SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Unreal tournament, bradaaaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef Techno het volgende: [..] Ik snap de link met een spelmodus van Quake II niet helemaal?
Dominantie houdt in dat je de leiding neemt ja, dat staat helemaal lost van het al dan wel of niet een klootzak zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef Mpj het volgende:
Ik ook niet.Dominant zijn is de baas spelen over iemand.. of niet.. en dat vinden vrouwen volgens deelnemer fijn? Kan ik me niet voorstellen maar ik vind dat als jij de baas over iemand wilt spelen, je opzich wel een klootzak bent.
Maar volgens mij speel ik zelf ook wel een beetje de baas, onbewust.
Dat klote ook, dat heb ik al geroepen voor hij er was. En ik was het wat dat betreft met hem eens. Maar hij ging alleen te extreem door met innergame, happy belaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die firefly zei is dat ie eerst blij moest zijn met zichzelf. Nou dat is het inderdaad.
Quake II newbie. Ik speelde dat al toen jij nog geboren moest worden. Bradaaa.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Unreal tournament, bradaaa
Google dan mlig major league instagib
En jij hebt chickies dus theorie bewezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ook niet.Dominant zijn is de baas spelen over iemand.. of niet.. en dat vinden vrouwen volgens deelnemer fijn? Kan ik me niet voorstellen maar ik vind dat als jij de baas over iemand wilt spelen, je opzich wel een klootzak bent.
Maar volgens mij speel ik zelf ook wel een beetje de baas, onbewust.
Hey, ik ben anders niet degene die loopt te klagen over gebrek aan vrouwelijke aandacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh rot op met " vrouwen hebben de power". niet omdat het niet waar is, maar omdat :
En juist in relatie wissel je dat ook als het goed is af, dan neemt de een de leiding de ander de leiding, maar dominantie heeft er niets mee te maken dat je een vrouw onvriendelijk zwijn bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dominantie houdt in dat je de leiding neemt ja, dat staat helemaal lost van het al dan wel of niet een klootzak zijn.
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
En juist in relatie wissel je dat ook als het goed is af, dan neemt de een de leiding de ander de leiding, maar dominantie heeft er niets mee te maken dat je een vrouw onvriendelijk zwijn bent.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Quake II newbie. Ik speelde dat al toen jij nog geboren moest worden. Bradaaa.
Aan je taalgebruik e.d. te zien.. 12?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:55 schreef JedimindhaX het volgende:
Dat betwijfel ik.hoe oud denk je echt dat ik ben
Doe jezelf een lol en stap uit de datingwereld, het laatste wat vrouwen nodig hebben is een creep die deze ideeen heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh rot op met " vrouwen hebben de power". niet omdat het niet waar is, maar omdat :
http://lifestylejourney.blogspot.com/2010/02/pua-scam.html
deze link bijvoorbeeld lees die eens door.
nou kan je natuurlijk alles geloven wat daar staat, en opzich kolopt het ook wel.
maar wat is het alternatief. want als je een vrouw ontmoet, als je dan haar op haar fouten en gebreken gaat wijzen, ben je bij voorbaat kansloos.
voor maatschappelijk belang is het beter om vrouwen gewoon eens van die troon af te gooien. maar indivudueel kan je beter maar " het gaatje" in de interactie vinden, om voor elkaar te krijgen om haar te versieren.
Bijna 2x datquote:
Ik val niet op pestkoppen of soortgelijk tuig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het beoogde vrouwtje wordt niet vernederd, maar iemand anders. Maar dat is mss niet zo erg, gezien vanuit het vrouwtje.
Nou ja, en ik ben x2 dat. Dus...quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:57 schreef JedimindhaX het volgende:
Bijna 2x datik kan ook prima abn praten hoor, maar dat is saai. Neem mezelf ook niet zo serieus. Haat dat soort mensen.
Ben ik met je eens af en toe zei hij wat zinnigs maar veel vaker kwam hij met onzin aanzetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klote ook, dat heb ik al geroepen voor hij er was. En ik was het wat dat betreft met hem eens. Maar hij ging alleen te extreem door met innergame, happy belaat.
De post van MLiG is een kritiek op PUA.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en stap uit de datingwereld, het laatste wat vrouwen nodig hebben is een creep die deze ideeen heeft.
Wat overheid betreft vind ik het een slecht voorbeeld, want betutteling is werkelijk zum kotsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
Ligt een beetje aan de definitie van dominant voordat je gaat oordelen dat het synoniem staat aan klootzakkerigheid.
Dominantie impliceert een (opgeeiste) hogere status van een individu tussen twee individuen, maar dat hoeft niet op elk facet zo te zijn en een relatie bestaat nu eenmaal uit meerdere facetten. Iemand kan dominant zijn, met wederkerigheid, in het gezinsonderhoud; dominant in het regelen van het leven van een partner. Terwijl ze in onderling, privaat contact op gelijk niveau liefdevol met elkaar kunnen communiceren. Dat brengt vrijheidsinperking met zich mee, maar je kan prima beargumenteren dat zoiets voor sommige mensen nu eenmaal gewenst is. De overheid is bijvoorbeeld ook dominant ten opzichte van haar bevolking en alhoewel dat soms reden tot klagen is, heb je nu eenmaal dat type relatie nodig.
Hee jij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En jij hebt chickies dus theorie bewezen
Vreselijk ja. Maar er zitten goede en slechte kanten aan. Ik zou me dood-ergeren in een maatschappij zonder een sterk, dominant staatsapparaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat overheid betreft vind ik het een slecht voorbeeld, want betutteling is werkelijk zum kotsen.
en dat is nou juist wat vrouwen aantrekt..oneerlijk he.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, ik ben anders niet degene die loopt te klagen over gebrek aan vrouwelijke aandacht.
oke. en vertel dan hierna maar, hoe je wel een vrouw kan versieren met"normaal doen".quote:The second flaw is that the seduction community never or rarely addresses those things that women are doing wrong. It's like a child who throws a tantrum and instead of disciplining him or her you take the position that you have to find out what it is they want and give it to them. There's this intense fear that if you call out women on their misbehaviour you are a chump or weak or unable to take it like a man. So rather than do that many guys prefer to just take the "spoil the child" approach to getting laid. Game is basically a coping strategy for women's rotten behaviour. If a woman has attitude and is unresponsive god forbid you tell her to open up. It's your job to figure out what buttons to push.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |