Dan eet je niet echt veel...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef loecje het volgende:
ik wist dat die reactie ging komen. ja dat zijn mijn bakjes met eten. precies genoeg (voor mij dan) voor 1 maaltijd. vriezer staat er half vol mee zoals je ziet. ideaal want er passen er precies 2 op elkaar en 3 voor elkaar.
mn ouders bewaren al die bakjes voor mij. hier alleen roomboter![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
[..]
mannen zijn bodemloze putten
die hebben aan een chineesbak nog niet voldoende
Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat hij net zo makkelijk weer verkeerd in Photobucket.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:37 schreef Lienekien het volgende:
In een ander programma (desnoods Paint) roteren, opslaan en dan naar Photobucket uploaden.
Je mag hem wel eens ontdooien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In onze vriezer liggen standaard : Een fles limoncello(zelfgebakken-) Brood, wat frituursels, spekjes, ijs, ijsklontjes, zoetwater-gamba's, gember.
Dat zat ik ook net te denken ja.quote:
Precies, ik had 'm in Paint ook geroteerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar dan staat hij net zo makkelijk weer verkeerd in Photobucket.
Zekerquote:
+1quote:Op zondag 17 juli 2011 13:38 schreef Sometimes het volgende:
Mooie uitvinding, vriezers die je niet meer hoeft te ontdooien
Jezus zeg. Woon je in een restaurant ?quote:
Mooie uitvinding, een vriezer die blijft vriezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:38 schreef Sometimes het volgende:
Mooie uitvinding, vriezers die je niet meer hoeft te ontdooien
In de shit vriezer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |