abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99099002
Dit is een serieus topic, graag geen trollreacties en ik post het zo laat omdat ik nachtdienst heb gehad. Het is een heel lang verhaal dus ik waarschuw je bij deze alvast.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spacevietnamees op 06-07-2011 04:08:47 ]
pi_99099061
Lang geleden was er een jongen die stage mocht lopen in het buitenland omdat hij de taal van zijn ouders nog niet goed beheerste koos hij het land waar zijn roots liggen.
De perfecte baan, in het land waar zijn ouders vandaan waren gevlucht in slechtere tijden. Hij mocht daar gaan reisbegeleiden voor 6 maanden.
Alles ging zoals het moest zijn en voor het eerst kreeg hij maandelijks een mooi bedrag voor het verrichte werk. Meteen koos hij voor het luxe leven, eten in dure restaurants en slapen in 5 sterren hotels.

Op een dag deed hij een privétoer door de stad met een klant die op zoek was naar een leren riem.
In de winkel werkte in een meisje die echt super mooi was, niet de gewoontjes uitziende meid maar de echte sjieke dame die elke jongen laat omkijken.
De jongen ging ondertussen ook maar rondkijken in de winkel of er iets leuks voor hemzelf tussenzat hij zag een Luois Vuitton riem, mooi bruin leer en vroeg aan de meid hoeveel die kostte.
De prijs viel mee dus de jongen wilde betalen maar op 1 van de biljetten stond een telefoonnummer die de meid zag tijdens het betalen van de riem.
Ze vroeg: "Is dit jouw nummer?" De jongen was normaal nooit verlegen maar door het extreem aantrekkelijke meisje begon hij het wel warm te krijgen.
Hij antwoordde: "Nee dat is niet mijn nummer" Hij ging weg uit de winkel na betaald te hebben en ging met de klant verder door de stad. Hij dacht bij zichzelf: "Wat wil zo'n mooie meid toch met mijn nummer"

Het meisje bleef maar door zijn hoofd spoken, omdat ze zo lief lachtte naar hem. Heel de nacht zat ie te denken of hij terug zou moeten gaan om haar mee uit te vragen.
Hij dacht dat ie het gewoon zou moeten doen anders zou hij er de hele tijd aan blijven denken. Vol moed ging hij de volgende dag terug naar de winkel om met de meid te praten.
Ze was heel geinteresseerd in hem en vroeg waar hij vandaan kwam omdat hij met een accent praatte en omdat hij de stad nog niet zo supergoed kende.
Zij vertelde dat het de winkel van haar oma was en dat ze er maar soms werkte want normaal was ze verpleegster in het ziekenhuis.

Uiteindelijk vroeg de jongen het meisje mee uit om iets te gaan drinken en zij stemde in, date na date bleef het perfect.
's Avonds reed hij op de motor door de stad terwijl zij hem stevig vasthield achterop. Het was echte liefde, zoals hij nog nooit meegemaakt had.
Overal waar hij ging, was zij ook. Als ze klaar was met werken kwam hij haar ophalen. Als zij klaar was

Ook 1 keertje ontstond er een ruzie in het begin van de relatie, hij stuurde haar om 6 uur 's ochtends zijn kamer uit de regen in en als dat het einde was zou het best zijn.
Maar dat was het niet, na een uur kwam ze klets nat terug zeggen dat het haar speet en dat ze echt nooit meer iets zou doen waardoor hij kwaad zou worden,

Hij ging mee naar feesten van haar familie en ontmoette iedereen en kon perfect met ze opschieten, hij ging zelfs stappen met haar vader en zijn vrienden en de vader stelde hem voor als schoonzoon.
Op het werk ging alles zo perfect dat hij een baan aangeboden kreeg als reisleider zodra hij klaar zou zijn met zijn opleiding wat nog maar een half jaartje zou duren als hij terug zou gaan naar Nederland.
Bij de dag van vertrek hadden ze nog snel een vluggertje gedaan voordat hij het vliegtuig in zou gaan, zonder condoom omdat de doos leeg was en zij zou de pil wel halen.
Toen hij door de gate ging voor vertrek kwam zij tussen de bewakers doorgerend om hem nog een afscheidskus te geven, huilend stond ze hem uit te zwaaien.

Elke dag werd er wel contact met elkaar gemaakt via telefoon, e-mail en messengers. Tot op een dag vertelde ze dat ze zwanger was.
De jongen raakte helemaal in paniek want hij was pas 17 en zij 19, hoe kon dat ooit goed gaan.
Hij zei dat ze een abortus moest plegen omdat hij op dat moment nog helemaal niet klaar was om vader te worden.
Met verdriet is ze toen alleen naar een kliniek gegaan om het weg te laten halen.

De jongen haalde zijn diploma en ging terug naar het land om de functie van reisleider te vervullen en terug te zijn bij zijn meisje.
Alles ging perfect, ze aten, dronken, slapen deden alles met elkaar voor 2 jaar. De meid dacht zelfs dat ze zouden gaan trouwen.
Maar de jongen bedacht dat hij niet voor zijn hele leven op reis wilde zijn en wilde verder studeren voor een tijd in Nederland.
Ook om zijn ouders weer te zien en verloren tijd op te halen met jeugdvrienden. Hij zou in de vakantie dan weer langskomen bij haar, ze waren immers nog jong en hadden genog tijd.

Hij ging terug naar Nederland en na zo'n 3 weken vertelde ze op een avond dat ze was verkracht door de jongen die sinds klein af aan al verliefd op haar was.
De verkrachter had haar gedrogeerd op een feest en toen genomen terwijl ze van de wereld af was.
De jongen kookte van binnen en wilde zo snel mogelijk terug om het recht in eigen handen te nemen.
Hij kocht meteen een ticket alleen om op en neer te gaan voor een week.

Eenmaal aangekomen bleef de meid maar huilen en ze was zo verdrietig over wat er was gebeurd. De jongen zei dat ze zich niet teveel zorgen moest maken en dat hij het zou oplossen.
Hij pakte het zwaard wat in huis lag bij 1 van haar neven en ging naar de verkrachter zijn huis toe.
Binnen in huis trok hij het zwaard en sloeg alles kapot wat er om zich heen stond.
Daarna sloeg hij de verkrachter naar de grond en zette het zwaard op zijn keel: "Ik ga je vermoorden" schreeuwde hij herhalend. Maar uiteindelijk had hij de moed er niet voor om iemand zijn leven te nemen.
Hij sloeg de verkrachter tot hij overal bloed op zijn kleren had en ging naar de politie om de man op te laten pakken.

Na een tijdje zij de vriendin van de jongen dat ze zwanger was en dat het zeker door die verkrachter was aangezien hij en haar geen seks hadden omdat het zo traumatische ervaring was.
De jongen zei dat ze een abortus moest plegen maar ze was bang dat ze dan helemaal geen kinderen meer kon krijgen.
En ze wilde sowieso kinderen hebben ooit in haar leven.

De jongen kon het niet begrijpen en wilde nooit het kind van een ander opvoeden. Hij gaf haar de optie om het weg te laten halen en met hem samen te zijn voor zolang het zou duren of het kind alleen op te voeden zonder hem.
Ze bleef hardnekkig volhouden dat ze dan toch het kind zou opvoeden alleen omdat ze niet het risico wilde lopen om nooit meer kinderen te kunnen krijgen.
De jongen vertrok met zware pijn in het hart maar elke zoveel tijd kregen ze toch contact met elkaar waarna de emoties te hoog opliepen.

Nu is het kind inmiddels bijna 2 jaar oud en we hebben nog steeds contact zo nu en dan. Zij heeft een eigen reisbureau opgestart is zeer succesvol geworden.
Ze wil dat ik naar haar toe kom en anders gaat ze een ticket boeken naar mij toe. Haar kind heeft laatst een ongelukje gehad op straat waardoor het een litteken heeft en ze blijft continu om hulp vragen bij mij om bijvoorbeeld littekenpleisters op te sturen.
Mij lastig te vallen met foto's van haar kind, ik heb natuurlijk gezegd dat ik geen zin heb daarin maar ik word er steeds mee geconfronteerd nog.

Ergens zou ik haar wel terugwillen maar ik ben nog steeds jong, volgend jaar ga ik weer terug naar het land maar ik ga haar stad ontwijken of zal ik toch nog langsgaan?

Bedankt als je het hele verhaal hebt gelezen.

Zo is het beter leesbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99099091
Je bent dus de jongen in dit verhaal?

Overigens, ze is verkracht en behoudt het kind... terwijl je met een samoeraizwaard alles kort en klein hakt in huis van een vreemde. Bedenkelijk verhaal, als je het mij vraagt.
pi_99099093
Ik zit dus te twijfelen of ik haar nog ooit een kans moet geven of gewoon moet laten gaan. Ook omdat ik nog geen klik heb gehad met iemand anders hierna, wel veel scharrels maar niet echt die match.
pi_99099105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 04:14 schreef Rich.Monkey het volgende:
Je bent dus de jongen in dit verhaal?

Overigens, ze is verkracht en behoudt het kind... terwijl je met een samoeraizwaard alles kort en klein hakt in huis van een vreemde. Bedenkelijk verhaal, als je het mij vraagt.
Ja het is een groot verhaal samengevat in deze tekst maar er staat in een regel dat het iemand was die haar al leuk vond van kleins af aan. Haar moeder vertelde waar hij woonde en ik ben toen naar binnen gegaan.
pi_99099148
Ja dat was mijn gedachte een paar jaar geleden al, zat andere vrouwen op de wereld maar toch blijft ze na zoveel tijd weer opduiken in mijn gedachten of ze zoekt zelf contact. Na dat ben ik ook weer allemaal vrouwen tegengekomen, sletjes en allerlei types met problemen. Ik ben een mannelijke slet geworden maar het helpt allemaal niet.

Ik ga slapen en hoop dat er wat interessante kijkpunten zijn morgen.
pi_99099197
Heeft zij die keuze niet gewoon voor je gemaakt zodra ze het kind hield.
pi_99099275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 04:31 schreef Myraela het volgende:
Ja. Inderdaad. De hoer. Maar ze maakt de keuze voor zichzelf, en nu bekijkt ze het maar. :r :r :r :r :r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_99099359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 04:31 schreef Myraela het volgende:
Dit. Daardoor ga ik tevens twijfelen of t wel verkrachting was :{ misschien slaat dat dan ook weer nergens op, maar idno.. krijg er een ongemakkelijk gevoel bij.

Ik zou haar iig laten. Duidelijk zeggen dat hoewel je het jammer vindt hoe het gelopen is, je geen contact meer met haar wil. En dan gewoon t contact verbreken. Anders ga je die klik ook niet met iemand anders krijgen denk ik, want dan sta je er nog niet open voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2011 05:07:51 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:20:42 #10
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_99099969
Welk land hebben we het over?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:26:42 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99100042
Mooi verhaal, ik ben er stil van.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_99100109
denk vietnam... overigens zijn er veel vrouwen daar in zuidoost azie heel knap en kleden zich goed. itt in Nederland... maar dat is een ander verhaal.
pi_99100120
Klinkt als:

- zij gaat vreemd, wordt zwanger
- geeft iemand de schuld van verkrachting
- jij bent geldschieter.
pi_99100153
Ts, ik lees nergens dat jij begrip heb opgebracht voor haar gevoelens..!!! Het is haar overkomen. Ik lees alleen over jouw gevoelens. Niet boos worden maar het verhaal klinkt een beetje egoistisch.
pi_99100257
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:34 schreef BeffJeck het volgende:
Ts, ik lees nergens dat jij begrip heb opgebracht voor haar gevoelens..!!! Het is haar overkomen. Ik lees alleen over jouw gevoelens. Niet boos worden maar het verhaal klinkt een beetje egoistisch.
ach... je moet je emotioneel wel een beetje bewapenen... ts zal niet de eerste persoon zijn die is msibruikt door een aziaat uit lagere stand.
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:47:25 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99100325
Dat iemand bij een zwangerschap na een verkrachting geen abortus laat plegen kan ik me nog wat bij voorstellen, dan ben je falikant tegen, of je weet van jezelf dat je het met een abortus moeilijker zult hebben dan met het alleen opvoeden van een kind.

Echter, dat iemand wel een abortus ondergaat na een ongewenste zwangerschap van iemand waar ze van houdt, maar vervolgens geen abortus ondergaat na een verkrachting gaat er bij mij niet in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99100470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Echter, dat iemand wel een abortus ondergaat na een ongewenste zwangerschap van iemand waar ze van houdt, maar vervolgens geen abortus ondergaat na een verkrachting gaat er bij mij niet in.
Ze is bang om na een tweede abortus - het is een flinke operatie - geen kinderen meer te kunnen krijgen, want dan zal ze dus nooit kinderen hebben. En de eerste abortus deed ze uit liefde voor TS. (Zal zeker niet makkelijk geweest zijn.)

Het gaat er bij mij juist niet in dat TS zo ontzettend bot kan zijn.
"Ich?"
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:06:37 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99100575
Afhankelijk van de termijn van de zwangerschap valt het wel mee qua "flinke operatie", het kan alleen wel zo zijn dat je in sommige landen geen andere keuze hebt dan naar een "slager" gaan, met alle mogelijke gevolgen van dien.

Mocht een abortus daar echter zo'n groot risico (en waarschijnlijk illegaal) zijn, dat was het bij de eerste zwangerschap al vrij lomp om te verwachten dat zij wel even de abortus zou onderdaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99100638
Klinkt erg ongeloofwaardig allemaal....
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:22:22 #20
333374 Lithia
Too serious
pi_99100829
Is dat zwaard-gedeelte werkelijk gebeurd?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_99101243
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:34 schreef BeffJeck het volgende:
Zou jij in zo'n geval erbij blijven? Ik heb haar natuurlijk wel getroost maar nadat ze besloot het kind te houden kreeg ik echt een afkeer naar haar. Ik begon haar toen te haten omdat het kind van iemand anders in haar groeide. Maar toch blijven we allebei terugdenken aan hoe het was en hoe het had kunnen zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:10 schreef FireFox1 het volgende:
Klinkt erg ongeloofwaardig allemaal....
Het is echt gebeurd helaas, wanneer ik haar spreek zegt ze dat ze echt blij is met haar dochter.
Haar dochter is gewoon superlief maar ik wil het kind niet eens zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:22 schreef Lithia het volgende:
Is dat zwaard-gedeelte werkelijk gebeurd?
Dat zwaard gedeelte was ook echt waar, ik was zo kwaad. Als iemand jouw vriendin verkracht dan word je ook gewoon gek.
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:58:54 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99101625
quote:
Dat iemand bij een zwangerschap na een verkrachting geen abortus laat plegen kan ik me nog wat bij voorstellen, dan ben je falikant tegen, of je weet van jezelf dat je het met een abortus moeilijker zult hebben dan met het alleen opvoeden van een kind.

Inderdaad. Ik geloof die vrouw niet.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:10:45 #23
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99101927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef dabadbass het volgende:
Welk middeleeuws land hebben we het over?
Fixed. Hoe vervelend ik het ook voor je vind. Je acties komen bij mij erg raar over.
Met een zwaard naar die dude :') Was je droeloe?
Zal wel een of ander moslim land zijn met een soort van eerwraak acties of hoe dat dan ook heet.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:17:13 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99102077
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:10 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Fixed. Hoe vervelend ik het ook voor je vind. Je acties komen bij mij erg raar over.
Met een zwaard naar die dude :') Was je droeloe?
Zal wel een of ander moslim land zijn met een soort van eerwraak acties of hoe dat dan ook heet.
Gast, TS heet spacevietnamees en gaat naar het land waar z'n roots liggen. Goh wat zou het zijn. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_99102118
quote:

Dat. Denk dat TS dan ook niet meer dan een piggybank is.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')