quote:'Feyenoord is toch niet beter dan SC Heerenveen?'
SC Heerenveen-spits Bas Dost staat al een poosje in de belangstelling van Feyenoord. Ploeggenoot Gerald Sibon is echter van mening dat de lange aanvaller niet naar Rotterdam moet verkassen.
"Feyenoord is toch niet béter dan Heerenveen? Natuurlijk, het is een instituut met een prachtig stadion en een geweldig veld, maar je moet ook naar het materiaal kijken", zegt Sibon in Voetbal International.
De spits denkt dat Dost beter tot zijn recht komt in samenwerking met de andere aanvallers van SC Heerenveen. "Narsingh, Assaidi en Beerens, dat is voor Bas toch perfect? Dat moet je in Rotterdam nog maar zien", aldus Sibon.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef voice-over het volgende:
Keurige TT. Ik ben eindelijk tevreden over Paul-89.
Dat gaat wel lukken hoor, heeft amper een maand een nieuwe club.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Hamilcar het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Garra_Demb%C3%A9l%C3%A9
Garar moeten we halen!
quote:Personal life
While playing in Auxerre he had been convicted of driving while intoxicated resulting in suspension of his driving licence. Later he had again been punished for driving without a license.
In October 2006, he was accused of rape by a 22-year old American student while in Rome,but was later released and allowed to return to France.
On 2 December 2010, he was arrested in Sofia for drunk driving and producing a fake driving license.On the 2nd February 2011 Garra Dembele was handed an eight-month suspended sentence for drink-driving offence. He was handed the suspended sentence with a three-year probation period after being caught drink-driving in December and presenting police with a forged driving licence.
Het is dan wachten op een kluivertjequote:
Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?quote:
Zulke spelers moet je eigenlijk ook gewoon niet willen inderdaad. Aan de andere kant blijf ik erbij dat ik echt niet wil dat ie naar Twente vertrekt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop zo dat die Fer nog weggaat he.
Ja dat trek je al snel aan met zo'n drugswijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?
Misschien een leuke andere Duitse club? HSV? Schalke?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je eigenlijk ook gewoon niet willen inderdaad. Aan de andere kant blijf ik erbij dat ik echt niet wil dat ie naar Twente vertrekt.
Bouaouzanquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-07-2011 om 14:37:08De zaakwaarnemer van Lasse Schöne, Rob Groener, laat aan De Gelderlander weten dat #Feyenoord nog geen contact heeft opgenomen met #NEC. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |