Gilbert groen dan zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef VDBisgod het volgende:
Rojas en Boonen verliezen hun punten vd tussensprint. Beiden van hun lijn afgeweken.
Wat een gezeik weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef VDBisgod het volgende:
Rojas en Boonen verliezen hun punten vd tussensprint. Beiden van hun lijn afgeweken.
Gast, zet dat in een spoiler.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:42 schreef TheNetwork het volgende:
Boonen, als die dokter nou wat doping geeft.
Volledige uitslag;
, voordat Temlin komt.
Cav ging in de massasprint ook van de één naar de andere kant van de weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef VDBisgod het volgende:
Werkelijk waar te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef VDBisgod het volgende:
Je hoeft ook niet op één lijn te sprinten, zolang je maar niet anderen in gevaar brengt, dat deed Cavendish niet in de eindsprint.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cav ging in de massasprint ook van de één naar de andere kant van de weg.
Echt tyf op met die kansloze juryquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:19 schreef VDBisgod het volgende:
1. GILBERT Philippe 120 pts
2. ROJAS Jose Joaquin 112 pts
3. EVANS Cadel 90 pts
4. CAVENDISH Mark 84 pts
5. HUSHOVD Thor 82 pts
http://www.nusport.nl/ned(...)houwer-liep-weg.htmlquote:Tjallingii: Toeschouwer liep de weg op
AMSTERDAM - Lars Boom en Maarten Tjallingii zagen hun kopman Robert Gesink woesndag hard tegen het asfalt klappen. De beide Raborennners spreken over hectische dag op weg naar Cap Fréhel.
''Aan de rechterkant vielen ze opeens", blikt Tjallingii na de finish terug. "Remmen heeft dan ook geen zin meer. Ik stuurde naar links, een weiland in. Ik heb mazzel gehad en kon gewoon verder rijden."
De Fries heeft een vermoeden dat de valpartij wederom veroorzaakt kan zijn door een toeschouwer. "Ik denk dat iemand uit het publiek de weg opging. Sneu, echt heel vervelend.'' Tijdens de eerste etappe ontstond er ook al een grote valpartij toen Maksim Iglinski tegen een toeschouwer botste.
Schade
Boom moest woensdag ervoor zorgen dat Gesink na zijn val terugkwam in het peloton en kon de opgelopen schade van zijn kopman van dichtbij bekijken. ''Hij reed aan de linkerkant van het peloton, ik zat wat meer rechts. Ik heb gewacht en hem terug gebracht naar het peloton."
"Op zijn elleboog zit heel veel vlees omdat hij daar vaker op is gevallen. Omdat het een litteken is, gaat het dan altijd snel bloeden. Het valt denk ik wel mee, maar ik kan natuurlijk niet door z'n kleren heen kijken. Het is heel nerveus in het peloton, het zit allemaal kort op elkaar.''
Vaak is het de adrenaline waardoor je na een valpartij minder pijn voelt...het is vooral zaak dat Gesink zich morgen weer lekker los kan fietsen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:19 schreef marcodej het volgende:
Kneuzing aan bekken lijkt me niet tof, maar de ene kneuzing is de andere niet. En 'beschadigingen' aan rug lijken me gewoon schaafwonden? In ieder geval geen breuken.
Super-Besse wordt een gevaarlijke, verder gewoon overleven tot de bergen en gebruik maken van de rustdag. Gesink is weleens slechter uit een valpartij gekomen, zag er eigenlijk nog goed uit in de etappe.
quote:Vooralsnog is er geen vrees voor botbreuken bij Gesink. "Maar pas na enkele dagen kun je vaststellen of de verwondingen echt ernstig zijn of juist niet", zei Van Houwelingen. "Hij zal morgen zo stijf zijn als een plank. Vanavond moet Robert proberen een beetje te slapen en dan moet hij de komende dagen goed zien door te komen."
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 06-07-2011 om 18:26:00Wat een ontzettend gevaarlijke dag. Veel valpartijen en helaas wast voor mij ook raak.Direct na de sprint valt Brajkovich,ik ga er overheen. reageer retweet
Slaat echt helemaal nergens op. Boonen kan ik nog wel inkomen, maar Rojas deed echt niets verkeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef VDBisgod het volgende:
Tjallingii zat voor de valpartij. Had geen idee waarom ze vielen zo gaf hij in het interview aan. Speculeerde over een toeschouwer omdat die al de hele Tour half op de weg staan. Maar geen toeschouwer in de buurt wanneer de valpartij plaatsvindt. Gewoon Brajko die een achterwiel aantikt en de Rabo's eroverheen. Beetje feiten checken mag wel Nu.nl..quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/ned(...)houwer-liep-weg.html
Gedaan, alsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook aangepast 5 pagina's terug.
Tevreden?Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |