abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99111286

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:44:17 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99111299
fipo
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99111322
Wat een prachtige TT he jongens. O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:45:21 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99111347
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Gelukkig is de wereldmacht nog wel in mannelijke handen.
C'est la vie
pi_99111441
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:

Maar geef mij 1 reden waarom een vrouw met jou zal moeten praten?

Als jij niks te bieden hebt is er niks om over te praten nee.
Omdat ik lief ben en goed naar haar kan luisteren :) Ik denk dat ik daarmee veel kan betekenen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:49:12 #6
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99111503
quote:
Vrouwen zijn bij machte een kind in hun buik te laten groeien en te baren, plus nog wat andere eigenaardigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 06-07-2011 14:56:42 ]
The view from nowhere.
pi_99111635
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig is de wereldmacht nog wel in mannelijke handen.
Fysiek wellicht. :9
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:53:07 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99111671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik lief ben en goed naar haar kan luisteren :) Ik denk dat ik daarmee veel kan betekenen.
Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in iederegeval niet.

En tevens heb je niks boeiends te vertellen wat wel belangrijk is in een gesprek.

En als je goed kan luisteren moet je ook een goed advies kunnen geven. En met je waan ideeen kan je dat ook al niet.

Dit baseer ik op hoe jij op mij overkomt en hoe jij reageerd hier op fok. Of dat het zelfde is in bet dagelijks leven weet ik niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:56:59 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99111806
Benzin bij deze daag ik je uit tot een goed gesprek, jij bepaald het onderwerp.

Voeren wij een gesprek op msn over een door jou gekozen onderwerp.

Ik ben benieuwd of jij mij lang genoeg kan boeien. Als het bij mij lukt dan moet het bij een vrouw ook lukken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99111816
quote:
Vrouwen. O+ Macht kan me gestolen worden. :+
pi_99111992
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:

Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in iederegeval niet.

En als je goed kan luisteren moet je ook een goed advies kunnen geven. En met je waan ideeen kan je dat ook al niet.

Dit baseer ik op hoe jij op mij overkomt en hoe jij reageerd hier op fok. Of dat het zelfde is in bet dagelijks leven weet ik niet.
Ik luister wel, alleen ik doe niet wat jullie willen en dat irriteert jullie.

Ik heb het idee dat ik wel redelijk advies kan geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Benzin bij deze daag ik je uit tot een goed gesprek, jij bepaald het onderwerp.

Voeren wij een gesprek op msn over een door jou gekozen onderwerp.

Ik ben benieuwd of jij mij lang genoeg kan boeien. Als het bij mij lukt dan moet het bij een vrouw ook lukken.
Maar dat kan ik niet. De enige onderwerpen waar ik verstand van heb zijn voor de meeste mensen, en zeker vrouwen, compleet niet interessant.

Ik moet toegeven dat ik dat niet kan. De paar keer dat ik met een meisje heb gepraat kon ik ze duidelijk niet boeiend. Maar dan moet ik gewoon meisjes vinden die graag praten.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:07:22 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112208
Hey Tamashii er mag toch geoefend worden op je?

Wanneer gaan we dan eens oefenen in den haag :+
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:07:37 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99112220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Okee maar leg mij eens uit, je bent niet tevreden met je leven? Daar zijn we het over eens lijkt me je wil het graag anders zien toch? Waarom negeer je dan alle adviezen om hulp te zoeken en nog vreemder je gaat toch niks doen met de adviezen die we je gaan geven en toch blijf je je problemen hier posten?

Wil je gewoon aandacht, vind je het leuk als we je advies geven en dat je er dan niks mee doet? Wat is het?
C'est la vie
pi_99112251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Hey Tamashii er mag toch geoefend worden op je?

Wanneer gaan we dan eens oefenen in den haag :+
Er komt toch een meet aan? :o Ik wil best met iedereen praten hoor. :D
pi_99112477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef heloef het volgende:

Okee maar leg mij eens uit, je bent niet tevreden met je leven? Daar zijn we het over eens lijkt me je wil het graag anders zien toch?
Helemaal eens.
quote:
Waarom negeer je dan alle adviezen om hulp te zoeken en nog vreemder je gaat toch niks doen met de adviezen die we je gaan geven en toch blijf je je problemen hier posten?

Wil je gewoon aandacht, vind je het leuk als we je advies geven en dat je er dan niks mee doet? Wat is het?
Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet.

De andere adviezen die jullie geven zou ik graag wel willen doen en soms probeer ik het ook een beetje. Maar eerlijk is eerlijk, er komt niet veel van terecht. Maar dat is niet omdat ik niet naar jullie luister, dat zit hem in mijn slechte uitvoering.

Het is, op dat ene advies na, wel mijn bedoeling jullie adviezen te volgen of er in ieder geval iets van te leren.

En tuurlijk post ik hier ook over mijn problemen omdat ik graag een beetje getroost wil worden denk ik. Ik wil dat iemand me zegt dat het wel goed komt en dat mijn volgende poging om iets te doen vast wel lukt :) Maar dat krijg ik niet.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:17:27 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik wel redelijk advies kan geven.

nee je luister niet, je vraagt om hulp. Er komen verschillende opties maar daar zie je niks in en je blijft maar in je oude patroon hangen. Het irritreert ons noet dat jij niet doet wat wij zeggen. Het zit het hem in klagen klagen en niks doen geen enkele actie onderneem jij.
quote:
Maar dat kan ik niet. De enige onderwerpen waar ik verstand van heb zijn voor de meeste mensen, en zeker vrouwen, compleet niet interessant.

Ik moet toegeven dat ik dat niet kan. De paar keer dat ik met een meisje heb gepraat kon ik ze duidelijk niet boeiend. Maar dan moet ik gewoon meisjes vinden die graag praten.
En dit wist ik al maar ben blij dat je het zelf zegt.

Maar iedereen kan slap lullen jij ook alleen denk jij al vannte vorennvan wilt ze niet kan ik niet bla bla bla

Bv dat gesprek met mij zeg je al dat je dat niet kan.

Maar over muziek kan je toch praten? Wat vind je leuk aan die muziek waarom luist je het, wat betekend muziek voor je?

Films, boeken zelfde verhaal.

Iets wat je gelezen heb in de krant of op internet plus je mening.

Daar begin je mee dan loopt dat gesprek van zelf wel.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:21:04 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99112762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Helemaal eens.

[..]

Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet. .
Maar waarom wil je geen hulp zoeken? Wij kunnen je niet helpen en ik betwijfel of je jezelf uberhaupt nog wel van je problemen kan helpen. Je hebt gewoon proffesionele begeleiding nodig om van je angsten en de daar bij behorende waan ideeën af te komen.

Je gaat me nu vast onaardig noemen maar geloof me jongen het is of hulp zoeken of weg rotten mooier kan ik het niet maken en gaat het ook niet worden als jij je niet problemen durft te delen met iemand met verstand van dit soort problemen.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:24:30 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112886
quote:

En tuurlijk post ik hier ook over mijn problemen omdat ik graag een beetje getroost wil worden denk ik. Ik wil dat iemand me zegt dat het wel goed komt en dat mijn volgende poging om iets te doen vast wel lukt :) Maar dat krijg ik niet.
Maar wil je dan een aai over je bolletje en kom maar kom maar rustig maar komt allemaal wel goed echtwaar horen?

Wees blij dat iedereen je hard aan pakt want bovenstaande gaat niks oplossen!

Als jij nou eens ging doen wat we je voor stellen op je eigen manier. En je schrijft wat je gedaan hebt en hoe het ging.

Dan krijg je van zelf reacties wat je fout deed zodat je er van kan leren.

En als eens iets goed gaat zal iedereen dat ook zeggen tegen je dat je het goed gedaan hebt. Dat heb ik al gezien hier met andere users.

Maar verwacht geen medeleven als je zelf niks doet op klagen hoe gemeen de wereld wel niet is!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:28 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99112966
quote:
Ik denk dat jouw volgende poging om professionele hulp te zoeken wel lukt. :)

En dan komt het allemaal goed.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:49 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112987
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Er komt toch een meet aan? :o Ik wil best met iedereen praten hoor. :D
Waar in den haag ben je vaak te vinden :o

niet dat oefenen nodig is voor mij hoor hihi
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:54 #21
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99112997
Ik hb het nummer weer van dat meisje: gesprek:
Ik: sup? Ik ben aan het werk :P bisous, Newbie
Zij: Ik zit op high tea met mijn nichtjes xD is veel leuker niet ?? Xx
Ik: Ja joh veel leuker howr...
*niks terug*
Ik: Ik heb lekker veel centjes verdient, nu door Naar huis :D wat is high tea eigenlijk?
Zij:* uitleg high tea* maar we zijn nu aant winkelen hoor, maar ik sms even niet meer ze zeggen dat ik moet ophouden
Ik: Oh dat klinkt wel leuk howr... Maar zeg maar dat ik belangrijker ben dan en paar nieuwe schoenen xD
Zij: Haha denk maar niet dat je zo belangrijk bent hoor xD
Ik: :o nu ben ik diep gekwetst :P
* nog niks terug*
Ze heeft me nu al 30 min. Niet meer gesmst, wtf is going on?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:28:00 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99113033
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in ieder geval niet.
Met luisteren bedoeld Benzin horen wat iemand zegt. En dat is niet hetzelfde als doen wat iemand je opdraagt. Doen wat iemand anders van hem wil, doet hij al veel teveel. Behalve leuk met vrouwen kletsen (terwijl hij dat zelf ook wil), want dat durft hij niet. Pas kondigde hij aan dat hij het ging proberen. Maar hij deed uiteindelijk niets.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:29:51 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99113142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
*niks terug*
Ik: Ik heb lekker veel centjes verdient, nu door Naar huis :D wat is high tea eigenlijk?
Zij:* uitleg high tea* maar we zijn nu aant winkelen hoor, maar ik sms even niet meer ze zeggen dat ik moet ophouden
Ik: Oh dat klinkt wel leuk howr... Maar zeg maar dat ik belangrijker ben dan en paar nieuwe schoenen xD
* nog niks terug*
Ze is aan het winkelen meer niet. Dat snap je zelf toch ook wel :{
pi_99113160
quote:
*niks terug*
* nog niks terug*
Vermoeiend :').
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:31:34 #25
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99113242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze is aan het winkelen meer niet.I Dat snap je zelf toch ook wel :{
Nee, ik denk altijd direct het ergste: wat ik dacht: 'ze heeft geen zin meer in mij :'( maar toen dacht ik: aha ze heeft vast al een vriendje (:? Hoezo dacht ik dat :?) maar toen ook van ja ze zal wel winkelen zijn...
pi_99113334
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef ook_gek het volgende:

En dit wist ik al maar ben blij dat je het zelf zegt.

Maar iedereen kan slap lullen jij ook alleen denk jij al vannte vorennvan wilt ze niet kan ik niet bla bla bla

Maar over muziek kan je toch praten? Wat vind je leuk aan die muziek waarom luist je het, wat betekend muziek voor je?

Films, boeken zelfde verhaal.

Iets wat je gelezen heb in de krant of op internet plus je mening.

Daar begin je mee dan loopt dat gesprek van zelf wel.
Ik ben daar gewoon echt niet goed in. Op zulke momenten weet ik niet wat ik moet zeggen en hoe. Muziek gaat wel, maar ik neem sowieso in een gesprek al snel een wat reagerende rol in en niet in elk gesprek komt dat ter sprake.

Een gesprek met iemand (in mijn vakgebied) voeren over dat vakgebied gaat fantastisch. Technische onderwerpen, logisch redeneren en verhitte discussie over economie of de politiek gaat mij ook redelijk goed af.

Maar de meeste gesprekken gaan helemaal nergens over. Mensen voeren een groot deel van de tijd luchtige gesprekken over helemaal niets. Ik krijg dat niet goed nagedaan, hoe graag ik het ook zou willen.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:

Als jij nou eens ging doen wat we je voor stellen op je eigen manier. En je schrijft wat je gedaan hebt en hoe het ging.

Dan krijg je van zelf reacties wat je fout deed zodat je er van kan leren.

En als eens iets goed gaat zal iedereen dat ook zeggen tegen je dat je het goed gedaan hebt. Dat heb ik al gezien hier met andere users.

Maar verwacht geen medeleven als je zelf niks doet op klagen hoe gemeen de wereld wel niet is!
Ok
pi_99113362
Hahaha wat een grap ben jij. Natuurlijk is een paar schoenen wel belangrijker dan jij. Hoe ver zijn jullie, net begonnen toch? Dan is dat soort shit echt tien keer belangrijker. Kom niet tussen een vrouw en haar kleding/schoenen!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:37:15 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99113553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben daar gewoon echt niet goed in. Op zulke momenten weet ik niet wat ik moet zeggen en hoe. Muziek gaat wel, maar ik neem sowieso in een gesprek al snel een wat reagerende rol in en niet in elk gesprek komt dat ter sprake.

Maar jij hebt toch een eigen mening? Stel gesprek loopt wat vast dan stel jij haar de hem een vraag over iets. En ga je daar over verder, kan jij je mening geven maar pas op dat je niet vergeet zijn of haar mening wel te respecteren en onderbouw je mening die je geeft.

Jij zegt keer op keer kan ik niet, nee dat kan je ook niet als je zo al aan een gesprek begint ;)
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:38:09 #29
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99113597
quote:

Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet.
Je hebt daar slechte ervaringen mee, maar dat heb je nog nooit uitgelegd.

Edit: er is net een topic over gestart: therapie voor zelfzekerheid en positivisme

[ Bericht 12% gewijzigd door deelnemer op 06-07-2011 15:57:02 ]
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:42:19 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99113821
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha wat een grap ben jij. Natuurlijk is een paar schoenen wel belangrijker dan jij. Hoe ver zijn jullie, net begonnen toch? Dan is dat soort shit echt tien keer belangrijker. Kom niet tussen een vrouw en haar kleding/schoenen!
Lol, ik zat net te denken, ik zit wel eens te gamen (inb4 gamen :')) en dan verlies ik ook de tijd. Denken vrouwen zo over winkelen? Vaag man :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:18:57 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99115364
Ik denk dat sommige mensen een buddy goed kunnen gebruiken.

Iemand die ze mee neemt naar de film, kroeg of wat dan ook. Ze weg trekken uit huis.

Ze motiveerd en ook licht kan dwingen tot iets.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:19:28 #32
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99115380
Djamn, nog steeds niets terug... Oke oke misschien zit ik er een beetje teveel mee.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:20:39 #33
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99115424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef ook_gek het volgende:

Iemand die ze mee neemt naar de film, kroeg of wat dan ook. Ze weg trekken uit huis.

Wie benzin und MLiG?
Als je dat eerste snapte van welk liedje dat was krijg je mijn eeuwige respect :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:22:38 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99115490
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wie benzin und MLiG?
Als je dat eerste snapte van welk liedje dat was krijg je mijn eeuwige respect :P
Dat eerste wat? Volg je even niet.

En ja benzin en mlig en nognwat anderen kunnen er veel aan hebben denk ik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:32:25 #35
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99115834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef ook_gek het volgende:

Klopt. Een mens kan niet altijd het beste alles zelf doen en regelen. Een mens heeft een goede omgeving nodig om hem niet te laten ontsporen of hem weer op in het goede spoor te krijgen.

Ieder mens heeft keuzemogelijkheden die hij niet benut, hoewel ze voor het oprapen liggen, omdat de benodigde wil ontbreekt of geblokkeerd is. In de meeste gevallen, kun je gewoon zeggen: “Dat wil ik niet!”. Maar als het tegen je eigen belang in gaat, wordt het verdacht. In het onschuldigste geval, zie je het aan bepaalde kleine klusjes waar iemand zich moeilijk toe kan zetten.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:35:25 #36
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99115959
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat eerste wat? Volg je even niet.

En ja benzin en mlig en nognwat anderen kunnen er veel aan hebben denk ik.
Wie benzin is een letterlijke quote uit een liedje, als je weet van welk, respect :P
Ik wil ook wel een buddy :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:36:28 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99116007
Ok, nu begin ik me zorgen te maken. Zal ik haar sms'en?
pi_99116070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef Newbie114 het volgende:
Nee. :')

Dan schrik je haar af. Play it cool man, PLAY IT COOL!
Ron Paul 2012
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:38:44 #39
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99116094
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee. :')
Oke. Wacht ik tot ze mij weer smst? Wanteh, ik haat wachten :P
pi_99116177
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wacht maar een dagje.
Ron Paul 2012
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:41:27 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99116182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Laat het even rusten en SMS rond een uurtje of 8 of ze een leuke dag heeft gehad.

Continu haar gaan SMSen is alleen maar vervelend.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:42:33 #42
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99116222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Laat het even rusten en SMS rond een uurtje of 8 of ze een leuke dag heeft gehad.

Ook voor mij; geen zin om haar de hele tijd te sms'en. Ik ga maar ns even slapen, begin echt helemaal naar de tering te gaan :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:43:43 #43
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99116277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Wel ff: hedde ne chille dag gehad? Veel gekocht cker? :P
Zoiets?
En ja zo sms ik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:43:52 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99116284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef Newbie114 het volgende:
Zorgen om wat? Dat het schoenen monster haar opgegeten heeft?

Die reageerd ergens vanavond wel van zelf.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:44:34 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99116321
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zoiets?
En ja zo sms ik.
Zoiets ja maar 1 keer he ook als ze niet reageert.

Opdringerig zijn is echt strontvervelend.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:45:13 #46
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99116340
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zorgen om wat? Dat het schoenen monster haar opgegeten heeft?

Die reageerd ergens vanavond wel van zelf.
Haha ik weet het :P zorgen over dat ze me niet wil (ja dat gaat bij mij zo snel ja).
[taalnazi] het is wel reageert hè![/taalnazi]
pi_99116363
Hoe minder je reageert, hoe meer zij reageren ;).

En ja ik heb ook een hekel aan dat spelletje maar het is niet anders ;(.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:47:07 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99116422
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:

Dat is geen spel als een meid mij om de haverklap gaat SMSen knap ik daar gewoon op af.
C'est la vie
pi_99116514
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zoiets?
En ja zo sms ik.
Tip, stop met zo te smsen. Jezus. Wie gaat er nu op z'n Vlaams lopen typen als je gewoon Nederlander bent. Veel mensen onderschatten het effect van interpunctie en grammaticale schoonheid.
Ron Paul 2012
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:55:48 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99116806
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tip, stop met zo te smsen. Jezus. Wie gaat er nu op z'n Vlaams lopen typen als je gewoon Nederlander bent. Veel mensen onderschatten het effect van interpunctie en grammaticale schoonheid.
Bij volwassenen misschien bij tieners niet.
C'est la vie
pi_99116888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, maar wil je nou nog eens neuken of niet?
Ron Paul 2012
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:59:23 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99116921
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, maar wil je nou nog eens neuken of niet?
Alsof correcte spelling dat verschil gaat maken. :')
Trouwens schrijf ik niet op dezelfde manier als hij.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:59:55 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99116935
Maar ik ga even ramptoerist spelen bij dat gezinsdrama hier om de hoek, dag luitjes.
C'est la vie
pi_99117057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Alsof correcte spelling dat verschil gaat maken. :')
Trouwens schrijf ik niet op dezelfde manier als hij.
Lanterfanteraar rekent mensen daar ongelofelijk op af. Dus ja, eigenlijk wel. ;)

Grote factor, nee. Kan het verschil maken? Altijd.
Ron Paul 2012
pi_99117354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Je rekent jezelf niet tot de volwassenen? Een intelligentere man is altijd meer sexy dan een domme man. Voor elke vrouw. ;)
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:15:45 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99117491
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je rekent jezelf niet tot de volwassenen? Een intelligentere man is altijd meer sexy dan een domme man. Voor elke vrouw. ;)
Ik vind me zelf slimmer dan dat jij bent :*
en dat bewijs ik je graag onder het genot van een drankje.

Dus wanneer kan je?
pi_99117777
Mezelf bedoel je waarschijnlijk en dat jij iets vind is heel fijn, maar dan hoeft het nog niet zo te zijn.

Geen goede move schatje. :*

Mannen die van te voren vertellen hoeveel slimmer ze (denken te) zijn dan mij verliezen het al voordat ze begonnen zijn. :o
pi_99117835
Ik wil eigenlijk op de fotoboek-link klikken van Tamashii maar dan krijgt ze er weer een view bij en ik houd niet zo van egoboosts :P.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:26:42 #59
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99117922
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef r8v2 het volgende:
Ik wil eigenlijk op de fotoboek-link klikken van Tamashii maar dan krijgt ze er weer een view bij en ik houd niet zo van egoboosts :P.
Houd je niet in en bevredig je behoeften. Misschien heeft ze wel een ego boost nodig.
The view from nowhere.
pi_99117934
Heh niet? Jammer!
Nouja, het is maar de vraag voor wie het jammer is, ik denk niet dat een view op de 26.250 veel uitmaakt. :6
pi_99117956
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef r8v2 het volgende:
Het ging toch om kwaliteit, niet kwantiteit?
pi_99117971
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:26 schreef Tamashii het volgende:
26.250
And there it is :D.
pi_99118025
Hahaha, dat was echt een ninja edit. :D
pi_99118059
26.252 nu, geen dank.
pi_99118070
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:28 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha, dat was echt een ninja edit. :D
Ik ninja vrolijk mee 8-).
pi_99118106
Wat lief toch weer. Ik smelt wel van de vrolijkheid in dit topic hoor, nouja met uitzondering van vanochtend en vannacht.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:33:54 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99118237
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:23 schreef Tamashii het volgende:
Mezelf bedoel je waarschijnlijk en dat jij iets vind is heel fijn, maar dan hoeft het nog niet zo te zijn.

Geen goede move schatje. :*

Mannen die van te voren vertellen hoeveel slimmer ze (denken te) zijn dan mij verliezen het al voordat ze begonnen zijn. :o
:D ik twijfelde al hoe of wat :D

Ben zwaar dislectys dus was gokken :(
pi_99118315
Maar goed, ga je naar die meet dan? Heb eigenlijk nog niet echt naar het meettopic gekeken. Heb sowieso nog nooit gemeet op FOK met meer dan een mens. xD
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:41:48 #69
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99118563
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef Tamashii het volgende:
Maar goed, ga je naar die meet dan? Heb eigenlijk nog niet echt naar het meettopic gekeken. Heb sowieso nog nooit gemeet op FOK met meer dan een mens. xD
Doen. Geef wel even aan of je besprongen wilt worden of niet.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:42:28 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99118596
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef Tamashii het volgende:
Heb het 1x eerder gedaan maar vond ik niet zo.

Maar hangt er van af wanneer en waar. Kunnen we wel samen gaan :)

Ik zie het allemaal wel, ben niet van het plannen. Ik haat plannen!!!!!
pi_99118600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Door jou?
pi_99118639
Nee, ik wil liever niet besprongen worden. :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:44:18 #73
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99118675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:42 schreef Mpj het volgende:

[..]

Door jou?
Dat hangt af van het schema.

quote:
11s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:43 schreef Tamashii het volgende:
Houden we rekening mee.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:46:08 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99118746
quote:
Of wil jij liever mensen bespringen :D

Je krijgt het wel moeilijk, want veel mannen vinden vrouwen eng :D
pi_99118756
quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_99118795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Is het nou zo'n moeite om naar mijn profiel te gaan? :9 Het is hier ook al meerdere keren opgezocht en verteld trouwens.

Vinden veel mannen vrouwen eng? Nouja, ik vind sommige mannen ook eng, maar kan beter met mannen opschieten dan met vrouwen en nee dat heeft niks met seks te maken. :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:47:53 #77
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99118811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hé, de klassieke vrouwen opening.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:49:46 #78
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99118862
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:47 schreef Tamashii het volgende:

Vinden veel mannen vrouwen eng? Nouja, ik vind sommige mannen ook eng, maar kan beter met mannen opschieten dan met vrouwen en nee dat heeft niks met seks te maken. :')
Hou je techniek, auto's en/of voetbal?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_99118907
Echte mannen houden daar, net als ik, niet van. :9
pi_99118958
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is het nou zo'n moeite om naar mijn profiel te gaan? :9 Het is hier ook al meerdere keren opgezocht en verteld trouwens.

Ik keek op je profiel maar je leeftijd staat er niet..
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:52:40 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99118963
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef Tamashii het volgende:
Echte mannen houden daar niet van. :9
Help ons eens met het vaststellen wat 'echte mannen' zijn. Ik heb geen idee eigenlijk.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:52:40 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99118964
Ze houd denk van films, muziek, rond hangen in een kroeg, lunchen, drankje op terras. Soms zo nu en dan een dansje in een disco.

Ze is dacht ik 18 jaar.
pi_99118988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hé, de klassieke vrouwen opening.
Ja ja, overal wat achter zoeken is ook niet altijd goed..
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:53:19 #84
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99118989
Ik had er vandaag een beetje op gerekend om te gaan... ja.. ik weet niet precies, maar "iets te gaan doen" met iemand die heel dom en lelijk typt. Ik had weer eens de moed verzameld.

Nu is hij niet online. Zo gaat het telkens, wanneer ik de moed verzameld heb.
pi_99119005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:52 schreef ook_gek het volgende:
Ze houd denk van films, muziek, rond hangen in een kroeg, lunchen, drankje op terras. Soms zo nu en dan een dansje in een disco.

Ze is dacht ik 18 jaar.
Generiek hoor, je moet risico nemen en even wild gaan gokken.

Ik denk dat ze van politiek houdt.
Ron Paul 2012
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:54:27 #86
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119025
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had er vandaag een beetje op gerekend om te gaan... ja.. ik weet niet precies, maar "iets te gaan doen" met iemand die heel dom en lelijk typt. Ik had weer eens de moed verzameld.

Nu is hij niet online. Zo gaat het telkens, wanneer ik de moed verzameld heb.
Kun je die moed niet bewaren voor de volgende keer?

Edit: Volgens Supersoep is dat juist een afknapper voor je. Waar heb je dan nog moed voor nodig?
The view from nowhere.
pi_99119073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Generiek hoor, je moet risico nemen en even wild gaan gokken.

Ik denk dat ze van politiek houd.
Ik dacht dat jij ergens mee bezig was?
pi_99119085
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij ergens mee bezig was?
Ben ik ook. :@
Ron Paul 2012
pi_99119156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Kun je die moed niet bewaren voor de volgende keer?

Edit: Volgens Supersoep is dat juist een afknapper voor je. Waar heb je dan nog moed voor nodig?
Het is ook een afknapper voor haar. Maar niet een bindende factor als ze echt wanhopig iemand moet hebben.
Ron Paul 2012
pi_99119204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Help ons eens met het vaststellen wat 'echte mannen' zijn. Ik heb geen idee eigenlijk.
Ik heb ook geen idee wat de echte man is, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Maar wanneer mensen komen met standaard dingen als voetbal, auto's en techniek dan gaan bij mij al snel de vooroordelen lopen die ik juist niet wil hebben. Zeg maar zo'n zelfde soort als; Marokkanen geven altijd problemen. Dat klopt gewoon niet, net als dat mannen niet alleen of daarvan houden. :9
pi_99119274
Ok, hoe is jouw vriendje dan bijv., Tamashii? :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:02:24 #92
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119276
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:59 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee wat de echte man is, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Maar wanneer mensen komen met standaard dingen als voetbal, auto's en techniek dan gaan bij mij al snel de vooroordelen lopen die ik juist niet wil hebben. Zeg maar zo'n zelfde soort als; Marokkanen geven altijd problemen. Dat klopt gewoon niet, net als dat mannen niet alleen of daarvan houden. :9
Vertel mij wat. Ik ga het liefst om met 'echte vrouwen' en ben je gelijk van het hele geneuzel af. En kunnen we ons bezig houden met mijn 'echte hobby'.
The view from nowhere.
pi_99119313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vertel mij wat. Ik ga het liefst om met 'echte vrouwen' en ben je gelijk van het hele geneuzel af.
En wat zijn echte vrouwen volgens jou?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:06:35 #94
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99119373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

wat heb jij een kleine schoenmaat
pi_99119374
En wat is je 'echte' hobby? :9
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:07:31 #96
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Neurotische vrouwen, met minimaal zes ringen aan haar vingers en evenveel armbanden of kettingjes.
The view from nowhere.
pi_99119431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat heb jij een kleine schoenmaat
Ja dat weet ik wel. Kan ik niks aan doen. Zou je daar op afknappen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:09:24 #98
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119461
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:06 schreef Tamashii het volgende:
En wat is je 'echte' hobby? :9
Die onthul altijd ik pas na de nodige alcoholische consumpties.
The view from nowhere.
pi_99119463
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Ok, hoe is jouw vriendje dan bijv., Tamashii? :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:10:05 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99119481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:08 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel. Kan ik niks aan doen. Zou je daar op afknappen?
nee hoor lieverd
pi_99119500
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:09 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Lieverd, je weet nu toch wel dat ik je negeer tot je je excuses hebt aangeboden voor dat grapje gisteren?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:11:08 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119518
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben 17 dan zie ik me nog niet als een volwassene nee.
Zegt niks over intelligentie verder lijkt mij.
C'est la vie
pi_99119535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben 17 dan zie me nog niet als een volwassenen nee.
Eerder volwassen dan een tiener zou ik stellen, maar oke.
pi_99119541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:10 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee hoor lieverd
Gelukkig maar.
pi_99119548
quote:

[..]

Jaha.
pi_99119567
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:10 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lieverd, je weet nu toch wel dat ik je negeer tot je je excuses hebt aangeboden voor dat grapje gisteren?
Mkay, nou err, sorry voor dat grapje van gisteren :P was erg flauw, had ik niet moeten doen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:13:57 #107
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119594
quote:

[..]

Tamashii is 18 en dus al 'echt volwassen'.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:13:58 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119596
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef Tamashii het volgende:
Echte mannen houden daar, net als ik, niet van. :9
He :{w
C'est la vie
pi_99119624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Tamashii is 18 en dus al 'echt volwassen'.
Ik ben geen 18. :')
pi_99119649
Was dat goed genoeg of moet t persoonlijker? :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:15:50 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119652
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

19 dan. :')
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:16:10 #112
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119660
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Sorry, 19 dan.

Edit: Heloef is wel snel
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:16:46 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119680
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Eerder volwassen dan een tiener zou ik stellen, maar oke.
Volwassen ben je in mijn ogen als je echt voor jezelf kan zorgen en op eigen benen kan staan, ik zit er tussen in.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:17:12 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:12 schreef Mpj het volgende:

[..]

Jaha.
Goede toevoeging.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:18:33 #115
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:15 schreef JedimindhaX het volgende:
Was dat goed genoeg of moet t persoonlijker? :P
Dat was te kruiperig. Probeer het eens opnieuw.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:19:36 #116
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99119787
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:

Dit heb ik echt nog nooit gehad, ze sms'en mij of niet of 1 x na veel sms gesprekken -.-
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:21:51 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119838
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dit heb ik echt nog nooit gehad, ze sms'en mij of niet of 1 x na veel sms gesprekken -.-
Maar nu niet gaan SMSen he want niks is vervelender dan een opdringerige jongen (of meisje) achter je aan.
C'est la vie
pi_99119863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Volwassen ben je in mijn ogen als je echt voor jezelf kan zorgen en op eigen benen kan staan, ik zit er tussen in.
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Hmm, en ja ook al ben ik pas 19, ik zorg regelmatig voor mezelf en woon regelmatig niet thuis. O-)
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:23:02 #119
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99119865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar nu niet gaan SMSen he want niks is vervelender dan een opdringerige jongen (of meisje) achter je aan.
Nee om 8 uur sms ik nog ff chille dag gehad? Trouwens ik typ meestal alleen zo als eerst als de boodschap anders niet in het bericht past :P
pi_99119882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was te kruiperig. Probeer het eens opnieuw.
:') jou vroeg ik niks, flapdrol
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:24:28 #121
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Na je 65 ste word je vaak in rap tempo onvolwassen.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:25:27 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119929
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

:') jou vroeg ik niks, flapdrol
Sorry.

SPOILER
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:25:54 #123
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99119940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

heb je al verzorging deelnemer
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:26:02 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja dat zit er bij jou al aan te komen he?
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:26:26 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99119954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:25 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Je weet me altijd weer aan het lachen te krijgen.
C'est la vie
pi_99119957
Mja, forget it Tamashii, ik ga mn excuses ook niet aanbieden, heb er namelijk totaal geen spijt van. Ik haat meisjes zoals jij.. self-important, denken dat ze alles van alles weten en die "kijk mij eens volwassen zijn" houding die nergens op gebaseerd is behalve je eigen arrogantie :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:27:11 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99119977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:25 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Bijna, kan ik me laten verzorgen door leuke jonge meisjes en eindeloos Fokken (ach dat doe ik nu al).
The view from nowhere.
pi_99120002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Mja, forget it Tamashii, ik ga mn excuses ook niet aanbieden, heb er namelijk totaal geen spijt van. Ik haat meisjes zoals jij.. self-important, denken dat ze alles van alles weten en die "kijk mij eens volwassen zijn" houding die nergens op gebaseerd is behalve je eigen arrogantie :')
oooh koetjiekoetjie. Ik geloof dat jij al aardig wat dingen op je naam hebt staan, dus het maakt mij niet uit wat je doet. Ik wens je alleen succes.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:28:13 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120008
quote:
FITTIE FITTIE ER IS HIER EEN FITTIE!
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:28:33 #130
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120021
quote:
Niet geslaagd voor de bitchshield test.
The view from nowhere.
pi_99120031
quote:
Ja wat doe je nou man! Dikke fittie starten met een lief meisje!
Ron Paul 2012
pi_99120060
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

oooh koetjiekoetjie. Ik geloof dat jij al aardig wat dingen op je naam hebt staan, dus het maakt mij niet uit wat je doet. Ik wens je alleen succes.
ben ik even weg wordt er meteen weer een bitchfight uitgevochten... stoeien was toch voorspel :O? haha
pi_99120090
Ik vecht niks uit :o Meneer vond double penetration ongelofelijk interessant waarna hij een dm naar me heeft gestuurd, of eigenlijk meerdere, waar ik niet op gereageerd heeft, waarna hij het heel erg nodig vond om hier te gaan zetten dat ik wel iets gedaan zou hebben. Dan bied hij op de vorige pagina zijn excuses aan en neemt hij ze nu weer terug. :') Come on, daar reageer je dan toch niet meer op.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:31:22 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120102
quote:

[..]

Vecht nou terug. Nu is er geen hol aan, haal je innerlijke bitch naar boven.
C'est la vie
pi_99120125
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik vecht niks uit :o Meneer vond double penetration ongelofelijk interessant waarna hij een dm naar me heeft gestuurd, of eigenlijk meerdere, waar ik niet op gereageerd heeft, waarna hij het heel erg nodig vond om hier te gaan zetten dat ik wel iets gedaan zou hebben. Dan bied hij op de vorige pagina zijn excuses aan en neemt hij ze nu weer terug. :') Come on, daar reageer je dan toch niet meer op.
ooh dat van gister, dan valt me de snelheid van posten weer mee ;-) waarom heb je hem niet gewoon een paar dp film linkjes gestuurd. ik zou ze ook wel hier posten maar dat mocht niet toch? ..
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:32:22 #136
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Lol
pi_99120143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef mytec het volgende:

[..]

ooh dat van gister, dan valt me de snelheid van posten weer mee ;-) waarom heb je hem niet gewoon een paar dp film linkjes gestuurd. ik zou ze ook wel hier posten maar dat mocht niet toch? ..
Omdat ik die niet heb? XD
pi_99120180
quote:

[..]

Koetjiekoetjie? Ga toch wieberen. Je bent 5 jaar jonger dan ik lol, wie denk je dat je bent? Je bent echt niet zo wijs als je denkt te zijn. Zo gedraag je je ook niet, overigens. Enige wat je bent is iemand die denkt slim te zijn, en heel wijs doet, maar eigenlijk alleen heel dom en ignorant is. Dus fuck off. :')

En dingen op mijn naam? Beetje trollen op fok! ? Nou, geweldig _O-
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:34:42 #139
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Te lief. Maar daar doen wij mannen niet zo moeilijk over.
The view from nowhere.
pi_99120215
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 06-07-2011 18:38:36 ]
Ron Paul 2012
pi_99120228
Leeftijd zegt niks over hoe volwassen iemand is.
pi_99120235
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Omdat ik die niet heb? XD
die zijn zo te vinden hoor! had toch wel verwacht dat je dat al wel had gevonden ;-). Maar geef elkaar een kusje en alles is weer goed Toch?? O~)
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:37:01 #143
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

-weg-
Ik ben in shock.

[ Bericht 14% gewijzigd door Daniel1976 op 06-07-2011 18:38:53 ]
The view from nowhere.
pi_99120363
Ja, Daniel, wat doe je nu, ik zeg toch specifiek dat het geen porno was!
Ron Paul 2012
pi_99120402
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:
Je kan jou ook niet geloven natuurlijk...
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:41:19 #146
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120421
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef Supersoep het volgende:
Geef het maar toe, dat heb je van Bill Clinton geleerd.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:41:45 #147
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99120440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

:')
Je moeder is een hamster
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:42:38 #148
118585 Crutch
pi_99120479
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:35 schreef Tamashii het volgende:
Leeftijd zegt niks over hoe volwassen iemand is.
Toch neem ik het graag als indicatie voor wat ik van iemand kan verwachten.
Je moeder is een hamster
pi_99120514
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Toch neem ik het graag als indicatie voor wat ik van iemand kan verwachten.
Geen problemen mee, daarom staat het ook in mijn profiel. Maar ik kots van mensen die zeggen; ik ben oud en dus ben ik wijs en jij bent jong dus dom en naïef. Want zo werkt het nou eenmaal niet.
pi_99120566
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben in shock.
Daniel ook blijkbaar, Supersoep heeft een weekban. :') :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:45:41 #151
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120583
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Geen problemen mee, daarom staat het ook in mijn profiel. Maar ik kots van mensen die zeggen; ik ben oud en dus ben ik wijs en jij bent jong dus dom en naïef. Want zo werkt het nou eenmaal niet.
Wacht maar tot je zelf oud bent. ;)
The view from nowhere.
pi_99120590
quote:

Is inderdaad ook niet zo. Ik ben ouder dan jij en ik voel me niet echt volwassen(er) ;(
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:46:53 #153
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120622
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daniel ook blijkbaar, Supersoep heeft een weekban. :') :D
Zo erg was het nou ook weer niet. Zeker de regel is regel mentaliteit.
The view from nowhere.
pi_99120672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, denk ik ook. Vandaar de knipoog.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:48:06 #155
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99120675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Porno buiten KPD en FOK! ligt gevoelig vanwege google.
Er zijn maar weinig soorten porno die mij kunnen shockeren :6
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:48:30 #156
118585 Crutch
pi_99120690
quote:

[..]

Dat geeft meteen de mentale gesteldheid van diegene aan nietwaar?
Ik verbaas me er af en toe over hoe volwassen sommige broekies zijn, écht.
Je moeder is een hamster
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:48:43 #157
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120693
Bijna tijd om te sms'en... Waarom blaas ik dit zo op het is een doodnormaal smsje... Ik haat mezelf hierom grrr.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:49:09 #158
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99120706
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Goed punt.

quote:
Alle fasen nu al doorlopen. Wat moet je nu de rest van je leven nog ontdekken. -O-
The view from nowhere.
pi_99120726
Is het hier altijd zo bitchfighterig? :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:49:40 #160
118585 Crutch
pi_99120729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
Bijna tijd om te sms'en... Waarom blaas ik dit zo op het is een doodnormaal smsje... Ik haat mezelf hierom grrr.
Oeh, mis ik iets?
Wie ga je sms'en en wat ga je sturen?
Je moeder is een hamster
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:50:06 #161
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik weet er nog wel een paar maar dat is gewoon te ziek voor woorden :r :r :r
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:50:17 #162
118585 Crutch
pi_99120763
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
SOAP, ik zeg het je.
Je moeder is een hamster
pi_99120773
quote:
laaste tijd wel..wss hormonen enzo he
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:50:52 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Is inderdaad ook niet zo. Ik ben ouder dan jij en ik voel me niet echt volwassen(er) ;(
Omdat ze neukt zeker?
C'est la vie
pi_99120801
quote:
Meer regel dan uitzondering. Wordt nog 'leuker' over 2 weken.
pi_99120802
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Crutch het volgende:

[..]

SOAP, ik zeg het je.
c_/
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:51:40 #167
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120822
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oeh, mis ik iets?
Wie ga je sms'en en wat ga je sturen?
Ik ga dat meisje sms'en, zal zo even de eerdere sms'jes quoten, maar het is niets belangrijks ik blaas het gewoon heel erg op en ben aant bitchen omdat ze me vanaf 1450 niet meer terug gesmst heeft. Het grote schoenmonster van ook_gek heeft haar opgegeten denk ik :P
pi_99120823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meer regel dan uitzondering. Wordt nog 'leuker' over 2 weken.
Wat is er over 2 weken?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:52:07 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat is er over 2 weken?
Return of Richard.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:52:43 #170
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120857
quote:
*niks terug*
* nog niks terug*
Hier is de quote, crutch
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:53:10 #171
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Return of Richard.
Wie is richard?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:53:22 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120881
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:52 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Een 1 SMS he. Niet meer.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:53:36 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120889
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wie is richard?
Dat wil je niet weten. Ik maak geen grap.
C'est la vie
pi_99120890
quote:

[..]

Ze wist misschien niet wat te reageren op dat laatste? :P

Hoeft niet eindeloos door te gaan zo'n sms gesprekje natuurlijk.
pi_99120894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Return of Richard.
Oh, hem ken ik wel.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:53:49 #176
118585 Crutch
pi_99120896
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ga dat meisje sms'en, zal zo even de eerdere sms'jes quoten, maar het is niets belangrijks ik blaas het gewoon heel erg op en ben aant bitchen omdat ze me vanaf 1450 niet meer terug gesmst heeft. Het grote schoenmonster van ook_gek heeft haar opgegeten denk ik :P
Als ze vanaf 14:50 uur vanmiddag niets meer gestuurd heeft dan zou ik nog even wachten met sturen hoor! Tenzij het heul heul heul dringend is.
Je moeder is een hamster
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:54:28 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99120919
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Crutch het volgende:

[..]

Als ze vanaf 14:50 uur vanmiddag niets meer gestuurd heeft dan zou ik nog even wachten met sturen hoor! Tenzij het heul heul heul dringend is.
Inderdaad want hij heeft nu de neiging om er als een hondje achteraan te rennen.
C'est la vie
pi_99120939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad want hij heeft nu de neiging om er als een hondje achteraan te rennen.
keep the leash short.
pi_99120947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

14:50 ? Wacht nog maar ff tot in de avond.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:56:27 #180
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99120991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze wist misschien niet wat te reageren op dat laatste? :P

Hoeft niet eindeloos door te gaan zo'n sms gesprekje natuurlijk.
Haha kan eigenlijk wel kloppen ze is volgens mij ook niet zo zelfverzekerd (ze is heel klein en heeft een bepaalde a-eetstoornis gehad (is ze pas 1 jaar vanaf)) dus dan snap ik dat opzich wel, bovendien heeft ze nooit zon 'spelletje' gespeeld via sms, volgens mij dan ;)
pi_99121001
Ohja, en ophouden met het woord 'howr' gebruiken.

Ze zei nog dat ze niet meer ging smsen. Dan is het toch niet gek dat ze dan niet reageert?
pi_99121028
Die stomme kutspelletjes via sms. :') Hekel aan, hekel aan.

Vooral dat 'nou, jij smst pas na 2 uur? Dan sms ik pas na 4 uur terug.' :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:57:34 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99121037
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom hechten jij en Supersoep zoveel waarde aan taalgebruik? _O-
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:57:46 #184
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99121042
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik stuur om 2030 ofzo even of ze een chille dag heeft gehad. Of kan dat ook niet? Dan sms ik morgenavond nog wel, zie haar morgenmiddag bij examenlijst ondertekenen...
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:57:52 #185
118585 Crutch
pi_99121046
quote:

[..]

Hier is de quote, crutch
Mwah.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ahum, kuch....
Je moeder is een hamster
pi_99121071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Sorry maar, howr? :') Dat staat echt heel debiel vind ik.
pi_99121078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Omdat ze neukt zeker?
Ook natuurlijk. Mensen in een relatie lijken vaak veel volwassener. Maar ze komt ook over als iemand die voor zichzelf opkomt terwijl ik alles vooral van anderen moet hebben. Daar doelde ik eigenlijk op.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:58:44 #188
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99121079
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:

Ze zei nog dat ze niet meer ging smsen. Dan is het toch niet gek dat ze dan niet reageert?
Oke sorry aardbeitje :P
Ja klopt wel maar ik blaas die dingen altijd op (ze wil me niet enzo) vooral als ik niets te doen heb :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:58:52 #189
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99121082
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mwah.

[..]

Ahum, kuch....
Is dat nog Nederlands?
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:58:59 #190
118585 Crutch
pi_99121086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Die stomme kutspelletjes via sms. :') Hekel aan, hekel aan.

Vooral dat 'nou, jij smst pas na 2 uur? Dan sms ik pas na 4 uur terug.' :')
En je dan de hele dag bezighouden met je telefoon; "heeft ze al wat gestuurd?" :')
Je moeder is een hamster
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:59:27 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99121112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry maar, howr? :') Dat staat echt heel debiel vind ik.
Zucht...
Tieners hebben nou eenmaal ander taalgebruik dus ik zou er niet zoveel op letten.
Al zou ik het zelf dan nooit schrijven.
C'est la vie
pi_99121117
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oke sorry aardbeitje :P
Ja klopt wel maar ik blaas die dingen altijd op (ze wil me niet enzo) vooral als ik niets te doen heb :P
Nah taalgebruik moet je zelf weten natuurlijk, maar ze was redelijk duidelijk in dat ze geen zin/tijd had om verder met je te smsen.
pi_99121119
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik stuur om 2030 ofzo even of ze een chille dag heeft gehad. Of kan dat ook niet? Dan sms ik morgenavond nog wel, zie haar morgenmiddag bij examenlijst ondertekenen...
Dat kan wel :)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ook natuurlijk. Mensen in een relatie lijken vaak veel volwassener. Maar ze komt ook over als iemand die voor zichzelf opkomt terwijl ik alles vooral van anderen moet hebben. Daar doelde ik eigenlijk op.
Ik vind mensen in een relatie juist vaak onvolwassen overkomen. Prioriteiten helemaal scheef en vooral als er extreme verliefdheid is.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:00:00 #194
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99121131
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

En je dan de hele dag bezighouden met je telefoon; "heeft ze al wat gestuurd?" :')
Hou je mond over wat ik vandaag het meest gedaan heb...
pi_99121147
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja heerlijk, dat heb ik 6 maanden lang gehad. :') :')

En elke keer weer opnieuw!
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:00:33 #196
118585 Crutch
pi_99121155
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hou je mond over wat ik vandaag het meest gedaan heb...
Zelfpijniging, been there, done that.
Je moeder is een hamster
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:02:17 #197
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99121228
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Crutch het volgende:
Ik ga nu op kraamvisite, latersss. :W
Pas op dat je niet verliefd wordt. Alhoewel, baby's sms'en niet.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:02:35 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99121242
quote:

[..]

Ik merk dat persoonlijk niet echt maar ik heb wel altijd het gevoel dat sommige mensen de hele wereld willen laten weten dat ze een vriendin hebben. :')

Niet omdat ze verliefd zijn, maar meer om te pronken van "ja vanavond geef ik mijn vriendin weer een beurt terwijl jij TV zit te kijken."

Aan dat soort types heb ik zo'n hekel. :')
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:03:07 #199
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99121261
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nah taalgebruik moet je zelf weten natuurlijk, maar ze was redelijk duidelijk in dat ze geen zin/tijd had om verder met je te smsen.
Dankjewel aardbeitje. Zou je meisjes 'schatje' kunnen noemen (als ze iets beledigends zegt tegen je (voor de gein dan) dat je dan zegt: zoo je bent echt een schatje hè xD (zonder xD als echt aan het praten)
Of als afsluiting van een gesprek op bv msn: houdoe schatje (niet haten op brabant!)
Of als je iets verkeerds hebt gedaan (zoals ik met wegfietsen): sorry schatje..
Kan dat?
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:04:24 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99121306
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dankjewel aardbeitje. Zou je meisjes 'schatje' kunnen noemen (als ze iets beledigends zegt tegen je (voor de gein dan) dat je dan zegt: zoo je bent echt een schatje hè xD (zonder xD als echt aan het praten)
Of als afsluiting van een gesprek op bv msn: houdoe schatje (niet haten op brabant!)
Of als je iets verkeerds hebt gedaan (zoals ik met wegfietsen): sorry schatje..
Kan dat?
Ik noem lant voor de grap ook vaak schat. :')

Maar voor de rest moet het wel kunnen ja.
C'est la vie
pi_99121322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik merk dat persoonlijk niet echt maar ik heb wel altijd het gevoel dat sommige mensen de hele wereld willen laten weten dat ze een vriendin hebben. :')

Niet omdat ze verliefd zijn, maar meer om te pronken van "ja vanavond geef ik mijn vriendin weer een beurt terwijl jij TV zit te kijken."

Denk je niet dat dat meer komt omdat jij graag een vriendin wil en het zo voor jou overkomt ;) ?
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:06:47 #202
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99121398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Denk je niet dat dat meer komt omdat jij graag een vriendin wil en het zo voor jou overkomt ;) ?
Ik vind het ook irritant al zit er nu niemand met een vriendin (1tje maar die pronkt niet) van de mensen die ik meer ken dan alleen bij naam
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:08:19 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99121453
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ga nou niet doen als het aan mij ligt ja. }:|
Ik ken genoeg mensen met een vriendin en eentje schept gewoon enorm op. :')
C'est la vie
pi_99121486
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga nou niet doen als het aan mij ligt ja. }:|
Ik ken genoeg mensen met een vriendin en eentje schept gewoon enorm op. :')
Sorry. :*

Ach, sneue gozer dan. :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:11:00 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99121579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Sorry. :*

Ach, sneue gozer dan. :)
En dat heeft dan een vriendin. Schande. :N
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:17:55 #206
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99121830
Hoe zitten die 'regels' met sms'en dan eigenlijk?
pi_99121880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef Newbie114 het volgende:
Zijn daar regels voor? Ik heb daar nooit regels voor gehad of wat dan ook. Als iemand niks terug stuurt, weet je eigenlijk wel genoeg.
pi_99121941
quote:
Dat soort regels moet je maling aan hebben, gewoon doen wat je gevoel ingeeft. Zolang je maar niet wanhopig of stalkerig gaat doen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:25:38 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99122093
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat soort regels moet je maling aan hebben, gewoon doen wat je gevoel ingeeft. Zolang je maar niet wanhopig of stalkerig gaat doen.
+1
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:35:39 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99122424
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ok. Omdat jij zon baas bent in dit topic (:P) betekent het nog iets als een meisje je vanaf 1450 niet meer smst? (zie quote pagina 7
pi_99122470
quote:
In ieder geval iemand niet gaan onder-spammen met sms'jes als er even niet gereageerd wordt.
pi_99122512
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ok. Omdat jij zon baas bent in dit topic (:P) betekent het nog iets als een meisje je vanaf 1450 niet meer smst? (zie quote pagina 7
Ze was aan het winkelen en is daarna vast simpelweg vergeten dat jij de laatste was die ge-sms't had, daar hoef je jezelf echt niet druk om te maken.
pi_99122523
quote:

[..]

Ah dat vind ik lief van je.... En het spijt me dat ik dat gister gezegd had, het was een grapje, maar dat kan natuurlijk anders overkomen. In ieder geval moet ieder voor zich maar bepalen hoe volwassen iemand is, ik heb er vroeger altijd zo'n problemen mee gehad omdat mensen me gewoon buitensloten vanwege mijn leeftijd.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:42:08 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99122671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ze was aan het winkelen en is daarna vast simpelweg vergeten dat jij de laatste was die ge-sms't had, daar hoef je jezelf echt niet druk om te maken.
Fieuw ligt denk ik ook aan mij ik reageer altijd direct of ik moet het smsje niet voelen (mijn telefoon staat op trilstand)
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:43:03 #215
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99122703
Wajoo ik wordt wel echt bruin van mijn werk *) morgen maar eens gaan zonnen, anders heb ik nog zo'n tshirt vorm staan op vakantie :P
pi_99122736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar als je echt verliefd bent (en het is wederzijds) wil je dat ook de hele wereld laten weten. O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:44:07 #217
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99122741
Altijd zo confronterend als je zit te chatten en vragen komen over relaties. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:49:37 #218
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99122945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar als je echt verliefd bent (en het is wederzijds) wil je dat ook de hele wereld laten weten. O+
Overal en altijd zoenen, op straat, in de bus / trein.... O nee, dat doe jij niet toch?
The view from nowhere.
pi_99123093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Overal en altijd zoenen, op straat, in de bus / trein.... O nee, dat doe jij niet toch?
Doe ik ook als ik verliefd ben. :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:54:21 #220
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99123115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Altijd zo confronterend als je zit te chatten en vragen komen over relaties. :{
Ja krijg je van die vragen als: ' hoe zit het met je liefdesleven ' van mensen die je niet/nauwelijks kent, heb ik zoiets van: als ik een vriendin had zou je het weten, verder gaat het je niks aan of ik iemand leuk vind of niet -.-
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:54:47 #221
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99123132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Doe ik ook als ik verliefd ben. :D
Doe ik ook als ik de kans krijg :@
pi_99123186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb dat wel eens gedaan.. Jij?
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:57:21 #223
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99123214
Ik heb wel buiten dingen gedaan, maar ik was toen niet verliefd.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:59:09 #224
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99123274
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja krijg je van die vragen als: ' hoe zit het met je liefdesleven ' van mensen die je niet/nauwelijks kent, heb ik zoiets van: als ik een vriendin had zou je het weten, verder gaat het je niks aan of ik iemand leuk vind of niet -.-
Oh dat is nog erger inderdaad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:00:40 #225
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99123324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

In een busreis naar Praag. Wat waren we aanstootgevend. Maar ik dacht dat jij dat vreselijk vond. Heeft je nieuwe liefje je van gedachten veranderd?
The view from nowhere.
pi_99123459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij eigenlijk dat je van die kleine voetjes hebt?
pi_99123469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In een busreis naar Praag. Wat waren we aanstootgevend. Maar ik dacht dat jij dat vreselijk vond. Heeft je nieuwe liefje je van gedachten veranderd?
Ik hoef niet twee mensen ordinair te zien tongen of wat dan ook in het openbaar. Maar als je verliefd bent, gaat dat wel vanzelf.. tenminste bij mij.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:06:31 #228
347415 r8v2
Relbie.
pi_99123526
Ah, nog zo´n trauma, schoolreisjes. Altijd degene zijn die niet aan het rotzooien was met een meisje op de achterste bank ;(.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:09:22 #229
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99123628
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef r8v2 het volgende:
Ah, nog zo´n trauma, schoolreisjes. Altijd degene zijn die niet aan het rotzooien was met een meisje op de achterste bank ;(.
Gebeurt nooit bij ons :?
pi_99123632
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij eigenlijk dat je van die kleine voetjes hebt?
1.76 :@
pi_99123759
Waarom zitten hier eigenlijk ook mensen die prima kunnen versieren?
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:13:36 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99123785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
om tips te geven.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:13:50 #233
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99123801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:05 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik hoef niet twee mensen ordinair te zien tongen of wat dan ook in het openbaar. Maar als je verliefd bent, gaat dat wel vanzelf.. tenminste bij mij.
Het moeten aanzien, is wat anders dan het zelf doen. Maar vanaf nu zul je mss meer begrip hebben als je anderen bezig ziet. In veel landen is het strafbaar: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=24157
Misschien even checken voordat je op reis gaat.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:14:23 #234
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99123823
quote:
Behoor jij tot die mensen?
14 SHADES OF GREY
pi_99123839
quote:
Hoe weet je dat?
pi_99123856
quote:
Wat doe jij hier dan? Je bent toch zo'n jager..
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:15:43 #237
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99123865
quote:
Vind het gewoon interessant plus misschien leer ik toch nog dingen :)
pi_99123866
schoolreisjes, ik hoor iedereen altijd brallen over disney land parijs of wat dan ook maar ik ben nooit verder gekomen dan de apenheul.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:16:39 #239
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99123904
quote:
Ik kan er niets van.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:16:48 #240
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99123909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
schoolreisjes, ik hoor iedereen altijd brallen over disney land parijs of wat dan ook maar ik ben nooit verder gekomen dan de apenheul.
En mocht ook weer naar buiten toe aan het eind van de dag?
14 SHADES OF GREY
pi_99123925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En mocht ook weer naar buiten toe aan het eind van de dag?
ik was wel helemaal in mijn element daar ja
pi_99123931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

om tips te geven.
Ohja.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Behoor jij tot die mensen?
Ach. Ik heb goeie dagen.

quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Dat is mijn indruk ervan.

quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan? Je bent toch zo'n jager..
Rawr. :*
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:19:26 #243
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99124004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Gezellig he familiebezoek :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ohja.

[..]

Ach. Ik heb goeie dagen.

En wat zou ik moeten doen om jou te versieren?
14 SHADES OF GREY
pi_99124014
quote:
tijdelijk dipje
pi_99124037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het moeten aanzien, is wat anders dan het zelf doen. Maar vanaf nu zul je mss meer begrip hebben als je anderen bezig ziet. In veel landen is het strafbaar: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=24157
Misschien even checken voordat je op reis gaat.
Hahaha.. ik respecteer het wel hoor, zelf heb ik het ook gedaan. Net zoals in een discotheek zoenen, ook vaak gedaan en iedereen die het kan zien. En mijn eerste zoen was onder een boom, openbaar. :7

Praag is mooi hé..

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, apen zijn wel fascinerend om naar te kijken.
pi_99124072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:

En wat zou ik moeten doen om jou te versieren?
Geinteresseerde charmante gozer zijn. :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:22:58 #247
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99124142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hoi jongedame hoe was je dag vandaag?
14 SHADES OF GREY
pi_99124178
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi jongedame hoe was je dag vandaag?
Haha. Best saai :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:24:13 #249
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99124206
Ik zal even sms'en...
pi_99124235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Mpj het volgende:

Ja maar ze jatten je haribo-feestmix waar je bij zit.
Ik zat ook op een zwarte school dus vandaar dat ze waarschijnlijk dachten van laten we maar naar de apenheul gaan met die gasten. Ik had ook niet tot aan disney parijs met die mocro's in een bus willen zitten.
pi_99124248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Geen vrouw/meisje dus? :9
pi_99124267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Ik zat ook op een zwarte school dus vandaar dat ze waarschijnlijk dachten van laten we maar naar de apenheul gaan met die gasten. Ik had ook niet tot aan disney parijs met die mocro's in een bus willen zitten.
_O-
pi_99124281
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Geen vrouw/meisje dus? :9
Voor jou maak ik misschien een uitzondering. :@
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:26:42 #254
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99124319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Hahaha jouw haribo feestmix is gejat :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:29:09 #255
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99124402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Haha. Best saai :')
Hoezo? Niet dat mijn dag noemenswaardig was
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:30:27 #256
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99124454
Gvd 2 x op rij dacht ik yes ze heeft gesmst, zijn het vriendn van mij: waarom moest je dat nummer hebben' en 'blokken jonguh' dusja. Mooie kans om 2de kerel even duidelijk te maken dat ik haar leuk vind en of hij niks wil proberen, hij is nl. Wel redelijk baas in versieren :(
pi_99124491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Voor jou maak ik misschien een uitzondering. :@
O+ Ohh, ik vind het nu al leuk.
pi_99124541
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Tamashii het volgende:

[..]

er staat misschien he ;-)
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:32:49 #259
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99124543
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Om even op gisteren terug te komen. ;) Dus een MVV is ook mogelijk
14 SHADES OF GREY
pi_99124580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om even op gisteren terug te komen. ;) Dus een MVV is ook mogelijk
MVV lijkt me beter te doen dan een VMM. alhoewel denk dat je dan wel wat blauwe pilletjes nodig hebt.
pi_99124602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef mytec het volgende:

[..]

Een misschien verandert in een waarschijnlijk en een waarschijnlijk in volmondig ja. :D
pi_99124618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:32 schreef mytec het volgende:

[..]

Beetje hard to get spelen is niks mis mee :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:34:42 #263
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99124629
Aw shit een maat van mij vind haar ook leuk -.- dajumn.
Zit nogsteeds te twijfelen of ik haar moet sms'en of niet :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:36:00 #264
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99124690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef mytec het volgende:

[..]

MVV lijkt me beter te doen dan een VMM. alhoewel denk dat je dan wel wat blauwe pilletjes nodig hebt.
Beide lijken mij even "leuk"om te doen
14 SHADES OF GREY
pi_99124717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beide lijken mij even "leuk"om te doen
ow nee MVVVVVV geniet echt mijn voorkeur dat andere begin ik niet aan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:38:13 #266
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99124793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef mytec het volgende:

[..]

ow nee MVVVVVV geniet echt mijn voorkeur dat andere begin ik niet aan.
Dat lijkt mij ook wat te veel van het goeie
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:38:19 #267
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99124798
Voor mij loopt het toch uit op een VVV (een dagje fietsen dus).
The view from nowhere.
pi_99124851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook wat te veel van het goeie
oeps iets uitgeschoten met de v
pi_99124917
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef Newbie114 het volgende:
Aw shit een maat van mij vind haar ook leuk -.- dajumn.
Zit nogsteeds te twijfelen of ik haar moet sms'en of niet :P
Zou je haar niet eens naar jou laten smsen? :P Als ze geen initiatief toont weet je genoeg.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:42:13 #270
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99124983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Beetje hard to get spelen is niks mis mee :)
Wel. Dat moeilijk doen de hele tijd.
Er is overigens nog geen VV tje tot stand gekomen in dit topic. Het zou de primeur kunnen zijn. Als je opschiet tenminste.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:42:44 #271
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99125002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:39 schreef mytec het volgende:

[..]

oeps iets uitgeschoten met de v
Hoeveel V is het dan 3? 5? 10?
14 SHADES OF GREY
pi_99125016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef Mpj het volgende:

[..]

1.76 :@
Dat is echt een stuk kleiner dan ik dacht, geen idee waarom verder. Alsnog best kleine voeten voor een man van die lengte.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:43:13 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99125027
iedereen nl3 kijken, wie weet leer je nog wat :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:44:50 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99125115
oke niet nl3 kijken want ze hebben het over pua haha
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:44:51 #275
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99125117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou je haar niet eens naar jou laten smsen? :P Als ze geen initiatief toont weet je genoeg.
Dat is opzich wel een goed idee, maar tonen verlegen meisjes wel initiatief? Denken die niet 'wat als hij me nou niet leuk vind kan hij dan hieruit afleiden dat ik hem leuk vind'? Want ik ben vaak wel wat voorzichtiger (laatste tijd niet meer) maar ik heb nogsteeds zoiets van wat als ze mij nou niet leuk vind weetjewel. Bovendien wil ik echt graag weten hoe haar dag was, en ja zo'n kutleven heb ik, wat ik nu doe is werken-slapen dag in dag uit.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:45:24 #276
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99125152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
Wat zeiden ze dan?
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:49:40 #277
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99125437
Het erge van dat die maat haar ook leuk vind is ook nog dat zij hem nie leuk vond (hij zei dat op msn) en dat zij zei gelukkig...
pi_99125538
ik kan d'r ff geen chocola van maken beste man
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:54:27 #279
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99125731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik kan d'r ff geen chocola van maken beste man
Ik zit te twijfelen of ik haar wel of niet moet sms'en.
Daar komt bij is dat een maat van mij eerst zei dat hij dat meisje niet leuk vond, toen ik dat tegen haar zei zei ze gelukkig. Maar dat zei ik dus tegen hem en hij zei is goed man, kwam toch al niet goed. Dus alles is weer goed behalve of ik haar wel of niet zal smsen.
pi_99125890
Ik zou haar niet smsen en het geld wat je daarmee uitspaard opzij leggen voor een snicker.
Nee ik weet het niet man, klinkt vrij gecompliceerd.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:59:47 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99126029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
Is daarom nu zo stil in eens.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:00:34 #282
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99126072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zou haar niet smsen en het geld wat je daarmee uitspaard opzij leggen voor een snicker.
Nee ik weet het niet man, klinkt vrij gecompliceerd.
Haha maar ook in het topic qua advies sommigen zeggen (nu is het 2030 geweest), anderen zeggen wacht tot zij smst (meisjes sms'en mij vrijwel nooit als eerste).
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:00:35 #283
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99126074
GVD dit is nu al de twee keer achter elkaar dat ik door een nieuwe match gelijk geblokkeerd wordt. :{
14 SHADES OF GREY
pi_99126229
misschien hebben ze op een verkeerde knop geklikt dat paiq is zo ingewikkeld
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:06:27 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99126374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Is daarom nu zo stil in eens.
viel wel mee, was gewoon stap er op af en zeg wat leuks. Niet veel specials
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:08:26 #286
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99126490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:03 schreef RandyMcRanderson het volgende:
misschien hebben ze op een verkeerde knop geklikt dat paiq is zo ingewikkeld
Dat lijkt mij niet. Je moet om iemand te blokkeren toch wel 3 keer klikken
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:09:24 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99126544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet. Je moet om iemand te blokkeren toch wel 3 keer klikken
wie weet heeft ze parkison :+
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:09:47 #288
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99126566
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

viel wel mee, was gewoon stap er op af en zeg wat leuks. Niet veel specials
Zal ik dan smsen, want ik weet het niet :@ (ja ik faal)
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:11:03 #289
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99126640
Ik ben eigenlijk even bezig met iets, maar Ned 3 staat hier aan, dat is "jullie programma" toch? Er is een heel mooie jongen nu met een gestreept truitje. Alleen zijn neus is een beetje vreemd. Maar verder O+
pi_99126654
Ik zou niet weten hoe het werkt om iemand te blokken op paiq ik kan me die luxe niet permiteren.
pi_99126683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben eigenlijk even bezig met iets, maar Ned 3 staat hier aan, dat is "jullie programma" toch? Er is een heel mooie jongen nu met een gestreept truitje. Alleen zijn neus is een beetje vreemd. Maar verder O+
In je woonkamer?
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:12:44 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99126712
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zal ik dan smsen, want ik weet het niet :@ (ja ik faal)
jezus man kap er mee met dat smsen.

als ik een vrouw zou hebben die me zoveel smst had ik die al lang dood genegeerd.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:12:48 #293
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99126715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:05 schreef Mpj het volgende:

[..]

als je dat nooit gedaan hebt, is het dan moeilijk om dat in 1 keer allemaal goed te doen met een al ervaren iemand, die verwachtingen heeft dat jij ook ervaren bent?
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:12:52 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99126718
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zou niet weten hoe het werkt om iemand te blokken op paiq ik kan me die luxe niet permiteren.
Matches die te lang niet reageren blokker ik. Waarom niet?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:13:57 #295
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99126777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jezus man kap er mee met dat smsen.

als ik een vrouw zou hebben die me zoveel smst had ik die al lang dood genegeerd.
Eerste keer dat ik dan vanaf 1450 zou sms'en.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:14:25 #296
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99126806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als je dat nooit gedaan hebt, is het dan moeilijk om dat in 1 keer allemaal goed te doen met een al ervaren iemand, die verwachtingen heeft dat jij ook ervaren bent?
maar dat is het mooiste, je hoefd het nooit in 1x goed te doen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:14:58 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99126834
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik dan vanaf 1450 zou sms'en.
oke prima sms je toch zijn we van dat gezeik ook af.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:16:10 #298
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99126910
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oke prima sms je toch zijn we van dat gezeik ook af.
Sorry hoor zeg, probeer hier alleen een beetje tips te krijgen...
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:16:18 #299
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99126916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahaha.. ik respecteer het wel hoor, zelf heb ik het ook gedaan. Net zoals in een discotheek zoenen, ook vaak gedaan en iedereen die het kan zien. En mijn eerste zoen was onder een boom, openbaar. :7

Praag is mooi hé..

[..]

wat bedoel je met "vaak gedaan". ecjht wtf.
hoelang moet je dan met ze praten? hoe moet ik me dat voorstellen, dat je met vrienden uitgaat, en dat je als je wilt altijd wel met een meisje kan gaan zoenen die avond? hoeveel moet je daarvoor doen? hoelang praten?hoelang ken je ze? wat doe je dan? dansen?
pi_99126976
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
Dat is maar een paar uurtjes geleden... niet zo ongeduldig... mogelijk is dit gewoon aan de hand:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:21:04 #301
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99127156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sorry hoor zeg, probeer hier alleen een beetje tips te krijgen...
nee je blijft vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt wat je wilt horen. SMS maar.
Verschillende mensen hebben al gezegt van rustig aan wacht het even af. Laat haar eens beginnen met smsen dan weet je al wat meer. Niet er boven op blijven zitten.

maar je blijf vragen en vragen en vragen net zo lang tot iemand zegt toe maar. En dat is vermoeiend.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat bedoel je met "vaak gedaan". ecjht wtf.
hoelang moet je dan met ze praten? hoe moet ik me dat voorstellen, dat je met vrienden uitgaat, en dat je als je wilt altijd wel met een meisje kan gaan zoenen die avond? hoeveel moet je daarvoor doen? hoelang praten?hoelang ken je ze? wat doe je dan? dansen?
op al je vragen is er niks zinnigs te zeggen, je moet het gewoon over je heen laten komen en het allemaal zien hoe of wat. Je kan dat soort dingen niet plannen en strak trekken op of aan tijd, hoe moeilijk dat voor je ook is.

Je moet proberen van het moment te genieten en niet constand nadenken, je ziet en merk het van zelf wel. Probeer dat eens en je zult zien dat het zoveel makkelijker is en je veel meer ontspannen bent. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')