Muhahaha.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:30 schreef Oksel het volgende:
Als iemand voor mij valt spring er gewoon overheen.
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 06-07-2011 om 18:34:51Flinke schaafwonden op mijn rug &wat hechtingen in de arm.Tegen de finale ging het gelukkig beter.Met dank aan mijn fantastische #raboploeg! reageer retweet
Klopt. Als het dan toch niet meetelt kunnen ze dat beter vooraf zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer veel volk in dezelfde tijd, terwijl er toch een gat zat achter Hushovd (ik denk toch dat het Hushovd was).
Hij kwam tot mijn verrassing behoorlijk relaxt over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:52 schreef Ericr het volgende:
Gesink bij het sportjournaal toch redelijk positief, geen geslagen renner in ieder geval.
Echt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef Pedroso het volgende:
Overigens weer lekker van Leopard die weer als een gek tekeer gingen om Contador en Gesink op achterstand te rijden na de valpartij(en).
Meestal zie je wel aan een renner of hij zich echt beroerd voelt. Gesink zat inderdaad ontspannen toe te lichten wat er gebeurde en wat hij heeft doorgemaakt na de val.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij kwam tot mijn verrassing behoorlijk relaxt over.
quote:'Gesink te laat geholpen'
Van onze Telesportredactie
Ploegleider Adri van Houwelingen was niet te spreken over de gang van zaken in de vijfde etappe van de Ronde van Frankrijk. "Pas na twintig kilometer kreeg hij hulp van de artsen", doelde hij op zijn kopman Robert Gesink, die in de koers zwaar ten val kwam.
Gesink was na afloop woedend over de trage hulpverlening van de tourarts, zo vertelde Van Houwelingen. „Hij was gefrustreerd door de manier waarop gereageerd werd op de val. Pas 20 kilometer na de valpartij werd hij behandeld. Er rijden meer motorrijders in de Tour dan wielrenners. De dokters kwamen zich na afloop nog wel verontschuldigen.”
Van Houwelingen: „De komende dagen zijn belangrijk voor zijn herstel. Gelukkig staan er geen cruciale ritten op het programma.”
Want hij zat vandaag niet op te letten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef buzz1291 het volgende:
En dan worden er hier een paar bekant histerisch wanneer ik Gesink gewoon een krabbelaar vind die veel te vaak niet zit op te letten. Wat? Pure pech? Ja dat kan een paar keer gebeuren, maar zo vaak?
ik weet dat je koning van het trollen ben; maar er wordt vlak gees zijn neus gevallen, wtf kan hij daar aan doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef buzz1291 het volgende:
En dan worden er hier een paar bekant histerisch wanneer ik Gesink gewoon een krabbelaar vind die veel te vaak niet zit op te letten. Wat? Pure pech? Ja dat kan een paar keer gebeuren, maar zo vaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |