Huh, wat is dit nu weer? Ik mag toch wel gewoon mijn mening geven over dit nummer? Waar slaat dit nu weer op? Of moet iedereen dezelfde mening als jij hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef CoExist het volgende:
[..]
Fijne mening na 1x luisteren... Heb ik vaker gehoord uit de mond van mensen geboren in 1992. Die zelfde mensen die de hele avond staan te kletsen bij een concert en dan even uit hun dak gaan op het nummer wat ze in eerste instantie "krachtsloos" vonden klinken maar het stiekem toch wel tof vinden door de vele AirPlay op SkyRadio welke ze luisteren op hun neppe smartphone tijdens het vakkenvullen in de supermarkt.
Deze single kickt ass! En dit nieuwe album gaat ass kicken!

Ziet er aardig uit ja. Ben erg benieuwd. Zie ze op Sziget, dus dan zal er ongetwijfeld wat nieuw materiaal langskomen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Reemi het volgende:
Cover voor Battle Born. Prachtig imo.
[ afbeelding ]

ze zijn niet echt van Nederland en nu voornamelijk van festivals. Denk dat ze voorlopig niet komen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Mochten ze weer Nederland aandoen, zouden ze dan in de Ziggo Dome staan of nog een keer HMH?

Ja ik heb ze de laatste keer in de HMH gezien en ik kan wel wachten. Zo speciaal zijn ze niet, dat ik er voor naar berlijn wil vliegen of rijden. Vroeg het me gewoon af qua status.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Piger het volgende:
[..]
ze zijn niet echt van Nederland en nu voornamelijk van festivals. Denk dat ze voorlopig niet komen.
Je kan ze zien in berlijn in september.

Precies. Human had wel de hitlijsten gehaald voor zover ik weet, en zelfs toen stonden ze nog in de HMH.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Arn0 het volgende:
HMH, absoluut. Zijn echt nog te klein voor Ziggo Dome

Mooie cover idd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Reemi het volgende:
Cover voor Battle Born. Prachtig imo.
[ afbeelding ]

Klopt. Maar wel een betaalbaar festival met best wel leuke andere namen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb ze de laatste keer in de HMH gezien en ik kan wel wachten. Zo speciaal zijn ze niet, dat ik er voor naar berlijn wil vliegen of rijden. Vroeg het me gewoon af qua status.

Staan wat (niet al te beste) opnames op YouTube.
 Staan wat (niet al te beste) opnames op YouTube. 

Mwah als bands als Skunk Anansie en The Black Keys het wel zouden kunnen, waarom zouden The Killers dat niet kunnen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Arn0 het volgende:
HMH, absoluut. Zijn echt nog te klein voor Ziggo Dome

Vooral gaaf dat David en Mark zo 'veel' te horen zijn!
 Vooral gaaf dat David en Mark zo 'veel' te horen zijn! 

Klinkt erg lekker inderdaad! Deze vind ik ook mooi: "Miss Atomic Bomb"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Reemi het volgende:
Vind dit toch veelbelovend voor het nieuwe album.Vooral gaaf dat David en Mark zo 'veel' te horen zijn!

Anders ik wel. Zou er in het najaar nog een tour komen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef chansadres het volgende:
Setlist is wel erg tof. Ik hoop op een Neerlands concert

Dacht het wel. Lijkt me sterk dat na de release van het album, het eerste concert pas weer in januari is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:24 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Anders ik wel. Zou er in het najaar nog een tour komen?

Gave trailer!quote:

Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef CoExist het volgende:
Battle Born Special Edition Bundel: $ 77,99
http://cdn.sparkart.net/t(...)_special_edition.jpg

Ik zag het ja. Ben zelf al jaren een betaald lid van The Victims. Hun betaalde membership.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Leuk extra'tje: All Battle Born Special Edition Bundles Include Access to an Exclusive Killers Ticket Pre-Sale!

Waar? PM?quote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Luni het volgende:
Ben nu The Killers live @ A Perfect Day Festival aan het binnen halen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden helaas maar 2 nieuwe nummers gespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ze spelen klinkt erg gaaf!
Kan niet wachten op het nieuwe album!
[ Bericht 39% gewijzigd door CoExist op 02-09-2012 23:39:36 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.

quote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef CoExist het volgende:
Inmiddels gevonden en ik download het volledige concert van 18 tracks.
YouTube links mag ik gewoon posten dus: http://www.youtube.com/playlist?list=PL7D0B2AFA74E282CB
Totale setlist in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden helaas maar 2 nieuwe nummers gespeeld:Zelfde setlist als op SzigetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ze spelen klinkt erg gaaf!
Kan niet wachten op het nieuwe album! Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+

Ik vind Miss Atomic Bomb erg lekker klinken in ieder geval.quote:

Premium onlyquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef Vatta het volgende:
Gelekt?
http://rapidgator.net/file/34338608/#

Ik denk dat Flesh and Bone wel eens zo'n nummer kan gaan worden.quote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoop echt dat er nog iets heel goed tussenzit, dat kan tippen aan Smile like you mean it, When you were young of This river is wild of zoiets. Runaways is leuk maar geen top-top-topnummer.

quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:40 schreef JediSimons het volgende:
Album Preview
http://www.thekillersmusic.com/preview

Holy Fucknuckles! Wat klinkt dat tof!quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:40 schreef JediSimons het volgende:
Album Preview
http://www.thekillersmusic.com/preview

quote:

Het gehele album al?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef CoExist het volgende:
Heb ook een leak gevonden... moet nog ff testen of die goed is...
Edit:
Hij is perfect! Betreft de Deluxe versie!

En mij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef Keano het volgende:
Kan iemand mij verblijden met een PM ?

Vind hem ook wel best goed, maar nummers zijn wat softer naar mijn gevoel.quote:

Hoelaat moeten The Killers spelen? (NL tijd)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Vanavond in ieder geval iTunes festival van ze.
Nu eerst het album luisteren

22 uurquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Hoelaat moeten The Killers spelen? (NL tijd)

.
.

Shit verkeerde knop. Wilde mijn vorige post aanpassen :pquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef DohanJerksen het volgende:
Aan het kijken via...? Ik gewoon rechtstreeks via Apple tv en vind het allemaal best goed!
Maar tot nu toe niet veel verrassingen.
Runaways
Somebody told me
smile like you mean it
Spaceman
Flesh and Bone

Is nog zeker een maand terug te kijken via iTunes ergensquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef CoExist het volgende:
Dammit... ik ben nog op mijn werk tot 23.00 uur! En als ik thuis kom kan ik naar bed omdat ik morgen weer om 07.00 uur moet beginnen...
Als iemand een live stream vind dan houd ik mij aanbevolen!

. Staan veel betere tracks op de cd.
. Staan veel betere tracks op de cd.

Heb BB ook in de inbox gekregen maar moet m nog luisteren. Live moet er toch heel wat gaan veranderen! Het wordt te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat hebben ze toch veel hits. Ongelofelijk. Jammer dat ze live niet meer zo goed zijn. En dat hun laatste album drek van het hoogste plank is. Het heeft een paar maanden geduurd voordat ik Sam's Town waardeerde, maar Battle Born zal ik wel nooit gaan waarderen.

Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat hebben ze toch veel hits. Ongelofelijk. Jammer dat ze live niet meer zo goed zijn. En dat hun laatste album drek van het hoogste plank is

Pittige review...De bonus tracks (nog) niet geluisterd?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
1 Flesh and Bone: wel erg circus, een beetje vreemd gemixed ook ( 5/10)
2 Runaways: erg gegroeid moet ik zeggen. Gewoon goede track ( 7/10)
3 The way it was: lijkt een beetje op een solotrack van Brandon en dan nog niet eens een goede ( 5/10)
4 Here with me: Interessantlangdradig (5/10)
5 A matter of time: filler(4/10)
6 Deadlines and commitments: weer een Brandon track, dit keer iets interessanter. Blijft matig kabbelen. (6/10)
7 Miss atomic bomb: de onvermijdelijke singleWederom een soort makheid. Niets is punchy, stadiumrock zonder rock. Soep zonder ballen. (5/10)
8 The rising tide: Goede track Vreemd nummer met koortjes en orgels, heel erg cheesy.( 4/10)
9 Heart of a girl: ik vind er niets aan, maar hoor wel weer wat Killers hierin, tekst is afschuwelijk. (5/10)
10 From here on out: leuke, vrolijke trackvrolijke fransjesliedje voor hossende cowboys. Handje klap erbij.(4/10)
11 Be still: Gewaagd, verrassend, goede tekst. Ze kunnen het dus wel en dan nog wel met een ballad. 8/10
12 Battle born: doet me denken aan jaren 80 rock ( whitesnake-achtig gebeuren). Ik heb er niet zoveel mee. Is vele malen beter gedaan (5/10)
Algemene indruk: een beetje mak draak van een album, nog niet positief verrast.
Toppers: be still en runaways.
Koopadvies: ramsjbak voor de collectie

)
 ) 

Inmiddels wel, maar wilde eerst standaard album eens reviewen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef CoExist het volgende:
[..]
Pittige review...De bonus tracks (nog) niet geluisterd?

Grappig, bij mij is het precies andersom. Be Still vind ik het zwakst, A Matter of Time juist geweldig.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
1 Flesh and Bone: wel erg circus, een beetje vreemd gemixed ook ( 5/10)
2 Runaways: erg gegroeid moet ik zeggen. Gewoon goede track ( 7/10)
3 The way it was: lijkt een beetje op een solotrack van Brandon en dan nog niet eens een goede ( 5/10)
4 Here with me: Interessantlangdradig (5/10)
5 A matter of time: filler(4/10)
6 Deadlines and commitments: weer een Brandon track, dit keer iets interessanter. Blijft matig kabbelen. (6/10)
7 Miss atomic bomb: de onvermijdelijke singleWederom een soort makheid. Niets is punchy, stadiumrock zonder rock. Soep zonder ballen. (5/10)
8 The rising tide: Goede track Vreemd nummer met koortjes en orgels, heel erg cheesy.( 4/10)
9 Heart of a girl: ik vind er niets aan, maar hoor wel weer wat Killers hierin, tekst is afschuwelijk. (5/10)
10 From here on out: leuke, vrolijke trackvrolijke fransjesliedje voor hossende cowboys. Handje klap erbij.(4/10)
11 Be still: Gewaagd, verrassend, goede tekst. Ze kunnen het dus wel en dan nog wel met een ballad. 8/10
12 Battle born: doet me denken aan jaren 80 rock ( whitesnake-achtig gebeuren). Ik heb er niet zoveel mee. Is vele malen beter gedaan (5/10)
Algemene indruk: een beetje mak draak van een album, nog niet positief verrast.
Toppers: be still en runaways.
Koopadvies: ramsjbak voor de collectie

Mee eens. Hoewel A Matter of Time toch wel aardig rockt richting het einde.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vind het wel jammer dat op het nieuwe album het 'agressieve' er een beetje af is (al was dit ook al wel bij Day & Age).
Nummers al Midnight Show, Somebody Told Me, When You Were Young, Under The Gun, dat mis ik een beetje.
Neemt niet weg dat ik wel positief ben over het album.

Idd, die neigt er nog wel aardig naar.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel A Matter of Time toch wel aardig rockt richting het einde.

Zoetsappig misschien... maar ik vind het geweldig klinken!quote:The morning dove sings
With two broken wings
Carry me home
I'm not afraid
The stars in my eyes
Were shimmerin' lights
Carry me home
Don't let me fade away

Dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de twee extra tracks ( de remix even vergeten) beter dan veel tracks die erop staan
 Veel beter dan Be Still en Battle Born bijvoorbeeld.
 Veel beter dan Be Still en Battle Born bijvoorbeeld.

"Een stuk beter"?? Heel goed bedoel jequote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt een stuk beter met meer luisterbeurten.

Ja ik vond het al best goed, maar de nummers bekoren mij steeds meer. Alleen Here With Me vind ik wat zwakjes, dan vind ik de bonustrack Carry Me Home een stuk beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:33 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
"Een stuk beter"?? Heel goed bedoel je

Ik hoop het maar.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt een stuk beter met meer luisterbeurten.

Pre-order? Of is het al in de winkel te krijgen?quote:

Heb jij dit ook?quote:SubscriptionTHE KILLERS VICTIMS LIFETIME
LengthFOREVER
StartedSEPTEMBER 4, 2012
ExpiresNEVER

In de winkel voor ¤ 18,99.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Pre-order? Of is het al in de winkel te krijgen?
Heb het nog niet gedownload. Hou m'n plasje nog wel even op
Ik ben trouwens in het verleden lid geweest van The Victims. Nu blijkt dat ik wel kan verlengen via mijn inlog maar als ik inlog krijg ik dit te zien:
[..]
Heb jij dit ook?

Ja! Heb vanmorgen de deluxe editon gekocht!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
Is het album inmiddels fysiek uit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |