SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, Amsterdam! Meer verantwoordelijkheden, meer uitdaging, betere werktijden, meer geld, enorme doorgroeimogelijkheden.. I feel blessed.quote:
Daar had HW laatst nog een klacht over, al die leuke meiden helemaal autistisch verdiept in hun BlackBerries.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Maar het is natuurlijk ook doodeng, mensen die tegen je praten. Het is veel boeiender om op de kop in je smartphone te zitten. Huu mensen!
ROT OP, TRUTquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ookIk vind dat niet zo erg. Maar als ik er geen zin in heb, dan zeg ik dat ook gewoon.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar had HW laatst nog een klacht over, al die leuke meiden helemaal autistisch verdiept in hun BlackBerries.
Ja, toe maar weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar had HW laatst nog een klacht over, al die leuke meiden helemaal autistisch verdiept in hun BlackBerries.
Even voortborduren op een grapje van gisterenquote:
De grap van gister was dat jij een treinautist was toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even voortborduren op een grapje van gisteren
Nee, die over de breezersletjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
De grap van gister was dat jij een treinautist was toch?
Nee, een breezersletje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
De grap van gister was dat jij een treinautist was toch?
Oja. Dus eigenlijk ben je een kinderhatende treinnerderige blackberrybreezerslet?quote:
vandaar de hoofdletter in Droombaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam! Meer verantwoordelijkheden, meer uitdaging, betere werktijden, meer geld, enorme doorgroeimogelijkheden.. I feel blessed.
Ik had in de Thalys naar Parijs een kind naast me. En dat zat maar te draaien en te sippen en zo, en mama deed heul niks. Die was geirriteerd dat haar kind niet stil kon zitten hooguit. Ja hallo... geef je kind dan wat te doen tijdens zo'n lange treinreis!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein weleens gehad, van die rond rennende kinderen die dan aan je tas gaan frunniken of hele verhalen tegen je ophangen, of over de rugleuning achter me gaan hangen en dan voel je ineens die adem in je nek. Pleur toch op.
In het kort, jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Dus eigenlijk ben je een kinderhatende treinnerderige blackberrybreezerslet?
HOAX!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het kort, ja
Maar ik ben wel heel sociaal hoor
het lijkt een populair onderwerp te zijn, gisteren buiten ook 2 collega's die erover klaagden, ze roken niet, maar binnen zaten er 6 collega's van ze allemaal met hun BB te kutten, ze kwamen maar bij de rokers staan, die praten tenminste nog met elkaar....quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar... Dat doe ik dus niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt een populair onderwerp te zijn, gisteren buiten ook 2 collega's die erover klaagden, ze roken niet, maar binnen zaten er 6 collega's van ze allemaal met hun BB te kutten, ze kwamen maar bij de rokers staan, die praten tenminste nog met elkaar....
Ja, erg is dat he. Vind ik serieus wel een beetje zonde, mensen worden zo op zichzelf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt een populair onderwerp te zijn, gisteren buiten ook 2 collega's die erover klaagden, ze roken niet, maar binnen zaten er 6 collega's van ze allemaal met hun BB te kutten, ze kwamen maar bij de rokers staan, die praten tenminste nog met elkaar....
Ik herken het echt totaal niet. Bij mij op het werk wordt zoveel geluld dat ik wenste dat ze zich eens met hun telefoon gaan bezig houden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, erg is dat he. Vind ik serieus wel een beetje zonde, mensen worden zo op zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |