Rechts onder de Hangouts en 'mobiele versie downloaden'quote:
Volgens mij kan dat bij 'instellingen', tabblad 'taal'..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Valt de taal nog ergens in te stellen? Ik wil het graag in het Engels, maar gebruik wel google.nl. Als ik vervolgens op de + tab klik, wordt + ook NL...
Die staat dus al op Engelsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat bij 'instellingen', tabblad 'taal'..
quote:Navigation
Welkom
Updates
Friends
Family
Acquaintances
Following
Inbox
Meldingen
Sparks
graag:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef picodealion het volgende:
Wie een invite wil moet zijn mailadres hier even dumpen (of in DM)
Bij mij is alles wel gewoon Nederlands. Komt het bij jou niet omdat je de instellingen op Engels hebt gezet? Ik roep maar iets hoor...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die staat dus al op Engels
Het is ook maar half Nederlands trouwens, is dat bij iedereen zo?
[..]
Ik denk het niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Bij mij is alles wel gewoon Nederlands. Komt het bij jou niet omdat je de instellingen op Engels hebt gezet? Ik roep maar iets hoor...
je kunt je kringen toch gewoon hernoemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die staat dus al op Engels
Het is ook maar half Nederlands trouwens, is dat bij iedereen zo?
[..]
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef Arn0 het volgende:
"This feature is not available for your account
You must be over a certain age to use this feature."
Verdomme
17. Was echt nog aan het twijfelen of ik nu bij mijn profiel een jaartje ouder zou invullen maar dacht "nahh.. Zal vast niet nodig zijn". Wel dusquote:
En nu alweer gesloten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Het lijkt erop dat Google+ de 'echte' uitnodigingen weer even open heeft staan
prettig,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:15 schreef iBenny het volgende:
Youtube heeft (binnenkort) ook de nieuwe kleurtjes...
[ link | afbeelding ]
*klikbaar
http://www.youtube.com/cosmicpandaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
prettig,
mooie vormgeving altijd welkom
Idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef themole het volgende:
Die cosmic panda shit is echt een goede verbetering.
Dat heb ik ook, 1 vriend heeft het en 2 mensen die ik vaag kenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:46 schreef Agiath het volgende:
Ik heb het nu ook, alleen bijna niemand die ik ken heeft het, dus kan er nog niet zoveel mee
Mij mogen ze gerust nog een DM of PM sturen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef picodealion het volgende:
Gelukkig kan je ook mensen blokkeren die wanhopig vragen of iedereen ze wil toevoegen.
Stuur mij een DM met je gmail adres en ik geef je een invitequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe krijg je een invite? Snel even de op lezen.
Ja dat is zwaar klote, maar je kan ze nu blokkeren gelukkigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:40 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het niet over invites (die stuur ik met liefde), maar mensen op G+ die wanhopig proberen zoveel mogelijk followers te regelen
Ik had in deel 1 al een garp gemaakt:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Wachtend op grapjes over hele nauwe kringetjes.
Diezelfde 'iemand' zal wel blij zijn dat hij/zij in Google+ wel volledige controle heeft over zijn Kringspier. Ja, erg flauw, ik weet hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had in deel 1 al een garp gemaakt:
Zal hem nog eens vertellen
Het zal wel leuk zijn als iemand in je Kring "spier" heet, dan is het Kringspier
Ik moest heel hard lachenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Diezelfde 'iemand' zal wel blij zijn dat hij/zij in Google+ wel volledige controle heeft over zijn Kringspier. Ja, erg flauw, ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |