abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99111286

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:44:17 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99111299
fipo
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99111322
Wat een prachtige TT he jongens. O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:45:21 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99111347
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Gelukkig is de wereldmacht nog wel in mannelijke handen.
C'est la vie
pi_99111441
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:

Maar geef mij 1 reden waarom een vrouw met jou zal moeten praten?

Als jij niks te bieden hebt is er niks om over te praten nee.
Omdat ik lief ben en goed naar haar kan luisteren :) Ik denk dat ik daarmee veel kan betekenen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:49:12 #6
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99111503
quote:
Vrouwen zijn bij machte een kind in hun buik te laten groeien en te baren, plus nog wat andere eigenaardigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 06-07-2011 14:56:42 ]
The view from nowhere.
pi_99111635
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig is de wereldmacht nog wel in mannelijke handen.
Fysiek wellicht. :9
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:53:07 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99111671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik lief ben en goed naar haar kan luisteren :) Ik denk dat ik daarmee veel kan betekenen.
Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in iederegeval niet.

En tevens heb je niks boeiends te vertellen wat wel belangrijk is in een gesprek.

En als je goed kan luisteren moet je ook een goed advies kunnen geven. En met je waan ideeen kan je dat ook al niet.

Dit baseer ik op hoe jij op mij overkomt en hoe jij reageerd hier op fok. Of dat het zelfde is in bet dagelijks leven weet ik niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:56:59 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99111806
Benzin bij deze daag ik je uit tot een goed gesprek, jij bepaald het onderwerp.

Voeren wij een gesprek op msn over een door jou gekozen onderwerp.

Ik ben benieuwd of jij mij lang genoeg kan boeien. Als het bij mij lukt dan moet het bij een vrouw ook lukken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99111816
quote:
Vrouwen. O+ Macht kan me gestolen worden. :+
pi_99111992
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:

Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in iederegeval niet.

En als je goed kan luisteren moet je ook een goed advies kunnen geven. En met je waan ideeen kan je dat ook al niet.

Dit baseer ik op hoe jij op mij overkomt en hoe jij reageerd hier op fok. Of dat het zelfde is in bet dagelijks leven weet ik niet.
Ik luister wel, alleen ik doe niet wat jullie willen en dat irriteert jullie.

Ik heb het idee dat ik wel redelijk advies kan geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Benzin bij deze daag ik je uit tot een goed gesprek, jij bepaald het onderwerp.

Voeren wij een gesprek op msn over een door jou gekozen onderwerp.

Ik ben benieuwd of jij mij lang genoeg kan boeien. Als het bij mij lukt dan moet het bij een vrouw ook lukken.
Maar dat kan ik niet. De enige onderwerpen waar ik verstand van heb zijn voor de meeste mensen, en zeker vrouwen, compleet niet interessant.

Ik moet toegeven dat ik dat niet kan. De paar keer dat ik met een meisje heb gepraat kon ik ze duidelijk niet boeiend. Maar dan moet ik gewoon meisjes vinden die graag praten.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:07:22 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112208
Hey Tamashii er mag toch geoefend worden op je?

Wanneer gaan we dan eens oefenen in den haag :+
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:07:37 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99112220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Okee maar leg mij eens uit, je bent niet tevreden met je leven? Daar zijn we het over eens lijkt me je wil het graag anders zien toch? Waarom negeer je dan alle adviezen om hulp te zoeken en nog vreemder je gaat toch niks doen met de adviezen die we je gaan geven en toch blijf je je problemen hier posten?

Wil je gewoon aandacht, vind je het leuk als we je advies geven en dat je er dan niks mee doet? Wat is het?
C'est la vie
pi_99112251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Hey Tamashii er mag toch geoefend worden op je?

Wanneer gaan we dan eens oefenen in den haag :+
Er komt toch een meet aan? :o Ik wil best met iedereen praten hoor. :D
pi_99112477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef heloef het volgende:

Okee maar leg mij eens uit, je bent niet tevreden met je leven? Daar zijn we het over eens lijkt me je wil het graag anders zien toch?
Helemaal eens.
quote:
Waarom negeer je dan alle adviezen om hulp te zoeken en nog vreemder je gaat toch niks doen met de adviezen die we je gaan geven en toch blijf je je problemen hier posten?

Wil je gewoon aandacht, vind je het leuk als we je advies geven en dat je er dan niks mee doet? Wat is het?
Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet.

De andere adviezen die jullie geven zou ik graag wel willen doen en soms probeer ik het ook een beetje. Maar eerlijk is eerlijk, er komt niet veel van terecht. Maar dat is niet omdat ik niet naar jullie luister, dat zit hem in mijn slechte uitvoering.

Het is, op dat ene advies na, wel mijn bedoeling jullie adviezen te volgen of er in ieder geval iets van te leren.

En tuurlijk post ik hier ook over mijn problemen omdat ik graag een beetje getroost wil worden denk ik. Ik wil dat iemand me zegt dat het wel goed komt en dat mijn volgende poging om iets te doen vast wel lukt :) Maar dat krijg ik niet.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:17:27 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik wel redelijk advies kan geven.

nee je luister niet, je vraagt om hulp. Er komen verschillende opties maar daar zie je niks in en je blijft maar in je oude patroon hangen. Het irritreert ons noet dat jij niet doet wat wij zeggen. Het zit het hem in klagen klagen en niks doen geen enkele actie onderneem jij.
quote:
Maar dat kan ik niet. De enige onderwerpen waar ik verstand van heb zijn voor de meeste mensen, en zeker vrouwen, compleet niet interessant.

Ik moet toegeven dat ik dat niet kan. De paar keer dat ik met een meisje heb gepraat kon ik ze duidelijk niet boeiend. Maar dan moet ik gewoon meisjes vinden die graag praten.
En dit wist ik al maar ben blij dat je het zelf zegt.

Maar iedereen kan slap lullen jij ook alleen denk jij al vannte vorennvan wilt ze niet kan ik niet bla bla bla

Bv dat gesprek met mij zeg je al dat je dat niet kan.

Maar over muziek kan je toch praten? Wat vind je leuk aan die muziek waarom luist je het, wat betekend muziek voor je?

Films, boeken zelfde verhaal.

Iets wat je gelezen heb in de krant of op internet plus je mening.

Daar begin je mee dan loopt dat gesprek van zelf wel.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:21:04 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99112762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Helemaal eens.

[..]

Ik negeer de adviezen om hulp te zoeken omdat ik hulp zoeken niet zie zitten. Ik heb dat al meerdere keren verteld en jullie snappen dat niet. .
Maar waarom wil je geen hulp zoeken? Wij kunnen je niet helpen en ik betwijfel of je jezelf uberhaupt nog wel van je problemen kan helpen. Je hebt gewoon proffesionele begeleiding nodig om van je angsten en de daar bij behorende waan ideeën af te komen.

Je gaat me nu vast onaardig noemen maar geloof me jongen het is of hulp zoeken of weg rotten mooier kan ik het niet maken en gaat het ook niet worden als jij je niet problemen durft te delen met iemand met verstand van dit soort problemen.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:24:30 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112886
quote:

En tuurlijk post ik hier ook over mijn problemen omdat ik graag een beetje getroost wil worden denk ik. Ik wil dat iemand me zegt dat het wel goed komt en dat mijn volgende poging om iets te doen vast wel lukt :) Maar dat krijg ik niet.
Maar wil je dan een aai over je bolletje en kom maar kom maar rustig maar komt allemaal wel goed echtwaar horen?

Wees blij dat iedereen je hard aan pakt want bovenstaande gaat niks oplossen!

Als jij nou eens ging doen wat we je voor stellen op je eigen manier. En je schrijft wat je gedaan hebt en hoe het ging.

Dan krijg je van zelf reacties wat je fout deed zodat je er van kan leren.

En als eens iets goed gaat zal iedereen dat ook zeggen tegen je dat je het goed gedaan hebt. Dat heb ik al gezien hier met andere users.

Maar verwacht geen medeleven als je zelf niks doet op klagen hoe gemeen de wereld wel niet is!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:28 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99112966
quote:
Ik denk dat jouw volgende poging om professionele hulp te zoeken wel lukt. :)

En dan komt het allemaal goed.
C'est la vie
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:49 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99112987
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:08 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Er komt toch een meet aan? :o Ik wil best met iedereen praten hoor. :D
Waar in den haag ben je vaak te vinden :o

niet dat oefenen nodig is voor mij hoor hihi
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:54 #21
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99112997
Ik hb het nummer weer van dat meisje: gesprek:
Ik: sup? Ik ben aan het werk :P bisous, Newbie
Zij: Ik zit op high tea met mijn nichtjes xD is veel leuker niet ?? Xx
Ik: Ja joh veel leuker howr...
*niks terug*
Ik: Ik heb lekker veel centjes verdient, nu door Naar huis :D wat is high tea eigenlijk?
Zij:* uitleg high tea* maar we zijn nu aant winkelen hoor, maar ik sms even niet meer ze zeggen dat ik moet ophouden
Ik: Oh dat klinkt wel leuk howr... Maar zeg maar dat ik belangrijker ben dan en paar nieuwe schoenen xD
Zij: Haha denk maar niet dat je zo belangrijk bent hoor xD
Ik: :o nu ben ik diep gekwetst :P
* nog niks terug*
Ze heeft me nu al 30 min. Niet meer gesmst, wtf is going on?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:28:00 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99113033
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of je lief bent weet ik niet, maar luisteren doe je hier in ieder geval niet.
Met luisteren bedoeld Benzin horen wat iemand zegt. En dat is niet hetzelfde als doen wat iemand je opdraagt. Doen wat iemand anders van hem wil, doet hij al veel teveel. Behalve leuk met vrouwen kletsen (terwijl hij dat zelf ook wil), want dat durft hij niet. Pas kondigde hij aan dat hij het ging proberen. Maar hij deed uiteindelijk niets.
The view from nowhere.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:29:51 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99113142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
*niks terug*
Ik: Ik heb lekker veel centjes verdient, nu door Naar huis :D wat is high tea eigenlijk?
Zij:* uitleg high tea* maar we zijn nu aant winkelen hoor, maar ik sms even niet meer ze zeggen dat ik moet ophouden
Ik: Oh dat klinkt wel leuk howr... Maar zeg maar dat ik belangrijker ben dan en paar nieuwe schoenen xD
* nog niks terug*
Ze is aan het winkelen meer niet. Dat snap je zelf toch ook wel :{
pi_99113160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
*niks terug*
* nog niks terug*
Vermoeiend :').
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:31:34 #25
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99113242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze is aan het winkelen meer niet.I Dat snap je zelf toch ook wel :{
Nee, ik denk altijd direct het ergste: wat ik dacht: 'ze heeft geen zin meer in mij :'( maar toen dacht ik: aha ze heeft vast al een vriendje (:? Hoezo dacht ik dat :?) maar toen ook van ja ze zal wel winkelen zijn...
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')