Hans Teeuwen presteert al jaren niks meer fatsoenlijks wat boven niveau "grof doen is meteen al leuk" uitstijgt en de eerste shows waren eigenlijk ook alleen maar leuk toen ik nog een puber was. Inmiddels die humor wel ontgroeid eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is een baas. Het is alleen beetje jammer dat de mainstream kenkerkneuzen ook doen alsof ze het tof vinden, terwijl ze diep van binnen moeten huilen.
...dat is de mening van alle mensen die het niet begrepen hebben. Of uberhaupt niet hebben gezien.quote:
Al opgeschoten met je dakterras?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zie het... je bent er weer...
Net weer "de ezel" geluisterd.. Leuk nummerquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En Harrie Jekkers. Die mag wel terug op het podium!
Weljaquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat is de mening van alle mensen die het niet begrepen hebben. Of uberhaupt niet hebben gezien.
Je weet toch, voor tukkers is Hans Teeuwen al diepzinningquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WeljaWant Hans Teeuwen is enorm diepzinnig.
Kom op zeg!
Je kan Hans Teeuwen best leuk vinden hoor, maakt me verder geen bal uit... maar ga niet als argument geven dat het zo'n slimme diepere lagen hebbende humor is of zo
En ik heb ongeveer... 4 shows van hem gezien denk ik
Zei ik dat ergens? Ik zei alleen dat het meer is dan dom schelden en vloeken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
... maar ga niet als argument geven dat het zo'n slimme diepere lagen hebbende humor is of zo
Iets beters kan je niet verzinnen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet toch, voor tukkers is Hans Teeuwen al diepzinning
Theoquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Hans Teeuwen heeft soms wel van die momenten dat ik denk, nou, dat hoeft van mij dan weer niet. En ik ben op zich wel van de grove humor. Maar ik heb wel echt in een deuk gelegen om zijn shows vroeger.
Nu vind ik Theo Maassen eigenlijk leuker. Totaal anders wel.
Dat geldt ook voor vrouwen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Waarom dienen de mannen zich aan als je bezet bent en zijn ze in geen velden of wegen te bekennen als je single bent?
Kat. Spek. Miauw. Rawr.
Omdat U vwanhopigheid uitstraalt tijdens het single-zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Waarom dienen de mannen zich aan als je bezet bent en zijn ze in geen velden of wegen te bekennen als je single bent?
Kat. Spek. Miauw. Rawr.
Ik ook wel. Tenzij het op den duur bijna alleen nog maar daarop rust, het shock-moment van de grofheid.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Hans Teeuwen heeft soms wel van die momenten dat ik denk, nou, dat hoeft van mij dan weer niet. En ik ben op zich wel van de grove humor.
O, ik ook hoorquote:Maar ik heb wel echt in een deuk gelegen om zijn shows vroeger.
Die rij ik nog eens overhoopquote:Nu vind ik Theo Maassen eigenlijk leuker. Totaal anders wel.
Dat dus. Ik vind eigenlijk alleen 'Dat Dan Weer Wel' het afkijken waard. Doe mij maar Carlin (quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Hans Teeuwen heeft soms wel van die momenten dat ik denk, nou, dat hoeft van mij dan weer niet. En ik ben op zich wel van de grove humor. Maar ik heb wel echt in een deuk gelegen om zijn shows vroeger.
Nu vind ik Theo Maassen eigenlijk leuker. Totaal anders wel.
Wees sterk, doe het niet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Kat. Spek. Miauw. Rawr.
Verre vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat U vwanhopigheid uitstraalt tijdens het single-zijn.
Leary jat een hoop van Hicks....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind eigenlijk alleen 'Dat Dan Weer Wel' het afkijken waard. Doe mij maar Carlin (). Of Leary. Of Murphy. Of Rock. Of Hicks.
Carlin is tof. Leary is te zenuwachtig, wel grappig soms. Rock's eerste show was de enige leuke. Wie de neuk is Hicks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe mij maar Carlin (). Of Leary. Of Murphy. Of Rock. Of Hicks.
Kleine kans dat dat gebeurt, 70% kans op regen dacht ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weinig.Ga dit weekend weer verder... hoop ik. Als het weer een beetje meewerkt.
Je zei dat mensen het niet snapten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens? Ik zei alleen dat het meer is dan dom schelden en vloeken.
jammer dat je blijkbaar na zijn populaire shows NIKS meer van hem hebt gezien.... anders wist je wel beter Ang3l....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hans Teeuwen presteert al jaren niks meer fatsoenlijks wat boven niveau "grof doen is meteen al leuk" uitstijgt en de eerste shows waren eigenlijk ook alleen maar leuk toen ik nog een puber was. Inmiddels die humor wel ontgroeid eigenlijk.
Je snapt het niet inderdaad, als je zegt dat het dom gescheld is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zei dat mensen het niet snapten.
Er valt niets te snappen aan de humior van Hans Teeuwen.
http://www.youtube.com/re(...)t+of+bill+hicks&aq=fquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Carlin is tof. Leary is te zenuwachtig, wel grappig soms. Rock's eerste show was de enige leuke. Wie de neuk is Hicks.
Leary is wel tof.... het is alleen jammer dat ie veel jat.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leary is gewoon töf. ADD on crack... BWAAAAAAAAAAAAAAAH!
Maar tis een lekker menneke om een keer te doen....quote:
Dat kun je hetero niet aan doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tis een lekker menneke om een keer te doen....
[ afbeelding ]
*mept op vingers* nee steeph!
WAT een gladjanus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg nergens dat het dom gescheld is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je snapt het niet inderdaad, als je zegt dat het dom gescheld is.
gister was je nog zo verliefdquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Simplistisch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik zeg dat het de laatste shows niet meer is dan grof doen en verder niets.
Hmmmm.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleine kans dat dat gebeurt, 70% kans op regen dacht ik.
industry of love is zeker het laatste dat je hebt gezien? besef wel ff dat die alweer 11 jaar geleden is he....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het dom gescheld is.
Ik zeg dat het de laatste shows niet meer is dan grof doen en verder niets.
Kun je niet maken Ang3l!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag je uberhaupt WW als je samenwoont met een werkend persoon?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
want ik heb zojuist mijn WW-aanvraag stop kunnen zetten
Zoietsquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oh hai!
Ik ben blij, want ik heb zojuist mijn WW-aanvraag stop kunnen zetten
Maar ik zag dat het over cabaret ging...
Doe mij maar gewoon een ouderwetse clown!
Met zo'n bloem die water spuit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Jah. Daaromquote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag je uberhaupt WW als je samenwoont met een werkend persoon?
Ach ja, ik kan er hartelijk om lachen... en daar gaat het om.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leary is wel tof.... het is alleen jammer dat ie veel jat.....
Dat kan je niet ontkennen
O is ie inmiddels iets beters gaan doen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
industry of love is zeker het laatste dat je hebt gezien? besef wel ff dat die alweer 11 jaar geleden is he....
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ZoietsDie heeft geen bloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ja. Exact. Zo vind ik die humor jaquote:
Geen idee over wie je het hebt... eigenlijk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Mary-Anne Goossens, wie dachten er dat ze allang dood was? verkracht en naar beneden geworpen?
dat is dus die nederlandse vrouw die vermist werd in spanje, en net is gevonden
+1quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt... eigenlijk...
Hij ziet er niet uit alsof hij een bloem heeft die ik op prijs zou stellen.quote:
En mijn punt is: Er valt echt niet zo heel veel te snappen aan de humor van Hans Teeuwen. Het is gewoon een kwestie van smaak, niet van "snappen".quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet begrepen. Daar begon mijn punt mee.
er is een nederlandse vrouw al 9 dagen vermist in spanje....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt... eigenlijk...
Klopt, ik las het vanmorgen. Wat er precies met haar gebeurd was, was toen nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
er is een nederlandse vrouw al 9 dagen vermist in spanje....
ze hebben haar net terug gevonden, ze leeft zelfs nog...
Ik heb haar niet echt gemist, tbhquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
net ook nog niet (wat ik heb gelezen)quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt, ik las het vanmorgen. Wat er precies met haar gebeurd was, was toen nog niet duidelijk.
Wel langer dan 9 dagen, eerder 19.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet... maar heb het op nieuwssites erg veel voorbij zien komen... dan vraag je je op een gegeven moment toch wel af of ze er nog zal zijn...quote:
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel langer dan 9 dagen, eerder 19.
Die liet zich gewoon ergens op mallorca uitwonen door een grootgeschapen iberische latino ... en groot gelijk heeft ze!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maar
"De vrouw werd vermist sinds 17 juni."
ze was aanspreekbaar en kon eten en drinken...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
En wat heb ik een hekel aan die lui bij die callcenters die gewoon door je heen kwekken
Overigens had ik ook niets gehoord, hoe is het met haar dan, 'ze leeft nog' zegt op zich niet zo heel veel
nou die iberische latino heeft haar mooi in een put gedumptquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die liet zich gewoon ergens op mallorca uitwonen door een grootgeschapen iberische latino ... en groot gelijk heeft ze!
Hollanders he, die hebben een hele caravan vol met piepers en ander eten van thuis mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef rival het volgende:
ze was aanspreekbaar en kon eten en drinken...
Lekkere varkenshaas? Of goed kipfiletje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand hier suggesties voor het avondeten?
nee nee, de mensen die haar gevonden hadden hebben haar gevoedquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Hollanders he, die hebben een hele caravan vol met piepers en ander eten van thuis mee.
Shaslick van varkenshaas met knoflook, rode pepers, paprika en rode uien?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Shaslick van varkenshaas met knoflook, rode pepers, paprika en rode uien?
wat heeft die arme varkenshaas jou misdaan dat je hem zo verkracht?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Shaslick van varkenshaas met knoflook, rode pepers, paprika en rode uien?
Ik ga wokken vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
Het saaie eet-leven van een vegetariër.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga wokken vanavondWeet nog niet precies wat ik er allemaal door ga mikken... Iig brocolli en champignons.
Waarom moet ik nu denken aan: 'Uit het woelige leven van Boy Zonderman'?!quote:
Ja, het is verschrikkelijk inspiratieloosquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het saaie eet-leven van een vegetariër.
Ga vlees eten!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk inspiratieloos
Tips? (Behalve het ga weer vlees eten gedeelte)
Ik krijg al genoeg hormonen binnen, ik wil niet voor niks over op de mirenaquote:
niet doen, more for mequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk inspiratieloos
Tips? (Behalve het ga weer vlees eten gedeelte)
Hij wilde niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie nog niet samen eigenlijk?
Wat was dat ook al weer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan: 'Uit het woelige leven van Boy Zonderman'?!
Vaatwasserquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/man/2558(...)n-in-vaatwasser.html
Waarom gebruiken die mensen dat ding dan nog?
Men moet die dingen dan ook niet afgeladen vol laten draaienquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/man/2558(...)n-in-vaatwasser.html
Waarom gebruiken die mensen dat ding dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |