SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Gelukkig is de wereldmacht nog wel in mannelijke handen.quote:
Omdat ik lief ben en goed naar haar kan luisterenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
Maar geef mij 1 reden waarom een vrouw met jou zal moeten praten?
Als jij niks te bieden hebt is er niks om over te praten nee.
Vrouwen zijn bij machte een kind in hun buik te laten groeien en te baren, plus nog wat andere eigenaardigheden.quote:
Fysiek wellicht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is de wereldmacht nog wel in mannelijke handen.
Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in iederegeval niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben en goed naar haar kan luisterenIk denk dat ik daarmee veel kan betekenen.
Ik luister wel, alleen ik doe niet wat jullie willen en dat irriteert jullie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in iederegeval niet.
En als je goed kan luisteren moet je ook een goed advies kunnen geven. En met je waan ideeen kan je dat ook al niet.
Dit baseer ik op hoe jij op mij overkomt en hoe jij reageerd hier op fok. Of dat het zelfde is in bet dagelijks leven weet ik niet.
Maar dat kan ik niet. De enige onderwerpen waar ik verstand van heb zijn voor de meeste mensen, en zeker vrouwen, compleet niet interessant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Benzin bij deze daag ik je uit tot een goed gesprek, jij bepaald het onderwerp.
Voeren wij een gesprek op msn over een door jou gekozen onderwerp.
Ik ben benieuwd of jij mij lang genoeg kan boeien. Als het bij mij lukt dan moet het bij een vrouw ook lukken.
Okee maar leg mij eens uit, je bent niet tevreden met je leven? Daar zijn we het over eens lijkt me je wil het graag anders zien toch? Waarom negeer je dan alle adviezen om hulp te zoeken en nog vreemder je gaat toch niks doen met de adviezen die we je gaan geven en toch blijf je je problemen hier posten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik luister wel, alleen ik doe niet wat jullie willen en dat irriteert jullie.
Er komt toch een meet aan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Hey Tamashii er mag toch geoefend worden op je?
Wanneer gaan we dan eens oefenen in den haag
Helemaal eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
Okee maar leg mij eens uit, je bent niet tevreden met je leven? Daar zijn we het over eens lijkt me je wil het graag anders zien toch?
Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet.quote:Waarom negeer je dan alle adviezen om hulp te zoeken en nog vreemder je gaat toch niks doen met de adviezen die we je gaan geven en toch blijf je je problemen hier posten?
Wil je gewoon aandacht, vind je het leuk als we je advies geven en dat je er dan niks mee doet? Wat is het?
nee je luister niet, je vraagt om hulp. Er komen verschillende opties maar daar zie je niks in en je blijft maar in je oude patroon hangen. Het irritreert ons noet dat jij niet doet wat wij zeggen. Het zit het hem in klagen klagen en niks doen geen enkele actie onderneem jij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik luister wel, alleen ik doe niet wat jullie willen en dat irriteert jullie.
Ik heb het idee dat ik wel redelijk advies kan geven.
En dit wist ik al maar ben blij dat je het zelf zegt.quote:Maar dat kan ik niet. De enige onderwerpen waar ik verstand van heb zijn voor de meeste mensen, en zeker vrouwen, compleet niet interessant.
Ik moet toegeven dat ik dat niet kan. De paar keer dat ik met een meisje heb gepraat kon ik ze duidelijk niet boeiend. Maar dan moet ik gewoon meisjes vinden die graag praten.
Maar waarom wil je geen hulp zoeken? Wij kunnen je niet helpen en ik betwijfel of je jezelf uberhaupt nog wel van je problemen kan helpen. Je hebt gewoon proffesionele begeleiding nodig om van je angsten en de daar bij behorende waan ideeën af te komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Helemaal eens.
[..]
Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet. .
Maar wil je dan een aai over je bolletje en kom maar kom maar rustig maar komt allemaal wel goed echtwaar horen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef benzin het volgende:
En tuurlijk post ik hier ook over mijn problemen omdat ik graag een beetje getroost wil worden denk ik. Ik wil dat iemand me zegt dat het wel goed komt en dat mijn volgende poging om iets te doen vast wel luktMaar dat krijg ik niet.
Ik denk dat jouw volgende poging om professionele hulp te zoeken wel lukt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef benzin het volgende:
En tuurlijk post ik hier ook over mijn problemen omdat ik graag een beetje getroost wil worden denk ik. Ik wil dat iemand me zegt dat het wel goed komt en dat mijn volgende poging om iets te doen vast wel luktMaar dat krijg ik niet.
Waar in den haag ben je vaak te vindenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er komt toch een meet aan?Ik wil best met iedereen praten hoor.
Met luisteren bedoeld Benzin horen wat iemand zegt. En dat is niet hetzelfde als doen wat iemand je opdraagt. Doen wat iemand anders van hem wil, doet hij al veel teveel. Behalve leuk met vrouwen kletsen (terwijl hij dat zelf ook wil), want dat durft hij niet. Pas kondigde hij aan dat hij het ging proberen. Maar hij deed uiteindelijk niets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in ieder geval niet.
Ze is aan het winkelen meer niet. Dat snap je zelf toch ook welquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik hb het nummer weer van dat meisje: gesprek:
Ik: sup? Ik ben aan het werkbisous, Newbie
Zij: Ik zit op high tea met mijn nichtjes xD is veel leuker niet ?? Xx
Ik: Ja joh veel leuker howr...
*niks terug*
Ik: Ik heb lekker veel centjes verdient, nu door Naar huiswat is high tea eigenlijk?
Zij:* uitleg high tea* maar we zijn nu aant winkelen hoor, maar ik sms even niet meer ze zeggen dat ik moet ophouden
Ik: Oh dat klinkt wel leuk howr... Maar zeg maar dat ik belangrijker ben dan en paar nieuwe schoenen xD
Zij: Haha denk maar niet dat je zo belangrijk bent hoor xD
Ik:nu ben ik diep gekwetst
![]()
* nog niks terug*
Ze heeft me nu al 30 min. Niet meer gesmst, wtf is going on?
Vermoeiendquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik hb het nummer weer van dat meisje: gesprek:
Ik: sup? Ik ben aan het werkbisous, Newbie
Zij: Ik zit op high tea met mijn nichtjes xD is veel leuker niet ?? Xx
Ik: Ja joh veel leuker howr...
*niks terug*
Ik: Ik heb lekker veel centjes verdient, nu door Naar huiswat is high tea eigenlijk?
Zij:* uitleg high tea* maar we zijn nu aant winkelen hoor, maar ik sms even niet meer ze zeggen dat ik moet ophouden
Ik: Oh dat klinkt wel leuk howr... Maar zeg maar dat ik belangrijker ben dan en paar nieuwe schoenen xD
Zij: Haha denk maar niet dat je zo belangrijk bent hoor xD
Ik:nu ben ik diep gekwetst
![]()
* nog niks terug*
Ze heeft me nu al 30 min. Niet meer gesmst, wtf is going on?
Nee, ik denk altijd direct het ergste: wat ik dacht: 'ze heeft geen zin meer in mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is aan het winkelen meer niet.I Dat snap je zelf toch ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |