SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.

bronquote:THE KILLERS ZIJN BEZIG MET OPNAMES NIEUW ALBUM
The Killers hebben al vier nieuwe tracks voor hun nieuwe album opgenomen. Dit vertelt frontman Brandon Flowers in een interview met het Britse Q.
De opnames van het nieuwe album Battle Born vinden plaats is thuisstad Las Vegas. 'Ik denk dat we met dit album echt terug willen naar onze eigen sound.', aldus Flowers. Las Vegas heeft niet alleen invloed op de muziek, maar ook op Flowers' teksten: 'Ik wil een van de grote storytellers worden. Ik schrijf over de wereld die ik echt ken.'
Onder de nummers zit ook een 7,5 minuten durende track getiteld The Slot Tech. Andere tracktitels zijn The Rising Tide (onlangs gespeeld tijdens een concert in Londen), Runaways en een nog titelloos nummer dat Flowers in eerste instantie schreef voor zijn soloalbum Flamingo, maar bij nader inzien besloot hij dat het toch beter op het aankomende vierde album van The Killers paste.
Begin deze maand bracht drummer Ronnie Vannucci zijn titelloze debuut uit onder de naam Big Talk bij Epitaph.

Ik hoorde het ook al in m'n hoofdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat die achterlijke religie van Joseph Smith? Dumb...dumb...dumb...

Je hoort ook stemmetjes in jouw hoofd zoals Joseph Smith toen hij het boek van Mormon schreef?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook al in m'n hoofd

A Great Big Sled (L)quote:

Thnx! Je bent nu al mijn held van de dag! Heb 'm al geripped en op m'n iPod gezet! Straks ff lekker naar luisteren.quote:

Second that. Wat een plaat is dat! Jammer dat de radiostations die track nooit hebben opgepakt. Zie niet in waarom die minder was, dan die van Coldplay vorig jaar. Misschien dat ze toen nog niet zo bekend waren bij het grote publiek. Was nog immers voor Humanquote:

Wat tof! Komt 'ie alleen als download of ook als retail release?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Track List:
1 A Great Big Sled (feat. Toni Halliday)
2 Don’t Shoot Me Santa
3 Joseph, Better You Than Me (feat. Elton John, Neil Tennant)
4 ¡Happy Birthday Guadalupe! (feat. Wild Light, Mariachi El Bronx)
5 Boots
6 The Cowboys’ Christmas Ball

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |