quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef wimderon het volgende:
Gesink had gewoon in tweede positie moeten zitten, achter Boom die 100 kilometer met Gesink aan z'n wiel in z'n eentje het peloton naar de finish ment, dat jullie dat niet snappen.
Krabbelaar is wat overdreven, een eenzijdige renner die tekort komt om een grote ronde te kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef buzz1291 het volgende:
En dan worden er hier een paar bekant histerisch wanneer ik Gesink gewoon een krabbelaar vind die veel te vaak niet zit op te letten. Wat? Pure pech? Ja dat kan een paar keer gebeuren, maar zo vaak?
12 uur geleden zei men hier nog dat geluk wordt afgedwongen en men maar oplettender moet zijn... maar toen ging het nog over Contador.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
ik weet dat je koning van het trollen ben; maar er wordt vlak gees zijn neus gevallen, wtf kan hij daar aan doen
Dat was toch ook onzin?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
12 uur geleden zei men hier nog dat geluk wordt afgedwongen en men maar oplettender moet zijn... maar toen ging het nog over Contador.
Inderdaad, dat vind ik nog steeds. Gewoon pech voor Gesink. Maar blijkbaar vond iedereen dat toen nog niet, want Gesink was prima bezig.quote:
Heeft veel met lef te maken en dat heeft ie niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef knep het volgende:
Volgens mij is Gesink niet de meest super behendige stuurder,
Hij is soms wat onhandig. Je kan ook lef hebben en nog vallen (zie bijv. Nibali).quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft veel met lef te maken en dat heeft ie niet.
Dat ging ook over het feit dat Contador niet vooraan zat toen die valpartij gebeurde. En dit gebeurde echt helemaal vooraan. Desondanks vond ik het ook toen onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
12 uur geleden zei men hier nog dat geluk wordt afgedwongen en men maar oplettender moet zijn... maar toen ging het nog over Contador.
Wie is 'men'? De gemiddelde TDF-bezoeker/troll?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nibali overschat zichzelf, Geesink is te voorzichtig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is soms wat onhandig. Je kan ook lef hebben en nog vallen (zie bijv. Nibali).
Het tuig, schorriemorrie en rapalje dat het lef heeft om mijn onmiskenbaar geniale mening tegen te spreken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie is 'men'? De gemiddelde TDF-bezoeker/troll?
Moeilijk hè, zijn naam goed schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nibali overschat zichzelf, Geesink is te voorzichtig.
En heeft inderdaad niet de beste motoriek in het peleton.
een goede daler zal het ook nooit worden.
Enkele exoten dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het tuig, schorriemorrie en rapalje dat het lef heeft om mijn onmiskenbaar geniale mening tegen te spreken.
Ik ben het vaak niet met je eens, maar hier sla je gewoon de spijker op z'n kop. Het probleem van Gesink lijkt wel of hij geen wiel kan houden. Gewoon strak op het wiel van Boom, niemand er tussen laten pieren, dus leren hoe je een schouderduw uitdeelt, en dan gebeurt er weinig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef wimderon het volgende:
Gesink had gewoon in tweede positie moeten zitten, achter Boom die 100 kilometer met Gesink aan z'n wiel in z'n eentje het peloton naar de finish ment, dat jullie dat niet snappen.
Bijna niemand dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het tuig, schorriemorrie en rapalje dat het lef heeft om mijn onmiskenbaar geniale mening tegen te spreken.
Ronde van Zwitserland niet gezien zeker? Geesink is al een jaar dood trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nibali overschat zichzelf, Geesink is te voorzichtig.
En heeft inderdaad niet de beste motoriek in het peleton.
een goede daler zal het ook nooit worden.
Ja, en bergetappes en tijdrijden. Leuk toch voor de Belgen, dat doet de dagen van Merkx weer een beetje herleven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef marcodej het volgende:
Het zou ook te gek zijn als Gilbert ook ineens massasprints ging winnen.
Ik bedoelde 'te gek' als in 'bizar' in plaats van als in 'leuk'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:41 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja, en bergetappes en tijdrijden. Leuk toch voor de Belgen, dat doet de dagen van Merkx weer een beetje herleven.
Een voorouder is ooit een "e" vergeten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Moeilijk hè, zijn naam goed schrijven.
Da's een oefenrondje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ronde van Zwitserland niet gezien zeker?
Niks oefenrondje, daar wordt ook vol gereden. Typisch zo'n reactie van iemand die alle de Tour volgt.quote:
Stuur hem anders even een tweet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om wat meer stuurmanskunst en lef te krijgen lijkt me het trainen op een motor en tegelijk verkennen van parcours niet zo'n slecht idee.
Hij zat, met drie man omringd, voor in het peloton. Soms gebeuren dingen gewoon, dat hoeft dan niet kapot geanalyseerd te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik ben het vaak niet met je eens, maar hier sla je gewoon de spijker op z'n kop. Het probleem van Gesink lijkt wel of hij geen wiel kan houden. Gewoon strak op het wiel van Boom, niemand er tussen laten pieren, dus leren hoe je een schouderduw uitdeelt, en dan gebeurt er weinig.
En alle jankerts hier die zeggen "ze vielen vlak voor hem dus kon hij er niets aan doen" Keloel, dan zou elke keer het halve peleton op z'n gat liggen bij de minste of geringste valpartij. Sturen is een vak, en denk er om dat Boom dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |