quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat dat kind andere stembanden erft.
Echt hequote:
Vergeet het eindeloze herhalen nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heIk kijk omdat ik sommige stellen erg leuk vind en wil volgen, maar al dat drama eromheen
, al die muziekjes en dat ingezoom op emo-tv.. Ik vond de 1e serie dan echt 10x beter..
Jep. Ik ook. Maar het blijft leuk genoeg om te blijven volgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heIk kijk omdat ik sommige stellen erg leuk vind en wil volgen, maar al dat drama eromheen
, al die muziekjes en dat ingezoom op emo-tv.. Ik vond de 1e serie dan echt 10x beter..
Ik ook, tis zo'n lief en gelukkig manneke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff ik heb zitten janken.. ik blijf het zo hartverscheurend vinden dat dat kleine mannetje gaat overlijden...![]()
Echt he. 40% is herhaling of vooruitblik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het eindeloze herhalen nietal was dat in het begin erger, alsof we debiel zijn ofzo
Waarom ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je als lesbisch stel twee keer het IVF/ICSI-traject kan doorlopen, dat dat per vrouw is, zeg maar... gelukkig was 't niet nodig
Ik ken een stel ze hebben allebei een kind gekregen, de donor is hetzelfde bij beide kindjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je als lesbisch stel twee keer het IVF/ICSI-traject kan doorlopen, dat dat per vrouw is, zeg maar... gelukkig was 't niet nodig
Ja, dat had ik ook. Vond het wat vreemd dat het steeds genoemd werd dat dat de hoofdreden geweest is om zo gauw voor een tweede kindje te gaan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef RockabeIIa het volgende:
En arme arme Lucas. Ik vond hem erg achteruit gegaan. Ergens snap ik die ouders wel dat het voor hem leuk zou zijn grote broer te zijn maar hij is nog zooo klein. Ik weet niet wat hij er allemaal van mee krijgt hoor. Ik denk zelf dat hij dat nog lang niet begrijpt maar misschien voelt hij zich er heel gelukkig bij, bij een klein baby'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |