Het wordt bijna gewoontjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:11 schreef Sorbootje het volgende:
Zo, die is flink aan het verzamelen KD.
Ik ben allang blij dat het de kat niet isquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef trui het volgende:
freecell, vervelend! maar ook wel fijn dat 't niet om andere /heftiger allergieën gaat, toch?
sparen voor van dat kekke tapijt misschien? en iemand anders laten stoffen zodat jij geen last hebt van allehande rondvliegende deeltjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef freecell het volgende:
Ai KD
Succes!
[..]
Ik ben allang blij dat het de kat niet is
Heb er vooral 's avonds en 'smorgens last van. En ik weet nu hoe ik dat kan oplossen
(de slaapkamer ontstoffen en onder de bank)
jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een hippe filter geloof ikHepa oid.
Zou ik 's nachts last kunnen hebben van mijn kussen?Want 's morgens zo tussen 7 en 10 is het het ergst.
ja. ff in het zonnetje leggen. En je matras strijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een hippe filter geloof ikHepa oid.
Zou ik 's nachts last kunnen hebben van mijn kussen?Want 's morgens zo tussen 7 en 10 is het het ergst.
Jup. Geldklopperijquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef _Bar_ het volgende:
Is er hier iemand bekend met energetic sieraden?
Morgen heb ik zo'n party met dit soort sieraden, maar geen idee hoe en wat
o dat doe ik ook wel eens hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat heb je soms hè. maar goed, spuien en weer weghalen helpt soms ook.
Tssss, autocorrectquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Free! geni(t)ale freudiaanse verspreking!![]()
Lekker!!!! Gisteren hier ook, echt smullenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
en dr staat een eigengemaakte lasagne in de oven
Ik zoek ze ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef lady-wrb het volgende:
hier zijn juist weer tegels opgehaaldjoepie
dat mensen die troep nog willen hebben, blijft me verbazen.
we hadden echt een tuin vol met grinttegels in alle kleuren van de regenboog in alle maten die er maar zijn, maar we zijn er nu toch echt bijna vanaf
marktplaats
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef trui het volgende:
tsk ondankbare. kríjg je een telefoon, is 't nog niet goed!
Helaas het hielp niet. Heb alsnog tegen M. zitten spuien net en dat wilde ik nu juist voorkomen. GElukkig is zijn rug een ietsje gladder dan het mijnequote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat heb je soms hè. maar goed, spuien en weer weghalen helpt soms ook.
amenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef trui het volgende:
jahee. je zit ons nu wel nieuwsgierig te maken hoor!
we hebben er nog een stuk of wat liggen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik zoek ze ooken niet omdat ik ze nou zo mooi vind maar omdat ik nog 43m2 te kort kom aan tegels
Er liggen nu zo'n 42m2 van die krengen in. We gaan ze op zijn kop leggen en zo hergebruiken. Ziet er iets beter uit dan met de grintkant boven.
Drie moedervlekken weggesneden. Het voelt nu een beetje alsof iemand me aan mijn voeten met blote rug over de straat gesleept heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ssserpente het volgende:
Lama, dacht dat ik was opgelicht op MP door iemand daar vandaan, maar ik kreeg het vandaag toch binnen.
En Imca Marina zou ik ook wel herkennen, hoor.
Wat heeft de dermatoloog gedaan?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
Knuffel voor Fannie
Ik geloof dat mijn zoon bezig is om zindelijk te worden
Trotsheid![]()
Vanmorgen voor het eerst een plasje op de pot... en daarna nog 15 x
Tegen 3x op de grond. Goede beginscore!
handig!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
Florian negeert het volledig. Handig!
Ik hoop echt dat het niet eenmalig was en dat hij morgen niet meer wil.
Luierwas gehalveerd
hele goede score...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
Knuffel voor Fannie
Ik geloof dat mijn zoon bezig is om zindelijk te worden
Trotsheid![]()
Vanmorgen voor het eerst een plasje op de pot... en daarna nog 15 x
Tegen 3x op de grond. Goede beginscore!
Die van mij poept meestal 's morgens in zijn nachtluier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
hele goede score...
ik vond de plasongelukjes niet zo erg, de poepincideten daarentegen.....
Ja, Eva heeft een tijd gehad dat er bij elke plas ook poep zat, en haar ontlasting was toendertijd altijd dun. Dus dan weet je wel hoe laat het elke keer was.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij poept meestal 's morgens in zijn nachtluier.
Ik hoop dat hij dat blijft doen
En plas is idd geen probleem, theedoek erover, klaar.
anders neem ik ze over voor ravi, maar er moet wel gepast worden door florianquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef freecell het volgende:
Ja, gezellig
Zou Florian ze nog passen?
Dat is maandag pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef Fannie het volgende:
Fijn dat je toettoet is goedgekeurd Diaan![]()
Het stadion gebeuren is minder, je moet er toch niet aan denken dat dat soort dingen gebeuren
![]()
Estrys, sterkte met w88 op de uitslag... ook voor morgen![]()
Ik ben een bietje moe, kozijnen weer geschilderd en de rest van het huishouwe gedaan, tussen de bedrijven door m'n teen gestoten en m'n voet verzwikt
en katten proberen weg te houden van verfpot en natte ramen....
![]()
En nu blij dat manlief kookt, eten dus
oh nee toch dat meen jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Wieee! Goezo huupske! Hoelang duurde dat virusje bij jou?
En markeerstiften en plakpapiertjes/-plasticjes in alle kleuren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:47 schreef huuphuup het volgende:
binnenroltvoor de niet-facebookerts mag ik het lekker nog een keertje brullen
![]()
ik ben toegelaten!!!!![]()
*hyperstuiterblij*
en vanmiddag ga ik lekker collegeblokken en pennetjes kopen enzoheerlijk kneuterig
om te vieren <3
jaaaa!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En markeerstiften en plakpapiertjes/-plasticjes in alle kleuren?
Ik wil ook weer een studie!
Oh ja! Dat lijkt me heel raar! Ik zeg niks over het feit dat ie ruim anderhalve week voor de vakantie al thuis is. Had ik zo'n hekel aan vroeger. Ik vind het oprecht gezellig trouwens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd huuphuup!
en debuurvrouw, ik zat mij net vanmorgen te bedenken dat ik anders nu in de overgangsvergaderingen zat.. Raar idee dat mijn schooljaar zo vroeg eindigde dit jaar...
Op zaterdag 17 september 2011 organiseert de muziekschool een Doe & Infodag van 11-14u. Wil je een gratis proefles van 15 min. volgen? Schrijf je dan nu in!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:07 schreef droomvrouwtje het volgende:
Huup wauw respect en wat leuk.. Gefeliciteerd![]()
Sjeen cool saxofoonles.. Ik wil eigenlijk heel graag pianolessen, hmm moet ik toch maar eens induiken..
Ja! Twee lange weken nog!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:08 schreef snoopy het volgende:
leuk Sjeen, saxofoonles
Hier nog 2 weken school. Ik was vanmorgen 'leesmoeder' bij Morris maar de kinderen hebben er echt echt echt geen zin meer in. Mijn eigen kind weigerde gewoon te lezen![]()
![]()
Respect voor de juf!
Ik dacht jaaaaaaaaaaaa ik ga bellen, maar helaas die dag zitten we in het vliegtuigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op zaterdag 17 september 2011 organiseert de muziekschool een Doe & Infodag van 11-14u. Wil je een gratis proefles van 15 min. volgen? Schrijf je dan nu in!
Meld je aan via 045 - 577 22 00.
Ik herken het wel van vroeger toen ik zelf nog op school zat, de laatste 2wkn waren altijd ruk, geen zin meer hebben en als het lukte met de klas alleen maar keten haha...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Twee lange weken nog!pfff. En moe, en hangen, en bokken.. Wat een neverendingstory dit schooljaar!
En hij weigerde?
Sja, en ik moest het natuurlijk heel cool zien op te lossen met zijn klasgenootjes erbijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Twee lange weken nog!pfff. En moe, en hangen, en bokken.. Wat een neverendingstory dit schooljaar!
En hij weigerde?
Mja, op zich wel, maar wij waren vorig jaar vroeg, ze zaten 18 augustus alweer op school ofzo. En dan nu dus door tot 21juli. Dus extra lang schooljaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik herken het wel van vroeger toen ik zelf nog op school zat, de laatste 2wkn waren altijd ruk, geen zin meer hebben en als het lukte met de klas alleen maar keten haha...
Yes, tweede. En even afwachten wie er allemaal ook over zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
buuv, hij gaat nu toch naar de tweede toe? Mooi dat hij over is, en dat hij nu aansluiting heeft, dat is zo belangrijk!
Pff ja dat helpt dan ook niet echt. Dat gevoel dat het langer duurt al is het 2 à 3 wkn is gewoon niet fijn, tel daar bij op dat de er al kinderen zijn die hun eerste week vakantie er al op hebben zitten. Aan alles merk je dat de vakantieperiode al begonnen is, het verkeer, tv enzo..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, op zich wel, maar wij waren vorig jaar vroeg, ze zaten 18 augustus alweer op school ofzo. En dan nu dus door tot 21juli. Dus extra lang schooljaar.
Ja, weer laat? Damn. Nou ja! Ze beginnen ook laat. Het jaar daarop weer vroeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef snoopy het volgende:
En volgend jaar geloof ik weer pas laat vakantie.
Als het goed is krijgen wij vanmiddag de eindverslagen van de kinderen mee. Ben benieuwd.
Nou! Da's niet gezellig nee. En dan hebben wij maar een (minofmeer) puber.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
En het nadeel van laat beginnen, de herfstvakantie valt best vroeg, en dan is het straks weer een hele lange ruk tot de kerst, en tegen de kerst aan is iedereen moe, en dat is ellendig..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoeraaaa Huup wat geweldig!![]()
![]()
En nou lekker kantoorartikelen shoppen.
Lekker schrijvende fineliners, markeerstiften, schriften, agenda. Moet je ook boeken kaften?
Dus da's duidelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
En nou ja, als ik iets niét wil doen is het bedanken.![]()
gefeliciteerd, wat geweldig leuk! heel veel succes!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:47 schreef huuphuup het volgende:
![]()
*hyperstuiterblij*
Pcies mijn gedachte... Kan me niet herinneren dat mijn ouders dat deden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
Voor een kind op middelbare school hoef je toch geen opvang (meer) te regelen?Tenminste... ik zal dat denk ik niet meer doen tegen die tijd. Helemaal niet voor 1 weekje... Maar ik wist niet (meer) dat het alleen voor Enschede was eigenlijk.
Nou, in die week zou ik dan ook wel 2 dagen thuis zijn eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik liet mijn middelbare scholier echt niet zo lang alleen thuis! Twee of drie dagen wel misschien maar dan nog met iemand standby.
Niet gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg, even wat anders hè. De IB-er van school zwaait af (Haleluja!) en een lerares en een meester. (driewerf haleluja) en nou is er een gelegenheid om ze 'de hand te schudden' ik heb altijd het gevoel dat zo'n hand aangeeft: bedankt. En nou ja, als ik iets niét wil doen is het bedanken.maar ja, niet gaan is ook weer zo. zo zo zo. zo.
Toen de vorige directrice afzwaaide is er ook bijna niemand geweest.dat was echt als signaal. blij dat je oprot.
nou ja.
Wel gaan of niet gaan?
Fijn is dat. WIj hebben ook met de meeste ouders nog gesprekken gehad. Vaak denken ouders, oh, ze zijn over dus het zal allemaal wel, mar juist ook met de kinderen van wie het goed gaat, en vooral op het einde van het schooljaar, willen we het gewoon even corrrect afsluiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:36 schreef snoopy het volgende:
Het rapport dus, dat heet hier eindverslag en ik weet niet eens wanneer er nog gesprekken zijn.
Ze zijn wel gewoon over maar ik wil ook nog wel even weten hoe en wat.
Groep 5 en 7wat klinkt dat grooooooot.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef amaranta het volgende:
Nou, en nu de vakantie inborrelen met de collega's toedels.
ik ga me dus helemaal klem zuipen, vanmorgen zag ik dat er nog een huis te koop staat in de straat, en het voelt echt als een mokerslag, ik voel me echt rot, nog een concurrentik kan er niks aan doen en er zijn wel ergere dingen op aard, maar ik voel me echt klote, ik wil gewoon mn huis verkopen, en niet zien hoe andere huizen in mijn omgeving verkocht worden
Wat gaaf, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:47 schreef huuphuup het volgende:
![]()
*hyperstuiterblij*
en vanmiddag ga ik lekker collegeblokken en pennetjes kopen enzoheerlijk kneuterig
om te vieren <3
Nee, die kinderen heb ik dit jaar in groep 6 gehad. Dat is een van de liefste groepen die ik ooit heb gehad. Al zijn ze wel gehusseld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
was het de 0% versie amaranta
Het was toch niet de groep 8 die je in groep 3 ook had of wel?
Die groep die gisteren afscheid nam was toen groep 5.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow dan weet ik weer welke groep het wel was.
Hebben jullie nog bezichtigingen gehad? Ik ga duimen voor jullie dat het snel verkocht wordt.
Ik was er al achter en weet nog welke leerkrachten er toen voor die groepen stonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die groep die gisteren afscheid nam was toen groep 5.
Ja afgelopen dinsdag, en ze waren wel enthousiast, maar vooralsnog niks gehoord van ze.
Dus er is nog hoop... weet niet wat de buren vragen, maar als de prijs dichtbij de prijs zit die wij vragen dan zou ik echt voor het andere huis gaan, veel meer huis voor het geld
Ach, ik heb me vanmiddag een breuk gelachen om een kerel met zes tepels... dus ik denk dat er wel een klein beetje alcohol door mn lichaam heeft gestroomd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef livelink het volgende:
Jammer, Amaranta. Ik had je wel een leuke roes gegund. Ik hoop voor je dat je huis nu snel in de lift komt bij de kopers.
Huup![]()
![]()
Gefeliciteerd! Ik krijg geen baby's meer, maar volgens mij had ik jou wel graag aan mijn zijde gehad.
Dat smaakt toch naar koffie?quote:
Nee, dát is écht Goddelijk!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Het lekkerste dat ik ooit dronk was toch wel Mozart white chocolate
Da's pas tietnbier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga er vanuit dat niemand hier zo stom is om daar daadwerkelijk op te reageren maar liever een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig
:)
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef mignonne het volgende:
Oei, phishing mail in mn inbox...Ze blijven het proberen hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga er vanuit dat niemand hier zo stom is om daar daadwerkelijk op te reageren maar liever een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig![]()
Mogguh"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef livelink het volgende:
Ik vind het op zich al heel knap dat mijn ouders bij de tijd zijn gebleven. Vooral te danken aan mijn J., die ze echt de 21e eeuw in heeft gesleurd![]()
Job vroeg me net waarom ik snoepjes had gekocht die hij en Katja niet lekker vinden. Ik zei dat ik die nu eens voor mezelf had gekocht, omdat ik ze zo lekker vond.
Zijn reactie: "Je moet ook eens aan een ander denken, mama"
[leurmodus] is het niks voor jou?quote:
oh! ik ook niet. Helemaal niet nadat ik per ongeluk een keer midden in een papercut scene vielquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Jackass.
Ik kan er niet meer naar kijken. En Nils maar roepen: "Whaaah, kijk nou!"
OMG, die is nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! ik ook niet. Helemaal niet nadat ik per ongeluk een keer midden in een papercut scene viel![]()
damn Lady, wat een ass! weet je niet waar ie woont? ik zou zo de hele teringbende in zijn tuin kiepen. Gratis.
en had je een voldoende Groofs?
Tis best moeilijk hoor, trots zijn en bescheiden blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef livelink het volgende:
Stiekem de spoiler weghalen, Groofsken.![]()
Ik had hem toch gezien. Goed hoor! Gefeliciteerd.
En dan nu nog maar even dat exta lastige onderdeel emailen rustig aan onder de knie krijgen
nou ja, iedereen doet zo kommer en kwel over alle opleidingen van tegenwoordig dat je het niet meer weet hè. in mijn tijd mocht je inderdaad geen onvoldoendes hebben, maar tegenwoordig krijg je al een medaille voor het meedoen over het algemeen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jaja, ik had een voldoende, anders was ik nu niet klaar geweest met de opleiding hè.![]()
hou op hou op hou op hou op....quote:
Ik ben blij dat jij mijn moeder niet bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, iedereen doet zo kommer en kwel over alle opleidingen van tegenwoordig dat je het niet meer weet hè. in mijn tijd mocht je inderdaad geen onvoldoendes hebben, maar tegenwoordig krijg je al een medaille voor het meedoen over het algemeen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:41 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd groofsken!![]()
deze hadden jullie nog tegoed van me vandaag
[ afbeelding ]
we hebben mijn verjaardag gevierd met een stevige winkelsessie in assenmet heel veel ooh's en aah's in het warenhuis voor slapende ravi op mijn rug
Jarig?, Zo ja, gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2011 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb deelt restpootjestaart uit met koffie of thee
Dat is zo Books, dus jij kan nooit die taart makenquote:Op zondag 10 juli 2011 09:05 schreef Books het volgende:
Lady wat zijn restpootjes? Andere kant van het land he? Ik kan er echt niets van verzinnen of is het gewoon heel simpel restjes bokkepootjes? Als dat zo is ik heb nooit restjesbokkepootjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |