quote:
Journaal zo op N1 die herhalen het vast nogquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb de beelden van Gesink niet gezien, heeft iemand die?
http://nos.nl/video/25397(...)nk-en-brajkovic.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Nos-site. Zie je een 360 van Gesinkquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Op nos toursite staan de beelden al ook van Bertjes valquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Schoot ook door mijn hoofd. Die heeft Engels waarschijnlijk voorbijgereden toen die zich liet zakken naar Boonenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Fijne communicatie met steegmans, zo er net voor rijden
Inderdaad, bij de Quickstep equipechute.quote:
Thnx, ziet er raar uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:56 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/25397(...)nk-en-brajkovic.html
ja dat moet wel. Of ze dachten echt dat ze het niet gingen halen en zeiden dan tegen Steegmans dat hij vol moest gaan en ze met addy en boonen het gingen proberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schoot ook door mijn hoofd. Die heeft Engels waarschijnlijk voorbijgereden toen die zich liet zakken naar Boonen
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 06-07-2011 om 17:58:42Gesink: onderrug beschadigd, bekken gekneusd. #tour reageer retweet
quote:rabowielrennen Rabosport Wielrennen
Robert Gesink loopt bij val schaafwonden en kneuzingen over hele lichaam op. Elleboog wordt gehecht. Donderdag wel aan de start van 6e rit.
Deze invoegingen van tweets verneuken de hele lay-outquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:59 schreef Agüero het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 06-07-2011 om 17:58:42Gesink: onderrug beschadigd, bekken gekneusd. #tour reageer retweet
De eerstkomende dagen hoeft hij echter nog niet aan de bak. Er komt nog een rustdag tussen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:06 schreef knep het volgende:
Vooral als zijn bekken gekneusd is, dat gaat wel even doorwerken.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:59 schreef Agüero het volgende:
precies. elk hobbeltje voel je. En uit de onderrug haal je veel kracht zijn herstelvermogen is nu toch wel zeer belangrijk aan het worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:06 schreef knep het volgende:
Vooral als zijn bekken gekneusd is, dat gaat wel even doorwerken.
Super-Besse kan je met een slechte dag makkelijk 30 seconden verliezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De eerstkomende dagen hoeft hij echter nog niet aan de bak. Er komt nog een rustdag tussen.
Rasmussenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:08 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Niet goed, echt niet goed, heb het vaak zelf gehad, alles blokkeert ook gewoon als je jezelf pijn wil doen, duurde ook echt 6 maanden voordat je op je oude niveau terug was..
Ik vrees... en mis Rasmussen.
En bedankt voor Boonen in de volledige uitslag mensen.
Tot morgen.
Zeker. En veel meer nog als ze die voorlaatste col opvliegen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Super-Besse kan je met een slechte dag makkelijk 30 seconden verliezen.
Dat zal wel meevallen, denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:12 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zeker. En veel meer nog als ze die voorlaatste col opvliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |