Nah, het zijn allebei lieve watjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef Ransjih het volgende:
alex mag dan wel een rocker zijn en rayo een zweefteef, maar ik vind rayo toch 10 x meer mannelijk overkomen dan alex
(vraag me niet waarom ik het nodig vind dit te delen)
Van mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef Ransjih het volgende:
van mij mag ze nu al wel![]()
heb lisa nog niet terug gezien
wat raar dat ze met zoiets sjoemelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij ook.Lisa blijft nog wel even weg hoor.
Zie je wel, ik zei het toch. Alle dominostenen staan overeind. Daar klopt geen moer van.
Ik kan het terugzoeken op BBfun, moment.
[ afbeelding ]
Dit was een minuut of 2 voordat het half uur afgelopen was.
Dat hebben ze ook gedaan met die rode vloeistof overscheppen. Weet je nog?quote:
Die boert alleen maar. Wat een lomperik is dat. Maar ik versta hem ook niet hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef Ransjih het volgende:
die steve daar kun je ook geen hekel aan krijgen want je verstaat bij god niet wat ie zegt
En?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij ook.Lisa blijft nog wel even weg hoor.
Zie je wel, ik zei het toch. Alle dominostenen staan overeind. Daar klopt geen moer van.
Ik kan het terugzoeken op BBfun, moment.
[ afbeelding ]
Dit was een minuut of 2 voordat het half uur afgelopen was.
In 2 minuten kunnen ze die puinhoop niet hersteld hebben. Dus dat.quote:
3 kwartier weggeweest dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
doar kump anonze lisa, ff stemming peilen
Ja maar die opdracht was sowieso al niet gehaald. Volgens mij leek dat er gesjoemeld werd omdat BB dat ding moest fixen. Er was iets met de pomp.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan met die rode vloeistof overscheppen. Weet je nog?
[..]
Die boert alleen maar. Wat een lomperik is dat. Maar ik versta hem ook niet hoor.
Yep, maar ze laat niks los. Dat komt nog wel.quote:
Ze probeert in ieder geval Cosimo behoorlijk in te palmen, maar die moet er niets van hebben volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef snetje het volgende:
Benson slaapt als enigste dame in de blauwe mannenslaapkamer? en Fabienne is gelijk terug geholt naar de gele toen deze weer open was... dan heeft Flo toch gelijk ... Benson probeerdt de mannen in te palmen...
of hij even haar bh opzij wil leggen .... wat schrijf ik... BH!! neen.. BUUUHAAAAAAAAAAAAA!!!! en dan ook nog met de tekst : " jahaaa das geen kinderspeelgoed Cos!! "quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze probeert in ieder geval Cosimo behoorlijk in te palmen, maar die moet er niets van hebben volgens mij.
Beetje late reactie, sorry .....quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Flo wil graag dat Rayo zijn geheim raad zodat Flo op de lijst van de genomineerden
komt en Rayo zodoende eens een keer niet genomineerd kan worden...
dat wordt weer een hele dag muten BQquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat een drama's allemaal. Ingrid draait helemaal door omdat Lisa naar huis gaat.
Echt hè? Ook zo'n obsessie van haar. Het lijkt wel een olifant die trompettert.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef snetje het volgende:
dat wordt weer een hele dag muten BQneusgesnuit van Fabienne...
Bedankt Benson, weg met die jankert.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef snetje het volgende:
och... ze durft Benson dus niet aan ... 1 keer kritiek en ze gaat
zou zo maar kunnen ja... want er zit haar meer dwars dan dat ze nu zegt...gisteren hoorde ik haar zeggen dat ze bang was dat haar vriend het niet zo lang kon vol houden zonder sex haar...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt Benson, weg met die jankert.![]()
Toch zou het me niks verbazen als ze gewoon blijft en nu een telefoontje met het thuisfront mag plegen. Eerst zien, dan geloven.
Gelukkig kun je het hier allemaal teruglezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Ransjih het volgende:
goffer de goffer, heb ik dat allemaal gemist
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het hier allemaal teruglezen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze heeft een brief gekregen. Dat hebben ze snel geregeld.Een brief van haar moeder, jaja.
In de brief staat dat ze niet op moet geven. Wat heb ik gezegd snetje.Ze kan nu echt niet gaan.
Ik ga de zon in, wat een BS allemaal.![]()
Wat een vreselijk lelijke tetten heeft die Benson. Het lijken wel ballonnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:12 schreef snetje het volgende:
Benson ligt weer lekker tussen de mannen... Daggy en Lisa zitten er maar wat bij ...
Ik kan me er misschien ook nog wel iets bij voorstellen. Je weet dan iig of er wel of niet met de brief is gerommeld. Ook Florian komt zo nu en dan erg paranoia bij me over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef beequeen het volgende:
Ik had de hoop dat met de komst van de 4 nieuwe het wat leuker zou worden, maar die hangen net als de rest ook alleen maar op de bank of bij het zwembad. Die WA stelt ook geen moer voor. 2 of 3 keer per 24 uur gaat het signaal.
Oh, ik begrijp van de chat dat er 3 emails lagen in de SZ voor Flo. Die wilde hij niet, hij wil handgeschreven brieven zoals ik al eerder schreef.
iig. wordt het boeren laten van Steve nu aangepakt door Bensonquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef beequeen het volgende:
Ik had de hoop dat met de komst van de 4 nieuwe het wat leuker zou worden, maar die hangen net als de rest ook alleen maar op de bank of bij het zwembad. Die WA stelt ook geen moer voor. 2 of 3 keer per 24 uur gaat het signaal.
Oh, ik begrijp van de chat dat er 3 emails lagen in de SZ voor Flo. Die wilde hij niet, hij wil handgeschreven brieven zoals ik al eerder schreef.
Ingrid was ook al bang dat ze een knal zou krijgen van Benson ...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
Die Benson is wel een linke. Ze doet me denken aan ZDNGMW. Die haalt ook vol uit met haar nagels of vuisten.
Kan ik me voorstellen. Ze zei tegen Daggi dat ze iemand met gemak in die fresse haut of zoiets.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef snetje het volgende:
Ingrid was ook al bang dat ze een knal zou krijgen van Benson ...
Hij zal eerst nog wel moeten overleggen met Circel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:53 schreef Ransjih het volgende:
ik snap alleen niet goed waarom rayo zo twijfelt daarin mee te gaan
Iedereen in het huis ziet het raden van een geheim als verraad naar de ander. Ze snappen het spel gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:53 schreef Ransjih het volgende:
ik snap alleen niet goed waarom rayo zo twijfelt daarin mee te gaan
quote:Rayo sagt, dass kann er Cosi nicht antun.
Florian redet weiter auf ihn ein.
Rayo meint, das ist echt viel, was florian da von ihm verlangt.
Niet als je je voordoet als een diepgelovig mens. Daar kots ik op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Ransjih het volgende:
maar je moet het toch wel zo aanpakken als flo? is het spel spelen niet inherent aan achterbaks doen?
Volgens mij hebben alle bewoners een fan in het huis gekregen..quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
Ingrid wordt naar de SZ geroepen en Benny begint te zingen: Jokerface.
Ook al zo'n achterbakse nicht die net doet of hij Ingrid mag.
Daar lijkt het wel op. Benny is er duidelijk voor neuroot Fabi, Benson voor dorpsidioot Cosi. Leon en Alex kan ik nog niet plaatsen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:34 schreef akveor het volgende:
Volgens mij hebben alle bewoners een fan in het huis gekregen..
Ach ja diepgelovig zijn is ook een egoïsme... dat jij wel naar de hemel kan en een ander niet.
timmy heeft ook kleine hersencellen..net als zijn vrouw..verbaasd me niet dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef akveor het volgende:
Daggie heeft post gekregen .... iedreen verzamelt zich in de tuin. Timmy leest voor....
Blablabla slijn slijn slijn.. sterk geweldig en allemaal positief in onze harten.... iedereen gaat het goed. Liefs paps mans zusje en de rest.....![]()
Timmy maakt een grapje: PS Tim hat ein kleine penis...
dan heeft benny voor mij afgedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
Ingrid wordt naar de SZ geroepen en Benny begint te zingen: Jokerface.
Achterbakse nicht die net doet of hij Ingrid mag.
Ach ja, valse nichten blijven valse nichten. Al doet hij zich nog zo leuk voor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Ransjih het volgende:
dan heeft benny voor mij afgedaan
zulke gemene streken, daar snap ik niks van
Valt niet mee hoor, als je met z'n drieen moet touwtje trekken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:34 schreef Ransjih het volgende:
vanwaar die aanwijzingen, elke idioot ziet toch waar die bal heen moet
Die zijn absoluut sneller dan team 1. Ik begrijp van de chat dat de straf 1 nacht in SB is. Oeps.....quote:
Yep.quote:
Mooi, eindelijk mogen ze Cosi weer nomineren.quote:
Ik snap niet dat BB niet veel meer de bewoners uitdaagt en ze zo over de schreef laat gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
Daarom noemen ze het een opdracht met als resultaat een straf Roevka.
precies, dilemma dilemmaquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat BB niet veel meer de bewoners uitdaagt en ze zo over de schreef laat gaan.
Zoals die hilarische snoepuitdaging van Ingrid. De andere meiden konden zich niet meer beheersen en hoppa SB.
Ben ik met je eens, maar BB is wrs niet zo creatief.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat BB niet veel meer de bewoners uitdaagt en ze zo over de schreef laat gaan.
Zoals die hilarische snoepuitdaging van Ingrid. De andere meiden konden zich niet meer beheersen en hoppa SB.
Weten ze dat Cosimo postzegels verzameld?quote:
Rayo gaat drukken op het geheim van Flo. Flo heeft hem zijn geheim vanmiddag verteld. Tsja, zo gaat dat met geheimen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef akveor het volgende:
Weten ze dat Cosimo postzegels verzameld?
Zo niet staat Rayo weer genomineerd. Als dat het doel is het iets wat Jasminnogal kwalijk genomen werd.
Oww het geheim van Florian. Ik heb er niet zo'n moeite mee als het tactisch gebruikt word. Dom is het wanneer je zomaar je geheim verteld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rayo gaat drukken op het geheim van Flo. Flo heeft hem zijn geheim vanmiddag verteld. Tsja, zo gaat dat met geheimen.
toch kreeg ik 2 x de indruk dat het om het geheim van cosi ging, vraag me niet meer waaromquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rayo gaat drukken op het geheim van Flo. Flo heeft hem zijn geheim vanmiddag verteld. Tsja, zo gaat dat met geheimen.
en 3 keer per dag roddelen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Miss Ballon.
[ afbeelding ]
En Fabi eet uit pure frustratie of obsessie weer een blik fruit leeg. Raar mens.
Btw: het geheim van Lisa, alles 3 keer moeten doen, heb ik nog niet veel van gezien. Of het moet gaan om 3 maal daags janken.![]()
Ingrid stond naakt in de bravo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef trollie67 het volgende:
ing is niet zo braaf als ze lijkt...lieve meissie spelen..onschuldig..krijg tdus van iedereen alles te horen en dat gaat ze gebruiken als nodig is....als ze zoo lief is had ze niet met 19 naak tin de bravo=hitkrant gestaan...herinnert mij aan al die poolse..jougoslawen en oekrainen bij ons in de produktie....veel botox in jonge jaren.komen naar het werk in een niemanalletje...willen een rijke man vinden..joh..in de produktie uiteraarddoen zich heeel lief en onschuldig voor..maar maak ze maar het weekend mee waar ze wonen tijdens het werk..
![]()
Tot nu toe is het volgens mij niet anders geweest. Ze proberen niet eens het geheim via vragen te achterhalen, zoals bv in SST. Aanwijzingen zijn er ook niet in het huis. Slechte combi, BB en SST.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:20 schreef akveor het volgende:
Oww het geheim van Florian. Ik heb er niet zo'n moeite mee als het tactisch gebruikt word. Dom is het wanneer je zomaar je geheim verteld.
Spapaars heeft een foto geplaats van wat volgens hem Ingrid was. Geen zin om het op te zoeken, sorry.quote:
ja..kijk erder of een deel terug,bericht van spapaars...daar heet ing kim..vegelijk het met de hitkrant,in de bravo heet het dr sommer...toen zag ing er echt heel leuk uit...maar al een prammen met 19 jaar..allemachtigquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..kijk erder of een deel terug,bericht van spapaars...daar heet ing kim..vegelijk het met de hitkrant,in de bravo heet het dr sommer...toen zag ing er echt heel leuk uit...maar al een prammen met 19 jaar..allemachtig
ff zoeke voor jequote:Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..kijk erder of een deel terug,bericht an beequeen...daar heet ing kim..vegelijk het met de hitkrant,in de bravo heet het dr sommer...toen zag ing er echt heel leuk uit...maar al een prammen met 19 jaar..allemachtig
Ofcquote:
Fabi is nooit eerlijk. Ze is obsessief, neurotisch en onzeker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:09 schreef Ransjih het volgende:
fab is hier niet eerlijk, er was wel degelijk iets wat haar dwars zat
fab ziet gewoon konkurrentie...kan ze niet hebben...zag je die reaktie toen ze hoorde dat ze gingen verlengen??ohhh...wij zijn zo goed...ze willen meer van ons zien..en nu belanden die wijfen allemaal in een diepje..en laten we eerlijk zijn..als je zo een huis in gaat,doet iedereen wel de best om aardig gevonden te worden,de een meer,deander minderquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:09 schreef Ransjih het volgende:
fab is hier niet eerlijk, er was wel degelijk iets wat haar dwars zat
Volgens mij begrijp ik het verkeerd, sorry. Ik zit met een half oor te luisteren. Van de BBfunsite:quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef Ransjih het volgende:
kan zijn, steve is volgens mij niet van de taktieken
quote:Florian bereitet Cosimo vor, dass Rayo Florians Secret buzzert. Cosimo meint, dass es ok ist.
Er hat kein Problem damit.
Florian meint, er will das er drauf vorbereitet ist.
Florian will, dass Rayo sein Secret buzzert.
Nach langem hin und her überlegen hat sich Rayo dafür entschieden.
Wann er es macht weiß er noch nicht.
Dat is ook best een lekkere combinatie...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef Ransjih het volgende:
steve 2x euforisch vanavond, bij het woord "döner" en het woord "bier"
Ohquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is ook best een lekkere combinatie...
Die wil zeker graag a.s. maandag genomineerd worden...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
benson mikt echt onder de gordel met haar provocaties
Goffer de goffer, ik verheugde me daar echt op. Enig idee waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb trouwens heel treurig nieuws... De programmamakers van BBUK hebben bekend gemaakt dat er dit jaar geen streams bij hun BB zijn...
Weet niet waarom... Er komt alleen iets van een stream met highlights...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, ik verheugde me daar echt op. Enig idee waarom?
Nope, dat gaat niet werken. Zal wel een geldkwestie zijn. Channel 5 gaat het toch uitzenden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Weet niet waarom... Er komt alleen iets van een stream met highlights...
Fans zijn wel een petitie begonnen maar of dat iets gaat uitmaken???
Ja, bij Channel 5... Ze hadden een verhaal dat er wel extra veel video's etc. op YouTube en andere sociale media komen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat gaat niet werken. Zal wel een geldkwestie zijn. Channel 5 gaat het toch uitzenden?
eh eh...welpenschutz...ze genieten nog ff vrijheid he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die wil zeker graag a.s. maandag genomineerd worden...
Nee dat is door BB opgeheven... Maandag kan iedereen genomineerd worden...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
eh eh...welpenschutz...ze genieten nog ff vrijheid he?
ach jammer, wie weet veranderen ze nog van meningquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb trouwens heel treurig nieuws... De programmamakers van BBUK hebben bekend gemaakt dat er dit jaar geen streams bij hun BB zijn...
nou ja overdreve...ik ben nergens voor allergisch,maar krijg na een bijen of espensteek verschrikklijke dikke bobbels,ook na muggen..dat kan ik niet hebben met post lopen..wil welnormaal over de straat..whahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Dat overdreven gedoe van Cosi op een bij of wesp in de TZF. Stumper.
Heb je een linkje?quote:
Ik heb het gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ja, bij Channel 5... Ze hadden een verhaal dat er wel extra veel video's etc. op YouTube en andere sociale media komen...
Een geldkwestie is het volgens mij niet want er was ook een verhaal dat ze het duo Jedward een miljoen pond hebben geboden om mee te doen met CBB... Geld zat dus...
Dan sla ik over, ben geen nachtmens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het nadeel van BBUSA is het grote tijdverschil, ze zitten aan de westkust en dat scheelt een uur of 6/7 met bij ons... Wordt dus diep in de nacht dat de uitzending voor ons te zien is...
Ik kijk het ook morgen pas als het op Youtube staat... En BB USA is trouwens ook maar 3 afleveringen per week, die kan je in één keer achter elkaar kijken en heb je de hele week gehad...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Ransjih het volgende:
oh das niks voor mij dan (en kz et mn relatie niet op het spel
is alleen moeilijk babbelen hier met elkaar en dat is voor mij het leukste van streamsquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook morgen pas als het op Youtube staat... En BB USA is trouwens ook maar 3 afleveringen per week, die kan je in één keer achter elkaar kijken en heb je de hele week gehad...
Ze hebben ook, betaalde, streams... Misschien dat we daar ook nog iets van op Justin TV vinden...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:15 schreef Ransjih het volgende:
[..]
is alleen moeilijk babbelen hier met elkaar en dat is voor mij het leukste van streams
Ja, dat kan het ook zijn. Hij kan niet op tegen het domme gelul van Cosi. Verstehst du?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:14 schreef Ransjih het volgende:
flo kan niet discussíëren met cosi, denk eerder dat het dat is
Heb heb bijna medelijden met Flo, bijna. Hij nokt en ik ook. Fijne avond allemaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef Ransjih het volgende:
ik luister nauwelijks en let alleen op de lichaamstaal van flo merk ik
dat gun je je ergste vijand toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb heb bijna medelijden met Flo, bijna. Hij nokt en ik ook. Fijne avond allemaal.![]()
ja en ze moet er lichtelijk hysterisch om lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou is Fab nog verbaasd ook dat ze haar huilen op TV uitzenden... Ze doet de hele dag niets anders... Wat moeten ze dan van haar uitzenden...
Heb alleen moeite om het antwoord van Timmy te begrijpen, kan er geen touw aan vastknopen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:36 schreef Ransjih het volgende:
ingrid peilt wat er gebeurt als je genomineerd staat en je zegt dat je naar huis wilt
steve versta je wel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb alleen moeite om het antwoord van Timmy te begrijpen, kan er geen touw aan vastknopen...
En hij heeft een tante met een nog extremer accent...quote:
Ik haal de afleveringen altijd binnen via de nieuwsgroepen. Op alt.binaries.tv.big-brotherquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
[..]
Ik heb het gelezen
http://totalbigbrother.com/discussion/discussion-will-we-really-miss-the-live-feed.tbb
de livefeeds worden ook gepost op de nieuwsgroepen hoor. Dus als je een verslaving zoekt, dingt deze BB serieus meequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook morgen pas als het op Youtube staat... En BB USA is trouwens ook maar 3 afleveringen per week, die kan je in één keer achter elkaar kijken en heb je de hele week gehad...
Ik had vorig jaar één keer een stream gevonden maar die werd binnen een uur alweer geblokkeerd. Ben benieuwd of het dit jaar beter wordt...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
de livefeeds worden ook gepost op de nieuwsgroepen hoor. Dus als je een verslaving zoekt, dingt deze BB serieus mee
TOPquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haal de afleveringen altijd binnen via de nieuwsgroepen. Op alt.binaries.tv.big-brother
Maar het zal ook wel via de Torrents te krijgen zijn.
Vanavond is de 1e aflevering, maar de tijdsindeling is anders in de US, dus hij zal waarschijnlijk pas na 12en gepost gaan worden.
Als ik hem morgen gevonden heb, dan geef ik je de link
Er staat iets van de groeten van mama en zijn zus... En dan apart ook de groeten van papa... Daar denkt hij het zijne over...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Ransjih het volgende:
wat heeft steve dan? gelooft ie niet dat het thuis echt goed gaat?
Die kan dan meteen ook even naar Fabi en Lisa kijken... En nog wel een paar...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Ransjih het volgende:
nog even en ze kunnen de BB psych voor m inschakelen
Sorry dat heb ik gemist... Juist nu doen mijn streams het moeilijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef Ransjih het volgende:
wat zei ze nou? ik ga naar huis? voor ze terug geroepen werd naar SZ?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef trollie67 het volgende:
ja hoor..ze krijgt weer handschoentjes....ing..pleur lekker op mens...
ja bij mij ook, vandaar mn vraagquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik gemist... Juist nu doen mijn streams het moeilijk...
sterker nog, met handschoenen EN tangenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zelfs met handschoenen aan durft ze ze nog niet eens aan te raken...
Op de duitse chat hebben ze een hekel aan iedereen... Alleen aan Klaus van vorig jaar niet...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef trollie67 het volgende:
duitse chat krijgt steeds meer hekel aan ingrid...
Dit gaat zo in dit tempo ook tot lang na middernacht duren...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef Ransjih het volgende:
behalve steve rayo en lisa houdt iedereen het voor gezien
nee hoor..ze vinden rayo en steve coolquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Op de duitse chat hebben ze een hekel aan iedereen... Alleen aan Klaus van vorig jaar niet...
fijn dat Rayo haar zo bijstaatquote:
ze moet een inktvis uit halen..leeg halen??vanwege mislukte opdracht op maandagquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef DjinN het volgende:
Wat zijn ze dan in hemelsnaam aan het doen ?
Is dat alles...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze moet een inktvis uit halen..leeg halen??vanwege mislukte opdracht op maandag
4 kilo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:22 schreef DjinN het volgende:
En dat allemaal vanwege het uithollen van een inktvis ??
nu het opgevreten kan worden is iedereen er weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Rayo en Cosimo bakken nog een hoop van die inktvis, met veel knoflook in de olijfolie... Echt een lekkere snack voor rond middernacht...
Ja, inderdaad, goedenavond. Dacht dat Lisa zou vertrekken vandaag .....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet niet of het door de post van thuis komt maar ze zijn om deze tijd zelden nog zo actief. Bijna iedereen is nog wakker en er wordt nog volop gegrapt en gelachen...
Hoi, nog volop actie tot nu toe... En nee, ik heb niets klaar staan, er is niets te veranderen. Maar wil wel openen voor mocht er morgen toch iemand weggaan, kan ik nog editen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, goedenavond. Dacht dat Lisa zou vertrekken vandaag .....![]()
Heb jij al een nieuwe klaar staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |