Dit was toch geen typische massasprint, wel meer a-typische namen mee vooraan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef marcodej het volgende:
Het zou ook te gek zijn als Gilbert ook ineens massasprints ging winnen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef Jahr00n het volgende:
als ik zoveel doping als cavendish mocht gebruiken zou ik ook alles winnen
Ga weg trollquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef Jahr00n het volgende:
als ik zoveel doping als cavendish mocht gebruiken zou ik ook alles winnen
Man, Deze etappe was een werkelijk slagveld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Donderstraal lekker een eind op joh!
Als die mensen van gisteren voor de trein springen, doe je dat dan ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huilie huilie, deden gisteren ook mensen met vetgedrukt laten zien wie zij hadden.
Vertel mij wat. Heb jij uberhaupt ooit op een fiets gezeten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Deze etappe was een werkelijk slagveld.
Meer mensen doe het nu ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Als die mensen van gisteren voor de trein springen, doe je dat dan ook?
Ken je de etappe 3 van vorig jaar met chavanel die won.?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Heb jij uberhaupt ooit op een fiets gezeten?
idd jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef knep het volgende:
Opvallend dat Alejet zo waardeloos is deze tour.
Ik snap het ook niet in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef knep het volgende:
Opvallend dat Alejet zo waardeloos is deze tour.
Maak een Pouletopic, ga je daar mensen vervelen met je persoonlijke lijstje. Achterlijkequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer mensen doe het nu ook.
[..]
Ken je de etappe 3 van vorig jaar met chavanel die won.?
Armstrong tegen Sarkozy ´´We´re just getting to old mate.´´quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |