abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99439767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Tito had de vorige moeten winnen, maar Rashad is natuurlijk veel beter geworden sinds die tijd.

[..]

Klopt, maar dat komt omdat het Tito is, en hij zelf al genoeg excuses verzint voor zijn losses. Ik ben het wel met je eens dat Tito van Rashad had moeten winnen, maar dat hij 'bijna van Machida heeft gewonnen' gaat weer een beetje te ver. Hij werd drie rondes lang gedomineerd voordat hij een -toegegeven, erg slicke- triangle pakte.
Ok, we zijn het gedeeltelijk eens, maar in het belang van tijd en plaatsgebondenheid was Machida in een periode dat hij een uncrowned king was (saai, maar onaantastbaar). Te snel voor een ieder, ook nog eens Sokoudjou met een triangle gepakt en volgens velen in zn 'prime'. Ortiz zou dus een makkie worden.
Dat gevecht was meer dat Ortiz geen schade opliep, maar ook niet in staat was om een goede combo te landen. Hij kwam wel van alle andere tegenstanders met een solide TD, het meest dichtbij een overwinning en hij liet zien dat Machida niet ongenaakbaar was. En owja hij vocht ook nog eens met een blessure :P tot en met het gevecht met Rua was Tito dus de enige die Machida enigszins wat kon aandoen.

@ Hoogstaande

D to the E to the A to the L!

[ Bericht 1% gewijzigd door roepdeman op 14-07-2011 01:22:59 (Mirko is a Baws!) ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_99440180
Rashad vs Tito official via ufc op Facebook

:Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:36:29 #203
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99440232
Mwah:

En geen schade?

Maar Tito kwam inderdaad het dichtst bij een overwinning op Machida:

Maar dat was dan ook meteen zijn enige wapenfeit in het hele gevecht ;)
pi_99440242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Rashad vs Tito official via ufc op Facebook

:Y
Ik hoop dat tito wint :D
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:38:30 #205
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99440302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:36 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Ik hoop dat tito wint :D
Ik hoop het ook. Al was het alleen maar om te voorkomen dat hij weer met excuses komt. Dat dat betekent dat Rashad verliest en daardoor flink zakt, is mooi meegenomen :)
pi_99441601
Je ziet duidelijk dat gifs 1 en 2 vooropgezet spel van Tito waren, om het gevecht naar de grond te krijgen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 14 juli 2011 @ 07:04:23 #207
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99443761
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef roepdeman het volgende:
Je ziet duidelijk dat gifs 1 en 2 vooropgezet spel van Tito waren, om het gevecht naar de grond te krijgen.
:D :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_99445381
Ben benieuwd naar de betting odds voor Evans vs Tito. :P
pi_99446035
Machida/Ortiz news :P

White: Machida reneged on UFC 133 committment; Ortiz's job no longer on line
quote:
According to UFC president Dana White, Tito Ortiz wasn't the only light heavyweight to have a recent change of heart.

White today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that Lyoto Machida initially agreed to replace Phil Davis and fight Rashad Evans at UFC 133 before balking and demanding "Anderson Silva money" to step in on short notice.

Instead, Tito Ortiz agreed to take the bout, and White said he earned himself a reprieve – and possibly a big rankings jump in the 205-pound division – by stepping after initially deciding against a quick return to action.

"Machida accepted the fight," White told MMAjunkie.com. "We knew for a couple days this was going down, and Machida accepted the fight. Then when we called back and said, 'OK, we're going to make this fight,' Machida's people came back and said, 'We'll tell you what. You pay us what you pay Anderson Silva, and we'll take the fight.' This was after they had already agreed to take the fight.

"I said, 'Are you [expletive] kidding me? I'll tell you what. You tell Machida he achieves what [expletive] Anderson Silva has achieved, then maybe he'll make Anderson Silva money. Have a nice day.'"

According to White, Machida's camp made it clear there was no fear or concern in the matchup. Instead, their strategy all came down to financial promises.

"They said, 'Machida will fly out there tomorrow if you pay him what you pay Anderson Silva,'" White said. "They said they would do the deal, then I call back to make it and that's what they said."

White admitted he was frustrated at the surprising turn of events. With many top light heavyweights currently booked for high-profile fights, the UFC appeared to have few options for the UFC 133 main event, but Ortiz re-entered the picture shortly after declining the fight.

"Tito turned it down, and then Tito called back and said, 'Did you get the fight yet?'" White said. "I said, 'Nope.' He goes, 'Let me think about it. Let me talk to my team, and I'll call you back tomorrow.' This was Tuesday night."

And though Ortiz today told MMAjunkie.com he was comfortable remaining on the sidelines, he called White and said he was ready to compete.

"I think it's a big fight for Tito," White said. "I think he's got a lot of momentum after winning that last fight. Evans was in line for a shot. Tito is now fighting a guy he went to a draw with and who hasn't fought in a year-and-a-half."

And while White openly admitted prior to Ortiz's UFC 132 contest that a loss would mean his release from the UFC, the UFC boss said that will not be the case at UFC 133. In fact, not only is Ortiz's career not on the line – he may actually find himself in title-shot discussions should he upset Evans.

"[Expletive] right, he gets a break," White said. "Tito stepped up to the plate. It's [expletive] weird here. It's like I'm dealing with a new person. I like it. I like the new Tito.

"The storyline is what's so interesting. Tito went from 'You're about to be cut,' to now, if he beats Rashad Evans, he's back in the mix. He's back in the picture."

White said a timetable for Davis' return has yet to be established, but the injuries that forced him out of the bout were not serious in nature.

UFC 133 takes place Aug. 6 at Philadelphia's Wells Fargo Center. The evening's main card airs on pay-per-view.
Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geo3kant op 14-07-2011 10:05:13 ]
pi_99446492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.
Dat lijkt me ook waarschijnlijk...

Van Ortiz is het wel een slimme zet denk ik. Hij zit nog een beetje 'in de momentum', krijgt een flinke smak geld en ALS hij verliest, dan kan hij altijd aangeven dat hij een korte voorbereidingstijd had. Daarnaast is het mooi meegenomen dat hij bij een eventueel verlies niet eruit wordt gegooid en dus nog één of meer leuke paycheck(s) kan innen.

Mocht hij echt winnen van Rashad dan lach ik me helemaal suf! :D
Rashad is naast Bisping iemand die ik totaal niet mag.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_99446779
Ortiz moet ook wel.. hij kan niet 4 maanden wachten en voorbereiden, tenzij hij Randy2 is..
Het scheelt wel dat hij al een keer tegen Evans gevochten heeft plus zich voor zijn laatste gevecht voorbereid heeft voor een wrestler.

Maar het is wel mooi voor hem, en als hij wint.. :D lol dadelijk Evans eraan, en dan Bones zijn titel afpakken (ik fantaseer ff).. lol.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:29:41 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99446863
Evans -450
Ortiz +300

:o

[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 14-07-2011 10:35:31 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_99447080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Evans -450
Ortiz +300

:o
Wellicht wat geld op Ortiz zetten :P helaas is het niet zo lekker als tegen Bader, was 1/4.5
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:54:30 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99447589
Als Tito van Evans weet te winnen dan word ik gek.
Zou echt fantastisch zijn :D *O*
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:13:18 #215
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99450385
Misschien toch maar een betje wagen op Ortiz! :D

Upset FTW!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_99452596
Ik vind het wel verdacht hoor.. zoveel main events en top fighters de laatste tijd geblesseerd.. allemaal sinds die verzekering er is :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:09:02 #217
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99452780
Verzekering?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99453059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Verzekering?
UFC fighters zijn nu verzekerd, normaal was dat alleen als er wat in het gevecht gebeurde en dus medische kosten werden betaald, nu zijn ze ook buiten een event om verzekerd.. als er wat gebeurd bij de training ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:19:37 #219
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99453227
Relax! Geldt dat ook voor TUF fighters? :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99453603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Relax! Geldt dat ook voor TUF fighters? :P
Tijdens TUF heb je een verzekering net als voormalig in de UFC dacht ik, die 6 weken ben je verzekerd, ga je dan naar huis dan niet meer.. tenzij je een UFC contract krijgt aangeboden.

Dacht ik, die 6 weken dat je daar bent is verzekerd.
pi_99455291
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef roepdeman het volgende:
:D
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_99458361
Valpartijtje.. dit is niet het wielren topic :D oops
pi_99465958
Deze TT heeft trouwens een dubbele betekenis gekregen :)
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:39:03 #224
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99466281
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Fyodor het volgende:

Rashad is naast Bisping iemand die ik totaal niet mag.
Rashad is een prima gast, veeeeeeel beter dan die Rampage Jackson. Ben een fan geworden sinds z'n TUF coaching gig.
pi_99469509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

In Brazilië is het nu eenmaal veel minder een kwestie van een deal is een deal. Ik denk dat Machida zich in de vingers heeft gesneden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')