Das die trage toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit peloton kom je dan uit bij iemand als Ben Swift.
Rechtsvoor is niet ideaal voor waaiers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:57 schreef Chielus het volgende:
Dan moeten ze het doen als ze na de ravitailering naar rechts afbuigen langs de kust. Daar komt de wind van rechtsvoor.
What's in a name nietwaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Trage? Swift is de snelste man bij Sky
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:02 schreef Snuf. het volgende:
Ik schakel net in, is dat Guttierez weer in de kopgroep?
Beter wordt het niet vandaag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rechtsvoor is niet ideaal voor waaiers.
nietes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit peloton kom je dan uit bij iemand als Ben Swift.
Iemand die zo beroerd een berg overkomt als Van Hummel kan ik in dit peleoton ook niet zo snel bedenkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut niet. Swiftie komt vrij oke omhoog. Nogmaals, een Kenny van Hummel heb je dit jaar gewoon niet.
Of Kirsipuu, die werd al bang als hij een berg zag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Beregd het volgende:
[..]
nietes!
Ook stom dat het de "vanhummel" genoemd wordt. Die was dat ene jaar ook gewoon ziek en zo.
Een Graeme Brown is een beter voorbeeld
De echte bergen motten nog komenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Iemand die zo beroerd een berg overkomt als Van Hummel kan ik in dit peleoton ook niet zo snel bedenken
Ik kan me herinneren dat Van Hummel in één van de bergetappes toen met nog twee anderen de hele dag achteraan heeft gereden. Napolitano en nog iemand. Napolitano doet dit jaar ook niet mee, maar wellicht die ander? Ik ga 's kijken of ik dat filmpje daarvan kan vinden...quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Iemand die zo beroerd een berg overkomt als Van Hummel kan ik in dit peleoton ook niet zo snel bedenken
Die reed al spontaan de andere kant op als hij er in de verte 1 zag... En dan hoefte hij niet eens die berg over!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of Kirsipuu, die werd al bang als hij een berg zag.
Brown doet niet mee, maar we zullen het zien wie in dit peloton de "slechtste" klimmer is. Bij de brug van St. Nazaire zag ik er een paar aardig in de problemen komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Beregd het volgende:
[..]
nietes!
Ook stom dat het de "vanhummel" genoemd wordt. Die was dat ene jaar ook gewoon ziek en zo.
Een Graeme Brown is een beter voorbeeld
7 Fransen en Raymond Kerkhoffs van De Telegraaf. Bij die 7 Fransen horen o.a. Hinault, Jalabert en Thierry Adam, de commentator bij de Fransen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Chielus het volgende:
Weet iemand trouwens wie er in de jury voor de meest competatieve renner zit, want dan ga ik die nog een keer een grote Franse vlag in zn reet schuiven.
Van Hummel was dikke maatjes met de chauffeur van de bezemwagenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:05 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Van Hummel in één van de bergetappes toen met nog twee anderen de hele dag achteraan heeft gereden. Napolitano en nog iemand. Napolitano doet dit jaar ook niet mee, maar wellicht die ander? Ik ga 's kijken of ik dat filmpje daarvan kan vinden...
schop die kerkhoffs onder zn reet danquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
7 Fransen en Raymond Kerkhoffs van De Telegraaf. Bij die 7 Fransen horen o.a. Hinault, Jalabert en Thierry Adam, de commentator bij de Fransen.
Of juist niet. Die man maakte overuren door Kenny.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:06 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Van Hummel was dikke maatjes met de chauffeur van de bezemwagen
Koldo Fernandez volgensmij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:05 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Van Hummel in één van de bergetappes toen met nog twee anderen de hele dag achteraan heeft gereden. Napolitano en nog iemand. Napolitano doet dit jaar ook niet mee, maar wellicht die ander? Ik ga 's kijken of ik dat filmpje daarvan kan vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |