quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Beter ga je kapot TS met je caps lock en je kutkicks.
Nah zeg...fokkers helpen fokkers?!quote:
Je spullen niet kwijt kunnen in een twee kamer appartementquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou deLefier weet het zelf niet!
de losers
oke sorry sorry maar dit is een soort van belangrijk ik heb nog maar heeel even urgentie
bij de tekst staat 2 kamers. En op de plattegrond 3 ...dus
Ja ik heb een grote kast en een groot bedquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je spullen niet kwijt kunnen in een twee kamer appartement
Het was twee minutenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef Ferdo het volgende:
Je Caps blijft hangen.
En staat op Woningnet niet bij de kenmerken per kamer de oppervlakte gespecificeerd, zodat je daar ook meteen het aantal kamers uit af kunt leiden?
En na één minuut kicken is niet echt done.
Oh wacht, het is twee minuten, dan heb ik niks gezegd...
Volgens Woningnet dus wel, en daar staat ook keurig of het een twee- of driekamerwoning is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Ireth het volgende:
Als ik Google Maps moet geloven bestaat nummer 71 niet op de Lierstraat in Groningen? Alleen even nummers?
Klik!
Jawel die bestaat wel en hij geeft ook de hoek aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Ireth het volgende:
Als ik Google Maps moet geloven bestaat nummer 71 niet op de Lierstraat in Groningen? Alleen even nummers?
Klik!
het is niet keurigquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens Woningnet dus wel, en daar staat ook keurig of het een twee- of driekamerwoning is.
ja een straat heeft een even kant een een oneven kantquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ow wacht ff... andere kant, appartementen...
Maar ongeacht of het 2 of 3 kamer zijn, de onderste is qua oppervlakte gelijk aan de bovenste? Je kan dus of een grote woonkamer hebben, of een extra (kleine) slaapkamer?? Het oppervlakte is namelijk wel gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
het is niet keurig
de tekst zeg 2 kamers
de plattegrond 3
is dat keurig?
Niet helemaal, de ingang ligt aan de andere kant van de onevenkant in de van Lierstraatquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja een straat heeft een even kant een een oneven kant![]()
Dat wil ik dus weten van iemand die daar woont! die er meer over kan zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ongeacht of het 2 of 3 kamer zijn, de onderste is qua oppervlakte gelijk aan de bovenste? Je kan dus of een grote woonkamer hebben, of een extra (kleine) slaapkamer?? Het oppervlakte is namelijk wel gelijk.
Woningnetzoeker geeft overigens 2e woonlaag aan.
Je kunt ook even relaxed doen, een normale TT kiezen en je topic niet na 1,5 minuut al kicken. Misschien daarna nog eens netjes proberen te vragen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nah zeg...fokkers helpen fokkers?!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:39 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Je kunt ook even relaxed doen, een normale TT kiezen en je topic niet na 1,5 minuut al kicken. Misschien daarna nog eens netjes proberen te vragen?
die heeft wel een raam en zelfs een balkondeurquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
1 slaapkamer heeft geen raam en mag dus geen slaapkamer genoemd worden maar een opberghok.
Dus de omschrijving klopt met het plaatje.
heb jij het nummer van de mensen die op nr 71 wonen ?quote:
Zoek zelf even, zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
heb jij het nummer van de mensen die op nr 71 wonen ?
nou ik kan het niet vinden en het is wel moeilijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef Habork het volgende:
[..]
Zoek zelf even, zo moeilijk is dat niet.
Dit klopt toch met elkaar, wat is je probleem? Het is 1 hoog, de 2e woonlaag, ongeveer 3 meter boven de begane grond. 1 OGquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
In hun bestand staat 1e etage
op woningnet
2ewoonlaag
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef Impulse101 het volgende:
1e woonlaag = begane grond.
2e woonlaag = 1e verdieping.
Dit weet ik al, die vrouw bij de nijestee zei zelf van ik durf het niet te zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dit klopt toch met elkaar, wat is je probleem? Het is 1 hoog, de 2e woonlaag, ongeveer 3 meter boven de begane grond. 1 OG
ja mss moet ik dat maar doen ? wel een beetje gek! hoi, ja euhhhquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:00 schreef missyB het volgende:
of je belt even naar iemand die in die straat woont?
zo n nummer is zo opgezocht
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:04 schreef Impulse101 het volgende:
Heeft lefier het nummer niet van de huidige bewoner? Meestal hebben die alles wel in het systeem staan.
Daar was ik ook al achter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef Marsepein het volgende:
Oh, en je tekening is van geen enkele van deze apartementen. De apartementen zijn gespiegeld tov de tekening uit de OP
Dus niet links als je er voor staat? of is op de plattegrond de woonkamer samen getrokken met die extra kamer? bij het trappenhuis is dan links?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Marsepein het volgende:
Het is het apartement rechts, op de 1e verdieping, de 2e woonlaag, een 2 kamerapartement.
Denk ik![]()
Ondankbaar kreng met je urgentie....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Bedankt voor de tips mensen en de hulp
{en niet bedankt voor de stomme reacties}
Nou, omdat je het zo lief vraagt dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |