Lang geleden was er een jongen die stage mocht lopen in het buitenland omdat hij de taal van zijn ouders nog niet goed beheerste koos hij het land waar zijn roots liggen.
De perfecte baan, in het land waar zijn ouders vandaan waren gevlucht in slechtere tijden. Hij mocht daar gaan reisbegeleiden voor 6 maanden.
Alles ging zoals het moest zijn en voor het eerst kreeg hij maandelijks een mooi bedrag voor het verrichte werk. Meteen koos hij voor het luxe leven, eten in dure restaurants en slapen in 5 sterren hotels.
Op een dag deed hij een privétoer door de stad met een klant die op zoek was naar een leren riem.
In de winkel werkte in een meisje die echt super mooi was, niet de gewoontjes uitziende meid maar de echte sjieke dame die elke jongen laat omkijken.
De jongen ging ondertussen ook maar rondkijken in de winkel of er iets leuks voor hemzelf tussenzat hij zag een Luois Vuitton riem, mooi bruin leer en vroeg aan de meid hoeveel die kostte.
De prijs viel mee dus de jongen wilde betalen maar op 1 van de biljetten stond een telefoonnummer die de meid zag tijdens het betalen van de riem.
Ze vroeg: "Is dit jouw nummer?" De jongen was normaal nooit verlegen maar door het extreem aantrekkelijke meisje begon hij het wel warm te krijgen.
Hij antwoordde: "Nee dat is niet mijn nummer" Hij ging weg uit de winkel na betaald te hebben en ging met de klant verder door de stad. Hij dacht bij zichzelf: "Wat wil zo'n mooie meid toch met mijn nummer"
Het meisje bleef maar door zijn hoofd spoken, omdat ze zo lief lachtte naar hem. Heel de nacht zat ie te denken of hij terug zou moeten gaan om haar mee uit te vragen.
Hij dacht dat ie het gewoon zou moeten doen anders zou hij er de hele tijd aan blijven denken. Vol moed ging hij de volgende dag terug naar de winkel om met de meid te praten.
Ze was heel geinteresseerd in hem en vroeg waar hij vandaan kwam omdat hij met een accent praatte en omdat hij de stad nog niet zo supergoed kende.
Zij vertelde dat het de winkel van haar oma was en dat ze er maar soms werkte want normaal was ze verpleegster in het ziekenhuis.
Uiteindelijk vroeg de jongen het meisje mee uit om iets te gaan drinken en zij stemde in, date na date bleef het perfect.
's Avonds reed hij op de motor door de stad terwijl zij hem stevig vasthield achterop. Het was echte liefde, zoals hij nog nooit meegemaakt had.
Overal waar hij ging, was zij ook. Als ze klaar was met werken kwam hij haar ophalen. Als zij klaar was
Ook 1 keertje ontstond er een ruzie in het begin van de relatie, hij stuurde haar om 6 uur 's ochtends zijn kamer uit de regen in en als dat het einde was zou het best zijn.
Maar dat was het niet, na een uur kwam ze klets nat terug zeggen dat het haar speet en dat ze echt nooit meer iets zou doen waardoor hij kwaad zou worden,
Hij ging mee naar feesten van haar familie en ontmoette iedereen en kon perfect met ze opschieten, hij ging zelfs stappen met haar vader en zijn vrienden en de vader stelde hem voor als schoonzoon.
Op het werk ging alles zo perfect dat hij een baan aangeboden kreeg als reisleider zodra hij klaar zou zijn met zijn opleiding wat nog maar een half jaartje zou duren als hij terug zou gaan naar Nederland.
Bij de dag van vertrek hadden ze nog snel een vluggertje gedaan voordat hij het vliegtuig in zou gaan, zonder condoom omdat de doos leeg was en zij zou de pil wel halen.
Toen hij door de gate ging voor vertrek kwam zij tussen de bewakers doorgerend om hem nog een afscheidskus te geven, huilend stond ze hem uit te zwaaien.
Elke dag werd er wel contact met elkaar gemaakt via telefoon, e-mail en messengers. Tot op een dag vertelde ze dat ze zwanger was.
De jongen raakte helemaal in paniek want hij was pas 17 en zij 19, hoe kon dat ooit goed gaan.
Hij zei dat ze een abortus moest plegen omdat hij op dat moment nog helemaal niet klaar was om vader te worden.
Met verdriet is ze toen alleen naar een kliniek gegaan om het weg te laten halen.
De jongen haalde zijn diploma en ging terug naar het land om de functie van reisleider te vervullen en terug te zijn bij zijn meisje.
Alles ging perfect, ze aten, dronken, slapen deden alles met elkaar voor 2 jaar. De meid dacht zelfs dat ze zouden gaan trouwen.
Maar de jongen bedacht dat hij niet voor zijn hele leven op reis wilde zijn en wilde verder studeren voor een tijd in Nederland.
Ook om zijn ouders weer te zien en verloren tijd op te halen met jeugdvrienden. Hij zou in de vakantie dan weer langskomen bij haar, ze waren immers nog jong en hadden genog tijd.
Hij ging terug naar Nederland en na zo'n 3 weken vertelde ze op een avond dat ze was verkracht door de jongen die sinds klein af aan al verliefd op haar was.
De verkrachter had haar gedrogeerd op een feest en toen genomen terwijl ze van de wereld af was.
De jongen kookte van binnen en wilde zo snel mogelijk terug om het recht in eigen handen te nemen.
Hij kocht meteen een ticket alleen om op en neer te gaan voor een week.
Eenmaal aangekomen bleef de meid maar huilen en ze was zo verdrietig over wat er was gebeurd. De jongen zei dat ze zich niet teveel zorgen moest maken en dat hij het zou oplossen.
Hij pakte het zwaard wat in huis lag bij 1 van haar neven en ging naar de verkrachter zijn huis toe.
Binnen in huis trok hij het zwaard en sloeg alles kapot wat er om zich heen stond.
Daarna sloeg hij de verkrachter naar de grond en zette het zwaard op zijn keel: "Ik ga je vermoorden" schreeuwde hij herhalend. Maar uiteindelijk had hij de moed er niet voor om iemand zijn leven te nemen.
Hij sloeg de verkrachter tot hij overal bloed op zijn kleren had en ging naar de politie om de man op te laten pakken.
Na een tijdje zij de vriendin van de jongen dat ze zwanger was en dat het zeker door die verkrachter was aangezien hij en haar geen seks hadden omdat het zo traumatische ervaring was.
De jongen zei dat ze een abortus moest plegen maar ze was bang dat ze dan helemaal geen kinderen meer kon krijgen.
En ze wilde sowieso kinderen hebben ooit in haar leven.
De jongen kon het niet begrijpen en wilde nooit het kind van een ander opvoeden. Hij gaf haar de optie om het weg te laten halen en met hem samen te zijn voor zolang het zou duren of het kind alleen op te voeden zonder hem.
Ze bleef hardnekkig volhouden dat ze dan toch het kind zou opvoeden alleen omdat ze niet het risico wilde lopen om nooit meer kinderen te kunnen krijgen.
De jongen vertrok met zware pijn in het hart maar elke zoveel tijd kregen ze toch contact met elkaar waarna de emoties te hoog opliepen.
Nu is het kind inmiddels bijna 2 jaar oud en we hebben nog steeds contact zo nu en dan. Zij heeft een eigen reisbureau opgestart is zeer succesvol geworden.
Ze wil dat ik naar haar toe kom en anders gaat ze een ticket boeken naar mij toe. Haar kind heeft laatst een ongelukje gehad op straat waardoor het een litteken heeft en ze blijft continu om hulp vragen bij mij om bijvoorbeeld littekenpleisters op te sturen.
Mij lastig te vallen met foto's van haar kind, ik heb natuurlijk gezegd dat ik geen zin heb daarin maar ik word er steeds mee geconfronteerd nog.
Ergens zou ik haar wel terugwillen maar ik ben nog steeds jong, volgend jaar ga ik weer terug naar het land maar ik ga haar stad ontwijken of zal ik toch nog langsgaan?
Bedankt als je het hele verhaal hebt gelezen.
Zo is het beter leesbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".