerst weer 100% zelfvertrouwen moet terughebben.
pi_99134838
weg foutje..
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:32:03 #104
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99134949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef mytec het volgende:

[..]

nee 2 maanden alle 3 niet , niet dat ik veel tijd heb gehad stage enzo. maar toch verwacht toch beter van mezelf, maarja de key is dat ik eerst weer 100% zelfvertrouwen moet terughebben.
ik bijna 2 maanden Het niet
en een bepaalde handeling sinds begin april niet
en tongen bijna 3 weken niet

heel veel sterkte
pi_99135030
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, zo op mijn oude dag geniet ik van mijn rust.
Je bent nog maar 48. Zo oud is mijn vader ook trouwens.. Maar oké, nog genoeg dingen te doen in het leven, rusten kan je doen als je dood bent. ^O^
pi_99135074
Waarom hebben supersoep en JedimindhaX een ban eigenlijk?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_99135149
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

heel veel sterkte
jij ook sterkte! latenwe er snel iets aan doen hahaha _O-
pi_99135153
quote:

[..]

Ben je zó kieskeurig dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_99135186
quote:

[..]

heel veel sterkte
_O-
pi_99135199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Hoezo zou ze dan kieskeurig zijn?
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:38:52 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99135266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

is het HEEL lang allemaal? nee toch? kijk maar naar mytec, zijn mond staat al 2 maanden droog. je maakt me zenuwachtig met zo'n bericht.
pi_99135271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
Waarom hebben supersoep en JedimindhaX een ban eigenlijk?
Ja, stoute jongens he, dan krijg je dat...
pi_99135339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

is het HEEL lang allemaal? nee toch? kijk maar naar mytec, zijn mond staat al 2 maanden droog. je maakt me zenuwachtig met zo'n bericht.
Valt inderdaad wel mee hoor.
pi_99135364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Sorry was niet m'n bedoeling ;)
Ik bedoel te zeggen dat in de tijd dat ik nog geen vriendin had wel om de paar weekjes een scharreltje had.. niet eens altijd sex gehad ofzo maar ik kan niet 2 maanden zonder de genegenheid van een vrouw.
pi_99135368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Valt inderdaad wel mee hoor.
en ik zal dat ook maar weer ruimschoots moeten inhalen binnenkort.. maarja ik ben dus wel redelijk kieskeurig, of te dronken ,of het wordt um gewoon nie XD
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:44:20 #116
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99135504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Sorry was niet m'n bedoeling ;)
Ik bedoel te zeggen dat in de tijd dat ik nog geen vriendin had wel om de paar weekjes een scharreltje had.. niet eens altijd sex gehad ofzo maar ik kan niet 2 maanden zonder de genegenheid van een vrouw.
Arghh ja ik kan ook geen minuut zonder genegenheid van een man :~ Lekker is die genegenheid he? Ja logisch. Maar kijk MLiG dan, hoe ernstig. Hij leeft zonder genegenheid. Maar ik heb nog nooit een scharreltje gehad, alleen maar vreemde shit. Stom he. Ja, ik merk van mezelf dat ik weer aan het afglijden ben. Sinds vrijdag waren mijn seksuele frustraties best wel verdwenen, maar sinds vanmiddag is het weer terug. Kijk dan ook hoe vreemd ik meteen begin te typen, wtf is wrong with me :?
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:47:53 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99135643
Lant koop een vibo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:49:35 #118
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99135711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef ook_gek het volgende:
Lant koop een vibo
Kan niet, die zijn bij teveel gebruik niet goed voor je ;)
pi_99135748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Arghh ja ik kan ook geen minuut zonder genegenheid van een man :~ Lekker is die genegenheid he? Ja logisch. Maar kijk MLiG dan, hoe ernstig. Hij leeft zonder genegenheid. Maar ik heb nog nooit een scharreltje gehad, alleen maar vreemde shit. Stom he. Ja, ik merk van mezelf dat ik weer aan het afglijden ben. Sinds vrijdag waren mijn seksuele frustraties best wel verdwenen, maar sinds vanmiddag is het weer terug. Kijk dan ook hoe vreemd ik meteen begin te typen, wtf is wrong with me :?
Spreek een willekeurige vent op straat aan met de vraag of ie wil neuken, binnen 10 minuten succes gegarandeerd. Hij blij en jij van je seksuele frustraties af, win-win ^O^
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:50:52 #120
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99135773
quote:
Lant koop een vibo
Ik spreek niet voor niks over de Genegenheid.
Dat is het sleutelwoord. Bedankt, wie het ook postte.
pi_99135841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kan niet, die zijn bij teveel gebruik niet goed voor je ;)
Nee alleen die met siliconen erin zijn niet goed voor je. :9
pi_99135843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik spreek niet voor niks over de Genegenheid.
Dat is het sleutelwoord. Bedankt, wie het ook postte.
ik ga pitten en idd genegenheid... vind lekker samenwakker worden s,ochtends altijd fijn.
pi_99135859
Jij hebt het over seksuele frustratie.. dat is meer geilheid dan genegenheid :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:53:12 #124
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99135887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef mytec het volgende:

[..]

ik ga pitten en idd genegenheid... vind lekker samenwakker worden s,ochtends altijd fijn.
daar heb ik nog geen ervaring mee helaas en verdomme :'(

of nou ja. wel zoiets. maar toen kon ik zelf niet slapen, ik vond hem een beetje eng.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:54:06 #125
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99135930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Jij hebt het over seksuele frustratie.. dat is meer geilheid dan genegenheid :)
NEEEEE

Het gaat om de jongen zo die naar je kijkt en aan je arm voelt. Ja ook wel dat stoten uiteraard, maar dat is allemaal nog hoger en mooier en daaraan vooraf gaat het andere weer, dat hij zo naar je kijkt met die bruine ogen hmm

Kan het niet gewoon allebei :?
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:54:46 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99135958
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee alleen die met siliconen erin zijn niet goed voor je. :9
PVC plastic toch. Weekmakers enzo :P

Weekmakers _O- :')
pi_99136018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

PVC plastic toch. Weekmakers enzo :P

Weekmakers _O- :')
Ja fuck, weekmakers inderdaad! XD hele documentaires op tv over geweest jaar geleden ofzo, oh oh het was zooo slecht!
pi_99136045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

NEEEEE

Het gaat om de jongen zo die naar je kijkt en aan je arm voelt. Ja ook wel dat stoten uiteraard, maar dat is allemaal nog hoger en mooier en daaraan vooraf gaat het andere weer, dat hij zo naar je kijkt met die bruine ogen hmm

Kan het niet gewoon allebei :?
Tuurlijk kan het allebei, alleen moet je even goed zoeken denk ik.
pi_99136075
quote:

de laatste tongzoen
de laatste beurt
Ik had een lijstje. Maar ik heb hem deze week demonstratief verwijderd. Wat wil ik er nu eigenlijk mee? Bevestiging, ofzo? Come oooooooooooon dude
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:58:22 #130
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99136127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het allebei, alleen moet je even goed zoeken denk ik.
Ja god pff.
Ik moet nog even iets kwijt.

Op het festival laatst. Toen ging een jongen met een meisje tongen en ik werd echt helemaal geil. Ik kreeg ook van die tintelingen en dat ik er echt zo naar moest blijven kijken. Dan kun je wel zeggen "oh haha moet je eens porno zien", maar in Real Life is het allemaal zooooo anders.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:00:21 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99136230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja god pff.

Op het festival laatst. Toen ging een jongen met een meisje tongen en ik werd echt helemaal geil. Ik kreeg ook van die tintelingen en dat ik er echt zo naar moest blijven kijken. Dan kun je wel zeggen "oh haha moet je eens porno zien", maar in Real Life is het allemaal zooooo anders.
Gewoon 2 mensen die zoenen, toch wel vaker gezien?
pi_99136304
Ja ik word ook niet warm of koud van pornofilms als die wijven dan gaan schreeuwen denk ik ja flikker op dit is allemaal nep.

Maar kan ook niet zeggen dat ik geil word als ik naar zoenende mensen kijk.

Ik zag laatst je FoBo en ik snap echt niet waarom jij zoveel moeite hebt om een leuke vent aan de haak te slaan
pi_99136318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja god pff.

Misschien heb je je leeftijd ooit weleens genoemd maar zit je nog in de pubertijd ofzo? Dan groei je er nog wel uit. Toen ik 15 was kreeg ik ook overal een strakke plasser van.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:04:05 #134
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99136394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja ik word ook niet warm of koud van pornofilms als die wijven dan gaan schreeuwen denk ik ja flikker op dit is allemaal nep.

Ik zag laatst je FoBo en ik snap echt niet waarom jij zoveel moeite hebt om een leuke vent aan de haak te slaan
Oh ja ik word echt al helemaal geil als ik mensen zie tongen, zo hun ogen dicht en in elkaar verweven, verdomme wauw.

Oh krijgen we dat over uiterlijk weer. Ja ik ben te doen en zo hoor. Allemaal zonde, zonde, zonde.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:04:37 #135
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99136416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Misschien heb je je leeftijd ooit weleens genoemd maar zit je nog in de pubertijd ofzo? Dan groei je er nog wel uit. Toen ik 15 was kreeg ik ook overal een strakke plasser van.
ik zit nu in klas 2 ja, maar na de zomer al in klas 3
pi_99136459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ooohw een puber.. verklaart een hoop :) Maak je dan maar niet zoveel zorgen. Komt allemaal vanzelf
pi_99136475
quote:

Omdat ze trollt waarschijnlijk.
pi_99136485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Huh? :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:06:55 #139
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99136512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze trollt waarschijnlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh? :')
Dat was dus trollen :P
pi_99136565
klas 2 dat is toch groep 4 tegenwoordig. Succes met je staartdelingen enzo.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:09:14 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99136598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef RandyMcRanderson het volgende:
klas 2 dat is toch groep 4 tegenwoordig. Succes met je staartdelingen enzo.
2e klas voortgezet denk ik, aangezien lant 20 is toch?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:09:37 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99136616
quote:
Lant koop een vibo
Kost een vermogen aan batterijen.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:11:02 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99136654
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zijn wel apparaten voor die op krachtstroom werken ;)
pi_99136667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oplaadbare.
pi_99136669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

2e klas voortgezet denk ik, aangezien lant 20 is toch?
misschien is ze heel vaak blijven zitten in groep 2 omdat ze te speels was ofzo.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:12:46 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99136712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

misschien is ze heel vaak blijven zitten in groep 2 omdat ze te speels was ofzo.
:P :P

ok ok laat maar met jullie.

Ik heb een klas overgeslagen en begin na de zomer aan mijn tweede wo-studie.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:15:11 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99136773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

:P :P

ok ok laat maar met jullie.

Ik heb een klas overgeslagen en begin na de zomer aan mijn tweede wo-studie.
Maar ook dan kun je nog een puber zijn.

Klas overgeslagen? Lant is een talentje.
The view from nowhere.
pi_99136803
quote:

Ziet er standaard uit hoor. Alleen voor de FOK!kers is ze beeldschoon, zeg maar.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:17:13 #149
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99136862
Moeten we Tamashii eens opsluiten en zonder seks, jongens en mannen zetten. Eens zien hoe zij dan gaat posten.

Al kan zij dan nog op haar vele ervaringen teren, want zij heeft wel een bloeiend seksleven achter de rug.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:17:49 #150
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99136884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Moeten we Tamashii eens opsluiten en zonder seks, jongens en mannen zetten. Eens zien hoe zij dan gaat posten.

Al kan zij dan nog op haar vele ervaringen teren, want zij heeft wel een bloeiend seksleven achter de rug.
Gaan we jaloers doen?
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:19:32 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99136958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:

Je kan het ook eens een beetje proberen los te laten en niet zo ermee zitten, komt die vent vanzelf wel.
pi_99136972
Wooooow! What the fuck? :o
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:21:04 #153
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan het ook eens een beetje proberen los te laten en niet zo ermee zitten, komt die vent vanzelf wel.
Oh my fucking god. Jezus, jij moet ook eens echt...

Nogmaals: ik heb wel perioden dat het me "loslaat". Het komt echt niet fucking aanwaaien man. Wat denk jij wel niet?
pi_99137043
Misschien word het tijd om naar bed te gaan, ik heb echt niks negatiefs tegen jou gezegd? :o
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:21:44 #155
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137044
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Schokkend topic toch. Dp's, porno, bans, en nu dit weer.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:21:58 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99137052
Huh heb ik wat gemist? Bloeiend sexleven?

Waar komt dat opeens vandaan?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:21:59 #157
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137053
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Je schrikt van de gedachte zonder genegenheid en seksuele dingen te zitten he?
pi_99137063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Schokkend topic toch. Dp's, bans, en nu dit weer.
Ja, het meest heftige topic op FOK! :o
pi_99137086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Je schrikt van de gedachte zonder genegenheid en seksuele dingen te zitten he?
Nou de gedachte om opgesloten te zitten wond me wel op eigenlijk, of wilde je dat niet bereiken?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:22:52 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh my fucking god. Jezus, jij moet ook eens echt...

Nogmaals: ik heb wel perioden dat het me "loslaat". Het komt echt niet fucking aanwaaien man. Wat denk jij wel niet?
Heb het er dan ook minder over, accepteer dat je het nu niet hebt maar hou vast aan de gedachte dat het wel komt ;)

Ook niet negatief bedoeld hoor. :)
pi_99137134
Waarom gaat het hier áltijd over seks?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:24:46 #162
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef Mpj het volgende:
Waarom gaat het hier áltijd over seks?
Versieren is het voorspel van ......
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:25:11 #163
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb het er dan ook minder over, accepteer dat je het nu niet hebt maar hou vast aan de gedachte dat het wel komt ;)

Ook niet negatief bedoeld hoor. :)
Ja maar het is sinds vanmiddag weer terug? Of vanavond? Mijn internetvriendinnen hebben het telkens over van die "vrouwendingen", over penissen discussiëren en grappige dingen die gebeuren in bed en wat de ex heeft gedaan etc etc. Dagelijks.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:27:28 #164
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:25 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja maar het is sinds vanmiddag weer terug? Of vanavond? Mijn internetvriendinnen hebben het telkens over van die "vrouwendingen", over penissen discussiëren en grappige dingen die gebeuren in bed en wat de ex heeft gedaan etc etc. Dagelijks.
Je weet nu toch dat het normaal/gezond is.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:30:04 #165
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je weet nu toch dat het normaal/gezond is.
Ja maar iedereen doet hier alsof het zo vreemd is? Terwijl ik al zeg: stel je moet dat bij Tamashii doen ( al is dat niet vergelijkbaar omdat zij op het bloeiende seksleven nog kan teren).
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:30:11 #166
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:25 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mwa, kan je op twee manieren mee omgaan natuurlijk. Zeggen dat je er een beetje mee zit dat ze dat soort dingen zeggen. Of proberen mee te praten en misschien dat het je dan in de toekomst makkelijker af gaat dat soort dingen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:31:52 #167
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mwa, kan je op twee manieren mee omgaan natuurlijk. Zeggen dat je er een beetje mee zit dat ze dat soort dingen zeggen. Of proberen mee te praten en misschien dat het je dan in de toekomst makkelijker af gaat dat soort dingen.
Maar waarom doen alsof? Zij doen er zo luchtig over en ze moeten goed beseffen hoe bevoorrecht ze zijn dat ze contact hebben met jongens.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:31:57 #168
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja maar iedereen doet hier alsof het zo vreemd is? Terwijl ik al zeg: stel je moet dat bij Tamashii doen ( al is dat niet vergelijkbaar omdat zij op het bloeiende seksleven nog kan teren).
Op jou leeftijd begint het voor de meesten pas. Vergelijk je niet met de meest gefortuneerden. Denk liever aan richard en MLiG.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:33:18 #169
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Maar waarom doen alsof? Zij doen er zo luchtig over en ze moeten goed beseffen hoe bevoorrecht ze zijn dat ze contact hebben met jongens.
Dat doen de bevoorrechten nooit (op alle terreinen). Jij ook niet, in heel veel opzichten.

Waarom doen alsof? Omdat het spel het vereist.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:35:29 #170
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Waarom zijn ze bevoorrecht dan, omdat hun dat wel hebben en jij niet. Zekerheid heb je nooit met dat soort dingen hoor, kan elke dag veranderen. Plus verder ben je toch gelukkig dus waarom er zo mee zitten.
pi_99137606
Ik zou het niet al te serieus nemen wat mensen allemaal over hun eigen sexleven vertellen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:36:46 #172
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zijn ze bevoorrecht dan, omdat hun dat wel hebben en jij niet. Zekerheid heb je nooit met dat soort dingen hoor, kan elke dag veranderen. Plus verder ben je toch gelukkig dus waarom er zo mee zitten.
Oh zij juist wel. Als het uit is, hebben ze direct een scharrel ( :? )
pi_99137624
Ik zou wat Lanterfanter zegt sowieso niet zo serieus nemen als ik jullie was..
pi_99137682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Mpj het volgende:
Ik zou wat Lanterfanter zegt sowieso niet zo serieus nemen als ik jullie was..
Nee ik bedoel wat die vriendinnen haar allemaal op de mouw spelden. Wat mannen onder elkaar over hun sexleven vertellen is allemaal gelul ik weet niet hoe het met vrouwen onder elkaar zit.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:40:46 #175
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Nee ik bedoel wat die vriendinnen haar allemaal op de mouw spelden. Wat mannen onder elkaar over hun sexleven vertellen is allemaal gelul ik weet niet hoe het met vrouwen onder elkaar zit.
Geen gelul. Vrouwen praten echt met elkaar over dit soort dingen.
The view from nowhere.
pi_99137742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Ja weet ik, ik bedoelde serieus dat mensen Lant niet zo serieus moeten nemen.

Ik weet wel dat vrouwen veel over seks praten (wat ik eerst totaal niet verwachtte) maar mijn zusje heeft zo'n groep vriendinnen en die eten iedere maandag avond bij elkaar en dan gaat 't er wel érg vaak over. :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:41:03 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137751
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh zij juist wel. Als het uit is, hebben ze direct een scharrel ( :? )
Kan jij toch ook krijgen maar dan zou wat minder willen wel een betere uitstraling geven voor je.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:42:31 #178
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99137797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kan jij toch ook krijgen maar dan zou wat minder willen wel een betere uitstraling geven voor je.
Weet jij niet man. Als ik over straat loop, op weg naar iets, dan hangt er echt geen fucking aura "OOOOhohoho ik Moetttt Genuekttt worddeeenn!!!" om me heen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:42:32 #179
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99137798
Lola Brood was weer op TV. O+
Je moeder is een hamster
pi_99137808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Weet jij niet man. Als ik over straat loop, op weg naar iets, dan hangt er echt geen fucking aura "OOOOhohoho ik Moetttt Genuekttt worddeeenn!!!" om me heen.
Dan zou je misschien juist sneller geneukt worden. Het is maar hoe je het bekijkt. :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:43:34 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, probeer daar dan een beetje aan te werken dat dat iets minder wordt ;)
pi_99137827
Alsjeblieft zeg.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:44:04 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dan zou je misschien juist sneller geneukt worden. Het is maar hoe je het bekijkt. :')
Of je trekt juist de verkeerde personen aan, de niet leuke jongens dus ;)
pi_99137850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Of je trekt juist de verkeerde personen aan, de niet leuke jongens dus ;)
Dat sowieso, maar hey, een neukbeurt is een neukbeurt.
pi_99137858
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
Lola Brood was weer op TV. O+
Wat vind je zo leuk aan haar?
pi_99137862
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:43 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft zeg.
Wat is er schatje?
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:46:25 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99137902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar hey, een neukbeurt is een neukbeurt.
Oneens ;)

Zoveel lekkerder met wat meer gevoel. :9
pi_99137913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat is er schatje?
Wil jij soms neuken? :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:47:34 #189
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99137934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat is er schatje?
Ze stoort zich aan het woord 'neuken', mss omdat haar romantische interesse nu meer uitgaat naar vrouwen.
The view from nowhere.
pi_99137936
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wil jij soms neuken? :')
JA
pi_99137952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oneens ;)

Zoveel lekkerder met wat meer gevoel. :9
Ook daarmee ben ik het niet oneens.
pi_99137962
Ik wil 24/7 wel neuken maarja dat kan niet.
pi_99137986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:47 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

JA
Mooi, dan kan ik hier lekker vertellen hoe bloeiend mijn seksleven volgens sommige is. :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:51:08 #194
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99138047
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Mooi, dan kan ik hier lekker vertellen hoe bloeiend mijn seksleven volgens sommige is. :D
Bluffer.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:51:43 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99138065
quote:

[..]

Je was niet van het delen toch :+
pi_99138086
quote:

[..]

Wat zit jij dan hier?
pi_99138093
Van het delen?

Ik heb hier nog niks gedeeld, dat is het ergste van alles. :9
pi_99138107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat zit jij dan hier?
Omdat ik niet goed kan versieren.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:54:04 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99138135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ook daarmee ben ik het niet oneens.
Nou dan, wat is het probleem dan :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:54:45 #200
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99138156
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:53 schreef Tamashii het volgende:

[..]

LuxorBeetroots, vertel haar eens hoe je een vrouw versiert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_99138176
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:53 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je hebt toch seks nu?
pi_99138177
Ik heb helemaal geen seks nu. Ofja misschien in dit topic dan!
pi_99138217
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Tamashii het volgende:
Ow, oke. :')
pi_99138221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Je hebt toch seks nu?
Ik ook heur, maar versieren kan ik volgens mij niet echt. B-) Of ja, gaat vanzelf denk ik.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:57:45 #205
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99138250
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Tamashii het volgende:
Zit jij net zo diep als Lanterfanteraar?
The view from nowhere.
pi_99138270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ook heur, maar versieren kan ik volgens mij niet echt. B-) Of ja, gaat vanzelf denk ik.
Dan kan je het dus al. :)
pi_99138306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij wel volgens mij..
pi_99138353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet bepaald. Seks is leuk, maar niet op die manier.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:02:42 #209
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99138397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:

[..]

Jij wel volgens mij..
Nee, ik heb er geen last van.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:04:12 #210
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99138436
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Niet bepaald. Seks is leuk, maar niet op die manier.
Ach, seks is 'gewoon wel leuk'. Niet bijzonder, net zoals boodschappen doen.

Got it.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:06:53 #211
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99138506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Got it.
Nee, het is jou idee dat je grenzeloos mag klagen, als je niet gewoon krijgt wat je wilt.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:09:15 #212
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99138562
misschien moet ik ook maar een ban :P
pi_99138577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
:D
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:10:10 #214
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99138585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dan breekt er een volksopstand uit. :D
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:10:19 #215
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99138589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Got it.
Het is bijzonder als je het hebt, anders lekker boeiend, komt vanzelf toch wel. ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 01:37:26 #216
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99139129
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat vind je zo leuk aan haar?
Als ik dat nou eens wist. Ze heeft iets waar ik een zwak voor heb.
Wat een schatje. O+
Je moeder is een hamster
  donderdag 7 juli 2011 @ 02:44:39 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99139953
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:37 schreef Crutch het volgende:

[..]

Als ik dat nou eens wist. Ze heeft iets waar ik een zwak voor heb.
Wat een schatje. O+
Ik herken dat ondefinieerbare gevoel inderdaad.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99140053
Ik weet het, ik loop achter maar ik moest even weg - dus nu even reageren hoor :D
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie is de V? JIj?
'k Denk niet dat Lippie dat leuk zou vinden :D
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je hebt het al eens gezegd, maar wat is MIK ook al weer? :@
Medische Informatiekunde - bevat elementen van geneeskunde én informatiekunde/informatica :)
Je wordt er alleen geen patholoog-anatoom mee, maar dat neem ik dan maar voor lief...
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee nee, niks verzonnen, ik doelde op die ander - waarschijnlijk was het JedimindhaX (toch niet zo'n korte naam)
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 02:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik herken dat ondefinieerbare gevoel inderdaad.
Ik hoop echt dat je snel een (beschikbaar) leuk meisje ontmoet dat je Gerrie-berry helemaal doet vergeten :Y
pi_99140066
Ja precies..
pi_99140107
Wie is Lippie?
  donderdag 7 juli 2011 @ 03:17:31 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99140113
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]

Ik hoop echt dat je snel een (beschikbaar) leuk meisje ontmoet dat je Gerrie-berry helemaal doet vergeten :Y

Ik had het niet eens alleen over Gerrie hoor, soms zie je op straat een meisje lopen die "iets" heeft en die hoeft niet eens heel knap te zijn maar dan ben ik even van de wereld.
C'est la vie
pi_99140131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het niet eens alleen over Gerrie hoor, soms zie je op straat een meisje lopen die "iets" heeft en die hoeft niet eens heel knap te zijn maar dan ben ik even van de wereld.
Dat is best wel herkenbaar.. dat "iets" wat jij zegt is uitstraling. Hele mooie vrouwen zonder uistraling vind ik niets aan
  donderdag 7 juli 2011 @ 03:32:46 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99140172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:21 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dat is best wel herkenbaar.. dat "iets" wat jij zegt is uitstraling. Hele mooie vrouwen zonder uistraling vind ik niets aan
Dat zal het wel dan zijn he. :P
C'est la vie
pi_99140225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wie is Lippie?
Lipper, mijn vriend :)
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh, oké - ik nam gelijk aan dat het alweer over haar ging, maar nu ben ik dus degene die haar weer ter sprake bracht :D
Kun je die "uitstraling" omschrijven? Kutvraag, ik weet 't, maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord.
pi_99140241
Dat is zijn fok!naam neem ik aan? :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 03:47:20 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99140243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mag het toch hopen. _O-
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 03:53:34 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99140272
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]

Oh, oké - ik nam gelijk aan dat het alweer over haar ging, maar nu ben ik dus degene die haar weer ter sprake bracht :D
Kun je die "uitstraling" omschrijven? Kutvraag, ik weet 't, maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord.
Ik heb het zelf nog vaak genoeg over haar maak je niet druk. :')
Echt verliefd op haar ben ik trouwens niet meer.

Maar wat die uitstraling precies is kan ik je echt niet vertellen, dat is echt gewoon echt iets wat gebeurt als je zo'n meisje ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 07-07-2011 04:00:33 ]
C'est la vie
pi_99140311
Een 'ik geniet van het leven' uitstraling.

Maar uitstraling is moeilijk te definieren..
pi_99140360
Een aantrekkelijke uitstraling is voor iedereen anders. Daar kan je helaas voor jezelf weinig aan veranderen.
pi_99140400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
_O- Uiteraard

[ Bericht 0% gewijzigd door HappyGirl91 op 07-07-2011 04:39:52 ]
pi_99140406
Nee, niet iedereen valt voor hetzelfde uiterlijk, dat maakt eerder het verschil.
Ik kan me niet voorstellen dat je valt voor iemand met een sombere uitstraling. :)
pi_99141143
quote:
Neuh, tenzij je een onzekere puber bent misschien...
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:32:30 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99143682
Goed te zien dat er nog steeds niks veranderd is. De valversnelling is nog steeds netjes 9.81m/s, de aarde is nog steeds rond, en Lanterfanter wil nog steeds koste wat kost seks.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_99144896
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Neuh, tenzij je een onzekere puber bent misschien...
Dat heeft er echt niks mee te maken.
pi_99145719
- dubbel
pi_99145752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
Goed te zien dat er nog steeds niks veranderd is. De valversnelling is nog steeds netjes 9.81m/s, de aarde is nog steeds rond, en Lanterfanter wil nog steeds koste wat kost seks.
9.81 m/s2 - wel op je details letten, Catbert :P

Hé, was jij nou diegene die een dochtertje op komst had, trouwens? *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:13:49 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99146984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
En ik ben nog steeds single.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:15:18 #238
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99147051
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef heloef het volgende:

[..]

En ik ben nog steeds single.
Embrace it!
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:17:37 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99147149
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Embrace it!
Ja ik bewaar mezelf voor Gerrie.
SPOILER
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:18:53 #240
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99147191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik bewaar mezelf voor Gerrie.
SPOILER
Who's that?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_99147208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Embrace it!
"Murv"? "Murv"?!
Als je maar weet dat je met jouw username menig spellingsnazi het zweet doet uitbreken :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Who's that?
:X
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:21:08 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99147289
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Who's that?
It's a long story, bro.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:22:50 #243
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99147372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef heloef het volgende:

[..]

It's a long story, bro.
Geniale reeks om mee te lurken, maar ik heb hier en daar toch een pagina of 13 gemist, zou zo maar kunnen...
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:23:38 #244
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99147405
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

"Murv"? "Murv"?!
Als je maar weet dat je met jouw username menig spellingsnazi het zweet doet uitbreken :'(

[..]
Volgens mij ben jij de eerste :D

quote:
:X
Is het zo erg?
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:24:16 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99147437
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Geniale reeks om mee te lurken, maar ik heb hier en daar toch een pagina of 13 gemist, zou zo maar kunnen...
Als je niet weet wie Gerrie is heb je volgens wel wat meer pagina's gemist. _O-
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:27:20 #246
347415 r8v2
Relbie.
pi_99147568
Gerrie O+.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:27:42 #247
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99147584
Rosa is de naam
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:27:44 #248
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99147587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je niet weet wie Gerrie is heb je volgens wel wat meer pagina's gemist. _O-
Ah, die Gerrie. :D Leuk type, waarom bel je haar niet op ?
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:35:10 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99147876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ah, die Gerrie. :D Leuk type, waarom bel je haar niet op ?
Ehm daar is nogal een lijstje voor waarom niet. :')
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:36:47 #250
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99147931
Ik kan niet leven zonder mannelijke aandacht, ik denk dat dat het is.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:38:28 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99147989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk aandacht in het algemeen ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:38:29 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99147990
quote:
Eureka!
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:39:29 #253
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99148029
quote:
Niemand kan zonder bepaalde vorm van aandacht, als mens verlang je ook in meer of mindere mate naar het andere geslacht.

Alleen: Manage your appetite!
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:40:14 #254
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99148055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm daar is nogal een lijstje voor waarom niet. :')
De volhouder wint! Go for it!
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:40:20 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99148060
Lant, mail anders don en ad even. Die kunnen vast wel wat regelen qua mannelijke aandacht :+
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:43:56 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef ook_gek het volgende:
Lant, mail anders don en ad even. Die kunnen vast wel wat regelen qua mannelijke aandacht :+
Ik vind die programma beschrijvingen altijd zo slecht. :')

"Don en Ad liepen over straat en kwam de ge*le snol Costanza tegen, voor 50 euro mochten ze wel even haar natte k*tje uitwonen."
:')
C'est la vie
pi_99148214
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
De aanhouder wint, wat de volhouder doet weet ik eigenlijk niet.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:45:15 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148248
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:44 schreef Techno het volgende:

[..]

De aanhouder wint, wat de volhouder doet weet ik eigenlijk niet.
Die houdt het heel lang vol.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:45:33 #259
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99148264
Weet je hoe anders het al is als er echt een man aanwezig is in een gebouw, echt met een piemel. Oh laatst zag ik trouwens mannen massaal staan plassen in plasbakken, ik bleef er maar naar kijken ( ik stond zelf in de rij). Kun je je voorstellen dat ze dan ECHT met een piemel in hun handen stonden, nee toch? Ik wilde er bijna ( hihi) naartoe lopen om te vragen of ik het mocht zien.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:45:42 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:{
Het is kansloos.
C'est la vie
pi_99148284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:@
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:46:30 #262
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99148294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:45 schreef heloef het volgende:

[..]

:{
Het is kansloos.
Ja, maar weer een beetje ontopic nu.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:47:40 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja, maar weer een beetje ontopic nu.
Was dat off-topic dan?
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:49:46 #264
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99148397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je hoe anders het al is als er echt een man aanwezig is in een gebouw, echt met een piemel. Oh laatst zag ik trouwens mannen massaal staan plassen in plasbakken, ik bleef er maar naar kijken ( ik stond zelf in de rij). Kun je je voorstellen dat ze dan ECHT met een piemel in hun handen stonden, nee toch? Ik wilde er bijna ( hihi) naartoe lopen om te vragen of ik het mocht zien.
Een echte man met een echte piemel? Ik wordt maar weining wijs uit jouw posts Lant... :{
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:49:46 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148398
quote:
Wat heb je toch een fascinatie voor lullen ook. _O-
C'est la vie
pi_99148827
Dat is wel heel erg kansloos hoor ;(
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:02:53 #267
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99148922
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
9.81 m/s2 - wel op je details letten, Catbert :P
Doh!

quote:
Hé, was jij nou diegene die een dochtertje op komst had, trouwens? *O*
Yup! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
Nou nee, maar mensen hier op domme taalfouten gaan wijzen daar heb je al snel een dagtaak aan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_99148975
quote:
Joh... echt?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:04:39 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99148979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Doh!

[..]

Yup! :)
Oh dan moet ik jou nog feliciteren.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:05:17 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99149007
Ik heb net m'n piemel nog in de hand gehad, true story!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef heloef het volgende:
Oh dan moet ik jou nog feliciteren.
Dank je :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:06:16 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99149046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:05 schreef Catbert het volgende:
Ik heb net m'n piemel nog in de hand gehad, true story!
Wat! Jij ook al.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:08:22 #272
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99149161
Net van m'n werk, nu weer naar school om mijn examenlijst te ondertekenen (die 2 examens die ik in de 4de gemaakt heb -.-)
Wel jammer dat alle meisjes op mijn werk 13/14 zijn...
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:08:38 #273
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99149170
ja als ik nu een broertje had gehad, had ik nog met hem samen kunnen douchen en op de wc meekijken. nu is het allemaal een groot mysterie.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:10:09 #274
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99149232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja als ik nu een broertje had gehad, had ik nog met hem samen kunnen douchen en op de wc meekijken. nu is het allemaal een groot mysterie.
Wat :? Als broertje zou ik dat zowieso niet zoiets doen :? :?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:16:55 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99149508
quote:
Zoek gewoon plaatjes van een leuter want naar de leuter van je broertje kijken als je die had... :{
C'est la vie
pi_99149559
Iewl. Dit is echt vies hoor. Je gaat toch niet naar je broertjes leuter kijken...
pi_99149618
quote:
Ik weet niet of je trollt of dat je nu serieus bent maar hier wou ik even op antwoorden omdat ik ook geen broers/vader/mannelijke figuren had om van te leren:

Ja, en? Je hebt dus geen broertje om bij te gluren, en bij je vader ook niet, neem ik aan - des te spannender is het wanneer je wél een penis tot je beschikking hebt.
Want dan is het allemaal nieuw voor je. Zo kun je het ook bekijken.
Je moet er niet zo zwaar aan tillen, veel te overdreven allemaal. En je schiet er toch niks mee op.

Bovendien had je al seks gehad, dus zo'n groot mysterie is het nou ook weer niet, toch?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:21:43 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99149688
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je trollt of dat je nu serieus bent maar hier wou ik even op antwoorden:
Ja, en? Je hebt dus geen broertje om bij te gluren, en bij je vader ook niet, neem ik aan - des te spannender is het wanneer je wél een penis tot je beschikking hebt.
Je moet er niet zo zwaar aan tillen, veel te overdreven allemaal. En je schiet er toch niks mee op.

Bovendien had je al seks gehad, dus zo'n groot mysterie is het nou ook weer niet, toch?
Ze heeft niet de tijd gehad om hem te bestuderen. meten en wegen en een erectieverslag er over te schrijven.
SPOILER
C'est la vie
pi_99149797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze heeft niet de tijd gehad om hem te bestuderen. meten en wegen en een erectieverslag over te schrijven.
SPOILER
Ja oké, maar ze heeft hem in ieder geval gevoeld, hoogstwaarschijnlijk gezien en ze heeft nu de werking van de penis zelf mogen aanschouwen.
Dat is al heel wat, want daarvoor kun je alleen maar fantaseren over hoe dat allemaal is (behalve het laatste, dat weten de meesten hopelijk al (in theorie))
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:26:09 #280
347415 r8v2
Relbie.
pi_99149886
In KPD heb je een heel topic vol met erecties :').
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:26:19 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99149891
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:24 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja oké, maar ze heeft hem in ieder geval gevoeld, hoogstwaarschijnlijk gezien en ze heeft nu de werking van de penis zelf mogen aanschouwen.
Dat is al heel wat, want daarvoor kun je alleen maar fantaseren over hoe dat allemaal is (behalve het laatste, dat weten de meesten hopelijk al (in theorie))
Nou ik heb nog nooit seks gehad maar tegelijkertijd nooit de drang gehad om een kut te gaan bestuderen en er lang naar te kijken. En ik fantaseer er ook niet echt over. :')
C'est la vie
pi_99150156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik heb nog nooit seks gehad maar tegelijkertijd nooit de drang gehad om een kut te gaan bestuderen en er lang naar te kijken. En ik fantaseer er ook niet echt over. :')
Ik moet zeggen dat ik daar ook niet echt last van had, ik denk dat het hebben van seks de interesse in het begin juist vergroot, dan ga je juist nadenken over hoe wonderlijk het allemaal is.
Maar zeg eerlijk, je vraagt je toch wel een beetje af hoe het voelt, of niet?
Dat had ik wel, als je geen penis hebt en geen enkele tot je beschikking kun je alleen maar bedenken hoe dat aanvoelt, ik weet nog dat ik een stijve penis in mijn hoofd vergeleek met zo'n langwerpige ballon - zacht en toch stevig - dat het hetzelfde aanvoelde :') :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:32:33 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99150158
quote:
Alleen in je hand houden? Ook saai, mag die van mij ook wel in je mond nemen hoor.

Maar even serieus, dit soort reacties kunnen we toch niet meer serieus nemen :{
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:35:00 #284
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_99150253
Hey lanter, ik ga als echte man even m'n echte piemel uitlaten :9
Moet ik nog foto's voor je maken? :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:36:07 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99150308
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik daar ook niet echt last van had, ik denk dat het hebben van seks de interesse in het begin juist vergroot, dan ga je juist nadenken over hoe wonderlijk het allemaal is.
Maar zeg eerlijk, je vraagt je toch wel een beetje af hoe het voelt, of niet?
Dat had ik wel, als je geen penis hebt en geen enkele tot je beschikking kun je alleen maar bedenken hoe dat aanvoelt, ik weet nog dat ik een stijve penis in mijn hoofd vergeleek met zo'n langwerpige ballon - zacht en toch stevig - dat het hetzelfde aanvoelde :') :')
Tuurlijk ben ik wel benieuwd maar ik fantaseer niet over gewoon een kut, want een kut wordt pas interessant als er een leuke/mooie vrouw 'aan vast' zit.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:36:40 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99150327
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alleen in je hand houden? Ook saai, mag die van mij ook wel in je mond nemen hoor.
Ze mag wat er mij betreft nog meer mee doen hoor.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:37:21 #287
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99150364
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je trollt of dat je nu serieus bent maar hier wou ik even op antwoorden omdat ik ook geen broers/vader/mannelijke figuren had om van te leren:

Ja ik probeer zo nu en dan te "voelen" hoe het ook al weer voelde, maar dat gaat zo moeilijk. En het was natuurlijk donker en wel met alcohol een beetje ( een beetje), dus wel wat vaag. Het is zo vermoeiend om dat telkens weer te moeten opgraven in het geheugen en het "zogenaamd" te moeten voelen.

Echt goed gezien heb ik hem niet, want hij werd wel gelijk in dingen gestopt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:38:29 #288
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_99150402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef heloef het volgende:

[..]

een kut wordt pas interessant als er een leuke/mooie vrouw 'aan vast' zit.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:39:05 #289
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_99150423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

in dingen gestopt.
:?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:39:32 #290
347415 r8v2
Relbie.
pi_99150446
Ik fantaseer liever over borsten en billen dan over een natte mol :'). Dat is na drie keer voelen ook wel weer leuk geweest :P.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:39:33 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99150448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:38 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Want dat is niet zo wou je zeggen?
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:43:31 #292
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99150643
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef r8v2 het volgende:
Ik fantaseer liever over borsten en billen dan over een natte mol :'). Dat is na drie keer voelen ook wel weer leuk geweest :P.
"Natte Mol" :D

drie keer voelen. oke. een aantal keer dus. ik heb gewoon nog te weinig gevoeld en gezien.
maar de laatste jongen vond de natte mol wel leuk volgens mij, want hij ging zo dat vocht helemaal uitwrijven over het lichaam, terwijl hij al wel ervaren was?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:45:03 #293
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_99150706
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

want hij ging zo dat vocht helemaal uitwrijven over het lichaam, terwijl hij al wel ervaren was?
Perv.
pi_99150718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik wel benieuwd maar ik fantaseer niet over gewoon een kut, want een kut wordt pas interessant als er een leuke/mooie vrouw 'aan vast' zit.
Oké, ik snap je :Y gelukkig maar, ik vind het altijd zo jammer (en heel :')) als mensen helemaal gefocust zijn op het hebben van seks, omdat ze daarmee zo'n leuk aspect mislopen: de liefde.
Maar ze luisteren nooit naar me :N ach, misschien is het wel gewoon iets wat hoort bij puberende jongetjes, die oversekstheid :')
Ik zou 't niet weten.

[/jibberjabber]
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:46:58 #295
347415 r8v2
Relbie.
pi_99150788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

"Natte Mol" :D

drie keer voelen. oke. een aantal keer dus. ik heb gewoon nog te weinig gevoeld en gezien.
maar de laatste jongen vond de natte mol wel leuk volgens mij, want hij ging zo dat vocht helemaal uitwrijven over het lichaam, terwijl hij al wel ervaren was?
Niet alles letterlijk nemen ( :') ) he, die drie keer kan ook 15x geweest zijn :P. En waarom ging ie precies dat vocht uitsmeren? Dat moet daar blijven voor de smering :P.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:47:04 #296
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99150793
neenee HappyGirl91 ik weet ook wel hoe dat zit met een beetje liefde. dat is inderdaad nog mooier, maar nog moeilijker te krijgen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:48:19 #297
347415 r8v2
Relbie.
pi_99150858
Ik ga altijd veel te snel van knuffelen en zoenen (liefde) naar geil :{.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:49:04 #298
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99150892
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Niet alles letterlijk nemen ( :') ) he, die drie keer kan ook 15x geweest zijn :P. En waarom ging ie precies dat vocht uitsmeren? Dat moet daar blijven voor de smering :P.
Ja dat is een beetje raar voor in dit topic en ik heb het nooit aan iemand verteld, maar ik vond het zo vreemd? Maar misschien is het toch wel heel normaal en zo, dat uitwrijven.
pi_99150979
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Ehm? Misschien omdat 'ie dat geil vond? Volgens mij is dat niet zo heel raar actie, hoor :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:50:55 #300
347415 r8v2
Relbie.
pi_99150994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje raar voor in dit topic en ik heb het nooit aan iemand verteld, maar ik vond het zo vreemd? Maar misschien is het toch wel heel normaal en zo, dat uitwrijven.
Nee :').

Maar jij hebt dus nog nooit fatsoenlijk sex gehad? Of veel?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:52:44 #301
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99151094
Nieuw deel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')