lekker naïef ben jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach, Cesc is ook niet gefotografeerd op de trainingsfoto's, dus het staat buiten kijf dat ie weg is.
Hoezo naïef? Lijkt me vrij duidelijk dat dit nog een bevestiging is van zijn aanstaande vertrek.quote:
Hij is al in Barcelona hoor, tekent vandaag zijn contract.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach, Cesc is ook niet gefotografeerd op de trainingsfoto's, dus het staat buiten kijf dat ie weg is.
owkeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoezo naïef? Lijkt me vrij duidelijk dat dit nog een bevestiging is van zijn aanstaande vertrek.
En dan komt er net een twitter bericht van arsenal.com uit dat Campbell is gekochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:13 schreef SpamNinja het volgende:
Volgens mij is Wenger het een beetje kwijt. Zo'n beetje overal, behalve dan de sites van Arsenal en FCB, staat dat het rond is, en in de meeste gevallen is het dan ook zo.
Zelfde geld, in mindere mate, voor Nasri. Maar toch zit Wenger het (schijnbaar) te ontkennen. Dat we er zo lang over doen om ze alsnog kwijt te raken en nu nagenoeg geen tijd meer hebben om vervanging aan te trekken is 1 ding, maar ga nou niet iedereen voor de gek houden. Tenzij natuurlijk elk medium het fout heeft en ze gewoon gezellig blijven, in dat geval is het een genie.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14503249.stm
Vooral de quote: 'we have a big squad' deed mijn tenen krommen
Dan rot Wenger toch een eind op?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
En dan komt er net een twitter bericht van arsenal.com uit dat Campbell is gekochtHet lijkt wel alsof Wenger inmiddels niets meer te zeggen heeft over de transfers
Welk bestuur? Het bestuur wordt nu gegijzeld door Stan Kroenke die de club gebruikt om zijn eigen schulden af te lossen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Confetti het volgende:
Dit kut bestuur is tevreden met de 4e plaats en CL voetbal en zullen nooit serieus investeren om mee te doen met de titel.
Eigenlijk zou Wenger ontslag moeten nemen, hij verdient veel beter dan dit bestuur wat alleen haar eigen zakken aan het vullen is.
Wat een populistisch geneuzel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welk bestuur? Het bestuur wordt nu gegijzeld door Stan Kroenke die de club gebruikt om zijn eigen schulden af te lossen.
Campbell zou ook rechtstreeks in aanmerking kunnen komen door de wedstrijden van Costa Rica...even kijken hoe dat precies zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wat een populistisch geneuzel.
Beoordeel Wenger nou maar als de markt gesloten is.
Daarnaast is Joel Campbell geen speler voor de korte termijn. Hij heeft geen Europees paspoort en moet dus nog verhuurt worden om in aanmerking te komen voor de 'Exceptional Talent-regeling' en dus zie je hem het komende jaar waarschijnlijk niet.
Vanavond om half 7 zit ik weer voor de buiszinnnnn
Hij liep die hele interview te trollen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:13 schreef SpamNinja het volgende:
Volgens mij is Wenger het een beetje kwijt. Zo'n beetje overal, behalve dan de sites van Arsenal en FCB, staat dat het rond is, en in de meeste gevallen is het dan ook zo.
Zelfde geld, in mindere mate, voor Nasri. Maar toch zit Wenger het (schijnbaar) te ontkennen. Dat we er zo lang over doen om ze alsnog kwijt te raken en nu nagenoeg geen tijd meer hebben om vervanging aan te trekken is 1 ding, maar ga nou niet iedereen voor de gek houden. Tenzij natuurlijk elk medium het fout heeft en ze gewoon gezellig blijven, in dat geval is het een genie.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14503249.stm
Vooral de quote: 'we have a big squad' deed mijn tenen krommen
Toch vind ik het altijd wel grappig dat Bergkamp de rijkste Nederlandse voetballer is en Van Persie een van de rijkste van zijn generatie. Ze verdienen minder, maar ze geven het veel slimmer uit dan de jongens die wel voor het geld voetballen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:13 schreef DeNummer10 het volgende:
Arsenal geeft ook niet zoveel uit aan salarissen, daarom kan het spelers vaak niet meer behouden of kiezen spelers voor concurrenten.
Want Bergkamp en Van Persie voetballen niet voor het geld?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:16 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Toch vind ik het altijd wel grappig dat Bergkamp de rijkste Nederlandse voetballer is en Van Persie een van de rijkste van zijn generatie. Ze verdienen minder, maar ze geven het veel slimmer uit dan de jongens die wel voor het geld voetballen.
Dan blijf je niet zo lang bij Arsenal hangen. Kijk maar naar Nasri bijv.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Bergkamp en Van Persie voetballen niet voor het geld?
Bergkamp is sowieso een intelligent persoon. Hij heeft zijn geld goed weten te investeren en heeft nu een flink vermogen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:16 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Toch vind ik het altijd wel grappig dat Bergkamp de rijkste Nederlandse voetballer is en Van Persie een van de rijkste van zijn generatie. Ze verdienen minder, maar ze geven het veel slimmer uit dan de jongens die wel voor het geld voetballen.
Bullshit. Lees dit maar eens http://www.footballticketsonline.co.uk/top-five-wage-bills/quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:13 schreef DeNummer10 het volgende:
Arsenal geeft ook niet zoveel uit aan salarissen, daarom kan het spelers vaak niet meer behouden of kiezen spelers voor concurrenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |