Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
185 .. zou Bonnar dat halen? Hij dreigde al met (grapte) naar WW te zakken om Kosheck een asswhoopin' te geven vanwege het flauw doen met die shirts.. dit is 15 lbs minder cutten dan.
Hangt er vanaf in hoeverre Spike eigenaar van het concept is. Lastig te zeggen denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef incognitoomuch het volgende:
With the UFC and Spike TV's contract re-negotiations all but dead, it could be the final "TUF" season to air on the cable station.
Maar dat betekend toch niet hét einde van TUF?
Volgens mij is het concept bedacht door een MMA fighter (weet even niet meer wie) waarna hij het samen met de Fertita's heeft uitgewerkt. Zoiets heb ik in mijn achterhoofd zitten.. weet niet of het ook echt zo is..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in hoeverre Spike eigenaar van het concept is. Lastig te zeggen denk ik.
lol, in TUF waren ze haters. ik zeg last man standing match!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Geo3kant het volgende:
Possible Epic Fight Alert: Josh Koscheck vs. Chris Leben at UFC 138 in November
Laten we hopen dat zijn oogkas heel blijfthet wordt een MW fight, om terug te komen en dan langzaam naar WW zodat de cut minder groot is. (Misschien ook wel iets om GSP mee te trollen, dat hij niet naar MW durft)
Lijkt mij een verte sterk, aangezien het de eerste seizoenen gewoon een aftreksel was van The Contendor, dat bedacht is door Sly.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het concept bedacht door een MMA fighter (weet even niet meer wie) waarna hij het samen met de Fertita's heeft uitgewerkt. Zoiets heb ik in mijn achterhoofd zitten.. weet niet of het ook echt zo is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast, jij kan niet bij mij thuis kijken.quote:
Vannacht is M1. Volgende week Dream en Shark Fights. Over 2 weken Strikeforce Challengers en Bellator. Over 3 weken Strikeforce Fedor vs Hendo. Over 4 weken Tachi Fight Palace (fucking epic deze shit altijd met 125 lbsers. En over 4 weken UFC 133.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Vijf weken lang elk weekend een evenement (+ picks bedenken), het is toch een beetje afkicken nu hoor
Perfect om zo je vakantie door te brengen tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Vijf weken lang elk weekend een evenement (+ picks bedenken), het is toch een beetje afkicken nu hoor
Zoeken naar Dutch Top Team en aanmelden I guess.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb me accountje aangemaakt. Hoe join ik nu de Fok! camp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Carefacequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Bobby Lashley vs. Eddie Sanchez to Headline Titan FC 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |