SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, Amsterdam! Meer verantwoordelijkheden, meer uitdaging, betere werktijden, meer geld, enorme doorgroeimogelijkheden.. I feel blessed.quote:
Daar had HW laatst nog een klacht over, al die leuke meiden helemaal autistisch verdiept in hun BlackBerries.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Maar het is natuurlijk ook doodeng, mensen die tegen je praten. Het is veel boeiender om op de kop in je smartphone te zitten. Huu mensen!
ROT OP, TRUTquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ookIk vind dat niet zo erg. Maar als ik er geen zin in heb, dan zeg ik dat ook gewoon.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar had HW laatst nog een klacht over, al die leuke meiden helemaal autistisch verdiept in hun BlackBerries.
Ja, toe maar weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar had HW laatst nog een klacht over, al die leuke meiden helemaal autistisch verdiept in hun BlackBerries.
Even voortborduren op een grapje van gisterenquote:
De grap van gister was dat jij een treinautist was toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even voortborduren op een grapje van gisteren
Nee, die over de breezersletjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
De grap van gister was dat jij een treinautist was toch?
Nee, een breezersletje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
De grap van gister was dat jij een treinautist was toch?
Oja. Dus eigenlijk ben je een kinderhatende treinnerderige blackberrybreezerslet?quote:
vandaar de hoofdletter in Droombaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam! Meer verantwoordelijkheden, meer uitdaging, betere werktijden, meer geld, enorme doorgroeimogelijkheden.. I feel blessed.
Ik had in de Thalys naar Parijs een kind naast me. En dat zat maar te draaien en te sippen en zo, en mama deed heul niks. Die was geirriteerd dat haar kind niet stil kon zitten hooguit. Ja hallo... geef je kind dan wat te doen tijdens zo'n lange treinreis!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
In de trein weleens gehad, van die rond rennende kinderen die dan aan je tas gaan frunniken of hele verhalen tegen je ophangen, of over de rugleuning achter me gaan hangen en dan voel je ineens die adem in je nek. Pleur toch op.
In het kort, jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Dus eigenlijk ben je een kinderhatende treinnerderige blackberrybreezerslet?
HOAX!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het kort, ja
Maar ik ben wel heel sociaal hoor
het lijkt een populair onderwerp te zijn, gisteren buiten ook 2 collega's die erover klaagden, ze roken niet, maar binnen zaten er 6 collega's van ze allemaal met hun BB te kutten, ze kwamen maar bij de rokers staan, die praten tenminste nog met elkaar....quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar... Dat doe ik dus niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt een populair onderwerp te zijn, gisteren buiten ook 2 collega's die erover klaagden, ze roken niet, maar binnen zaten er 6 collega's van ze allemaal met hun BB te kutten, ze kwamen maar bij de rokers staan, die praten tenminste nog met elkaar....
Ja, erg is dat he. Vind ik serieus wel een beetje zonde, mensen worden zo op zichzelf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt een populair onderwerp te zijn, gisteren buiten ook 2 collega's die erover klaagden, ze roken niet, maar binnen zaten er 6 collega's van ze allemaal met hun BB te kutten, ze kwamen maar bij de rokers staan, die praten tenminste nog met elkaar....
Ik herken het echt totaal niet. Bij mij op het werk wordt zoveel geluld dat ik wenste dat ze zich eens met hun telefoon gaan bezig houden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, erg is dat he. Vind ik serieus wel een beetje zonde, mensen worden zo op zichzelf.
Ja dat zou toch kunnen matchen met een frigide kier natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Dus eigenlijk ben je een kinderhatende treinnerderige blackberrybreezerslet?
Dat zegt wat over jou! Autist!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het echt totaal niet. Bij mij op het werk wordt zoveel geluld dat ik wenste dat ze zich eens met hun telefoon gaan bezig houden.
Voor de sociale contacten?quote:
Dat had ik een keer bij het wachten bij de kapper. Begint een vrouw te kletsen over haar buurvrouw die ZOVEEL roddelt en vervolgens hele verhalen over die buurvrouw. Ik kwam niet meer bij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens door iemand aangesproken die ik totaal niet kende. Ik was op de plaats gaan zitten van een vrouw die net was opgestaan en volgens die persoon naast me was die vrouw constant aan het brallen over haar leven enz. enz. Zegt ze dat ze dat helemaal niet leuk vindt en doet hetzelfde vervolgens bij mij
We zouden moeten gaan roken voor de sociale contacten!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hypocrisiequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had ik een keer bij het wachten bij de kapper. Begint een vrouw te kletsen over haar buurvrouw die ZOVEEL roddelt en vervolgens hele verhalen over die buurvrouw. Ik kwam niet meer bij.
Stiekem ben ik gewoon een bot natuurlijkquote:
Het is hier altijd retegezellig in de rookruimtequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden moeten gaan roken voor de sociale contacten!
Leven we wat korter, maar wel gezelliger!
Ik ben er ook wel 's bij gaan zitten, omdat daar is waar de werkvloerdingen besproken worden dus dan hoor je meer dan in welke meeting dan ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is hier altijd retegezellig in de rookruimte
Een MP3 speler op je kop is natuurlijk een wereld van verschil!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Maar het is natuurlijk ook doodeng, mensen die tegen je praten. Het is veel boeiender om op de kop in je smartphone te zitten. Huu mensen!
Hmmz. Valt me nu pas op dat het wel meer de arbeiders zijn dan het management wat in die rookruimtes zit, en wat uberhaupt nog rookt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel 's bij gaan zitten, omdat daar is waar de werkvloerdingen besproken worden dus dan hoor je meer dan in welke meeting dan ook.
Daarna stonk ik nog wel 2 uur in de wind
ik ben dan nog zo erg dat ik haar dat vertelquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had ik een keer bij het wachten bij de kapper. Begint een vrouw te kletsen over haar buurvrouw die ZOVEEL roddelt en vervolgens hele verhalen over die buurvrouw. Ik kwam niet meer bij.
hier niet, die hebben zelfs ondanks alle arboverboden gewoon asbakken op hun kantoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Valt me nu pas op dat het wel meer de arbeiders zijn dan het management wat in die rookruimtes zit, en wat uberhaupt nog rookt.
ieuwquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier niet, die hebben zelfs ondanks alle arboverboden gewoon asbakken op hun kantoor.
Hoax!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een bot natuurlijk
ja beetje jammer dit.... net een klein kind....quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
'Cruijff dreigt met opstappen vanwege La Ling'
Wat een naar mannetje is het ook he
Wat een huilie is het ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
'Cruijff dreigt met opstappen vanwege La Ling'
Wat een naar mannetje is het ook he
Artikel is wel een groot woord voor die paar regels.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Steiger stort in in Amsterdam
Wat een slecht geschreven artikel
Maar dan nog is dit wel slecht.. zelfs voor fokquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef Techno het volgende:
Artikel is wel een groot woord voor die paar regels.
Ja! Want ik kijk gewoon om me heen en als iemand wat tegen me zegt, kijk ik diegene aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een MP3 speler op je kop is natuurlijk een wereld van verschil!
Het rookhok.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Rokende managers
Wel eens een discussie met een groep pakken gewonnen omdat de hoogste pakkeman het voor mij opnam. Die kende ik dan weer heel toevallig uit het rookhok
Ik ga nog steeds met de rookploeg mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
Het rookhok.De plek waar je als eerste alle roddels, weetjes, veranderingen en dat soort zaken te weten komt.
Ben jij gestopt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds met de rookploeg mee.
Het is slechtquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Artikel is wel een groot woord voor die paar regels.
Is het alweer een jaar geleden dat ik je iets aanbood mocht je je vervelen met je lippen?quote:
Papa fume la pipe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het alweer een jaar geleden dat ik je iets aanbood mocht je je vervelen met je lippen?
Die hebben het al druk met wat anders.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Is het alweer een jaar geleden dat ik je iets aanbood mocht je je vervelen met je lippen?
Papa pipe je penis!quote:
Maar je verhoogt de aanspreekdrempel wel behoorlijk natuurlijk, ik zie het wel als een "stoor mij niet" ietsquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Want ik kijk gewoon om me heen en als iemand wat tegen me zegt, kijk ik diegene aan.
Dat is ook stiekem een beetje het punt erachter. Maar dat neemt niet weg dat mensen die de weg willen vragen ofzo dat niet doen, want iedereen zit met oordopjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je verhoogt de aanspreekdrempel wel behoorlijk natuurlijk, ik zie het wel als een "stoor mij niet" iets.
Nee, ik maar zelden eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
want iedereen zit met oordopjes tegenwoordig.
Oke, iedereen van onze generatie dan.quote:
Ja mang, gwn schyt aan iederen tog!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Jij zet gewoon de speaker van je telefoon aan, jeweets.
Nah, ik vind oortjes niet lekker zitten... en om nu met een grote Sennheiser in het OV te gaan zitten.quote:
Dat kan ook alleen als je 16 bentquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, ik vind oortjes niet lekker zitten... en om nu met een grote Sennheiser in het OV te gaan zitten.
Autistquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook stiekem een beetje het punt erachter.
Ik ga liever voor goed geluid ipv een leuk kleurtjequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
33 en regelmatig mijn skullcandy op
Zo'n rozequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
33 en regelmatig mijn skullcandy op
SC heeft allebei.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga liever voor goed geluid ipv een leuk kleurtje.
Ja maar, ja maar... welke kleur moet ik dan gebruiken voor allesquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk eens heeeeeeeeeeeeeeeel goed naar mijn signature...
(gifgroen)
Mwah, voor hetzelfde geld klinkt een Sennheiser uit dezelfde klasse vrijwel altijd beter.quote:
Maar ze zijn wel een heel stuk lelijkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, voor hetzelfde geld klinkt een Sennheiser uit dezelfde klasse vrijwel altijd beter.
Oh sorry, ik zie het verschil nooit zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie niet veel 16-jarigen met een koptelefoon van ruim 400 euro eigenlijk?
Voor mij niet merkbaar. Maar goed, ik ben dan ook geen audiofielquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, voor hetzelfde geld klinkt een Sennheiser uit dezelfde klasse vrijwel altijd beter.
Vergeet de diamanten oorknop nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie het verschil nooit zoDan mag jij lekker als een 16-jarige OF als Babs met een leuke koptelefoon op gaan lopen en nagegniffeld worden op straat
Moet je wél je broek ook met het kruis op je knieën hebben hangen en nonchalant slenteren.
Das smaak, ik vind die SK dingen echt oerlelijk over het algemeen, domme poppetjes, wijvenkleurenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel een heel stuk lelijker
Hoe is de kwaliteit eigenlijk? Ik hoor dat SC bij het minste of geringste uit elkaar klettert.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij niet merkbaar. Maar goed, ik ben dan ook geen audiofiel
Tjsa, weet niet. Ik zou niet oranje doen, want die gaat er na roze aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... welke kleur moet ik dan gebruiken voor alles
Ja hallo, ik ben een wijf!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das smaak, ik vind die SK dingen echt oerlelijk over het algemeen, domme poppetjes, wijvenkleuren.
Geen enkel probleem meequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit eigenlijk? Ik hoor dat SC bij het minste of geringste uit elkaar klettert.
Ja, en paars is kutquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tjsa, weet niet. Ik zou niet oranje doen, want die gaat er na roze aan
Ik zeg toch juist dat ik hem NIET op doe in het OV?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
Oh sorry, ik zie het verschil nooit zoDan mag jij lekker als een 16-jarige OF als Babs met een leuke koptelefoon op gaan lopen en nagegniffeld worden op straat
Moet je wél je broek ook met het kruis op je knieën hebben hangen en nonchalant slenteren.
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik hem NIET op doe in het OV?Wat een gedrochtSPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik hem NIET op doe in het OV?Wat boeit mij dat hele OV nou man?!SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Rozequote:
Ik wil die rozequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar wil je niet dood mee gevonden worden.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daar wil je niet dood mee gevonden worden.
Ik heb het ook over de kleur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Is precies dezelfde anders, heeft alleen ander kleurtje.
Bose.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
Ik wil nog een keer van die Bose-oordopjes kopen, maar die zijn 100 euro.
En mij kennende gaan ze alsnog niet lang mee. Maar het geluid wat uit die dingen komt.
Ik heb die dopjes ook een keer geprobeerd en er komt echt onwijs goed geluid uit.quote:
Grappig want daarin faalt Bose o.a. keihard. Bose = je betaalt veel te veel geld voor dure marketing.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Techno lult graag mee, terwijl zijn ouwe mannen oren niet hoger dan 12kHz kunnen horen
Die link gaat over zelf Bose-like speakerkasten bouwen, wat heeft dat te maken met slecht geluid??quote:
Oh, dan heb ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die link gaat over zelf Bose-like speakerkasten bouwen, wat heeft dat te maken met slecht geluid??
Wel alles lezen he, het gaat mede over de el-cheapo componenten die Bose overal voor gebruikt en waar jij vervolgens de hoofdprijs voor betaald. En er zijn zat andere topics en artikelen, maar goed, als jij je graag laat oplichten door glossy reclamefoldertjes dan moet je dat vooral doen. Mijn geld is het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Die link gaat over zelf Bose-like speakerkasten bouwen, wat heeft dat te maken met slecht geluid??
Ook zo tof dat Bose altijd een aparte luister- annex demoruimte heeft zodat je nooit kan en mag vergelijken met andere spullen. Echt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Bose koptelefoons ken ik niet, maar de speakers zijn echt te waardeloos voor woorden, zeker voor dat geld.
Middentonen? Overbodig.
Waarom zou dat niet kunnen en mogen? Dan ga je toch gewoon de andere producten in de andere ruimte testen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook zo tof dat Bose altijd een aparte luister- annex demoruimte heeft zodat je nooit kan en mag vergelijken met andere spullen. Echt.
Dat is beleid van Bose. Winkels mogen geen directe vergelijking doen. Kijk maar in welke willekeurige audiozaak dan ook, al het Bose spul staat apart opgesteld. Terwijl je de rest van de apparatuur wel naar hartelust onderling kan vergelijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen en mogen? Dan ga je toch gewoon de andere producten in de andere ruimte testen?
Ik heb er nooit op gelet. Maar als je als klant wilt vergelijken, doe je dat toch wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is beleid van Bose. Winkels mogen geen directe vergelijking doen. Kijk maar in welke willekeurige audiozaak dan ook, al het Bose spul staat apart opgesteld. Terwijl je de rest van de apparatuur wel naar hartelust onderling kan vergelijken.
Ja, en dat gaat dus niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er nooit op gelet. Maar als je als klant wilt vergelijken, doe je dat toch wel.
Die zullen ook best wel ok zijn, maar de huiskamerspeakers zijn echt zo waardeloos, het kan voornamelijk hard zonder te vervormen, maar dat is dan ook allesquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het hier over een in-earkoptelefoon, ik heb muziek geluisterd met dat ding en ben zelden een koptelefoon tegengekomen die zo tof klinkt. Ik heb helemaal geen verstand van dat soort dingen, dus ik ga af op mijn eigen ervaring met zo'n product.
Ja, maar ik heb het toch niet over Bose in het algemeen, huiskamerspeakers of dat soort dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zullen ook best wel ok zijn, maar de huiskamerspeakers zijn echt zo waardeloos, het kan voornamelijk hard zonder te vervormen, maar dat is dan ook alles.
Negers zweren erbij, nuff said.
Ja en dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het toch niet over Bose in het algemeen, huiskamerspeakers of dat soort dingen.
Ik heb het over 1 specifiek product in hun assortiment.En dat vond ik een goed product.
Waarom niet? Dan luister je met Böse en dan huppel je verder naar Phillips of zo. Waarom zou dat niet kunnen?quote:
Zo werkt het niet met speakers vergelijken, die moet je meteen kunnen schakelen van de ene naar de andere set, anders heb je nooit meer het geluid "in je hoofd" zeg maar, je moet meteen verschil kunnen horen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan luister je met Böse en dan huppel je verder naar Phillips of zo. Waarom zou dat niet kunnen?
Niet bij de eerste ~15 posts van dat topic, en het spiet mie donders, maar ik ga geen 15 pagina's doorlezen voor jouw punt. Ik koop zelf geen Bose, dus maak je niet druk om mijn geld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel alles lezen he, het gaat mede over de el-cheapo componenten die Bose overal voor gebruikt en waar jij vervolgens de hoofdprijs voor betaald. En er zijn zat andere topics en artikelen, maar goed, als jij je graag laat oplichten door glossy reclamefoldertjes dan moet je dat vooral doen. Mijn geld is het niet.
Als je serieus wil vergelijken moet je direct kunnen schakelen tussen verschillende speakers en versterkers. En dat gaat dus niet omdat dat Bose spul (zonder puntjes) altijd apart staat opgesteld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom niet? Dan luister je met Böse en dan huppel je verder naar Phillips of zo. Waarom zou dat niet kunnen?
Oh, oke. Ik heb nog nooit speakers gekochtquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt het niet met speakers vergelijken, die moet je meteen kunnen schakelen van de ene naar de andere set, anders heb je nooit meer het geluid "in je hoofd" zeg maar, je moet meteen verschil kunnen horen.
Ik snap.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je serieus wil vergelijken moet je direct kunnen schakelen tussen verschillende speakers en versterkers. En dat gaat dus niet omdat dat Bose spul (zonder puntjes) altijd apart staat opgesteld.
Join de Breezerclub.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb een headset voor mn blackberry... hoor ik er nu ook een beetje bij?
Ik zou haar trouwenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Oh god, anders noem je je Stinker Lotus Elise
Leuk huisje, leuk prijsje ook. Daar heb je hier net een flatje voor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gister trouwens eindelijk de akte van verdeling ontvangen van de notaris en krijg direct een link opgestuurd van een vriend van me. I'm in love
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-71/omschrijving/
Ik zou van de kamer naast de slaapkamer een inloopkast makenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gister trouwens eindelijk de akte van verdeling ontvangen van de notaris en krijg direct een link opgestuurd van een vriend van me. I'm in love
Echt niet. Het is geen compliment voor de auto.quote:
*kuch*quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou van de kamer naast de slaapkamer een inloopkast maken![]()
leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het wel kunnen... mits haar roepnaam Elise isquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet. Het is geen compliment voor de auto.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, meteen je centjes weer de eindeloze put in donderenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Wat vreemd dat de WC beneden groter is dan de gehele badkamer bovenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk huisje, leuk prijsje ook. Daar heb je hier net een flatje voor.
Nee manquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen... mits haar roepnaam Elise is
Ik heb geen centjes helaas... mocht weer bijna 500 euro aftikken voor de akte. Maar het is wel leuk om rond te kijken. En het is gewoon een superleuk huisjequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, meteen je centjes weer de eindeloze put in donderen
kwa naam kunnen, kwa uiterlijk kan ik niet oordelen.....quote:
Haha, ja idd, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vreemd dat de WC beneden groter is dan de gehele badkamer boven
Verder leukEN geen geld!
I know, fundering in Zaandam is vaak slecht. Maar ik was niet van plan hier iets mee te doen. Was alleen op slag verliefd, maarja... geld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef rival het volgende:
Check wel ff de fundering spirit (laat checken)
Ik heb ook gekeken in zaandam en bij bijna alle goedkope bleek de fundering in categorie 2 te vallen, dat houdt in dat er tussen nu en zoveel jaar werk aan de fundering verwacht wordt...
Dat veulen voelt er niks van, hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
kwa naam kunnen, kwa uiterlijk kan ik niet oordelen.....
en wat een gemene opmerking, dat meisje heeft ook gevoelens
Dat zeggen sommige mannen ook wel eensquote:
Maak daar maar categorie 3 van. Vooral rosmolenbuurt en burgemeesterbuurt... Maar goed, zijn ook niet de wijken waar ik zou willen wonenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef rival het volgende:
Ik heb ook gekeken in zaandam en bij bijna alle goedkope bleek de fundering in categorie 2 te vallen, dat houdt in dat er tussen nu en zoveel jaar werk aan de fundering verwacht wordt...
Jij woont in Lelystad, weinig recht van spreken, dunkt mequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maak daar maar categorie 3 van. Vooral rosmolenbuurt en burgemeesterbuurt... Maar goed, zijn ook niet de wijken waar ik zou willen wonen
Lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
zo markt geweestgaliameloenen, kersen en pruimen meegenomen
maar ook jij zal daar een bouwtechnische keuring op los laten neem ik aan..... toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog een reden voor mij om geen huis te kopen: ik kies gewoon wat ik mooi vind
Ja vast wel. 'Doe es.'quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
maar ook jij zal daar een bouwtechnische keuring op los laten neem ik aan..... toch?
100%! Ik zou pa alles laten nakijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
maar ook jij zal daar een bouwtechnische keuring op los laten neem ik aan..... toch?
Ik had zaterdag aardbeien van de markt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en het is zo fijn goedkoopen ze geven altijd meer dan 500gram, markt
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaterdag aardbeien van de markt.
Zaten eitjes op
Krijg je er gratis eieren bij, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag aardbeien van de markt.
Zaten eitjes op
M'n opa en oma halen altijd bij hem, krijgen vaak een doosje gratis en die krijg ik dan weer. Dit was wel een waardeloos doosje. Haal ik het zelf eensquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
je moet wel goede adresjes hebben ja
Eiwittenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Krijg je er gratis eieren bij, is het weer niet goed.
Ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog een reden voor mij om geen huis te kopen: ik kies gewoon wat ik mooi vind
Indiase begraafplaats in de kelder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookHet mijne staat op een gifbelt en alle bomen gaan dood... maar tis wel mooi!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ligt wel af en toe een zombie in, maar kijk die tegeltjes nou!!!"quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Indiase begraafplaats in de kelder.
'Maar moet je die badkamer ziehiehiehien!'
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]Heeft ze ratten aan haar haar laten knagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]das een alienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is emo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
Heeft ze ratten aan haar haar laten knagen?
[..]EngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indiaanse trouwensquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]lelijk wiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die hoek van Zaandam is de fundering inderdaad oud en moet binnen 4-8 jaar vervangen worden. Veel woningen hebben de optie gekregen het te verkopen aan de gemeente.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef rival het volgende:
Is ze het niet dan?quote:
Ben je zo wanhopig? Ze is veul te klein voor je.quote:
Dat dacht ik ook ja.quote:
ik moest googlen, kom ik dit tegenquote:
quote:Tila Tequila, de biseksuele tv-presentatrice van MTV, is weer een ervaring rijker. Afgelopen maandag werd ze achternagezeten door een jongentje die amper vier was. Hij riep plots: 'Boobies'. We kunnen de jongen geen ongelijk geven. Het 27-jarige model poseerde nog voor Playboy. Check snel 'Lees meer' voor wat fotomateriaal.
Ja, van origine waarschijnlijk...quote:
Ze is echt heel vreselijk. En tamelijk niet wijs ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest googlen, kom ik dit tegen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Had ze ook niet gedaan alsof ze zwanger was ofzo
Welquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Het is d'r. Zelfde tattoo.Oh, dat is geen charmante foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Het is d'r. Zelfde tattoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Maar wat is blank? Rekbaar begrip toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blanken. Maar dan nog kan ik deze meid wel lelijk vinden
Oh, dat verklaart alles.quote:
Het is d'r. Zelfde tattoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dussssssquote:
Ja, slechte foto datquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Lol. Daar heeft ze kompleet ander gezicht.
Ja, belichting kan een hoop verschil maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja nog bedanktquote:
Redelijk, maar duidelijk genoeg naar mijn mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar wat is blank? Rekbaar begrip toch?
En uiteraard iemand lelijk vinden, kan altijd..
Nou, dat blijkt. Het is dat die tattoo me overtuigde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef Kluts het volgende:
Ja, belichting kan een hoop verschil maken.
Het is d'r. Zelfde tattoo.Haar hoofd is veul te groot voor d'r lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ET freak!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Semi NSFW, hier ziet ze er weer totaal anders op uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt. Het is dat die tattoo me overtuigde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje bijtrimmen kan geen kwaad trouwens, als je er 1 terugstuurt.
Blijft lelluk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Semi NSFW, hier ziet ze er weer totaal anders op uit.Ze heeft gewoon een heel raar hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Semi NSFW, hier ziet ze er weer totaal anders op uit.Photoshop, obviously.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Maar ik had neit anders verwacht.quote:
Semi NSFW, hier ziet ze er weer totaal anders op uit.Met dat emo-kapsel ging het wel, maar deze en die andere zijn stukken minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Semi NSFW, hier ziet ze er weer totaal anders op uit.ik ga er altijd maar vanuit dat de lelijkste foto het meest op de werkelijkheid lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boeiend! Ga door! Ik hang aan je lippen...
quote:
Het lijkt zo'n bobblehead popjequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een heel raar hoofd.
[..]
Semi NSFW, hier ziet ze er weer totaal anders op uit.Ik heb dat programma van haar wel eens gezien, echt een raar persoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal over de zeik omdat twee mensen in dat programma op elkaar verliefd werden en niet op haar
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
Liever niet, da's zo zwaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel lief van jequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef Techno het volgende:
En dat allemaal omdat ik een emo-chicka voor Sedan wilde posten.
De BESTE manier om een geschiedenisles bij te wonen. Vooraan zitten dan hè.quote:
Indeed. Wel een hilarisch stukje is dat overigens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De BESTE manier om een geschiedenisles bij te wonen. Vooraan zitten dan hè.
Joden...gezellig met z'n allen allerlei lekkere dingen niet eten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
De BESTE manier om een geschiedenisles bij te wonen. Vooraan zitten dan hè.
Mensne die na al die jaren nog steeds Hans Teeuwen nadoen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!
/hansteeuwen
Ja dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms is je best doen gewoon niet genoeg.
Dat doe ik helemaal niet, ik refereer ernaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensne die na al die jaren nog steeds Hans Teeuwen nadoen...
Mensne die mensen niet goed schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Mensne die na al die jaren nog steeds Hans Teeuwen nadoen...
Weet ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, ik refereer ernaar.
Nou nee, dat vind ik ook gewoon te erg. Maar hij heeft wel een paar briljante stukken die soms op hedendaagse situaties slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikBedoelde jou ook niet persoonlijk.
maar je hebt van die typjes die na al die jaren nog steeds grinnekend die hele paarden-sketch en die kiekerjan en al die dingen hardop voor gaan zitten doen..... terwijl h=Hans Teeuwen al jaren niet leuk meer is eigenlijk.
quote:
SPOILER: Deze dan?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen echter NIETS afdoet aan mijn hans teeuwen statementquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mensne die mensen niet goed schrijven..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:52 schreef Techno het volgende:
[..]Nee dankjeSPOILER: Deze dan?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nu ookquote:
Dan is het van Tilburg naar Eindhoven getrokken, hier is het droog nuquote:
Hans Teeuwen is een baas. Het is alleen beetje jammer dat de mainstream kenkerkneuzen ook doen alsof ze het tof vinden, terwijl ze diep van binnen moeten huilen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen echter NIETS afdoet aan mijn hans teeuwen statement
Van die mensen die de liedjes doorspoelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is een baas. Het is alleen beetje jammer dat de mainstream kenkerkneuzen ook doen alsof ze het tof vinden, terwijl ze diep van binnen moeten huilen.
Jeetje mineetje x2. door een rietje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het van Tilburg naar Eindhoven getrokken, hier is het droog nu
Hans heeft z'n beste tijd gehad helaas....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is een baas. Het is alleen beetje jammer dat de mainstream kenkerkneuzen ook doen alsof ze het tof vinden, terwijl ze diep van binnen moeten huilen.
Die zijn bij Hans idd wél de moeite waard, in tegenstelling tot andere cabaretiers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van die mensen die de liedjes doorspoelen.
En Harrie Jekkers. Die mag wel terug op het podium!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn bij Hans idd wél de moeite waard, in tegenstelling tot andere cabaretiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |