abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 6 juli 2011 @ 15:05:53 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99112144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Bèta-versie van Google +.

Meldt het en misschien wordt er rekening mee gehouden.
O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99112159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hier staan al een aantal aangegeven problemen en of ze verbetert zijn.
http://www.google.com/sup(...)page=known_issues.cs
Dat zijn problemen, maar dat formaat van een hangout is niet echt een probleem maar meer een suggestie.
pi_99112212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nope.
Mensen over de wereld schreeuwen om invites, google kan het niet aan.
Kan ook tactiek zijn om juist die hype proberen te veroorzaken.
Maar ik hoor er verder nog weinig mensen over, en dit topic loopt ook nog niet storm.
-
pi_99112303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kan ook tactiek zijn om juist die hype proberen te veroorzaken.
Maar ik hoor er verder nog weinig mensen over, en dit topic loopt ook nog niet storm.
Dit is deeltje 3 al ;)
En er hoeft niet altijd in een topic reeks als een malle hond te worden gepost zoals bij andere 'bepaalde' topics.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_99112322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is deeltje 3 al ;)
En er hoeft niet altijd in een topic reeks als een malle hond te worden gepost zoals bij andere 'bepaalde' topics.
+ Er was ook een topic in het Digitaal forum.
pi_99112345
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is deeltje 3 al ;)
Ja ok, op dit forum ja. Maar buiten dat valt me de hype nog wat tegen. Maar dat kan aan mij liggen.
-
pi_99112372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja ok, op dit forum ja. Maar buiten dat valt me de hype nog wat tegen. Maar dat kan aan mij liggen.
Ligt er natuurlijk aan waar jij je informeert. Velen weten momenteel niet eens van het bestaan van Google +.
pi_99112445
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan waar jij je informeert. Velen weten momenteel niet eens van het bestaan van Google +.
Idd, en dat bedoelde ik dus met hype. :P De echte nerds zullen geinteresseerd zijn, maar in m'n vrienden en kennissen-kring kennen ze het niet eens.
-
pi_99112473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt door die invite only.
Ik hoop wel dat Google dat niet te lang zal aanhouden, dan kan het nog wel is tegen ze gaan werken.
pi_99112478
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd, en dat bedoelde ik dus met hype. :P De echte nerds zullen geinteresseerd zijn, maar in m'n vrienden en kennissen-kring kennen ze het niet eens.
Ik vermoed dat het wel verandert als iedereen er vrij op kan.
pi_99112525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt door die invite only.
Ik hoop wel dat Google dat niet te lang zal aanhouden, dan kan het nog wel is tegen ze gaan werken.
Ik had ook nog wat mensen uitgenodigd via die omweg van berichten delen, maar het is zo te horen nu volledig dicht?
-
pi_99112551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef Steffurt het volgende:

[..]

Ik zou ook niet gek opkijken als er een update komt voor Chrome of een extensie dat er voor zorgt dat G+ standaard zit ingebouwd bij je browser.
pi_99112553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik had ook nog wat mensen uitgenodigd via die omweg van berichten delen, maar het is zo te horen nu volledig dicht?
Of je kan er enkel met een Google acount nog in.
pi_99112579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef Steffurt het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik vind Facebook persoonlijk qua functies en overzicht momenteel toch nog fijner.
Met die kringen en die hang-out hebben ze natuurlijk twee sterke functies erbij, maar als Facebook binnenkort met iets soortgelijks komt dan vind ik Google+ geen meerwaarde meer.
-
pi_99112583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik zou ook niet gek opkijken als er een update komt voor Chrome of een extensie dat er voor zorgt dat G+ standaard zit ingebouwd bij je browser.
Dat bv. die balk bovenaan Google gewoon overal blijft?
pi_99112721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Nyce het volgende:
Voor de liefhebbers, een Chrome extensie (geen officiële): https://chrome.google.com(...)ekhncbkfblhdhfaiaipf
pi_99112777
Zo ver is Google dus al.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:42:15 #118
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_99113816
Google zit al een tijdje te broeden hier op ja...

Btw, de hype in nl valt inderdaad heel erg mee.
Kom op meren deel van de Nederlanders zit ook meer op hyves dan fb.[buiten hipster kids dan]
Maar ik weet van collega's en vrienden uit het buitenland dat het daar echt aan het hypen is..

DUH, Amerikanen en Aziaten een nieuw internet speeltje weigeren... die lopen heel het internet af te zoeken naar mensen die uitnodigingen versturen.

quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik vind Facebook persoonlijk qua functies en overzicht momenteel toch nog fijner.
Met die kringen en die hang-out hebben ze natuurlijk twee sterke functies erbij, maar als Facebook binnenkort met iets soortgelijks komt dan vind ik Google+ geen meerwaarde meer.
:') mensen die denken dat google dat niet helemaal dicht metselen met copy rights

[ Bericht 46% gewijzigd door LolaLovesYou op 06-07-2011 15:50:51 ]
pi_99114434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef LolaLovesYou het volgende:

Kom op meren deel van de Nederlanders zit ook meer op hyves dan fb.[buiten hipster kids dan]
Maar ik weet van collega's en vrienden uit het buitenland dat het daar echt aan het hypen is..

DUH, Amerikanen en Aziaten een nieuw internet speeltje weigeren... die lopen heel het internet af te zoeken naar mensen die uitnodigingen versturen.

[..]

:') mensen die denken dat google dat niet helemaal dicht metselen met copy rights
Zo blocked FB de optie van G+ om contact personen vanuit FB te plaatsen naar je G+.
pi_99114442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, FB is met Skype bezig een video chat functie te ontwikkelen. En op vrienden sorteren op categorieën kun je geen copyright laten zetten hoor, is ook niks unieks, alleen wel hoe Google+ het gebruikt.
pi_99114881
Hoe komt het dat je naar bepaalde mensen wel kan mailen (vanuit G+), maar anderen dan weer niet?
pi_99115245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat je naar bepaalde mensen wel kan mailen (vanuit G+), maar anderen dan weer niet?
Wat bedoel je precies? Invites sturen? Volgens mij kan het soms (random) best lang duren voor die mail binnen is.
pi_99115900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Nyce het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Invites sturen? Volgens mij kan het soms (random) best lang duren voor die mail binnen is.

Zo'n knopje onder de profielfoto. Ik zie dat knopje niet bij iedereen.
pi_99116106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo'n knopje onder de profielfoto. Ik zie dat knopje niet bij iedereen.
Had ik nog niet gezien, maar ik heb even gekeken. Als je je profiel bewerkt en dan op die knop drukt kan je aanvinken of deze geactiveerd mag worden of niet. Dus sommige hebben dat wel gedaan en sommige niet.

Zie je die gene zijn e-mailadres als je erop klikt of krijg je gewoon een formuliertje zonder e-mailadres erin? Kan het bij niemand testen..
pi_99116522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Nyce het volgende:

[..]

Had ik nog niet gezien, maar ik heb even gekeken. Als je je profiel bewerkt en dan op die knop drukt kan je aanvinken of deze geactiveerd mag worden of niet. Dus sommige hebben dat wel gedaan en sommige niet.

Zie je die gene zijn e-mailadres als je erop klikt of krijg je gewoon een formuliertje zonder e-mailadres erin? Kan het bij niemand testen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2011 23:15:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')