SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Unreal tournament, bradaaaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef Techno het volgende: [..] Ik snap de link met een spelmodus van Quake II niet helemaal?
Dominantie houdt in dat je de leiding neemt ja, dat staat helemaal lost van het al dan wel of niet een klootzak zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef Mpj het volgende:
Ik ook niet.Dominant zijn is de baas spelen over iemand.. of niet.. en dat vinden vrouwen volgens deelnemer fijn? Kan ik me niet voorstellen maar ik vind dat als jij de baas over iemand wilt spelen, je opzich wel een klootzak bent.
Maar volgens mij speel ik zelf ook wel een beetje de baas, onbewust.
Dat klote ook, dat heb ik al geroepen voor hij er was. En ik was het wat dat betreft met hem eens. Maar hij ging alleen te extreem door met innergame, happy belaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die firefly zei is dat ie eerst blij moest zijn met zichzelf. Nou dat is het inderdaad.
Quake II newbie. Ik speelde dat al toen jij nog geboren moest worden. Bradaaa.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Unreal tournament, bradaaa
Google dan mlig major league instagib
En jij hebt chickies dus theorie bewezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ook niet.Dominant zijn is de baas spelen over iemand.. of niet.. en dat vinden vrouwen volgens deelnemer fijn? Kan ik me niet voorstellen maar ik vind dat als jij de baas over iemand wilt spelen, je opzich wel een klootzak bent.
Maar volgens mij speel ik zelf ook wel een beetje de baas, onbewust.
Hey, ik ben anders niet degene die loopt te klagen over gebrek aan vrouwelijke aandacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh rot op met " vrouwen hebben de power". niet omdat het niet waar is, maar omdat :
En juist in relatie wissel je dat ook als het goed is af, dan neemt de een de leiding de ander de leiding, maar dominantie heeft er niets mee te maken dat je een vrouw onvriendelijk zwijn bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dominantie houdt in dat je de leiding neemt ja, dat staat helemaal lost van het al dan wel of niet een klootzak zijn.
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
En juist in relatie wissel je dat ook als het goed is af, dan neemt de een de leiding de ander de leiding, maar dominantie heeft er niets mee te maken dat je een vrouw onvriendelijk zwijn bent.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Quake II newbie. Ik speelde dat al toen jij nog geboren moest worden. Bradaaa.
Aan je taalgebruik e.d. te zien.. 12?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:55 schreef JedimindhaX het volgende:
Dat betwijfel ik.hoe oud denk je echt dat ik ben
Doe jezelf een lol en stap uit de datingwereld, het laatste wat vrouwen nodig hebben is een creep die deze ideeen heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh rot op met " vrouwen hebben de power". niet omdat het niet waar is, maar omdat :
http://lifestylejourney.blogspot.com/2010/02/pua-scam.html
deze link bijvoorbeeld lees die eens door.
nou kan je natuurlijk alles geloven wat daar staat, en opzich kolopt het ook wel.
maar wat is het alternatief. want als je een vrouw ontmoet, als je dan haar op haar fouten en gebreken gaat wijzen, ben je bij voorbaat kansloos.
voor maatschappelijk belang is het beter om vrouwen gewoon eens van die troon af te gooien. maar indivudueel kan je beter maar " het gaatje" in de interactie vinden, om voor elkaar te krijgen om haar te versieren.
Bijna 2x datquote:
Ik val niet op pestkoppen of soortgelijk tuig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het beoogde vrouwtje wordt niet vernederd, maar iemand anders. Maar dat is mss niet zo erg, gezien vanuit het vrouwtje.
Nou ja, en ik ben x2 dat. Dus...quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:57 schreef JedimindhaX het volgende:
Bijna 2x datik kan ook prima abn praten hoor, maar dat is saai. Neem mezelf ook niet zo serieus. Haat dat soort mensen.
Ben ik met je eens af en toe zei hij wat zinnigs maar veel vaker kwam hij met onzin aanzetten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klote ook, dat heb ik al geroepen voor hij er was. En ik was het wat dat betreft met hem eens. Maar hij ging alleen te extreem door met innergame, happy belaat.
De post van MLiG is een kritiek op PUA.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en stap uit de datingwereld, het laatste wat vrouwen nodig hebben is een creep die deze ideeen heeft.
Wat overheid betreft vind ik het een slecht voorbeeld, want betutteling is werkelijk zum kotsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
Ligt een beetje aan de definitie van dominant voordat je gaat oordelen dat het synoniem staat aan klootzakkerigheid.
Dominantie impliceert een (opgeeiste) hogere status van een individu tussen twee individuen, maar dat hoeft niet op elk facet zo te zijn en een relatie bestaat nu eenmaal uit meerdere facetten. Iemand kan dominant zijn, met wederkerigheid, in het gezinsonderhoud; dominant in het regelen van het leven van een partner. Terwijl ze in onderling, privaat contact op gelijk niveau liefdevol met elkaar kunnen communiceren. Dat brengt vrijheidsinperking met zich mee, maar je kan prima beargumenteren dat zoiets voor sommige mensen nu eenmaal gewenst is. De overheid is bijvoorbeeld ook dominant ten opzichte van haar bevolking en alhoewel dat soms reden tot klagen is, heb je nu eenmaal dat type relatie nodig.
Hee jij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En jij hebt chickies dus theorie bewezen
Vreselijk ja. Maar er zitten goede en slechte kanten aan. Ik zou me dood-ergeren in een maatschappij zonder een sterk, dominant staatsapparaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat overheid betreft vind ik het een slecht voorbeeld, want betutteling is werkelijk zum kotsen.
en dat is nou juist wat vrouwen aantrekt..oneerlijk he.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, ik ben anders niet degene die loopt te klagen over gebrek aan vrouwelijke aandacht.
oke. en vertel dan hierna maar, hoe je wel een vrouw kan versieren met"normaal doen".quote:The second flaw is that the seduction community never or rarely addresses those things that women are doing wrong. It's like a child who throws a tantrum and instead of disciplining him or her you take the position that you have to find out what it is they want and give it to them. There's this intense fear that if you call out women on their misbehaviour you are a chump or weak or unable to take it like a man. So rather than do that many guys prefer to just take the "spoil the child" approach to getting laid. Game is basically a coping strategy for women's rotten behaviour. If a woman has attitude and is unresponsive god forbid you tell her to open up. It's your job to figure out what buttons to push.
Ik ben voorstander van een zo klein mogelijke overheid die het belang van haar burgers voorop heeft staan. De overheid is er namelijk voor de burger en niet andersom.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Supersoep het volgende:
Vreselijk ja. Maar er zitten goede en slechte kanten aan. Ik zou me dood-ergeren in een maatschappij zonder sterk staatsapparaat.
Ik ben niet arrogant, ik ben dan zelfs nog bescheiden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
en dat is nou juist wat vrouwen aantrekt..oneerlijk he.
zeggen"ik kan geen vrouw vinden, ik ben zielig. please" werkt voor geen meter.
arrogant melden dat je genoeg vrouwelijke aandacht hebt, werkt wel.
My god wat een onzin. Dus jij beweert dat die vrouw zowat in je schoot was gaan zitten als je dat naar haar had geschreeuwt? Ik deel toch liever het bed met iemand die me vriendelijk helpt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
oke. en vertel dan hierna maar, hoe je wel een vrouw kan versieren met"normaal doen".
vrouw doet arrogant omdat ze zich beter voelt(bijv. ik werd genegeerd toen i kriep "hey meisje, je strooit geld" ) -> oplossingen:
wat is de beste oplossing wat voor mij individueel de beste kans geeft om elk(ook haar) te versieren:
precies het goede zeggen, vriendelijk over komen. het niet meteen als een versierpoging laten lijken, maar vrolijk zijn dat ze ook met mij (langer) dan 10 seconden wilt omgaan. blahblahblah.
maatschappelijk is de beste oplossing om die domme kuthoer van die troon af te stoten:
"nou kuthoer, dan krijg je je geld niet. ik houdt het zelf".
volgensmij had jij (Techno) nou juist eens gepost dat je soms weleens vrouwen had, die van alles dachten dat het een versierpoging was.
vrouwen zijn wat dat betreft gewoon "hpoger" in sociale status in het begin. en dan moet je niet lief tegen ze doen, maar ze een enorme bitch en rotwijf vinden. dat maakt het weer recht.
en dan is het allerlaagste(wat ik altijd blijf) wat je kan gaan proberen te doen, precies iets doen dat haar niet op haar gedrag echt aanspreekt, maar ook niet meteen "lief". (pua).
Als jij achterna geroepen wordt door een stelletje boze negers en besluit flink door te stappen, ben je dus ook arrogant? Die meid werd gewoon bang van je en wou geen seksistische opmerkingen hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
oke. en vertel dan hierna maar, hoe je wel een vrouw kan versieren met"normaal doen".
vrouw doet arrogant omdat ze zich beter voelt(bijv. ik werd genegeerd toen i kriep "hey meisje, je strooit geld" ) -> oplossingen:
Gaat er niet in bij die vent hij doet altijd precies het tegenovergestelde van wat je zegt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
My god wat een onzin. Dus jij beweert dat die vrouw zowat in je schoot was gaan zitten als je dat naar haar had geschreeuwt? Ik deel toch liever het bed met iemand die me vriendelijk helpt.
O jee.. samenvatting?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je hebt t beste al gemist vrees ik
nee, als ik dat naar haar had geschreeuwt, wat het goed geweest voor die bitch om haar van haar troon af te stoten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
My god wat een onzin. Dus jij beweert dat die vrouw zowat in je schoot was gaan zitten als je dat naar haar had geschreeuwt? Ik deel toch liever het bed met iemand die me vriendelijk helpt.
Wanneer mag ze nou eens op date?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Pas op he, anders stuur ik mijn dochter op je af, ze is hier mod.
Dat lijkt me heel sterk jongen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, als ik dat naar haar had geschreeuwt, wat het goed geweest voor die bitch om haar van haar troon af te stoten.
de volgende keer als iemand zal roepen " hey meisje" zal ze dan misschien wel wat sneller reageren.
maar individueel had ik er zelf niets meer aan gehad.
Alleen reeele macht deugd. Dat is gewoon iets machtig zijn (iets kunnen). Hierarchievorming is primitief gedrag en staat op gespannen voet met gelijkwaardigheid.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
Ligt een beetje aan de definitie van dominant voordat je gaat oordelen dat het synoniem staat aan klootzakkerigheid.
Dominantie impliceert een (opgeeiste) hogere status van een individu tussen twee individuen, maar dat hoeft niet op elk facet zo te zijn en een relatie bestaat nu eenmaal uit meerdere facetten. Iemand kan dominant zijn, met wederkerigheid, in het gezinsonderhoud; dominant in het regelen van het leven van een partner. Terwijl ze in onderling, privaat contact op gelijk niveau liefdevol met elkaar kunnen communiceren. Dat brengt vrijheidsinperking met zich mee, maar je kan prima beargumenteren dat zoiets voor sommige mensen nu eenmaal gewenst is. De overheid is bijvoorbeeld ook dominant ten opzichte van haar bevolking en alhoewel dat soms reden tot klagen is, heb je nu eenmaal dat type relatie nodig.
Dominantie heeft in ieder geval niet zozeer iets te maken met pesten.
Jouw dochter is Myreala ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Pas op he, anders stuur ik mijn dochter op je af, ze is hier mod.
Ik ben een vrouw, hij moet me geloven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat er niet in bij die vent hij doet altijd precies het tegenovergestelde van wat je zegt.
Bescheidenheid siert een mens en zo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, ik ben dan zelfs nog bescheiden.
Nu snap ik ook waarom je praat met bitch dit, kuthoer dat. Je bent al aardig besmet met die vrouwenhaat van Schenkie en nu dus ook Richard. Dat je niet op hoeft te kijken tegen vrouwen betekent zeker niet dat je op ze moet gaan neerkijken. Nou zal je bang van ze blijven dus neerkijken zal wel niet gebeuren. Levert een apart contrast met wat je zegt en wat je doet in de praktijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, als ik dat naar haar had geschreeuwt, wat het goed geweest voor die bitch om haar van haar troon af te stoten.
de volgende keer als iemand zal roepen " hey meisje" zal ze dan misschien wel wat sneller reageren.
maar individueel had ik er zelf niets meer aan gehad.
Ja maar wij moeten van onze troon af worden gestoten en zijn bitchesquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, hij moet me geloven.
Dan heb je een leuke dochterquote:
Sowieso, waarom hij überhaupt naar dat soort mensen luistertquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je praat met bitch dit, kuthoer dat. Je bent al aardig besmet met die vrouwenhaat van Schenkie en nu dus ook Richard.
wat is er opzich mis met roepen "hey meisje" .... je wilt alleen haar aandacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als jij achterna geroepen wordt door een stelletje boze negers en besluit flink door te stappen, ben je dus ook arrogant? Die meid werd gewoon bang van je en wou geen seksistische opmerkingen hebben.
Er zullen vast arrogante snollen rondlopen, maar dat was daar niet zozeer van toepassing.
Ze zeggen wat hij wil horen, net als firefly.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso, waarom hij überhaupt naar dat soort mensen luistert
Uh, hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij had jij (Techno) nou juist eens gepost dat je soms weleens vrouwen had, die van alles dachten dat het een versierpoging was.
Ja. Een vrouw is A. Nee, een vrouw is B. Nee, een vrouw is...quote:
Ja, dat is makkelijker versieren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar nu zit ik pas een paar posts mee te lezen, is de bedoeling hier dat alles in hokjes gaat?
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijker versieren.
Als je macht hebt op basis van factoren zoals charisma en respect, is dat alleen maar beter, ook al zou ik zelfs dat onder dominantie scharen want je bent in staat om grotere invloed uit te oefenen op degene die beneden je staat, dan die persoon daar bij jou toe in staat is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alleen reeele macht deugd. Dat is gewoon iets machtig zijn (iets kunnen). Hierarchievorming is primitief gedrag en staat op gespannen voet met gelijkwaardigheid.
Nee, zoals wat dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar nu zit ik pas een paar posts mee te lezen, is de bedoeling hier dat alles in hokjes gaat?
Techno, je vindt het altijd nodig om te benadrukken dat het je allemaal goed afgaat. Macho gedrag dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, ik ben dan zelfs nog bescheiden.
Zal ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en mijn IRL dochter nog veel leuker trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij loopt nu elk weekend te neuken. Kijk eens hoe effectief dat is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Techno, je vindt het altijd nodig om te benadrukken dat het je allemaal goed afgaat. Macho gedrag dus.
daar is niks mis mee, maar als je op staat loopt en iemand roept hey meneer met een stem die je niet kent. Kijk jij dan om? 95% van de mensen kijkt dan niet om.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is er opzich mis met roepen "hey meisje" .... je wilt alleen haar aandacht.
ik roepte nooit "hey meisje" dat was misschien de eerste keer dat ik dat riep. zovaak gebeurt het niet dat ik besluit te gaan proberen converseren met meisjes.
alleen door de fucked up wereld, en de hangnegers die het sissen vanaf bankjes is het verkloot.
Je verwart zelfverzekerdheid met macho-gedrag en arrogantie. Dat geeft niet, dat doen de meeste mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef deelnemer het volgende:
Techno, je vindt het altijd nodig om te benadrukken dat het je allemaal goed afgaat. Macho gedrag dus.
Dat het opviel dat een paar mensen het volgende aan het doen warenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja. Een vrouw is A. Nee, een vrouw is B. Nee, een vrouw is...
Een beetje arrogantie werkt ook prima hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Je verwart zelfverzekerdheid met macho-gedrag en arrogantie. Dat geeft niet, dat doen de meeste mensen.
En nu jij nog, zodat je dat dat hier ook trots kan verkondigen hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie is deelnemer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat klopt niet hoor wat je zegt deelnemer
Iedereen haalt graag even, tot op bepaalde hoogte, de eigen superioriteit aan als je van die idioten als MLIG en Richard ziet posten. Dan moet je daar gewoon boven gaan staan, en dan gebeurt het al gauw dat bepaalde mensen dat als extreem arrogant gedrag gaan zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een beetje arrogantie werkt ook prima hoor
Mwah. Mensen zijn gewoon allemaal anders en uiteindelijk allemaal onzeker. Ligt er alleen aan waar je onzeker over bent. Zodra je jezelf kent kun je de wereld wel aan. Nu ik nogquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen haalt graag even, tot op bepaalde hoogte, de eigen superioriteit aan als je van die idioten als MLIG en Richard ziet posten. Dan moet je daar gewoon boven gaan staan, en dan gebeurt het al gauw dat bepaalde mensen dat als extreem arrogant gedrag gaan zien.
Tja.
Of je haalt echt allemaal dingen door elkaar of je hebt echt een heel stereotype beeld van mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj.
serieus. het is gedrag wat meisjes aantrekt en alles.
serieus. wie was er (qua meetbare dingen) kansvoller op ze 18/19de.
ik vwo afgemaakt, universiteit. eigen appartement in studiestad.
of jij , met je HAVO dropout. en je red-opleidinkje (weet niet meer precies, maar het klonk allemaal faal.)
Dat is snel, ik ben pas 10 minuten binnen en ik moet nu al stil zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wees stil en observeer, dan zult gij dit achterhalen.
Qua meetbare dingen moet je je niet met Mpj vergelijken. Die heeft een rijk en nogal zorgeloos leventje. Neem dan een arme sloeber ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj.
of jij , met je HAVO dropout. en je red-opleidinkje (weet niet meer precies, maar het klonk allemaal faal aan pogingen om toch nog wat van je te gaan proberen te maken ofzoiets.)
heeft niks te maken met opleiding, maar met sociaal vaardig zijn. Zo lang jij niet durft te staan tussen 2 vrouwen of je nou vmbo of universitair gedaan heb. Je faalt dan direct bij versieren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj.
of jij , met je HAVO dropout. en je red-opleidinkje (weet niet meer precies, maar het klonk allemaal faal aan pogingen om toch nog wat van je te gaan proberen te maken ofzoiets.)
Hierachievorming is een instinct of zoiets. Het heeft een nuttige functie binnen een groep. Maar de moderne rechtsgronden en ideeen over gelijkwaardigheid staan ermee op gespannen voet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je macht hebt op basis van factoren zoals charisma en respect, is dat alleen maar beter, ook al zou ik zelfs dat onder dominantie scharen want je bent in staat om grotere invloed uit te oefenen op degene die beneden je staat, dan die persoon daar bij jou toe in staat is.
Je ontsnapt trouwens niet aan de noodzakelijkheid van hierarchievorming, primitief wil ik ongelijkheid in status ook niet eens noemen. Ongelijkheid in sekse dan weer wel.
oh ja... nu wel ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Qua meetbare dingen moet je je niet met Mpj vergelijken. Die heeft een rijk en nogal zorgeloos leventje. Neem dan een arme sloeber ofzo.
Deelnemer!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hierachievorming is een instinct of zoiets. Het heeft een nuttige functie binnen een groep. Maar de moderne rechtsgronden en ideeen over gelijkwaardigheid staan ermee op gespannen voet.
Ik ben nooit zo gemotiveerd geweest voor school, helaas, dus ik heb (sprint) HAVO op Luzac gedaan, dat is een school waar je extra goed wordt geholpen en gemotiveerd. Je krijgt eigenlijk privé begeleiding, maar goed, ik had het nodig.. Ik heb sinds kort mijn HBO diploma (management, economie en recht) en ga naar de universiteit doe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj.
of jij , met je HAVO dropout. en je red-opleidinkje (weet niet meer precies, maar het klonk allemaal faal.)
Over taalgebruik gesproken; ik neem aan dat je (in de TT) women bedoelt..:Pquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik vind arrogantie en opscheppen altijd zo treurig. Als ik ergens goed in ben of wat dan ook dan heb ik het er nooit over. Toen ik vorig jaar een splinternieuwe auto kocht van 50k kwamen mijn collega's er pas na weken achter omdat ik het er nooit over gehad had. Zo treurig om elk klein succesje van de daken te schreeuwen en met iedereen te delen zoals al die flauwekul waar mensen je op facebook mee doodgooien.
Taalnaziquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Over taalgebruik gesproken; ik neem aan dat je (in de TT) women bedoelt..:P
Naar mijn weten leven wij op de zelfde wereld. En ik vind die wereld geweldig. Als ik morgen dood neer val heb ik ondanks alle alende een wereld leven gehad op deze zelfde wereld als waar jij woont.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja... nu wel ja.
met ze opleiding met veel meisjes, iets financieels wat "Veel zal verdienen" maar niet omdat er veel werk uitkomt. maar omdat het "gecertificeerd is"....
kankerwereld. 1 grote bubble.
Meneer zijne excellentie de Taalnaziquote:
je was een gefaalde dropout voor mensen die wel gewoon niet faalden op je middelbare school.... maargoed, meer heb ik niet om over "op te scheppen", of jou op af te rekenen. want je doet het nogal goed allemaal sindsdienquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gemotiveerd geweest voor school, helaas, dus ik heb (sprint) HAVO op Luzac gedaan, dat is een school waar je extra goed wordt geholpen en gemotiveerd. Je krijgt eigenlijk privé begeleiding, maar goed, ik had het nodig.. Ik heb sinds kort mijn HBO diploma (management, economie en recht) en ga naar de universiteit doe.
Zo faal is het toch ook weer niet?
Ik ben na de havo gewoon gestoptquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je was een gefaalde dropout voor mensen die wel gewoon niet faalden op je middelbare school.... maargoed, meer heb ik niet om over "op te scheppen", of jou op af te rekenen. want je doet het nogal goed allemaal sindsdien
Right. En mensen die 'minder goed' doen op school zijn automatisch populairder bij de wijven?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je was een gefaalde dropout voor mensen die wel gewoon niet faalden op je middelbare school.... maargoed, meer heb ik niet om over "op te scheppen", of jou op af te rekenen. want je doet het nogal goed allemaal sindsdien
oh cool. ik ook sinds de vwo....quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben na de havo gewoon gestopt
Waarom is opleiding dan zo belangrijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh cool. ik ook sinds de vwo....
Jij was laatst ook in de KSC toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig, je wil veranderen toch? Zorg dan dat je therapie krijgt. Ik zou je evt. nog wel willen helpen dat te regelen ook.
Ook dat verschilt per persoonquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef Crutch het volgende:
School is een kote-instituut, wel leuk voor je sociale contacten overigens, maar wat je echt wil leren doe je liever in je eigen tempo met zelfverzamelde lesmaterie.
Ja, precies, het staat zijn theorie tegen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom is opleiding dan zo belangrijk?
Dat antwoord kun je op iedere post geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook dat verschilt per persoon
Luister naar deze man, MLiG.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig, je wil veranderen toch? Zorg dan dat je therapie krijgt. Ik zou je evt. nog wel willen helpen dat te regelen ook.
Op iedere post waarin iemand een aanname doet dat iedereen hetzelfde is wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat antwoord kun je op iedere post geven.
Je probeert zijn sociale status nu te ondermijnen op basis van educatie, maar dan vergeet je voor het gemak andere factoren die hem juist weer hoger op de ladder zet. Zoals het culturele erfgoed van ouders en familie, wat bij hem blijkbaar weer enorm hoog ligt. (Peperdure priveschool, 4 vakanties op rij)quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
En toen ik faalde op de middelbare school (omdat ik niks deed en teveel ouwehoerde) had ik zelfs al snoepjesrelaties in de klas. Vanaf klas 1.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee zo kan je het niet omdraaien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Right. En mensen die 'minder goed' doen op school zijn automatisch populairder bij de wijven?
Nee ik ben 17 jarige maagd en kneus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus eigenlijk is dit een topic voor mensen die het prima doen maar graag mensen zien die het minder doenIk voel me nu al thuis
MLiG, staar je niet zo blind op het versier spel tussen mannen en vrouwen. Je echte probleem is dat je niets doet. En je doet niets, omdat je het je veel angstige gevoelens oplevert, die buiten proportie zijn. Dat moet je jezelf weer zien af te leren. Daarvoor is professionele hulp een noodzakelijke steun.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Kom je nu bijdehand lopen doen of ga je normaal reageren?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op iedere post waarin iemand een aanname doet dat iedereen hetzelfde is wel ja
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus eigenlijk is dit een topic voor mensen die het prima doen maar graag mensen zien die het minder doenIk voel me nu al thuis
Ik snap er geen fuck van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee zo kan je het niet omdraaien.
wat wel zo is is dat met alleen maar dat hebben, maar "geen enkel meisje die op een man afstapt, om hem te voorzichtig te versieren en rekening met hem te houden, en hem te leren kennen of hij interessant is" gewoon niet gebeurd.
je moet als man maar wat doen, in een heel kleine "window" tussen :
1arrogant, ik haat je. en
2je lijkt heel leuk, ben je ook leuk.
echt vrouwen doen geen fuck zomaar voor iemand
Haha ja, dat klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij was laatst ook in de KSC toch?
Waarom voel je ineens de drang om iedereen omlaag te halen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Technisch gesproken ben jij niet gestopt, je blijft je inschrijven maar je doet er niets mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling bijdehand te doen, maar ik zeg wel wat ik denk. En gezien het flamen wat hierboven gebeurt niet zo raar dat ik dat zeg. Een beetje sarcasme kan toch wel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kom je nu bijdehand lopen doen of ga je normaal reageren?
[..]
Blijkbaar niet dus.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MLiG, staar je niet zo blind op het versier spel tussen mannen en vrouwen. Je echte probleem is dat je niets doet. En je doet niets omdat je niet omdat het je veel angstige gevoelens opleverd, die buiten proportie is. Dat moet je jezlf weer zien af te leren. Daarvoor is professionele hulp een noodzakelijke steun.
@de rest. Het is onredelijk om MLiG te pakken op zijn sociale fobie terwijl het daarover niet ging. Het ging om de manier waarop mannen indruk proberen te maken op vrouwen.
Wat is een snoepjesrelatie?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
En toen ik faalde op de middelbare school (omdat ik niks deed en teveel ouwehoerde) had ik zelfs al snoepjesrelaties in de klas. Vanaf klas 1.![]()
Ah inderdaad! Ik heb Sebasser nooit meegemaakt, ben pas 3/4 jaar geleden mee gan posten. Je liep wel wat achter dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Haha ja, dat klopt.Koel dat je me je herinnert, lol ^^
(Ik was btw dus die gast die heel verbaasd was dat sebasser dood is en hem nog op msn had indertijd ;o mocht je dat gedeelte wel vergeten zijn, hehe)
Wees eens niet een enorme softie en besef eens dat je een lulhannes als MLIG gewoon moet pakken op die rare waanideeen van hem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MLiG, staar je niet zo blind op de het versieer spel tussen mannen en vrouwen. Je echte probleem is dat je niets doet. En je doet niets omdat je niet omdat het je veel angstige gevoelens opleverd, die buiten proportie is. Dat moet je jezlf weer zien af te leren. Daarvoor is professionele hulp een noodzakelijke steun.
@de rest. Het is onredelijk om MLiG te pakken op zijn sociale fobie terwijl het daarover niet ging. Het ging om de manier waarop mannen indruk proberen te maken op vrouwen.
Weet je toch wel. Dat probeerde MLIG tijdens het uitgaan. Snoepjes uitdelen om indruk te maken. Als dat eenmaal werkt, op de kleuterschool dus, dan heb je een snoepjesrelatie met elkaar.quote:
En dan vraag jij je af of ik wel serieus benquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Weet je toch wel. Dat probeerde MLIG tijdens het uitgaan. Snoepjes uitdelen om indruk te maken. Als dat eenmaal werkt, op de kleuterschool dus, dan heb je een snoepjesrelatie met elkaar.
Ja, dat kan, maar houd er rekening mee dat sommige users dat niet zo waarderen van iemand die net om de hoek komt kijken. /deelnemer-modusquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het is niet mijn bedoeling bijdehand te doen, maar ik zeg wel wat ik denk. [b]En gezien het flamen wat hierboven gebeurt niet zo raar dat ik dat zeg. Een beetje sarcasme kan toch wel?[/b]
Het is zeker wel redelijk en terecht dat we dit doen.quote:[b]Op woensdag 6 juli 2011 01:32 schreef deelnemer het volgende:[/
Pff ja, behoorlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah inderdaad! Ik heb Sebasser nooit meegemaakt, ben pas 3/4 jaar geleden mee gan posten. Je liep wel wat achter dus
oh welke dure priveschool....? je kan ook niet naar een "peperdure priveschoool" ....quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je probeert zijn sociale status nu te ondermijnen op basis van educatie, maar dan vergeet je voor het gemak andere factoren die hem juist weer hoger op de ladder zet. Zoals het culturele erfgoed van ouders en familie, wat bij hem blijkbaar weer enorm hoog ligt. (Peperdure priveschool, 4 vakanties op rij)
Dus dat gaat niet lukken zo.
Je gooit alles op een hoop en zo word je onredelijk. Zoveel waanideeen heeft MLiG niet. Wel veel angsten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wees eens niet een enorme softie en besef eens dat je een lulhannes als MLIG gewoon moet pakken op die rare waanideeen van hem.
De laatste dateert van toen ik 6 was en nog knap was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is zo'n verkering als je jong bent, die niets voorstelt. Zo noem ik dat altijd.
Andere stad? Waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat MLiG maar eens moet verhuizen.
Gewoon een totaal andere stad, andere mensen, schone lei en langzaam opbouwen.
Dude, hij komt wel buiten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere stad? Waarom?
Hij komt nooit buiten niemand kent hem.
oh maar dat kan ik "opzich" ook hier doen... ik ken niemand hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat MLiG maar eens moet verhuizen.
Gewoon een totaal andere stad, andere mensen, schone lei en langzaam opbouwen.
Maar heeft geen sociaal leven verder, dus alsnog niemand kent hem.quote:
Daarom blijf ik ook beleefd antwoord gevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar houd er rekening mee dat sommige users dat niet zo waarderen van iemand die net om de hoek komt kijken. /deelnemer-modus
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Pff ja, behoorlijkwas vroeger ook een onwijze ONZ hoer terwijl ik daar nu nooit meer kom. Niemand weet ook mn vorige nickname
denk dat sommigen die nog wel vaag zouden kunnen plaatsen, hehe.
Ben ook een hele tijd niet meer actief geweest op fok, lurkte toen alleen
Gewoon eens niet zoveel aantrekken van wat andere mensen van je denken. Is goed voor je. Wel tot op zekere hoogte, je moet geen tweede Fusionfreak worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar dat kan ik "opzich" ook hier doen... ik ken niemand hier.
op na dat sociale fobie angsten het grootste zijn zo vlakbij me voordeur, omdat ik bang ben voor de buren nu...
als ik naar een nieuwe stad ga, kan ik ook echt zeggen van : "oh ja , ik ben net nieuw hier, daarom ken je me niet".
en nu kan ik dat niet zeggen....dan is het te kut om de waarheid te zeggen dat ik al jarenlang hier ben maar niemand ken, en andere dingen. en dat de directe buren misschien wel dingen van me denken..... ik weet niet.
Dat zie je vaak. Mensen in problemen krijgen een verhoogde drang naar seks. Levenslust in zijn meest basale vorm. Zij volgen dus die route. Doen Lant en Minnenmin ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is zeker wel redelijk en terecht dat we dit doen.
Hij zoekt naar de manier om een vrouw te versieren. Zo lang hij niks doet aan zijn sociale fobie is er geen enkele reden om dan ook maar aan versieren te denken!
Je maakt het jezelf te moeilijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar dat kan ik "opzich" ook hier doen... ik ken niemand hier.
op na dat sociale fobie angsten het grootste zijn zo vlakbij me voordeur, omdat ik bang ben voor de buren nu...
als ik naar een nieuwe stad ga, kan ik ook echt zeggen van : "oh ja , ik ben net nieuw hier, daarom ken je me niet".
en nu kan ik dat niet zeggen....dan is het te kut om de waarheid te zeggen dat ik al jarenlang hier ben maar niemand ken, en andere dingen. en dat de directe buren misschien wel dingen van me denken..... ik weet niet.
Hij kijkt al jaren tegen dezelfde voordeur aan, waar hij niet doorheen durft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar heeft geen sociaal leven verder, dus alsnog niemand kent hem.
Hij heeft echt veel waanideeën, heb je wel een beetje opgelet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gooit alles op een hoop en zo word je onredelijk. Zoveel waanideeen heeft MLiG niet. Wel veel angsten.
Het zou kunnen helpen maar het is niet van zulk groot belang dat als hij verhuist het veel beter zal gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij kijkt al jaren tegen dezelfde voordeur aan, waar hij niet doorheen durft.
Aanstelleritis kan ernstige vormen aannemen op den duur.
Op een gegeven moment durf je echt niks meer, denk ik.
Misschien wat bot gezegd maar o zo waar. Maak je niet zo druk om anderenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf te moeilijk.
[..]
Hij kijkt al jaren tegen dezelfde voordeur aan, waar hij niet doorheen durft.
Aanstelleritis kan ernstige vormen aannemen op den duur.
Op een gegeven moment durf je echt niks meer, denk ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat zie je vaak. Mensen in problemen krijgen een verhoogde drang naar seks. Levenslust in zijn meest basale vorm. Zij volgen dus die route. Doen Lant en Minnenmin ook.
De persoon met het grootste waanidee is deelnemer, die zich wijsmaakt dat mensen zoals MLIG en Richard met rede te benaderen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft echt veel waanideeën, heb je wel een beetje opgelet?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]nou leuk dat je terug bent dan. Blijft KSC bij lurken dan?
Ik leg het uit. Ik faal volgens jou omdat ik niks deed op school, geef ik je ook wel gelijk in, mijn ouders ook, dus hebben mijn ouders mij naar een privé school gestuurd (Luzac) waar ik privé begeleiding kreeg, meer werd geholpen, werd gestimuleerd, ik moest bijv. op zaterdagen naar school en ik moest in de mei vakantie ook naar school voor examentraining - waardoor ik mijn diploma met succes zou krijgen en ik met hoge cijfers zou slagen. En dat is gelukt. Mijn ouders kennen geen VMBO of MBO, hoe dom dat ook klinkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh welke dure priveschool....? je kan ook niet naar een "peperdure priveschoool" ....
en ik ken ook 1 of ander niets-zeggend meisje dat "oeh ook de avondschool" heeft gedaan, dus ik had nou niet echt de indruk dat het owww zo goed was. sorry misschien daarvoor.
wat ik wel heb gehoord van MPJ , is dat hij nogal in de exclusieve kliekjes verkeerd, met ze zusjes-model gedoe ofzoiets, en ze vriendinnen die een wat lelijker meisje uitlachen.
ik houd erover op, graag zelfs ik weet nieteens meer waarom het begon
en nee, ik wil niet persoonlijk mpj ondermijnen hier, of ruzie met hem krijgen. misschien eigenlijk wel kut van me dat ik dat soort dingen zeg infront of others. maar het is gewoon
weetniet. het begon over dat gedoe ..... maar jaren terug had ik ook geen vriendin, en kon ik geen meisjes krijgen, en wat dan ook allemaal.
dus het komt niet door dingen die ik nu niet heb in me leven (misschien ook, maar dat is niet alles wat nodig is voor een vriendin).
en het komt ook niet door een vriendin willen, of met meisjes om willen gaan.(ik wilde altijd al dolgraag omgang met een lief meisje, en leuke dingen voelen/meemaken)
het komt door aso-gedrag op de goede momenten wat meisjes aantrekt.
Jij moet eens kappen met dat kinderachtige gebash op iedereen hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
De persoon met het grootste waanidee is deelnemer, die zich wijsmaakt dat mensen zoals MLIG en Richard met rede te benaderen zijn.
Supersoep en Strawberry? Goh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij moet eens kappen met dat kinderachtige gebash op iedereen hier.
De enige reden dat jij hier zit is omdat Straw hier post, dude; ga lekker pingen met 'r.
Als we over MLiG echt willen discusseren is dit topic een ramp. Iedereen klets door elkaar heen. En het blijft oppervlakking. Hiermee doe je MLiG geen recht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen specifieke reden voor, maar ik denk gewoon dat 't wel eens een heel groot verschil zou kunnen maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou kunnen helpen maar het is niet van zulk groot belang dat als hij verhuist het veel beter zal gaan.
Ik wil je jaloers noemen, maar daar zal ik niet veel mee opschieten. Blijft echter wel frappant dat je dan steeds mij eruit pikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij moet eens kappen met dat kinderachtige gebash op iedereen hier.
De enige reden dat jij hier zit is omdat Straw hier post, dude; ga lekker pingen met 'r.
maar ik wil even vragen? zitten we nou hierover te praten dat het " een oh zo dure priveschool is ofzoiets" ? want zo werd het een beetje gebracht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik leg het uit. Ik faal volgens jou omdat ik niks deed op school, geef ik je ook wel gelijk in, mijn ouders ook, dus hebben mijn ouders mij naar een privé school gestuurd (Luzac) waar ik privé begeleiding kreeg, meer werd geholpen, werd gestimuleerd, ik moest bijv. op zaterdagen naar school en ik moest in de mei vakantie ook naar school voor examentraining - waardoor ik mijn diploma met succes zou krijgen en ik met hoge cijfers zou slagen. En dat is gelukt. Mijn ouders kennen geen VMBO of MBO, hoe dom dat ook klinkt.![]()
Maar ik denk niet dat zoiets te maken heeft met vrouwen, of falen in het hele leven.
Wat ben jij negatief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik wil even vragen? zitten we nou hierover te praten dat het " een oh zo dure priveschool is ofzoiets" ? want zo werd het een beetje gebracht.
het is net als dat "rijbewijs" discussie. iedereen kan ze rijbewijs wel halen. zo speciaal is het niet...... en daar wordt hier over gedaan alsof het echt een PRO is om dat te hebben. is het ook wel, vergeleken met NIET hebben. maar zo speciaal is het nou alemaal ook weer niet.
Je 'normale' posts vallen niet echt op of hebben imo dan ook geen relevante waarde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wil je jaloers noemen, maar daar zal ik niet veel mee opschieten. Blijft echter wel frappant dat je dan steeds mij eruit pikt.
Dat jij over m'n normale posts leest en je dan spitst op de wat hardere opmerkingen, is natuurlijk niet echt mijn schuld, of wel?
hoezo ben ik negatief? of moeten we hier allemaal superspeciaal zijn, en elkaar de "elite" van de wereld vinden ofzoiets?quote:
Hoe kom je erbij eigenlijk, ik heb het woord duur geen enkele keer gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik wil even vragen? zitten we nou hierover te praten dat het " een oh zo dure priveschool is ofzoiets" ? want zo werd het een beetje gebracht.
het is net als dat "rijbewijs" discussie. iedereen kan ze rijbewijs wel halen. zo speciaal is het niet...... en daar wordt hier over gedaan alsof het echt een PRO is om dat te hebben. is het ook wel, vergeleken met NIET hebben. maar zo speciaal is het nou alemaal ook weer niet.
Nee. Angsten los je niet op met een betoog, maar met gedragstherapiequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:
De persoon met het grootste waanidee is deelnemer, die zich wijsmaakt dat mensen zoals MLIG en Richard met rede te benaderen zijn.
Gaat er nu ook een belletje bij je rinkelen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
sorry. zo werd het gebracht door supersoep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij eigenlijk, ik heb het woord duur geen enkele keer gebruikt.
De rijbewijs discussie is in dit topic nog nooit geweest.
Jij bent gewoon niet goed wijs, echt waar, sorry. Zoek maar hulp of ga gewoon weg hier. Je houdt het hele topic weer bezig met allerlei onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
sorry. zo werd het gebracht door supersoep.
Meteen in de verdediging. Elke keer als iemand iets verteld denkt jij het slechtste.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoezo ben ik negatief? of moeten we hier allemaal superspeciaal zijn, en elkaar de "elite" van de wereld vinden ofzoiets?
Ik zit hier al vanaf deel 3. Vanaf deel 3 lopen we hier al over MLIG te zeiken en dan ga je het mij verwijten dat ik er niet meer tegen kan als mensen hem daadwerkelijk met rede willen benaderen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je 'normale' posts vallen niet echt op of hebben imo dan ook geen relevante waarde.
Wat er dan voor mij overblijft is dat je hier niets anders komt doen dan trollen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet goed wijs, echt waar, sorry. Zoek maar hulp of ga gewoon weg hier. Je houdt het hele topic weer bezig met allerlei onzin.
quote:supersoep schreef:
Je probeert zijn sociale status nu te ondermijnen op basis van educatie, maar dan vergeet je voor het gemak andere factoren die hem juist weer hoger op de ladder zet. Zoals het culturele erfgoed van ouders en familie, wat bij hem blijkbaar weer enorm hoog ligt. (Peperdure priveschool, 4 vakanties op rij)
Dus dat gaat niet lukken zo.
Die hulp zoekt hij niet, dan krijg je wel van die 'halfbakken opinies' ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als we over MLiG echt willen discusseren is dit topic een ramp. Iedereen klets door elkaar heen. En het blijft oppervlakking. Hiermee doe je MLiG geen recht.
MLiG moet professionele hulp krijgen voor zijn sociale fobie. Dat is het enige dat hier klopt. De rest zijn vooral halfbakken opinies.
Dat adviezen voor bepaalde personen niet werken, geeft jou nog niet het recht om ze daarover af te zeiken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf deel 3. Vanaf deel 3 lopen we hier al over MLIG te zeiken en dan ga je het mij verwijten dat ik er niet meer tegen kan als mensen hem daadwerkelijk met rede willen benaderen?
Er zijn hier nu eenmaal een paar mensen waar ik niet goed mee overweg kan. Al de andere mensen, geen probleem. Ik zal nu eenmaal geleerd hebben dat continu gericht advies geven niet echt lijkt te werken. In dat opzicht zie ik ook_gek dezelfde evolutie doorgaan. Gericht advies, daarna toewerken naar gefrustreerd advies geven en over een paar maanden loopt hij ook iedereen af te zeiken, terwijl er nog wel normale posts geschreven kunnen worden.
Ik denk dat je in je frustratie naar mij toe gewoon even vergeet dat ik hier al een tijdje zit. Blokkeer me anders maar, heb je in het verleden ook al eens gedaan, om een hypocriete reden waar je je zelf daarna ook doodleuk schuldig aan maakte.
Slaap lekker, en kom eens wat vaker langs in KSCquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou, ik ga er een einde aan breien. Salut iedereen
Mlig, mocht je eens serieus willen veranderen, lemme know, misschien kan ik je helpen bij t regelen van therapie
mzzlquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou, ik ga er een einde aan breien. Salut iedereen
Mlig, mocht je eens serieus willen veranderen, lemme know, misschien kan ik je helpen bij t regelen van therapie
Ik hou me er voor de rest even buiten, maar wat schiet je daar precies mee op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:01 schreef Crutch het volgende:
En nee ik ga je niet blokkeren, maar wel in de gaten houden.
een echte priveschool die niets met erkende dingen te maken heeft kost 100duizend euro per jaar (in nederland). vraag is wat je er aan hebt...... helemaal niets eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:58 schreef Supersoep het volgende:
Een priveschool is per definitie gewoon duur. Kom op. Niet iedereen kan daar naartoe worden gestuurd. We hebben het niet over een zwakstroom-school.
Je draagt de illusie met je mee dat ik dus zowat de enige persoon ben die dat doet. Niet de eerste keer dat je me hier op aanspreekt (om dan doodleuk hetzelfde gedrag te vertonen).quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat adviezen voor bepaalde personen niet werken, geeft jou nog niet het recht om ze daarover af te zeiken.
Verder interesseert het me geen ene reet vanaf welk deel je hier al zit en hoe lang je al geprobeerd hebt om wat dan ook bij iemand te bereiken met je "Ik geef wel advies, maar ga toch liever semi-grappig mensen afzeiken"
En nee ik ga je niet blokkeren, maar wel in de gaten houden.
Nou misschien lees ik dan eens een serieuze post van 'm ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou me er voor de rest even buiten, maar wat schiet je daar precies mee op?
Je behaalt in ieder geval een middelbaar diploma. Sommige mensen hebben meer sturing nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een echte priveschool die niets met erkende dingen te maken heeft kost 100duizend euro per jaar (in nederland). vraag is wat je er aan hebt...... helemaal niets eigenlijk
luzac college, met een beetje extra aandacht voor de dropouts, klinkt niet zo speciaal allemaal.
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je draagt de illusie met je mee dat ik dus zowat de enige persoon ben die dat doet. Niet de eerste keer dat je me hier op aanspreekt (om dan doodleuk hetzelfde gedrag te vertonen).
Ga dan klagen over de "ja ik heb geneukt hoor!"-mensen die hier verschijnen.
Maar dat is je gegund, jij focust je gewoon graag op mij. Ik doe dat bij andere mensen waar ik me aan stoor. Helemaal prima. Als jij me in de gaten gaat houden, doe ik dat vanaf nu ook bij jou en elke keer als jij een zogenaamde kutopmerking maakt, zal ik dat even bijhouden en je erop aanspreken zodra je mij er op aanspreekt. Geregeld?
Lees de OP nog eens. Heb ik geschreven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou misschien lees ik dan eens een serieuze post van 'm ofzo.
MLiG kan nu zelf ook wat sturing gebruiken, voor zijn vervolgopleiding.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je behaalt in ieder geval een middelbaar diploma. Sommige mensen hebben meer sturing nodig
Omdat je poep praat, en dat weet je nu zelf ook. In ieder geval, je kan het krijgen. Ik zal ook op jouw posts gaan letten. Woepdidoo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Ik ga niet verder in discussie. Zie maar hoe je het hebben wil.
Doe maar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je poep praat, en dat weet je nu zelf ook. In ieder geval, je kan het krijgen. Ik zal ook op jouw posts gaan letten. Woepdidoo.
ik was naar de diploma uitreiking van zon school ( die vriendin waar ik het over had).quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je behaalt in ieder geval eeb middelbaar diploma. Sommige mensen hebben meer sturing nodg
Het is ook een moeilijk stap om te zetten. Wat mij betreft stopt deze hele discussie nu. Voortaan beperken we ons tot de angsten waar MLiG mee tobt. Waarom daar gedragtherapie voor nodig is. En dat hij daarvoor professionele hulp moet zoeken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hulp zoekt hij niet, dan krijg je wel van die 'halfbakken opinies' ja.
Bestaan er neppe privé scholen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een echte priveschool die niets met erkende dingen te maken heeft kost 100duizend euro per jaar (in nederland). vraag is wat je er aan hebt...... helemaal niets eigenlijk
luzac college, weet ik allemaal niet. maar het is niet zo dat hij er veel meer aan heeft dan gewone normale havo.
een "echte" priveschool moet je compleet zelf betalen. die school heeft donaties nodig, om de leraren te betalen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Bestaan er neppe privé scholen dan?![]()
Wat wil je nou eigenlijk bewijzen?
Mijn ouders hebben het ook zelf betaald, het is een echte privé school, de kosten weet ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een echte priveschool moet je compleet zelf betalen.
dan kom je op 100duizend euro per jaar.
Hij denkt dat hij een reputatie heeft bij wildvreemden die hem persoonlijk niet kennen. Dat ze hem beoordelen op zijn gedrag terwijl het niemand wat interesseert. Hierdoor ontwijkt hij ze en blijft hij binnen. Noem je dit een angst, of misschien toch wel een waanidee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook een moeilijk stap om te zetten. Wat mij betreft stopt deze hele discussie nu. Voortaan beperken we ons tot de angsten waar MLiG mee tobt. Waarom daar gedragtherapie voor nodig is. En dat hij daarvoor professionele hulp moet zoeken.
We stoppen ermee om te zeggen dat MLiG waanideeen heeft, want dat is niet echt waar. Jij werd vandaag ook beschuldigd gestoord te zijn om dat je fantasieen hebt. Daar was je het ook niet mee eens. Zo heeft MLiG angsten, wensdromen en reddingsfantasieen, maar geen waanideeen.
ik wil niets ermee bereiken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het ook zelf betaald, het is een echte privé school, de kosten weet ik niet.
Wat wil je dus bereiken?
Valt het willen opzoeken van een meisje waar Mpj het over heeft bij jou dan bijvoorbeeld onder wensdromen of fantasieën? Dat gaat wel een stapje verder. En zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook een moeilijk stap om te zetten. Wat mij betreft stopt deze hele discussie nu. Voortaan beperken we ons tot de angsten waar MLiG mee tobt. Waarom daar gedragtherapie voor nodig is. En dat hij daarvoor professionele hulp moet zoeken.
We stoppen ermee om te zeggen dat MLiG waanideeen heeft, want dat is niet echt waar. Jij werd vandaag ook beschuldigd gestoord te zijn om dat je fantasieen hebt. Daar was je het ook niet mee eens. Zo heeft MLiG angsten, wensdromen en reddingsfantasieen, maar geen waanideeen.
Ik had het niet over exclusiviteit. Ik had het over een dure privéschool. Dat dure had ik achterwege kunnen laten, aangezien ze sowieso al duur zijn; overbodig dus. .quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil niets ermee bereiken.
behalve dat me die priveschool van jou niet superexclusief lijkt ofzoiets, en daar had supersoep het over.
Mierenneuker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
behalve dat me die priveschool van jou niet superexclusief lijkt ofzoiets, en daar had supersoep het over.
Houd er dan ook gewoon over op. Jezus mina, je irriteert me gewoon via de computer. Je doet net alsof je alles weet terwijl alles wat je zegt onzin is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is om het verlangen dat een meisje leuk tegen me doet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt het willen opzoeken van een meisje waar Mpj het over heeft bij jou dan bijvoorbeeld onder wensdromen of fantasieën? Dat gaat wel een stapje verder. En zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen.
quote:Sociale fobie is niet het enige waarmee hij geholpen kan worden. Er is zoveel meer.
Maar ik ben het wel met je eens dat de reacties op hem beperkt kunnen worden tot: zoek hulp.
Ga weg en zoek hulp, a.u.b.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is om het verlangen dat een meisje leuk tegen me doet.
[..]
ik zoek dit nu net op wat het eigenlijk allemaal betekentquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het niet over exclusiviteit. Ik had het over een dure privéschool. Dat dure had ik achterwege kunnen laten, aangezien ze sowieso al duur zijn; overbodig dus. .
Oneerlijk leven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ga weg en zoek hulp, a.u.b.
Waarom mag jij hier blijven en moest firefly weg?
Ik zou zeggen zoek de specifieke prijzen op, vertel lekker in een privé bericht aan SS of je het duur vindt of niet.. Heb jij ook weer iets te doen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Privaatonderwijs
erkent privaatonderwijs(dus gesubsidieert) is niet zo duur lijkt mij
een echte "priveschool" wel.
Okay, vanaf diezelfde pagina, waar jij beweerde dat die van Mpj zo speciaal niet was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een echte "priveschool" wel.
quote:Het Luzac College hanteert ten opzichte van reguliere middelbare scholen hoge tarieven. Een volledige cursus van de laatste twee klassen kost in het schooljaar 2009-2010 tussen de ¤ 15.000.- en ¤ 18.000.-, afhankelijk van het niveau. Het volgen van een specifiek vak kost ¤ 2.100.-[1] In 2007 bedroegen de kosten nog ¤ 12.500.- per jaar voor een volledig pakket.[2]
is m.i. geen echte priveschool, want kosten zijn hoger voor die school dan wat je moet betalen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Okay, vanaf diezelfde pagina, waar jij beweerde dat die van Mpj zo speciaal niet was.
[..]
Wat een spelling ook. Luzac zal je vast goed doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zoek dit nu net op wat het eigenlijk allemaal betekent
een echte "priveschool"(niet gesubsidieert) wel. daar moet je donateur van worden(je kent het wel van die amerikaanse films.... en donateur worden heeft hele hoge minimumbedragen daar)
Bron: Luzac.nlquote:Inschrijving volledig pakket * volledig termijnen
Cursusgeld volledig pakket vwo ¤18.440 ¤19.320
Cursusgeld volledig pakket havo ¤16.135 ¤16.995
Cursusgeld volledig pakket vmbo-tl, 7 vakken eindexamen + maatschappijleer ¤16.135 ¤16.995
Wie is SS ??quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:21 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek de specifieke prijzen op, vertel lekker in een privé bericht aan SS of je het duur vindt of niet.. Heb jij ook weer iets te doen..
spelling boeit me niet meer. gefaald leven enzo jeweetwelquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat een spelling ook. Luzac zal je vast goed doen.
Dat wordt ingegeven door angst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij een reputatie heeft bij wildvreemden die hem persoonlijk niet kennen. Dat ze hem beoordelen op zijn gedrag terwijl het niemand wat interesseert. Hierdoor ontwijkt hij ze en blijft hij binnen. Noem je dit een angst, of misschien toch wel een waanidee?
Hij heeft vanavond juist een link gepost met kritiek op PUA.quote:Verder vind ik een blind vertrouwen in PUA ook een redelijk waanidee.
Dat was eigenlijk tegen Mpj.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geen zin zit in bed te internetten
We praten weer en ik zie het verder wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik ben er pas net eigenlijk. Hoe gaat het met je moeilijke vent?
Oke, hou het chillquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We praten weer en ik zie het verder wel.
Dat is vaker zo bij waandenkbeelden inderdaad. Dat iemand denkt dat hij of zij achtervolgd wordt door de FBI. Angst enzo.quote:
Vakantiequote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, moet morgen werken. Maar ik ga zo, en waarom ben jij nog wakker?
Ja doe ik ookquote:
Dat inderdaad. Mensen opeens ook allemaal dingen plannen en organiseren tegelijkertijd om een of andere reden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja doe ik ookeven lekker geen verwachtingen niets en verder zien waar het schip strand.
Heb trouwens ineens een drukke week , soms heb je niets en dan in ene alles tegelijk.
oke het was een priveschool, maar geen echte priveschool(waar ik al meteen aan dacht. in die wikilink: "Per definitie is privaatonderwijs ook niet erkend of gesubsidieerd door de overheid. ")quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het ook zelf betaald, het is een echte privé school, de kosten weet ik niet.
oh ik zag gewoon niet in, wat sociale ladder en erfgoed of weet ik veel wat supersoep helemaal precies bedoelde met meisjes kunnen krijgen te maken had. en ik dacht over dat "dure priveschool" meteen -> wtf, gewoon niet-reguliere havo.quote:Wat wil je dus bereiken?
nee hoor, geen luzac voor mij. Even wat moeite in hoofdlettergebruik stoppen, en nog wat moeite in spelling en misschien kan ik wel weer eens wat foutlozer schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat een spelling ook. Luzac zal je vast goed doen.
Een wat normaler ritme zou ook geen kwaad kunnen. Want de hele dag in je nest liggen meuren en tot 4 a 5 uur 's nachts zitten Fokken komt je sociale skills ook niet bepaald ten goede.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee hoor, geen luzac voor mij. Even wat moeite in hoofdlettergebruik stoppen, en nog wat moeite in spelling en misschien kan ik wel weer eens wat foutlozer schrijven.
en ik kan me al inschrijven op de meeste uni's al met me vwo diploma.netals jij nu na je hbo wilt gaan doen
Zullen we mij er buiten laten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:56 schreef Supersoep het volgende:
Ik zal nu eenmaal geleerd hebben dat continu gericht advies geven niet echt lijkt te werken. In dat opzicht zie ik ook_gek dezelfde evolutie doorgaan. Gericht advies, daarna toewerken naar gefrustreerd advies geven en over een paar maanden loopt hij ook iedereen af te zeiken, terwijl er nog wel normale posts geschreven kunnen worden.
Dus je gaat weer studeren?quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor, geen luzac voor mij. Even wat moeite in hoofdlettergebruik stoppen, en nog wat moeite in spelling en misschien kan ik wel weer eens wat foutlozer schrijven.
en ik kan me al inschrijven op de meeste uni's al met me vwo diploma.netals jij nu na je hbo wilt gaan doen
Een groot deel van de posts zijn niet erg nuttig inderdaad, en als aantal van de mensen met versierproblemen vaak ook nog eens niets doen met die paar posts die wel handig zijn blijft er niet veel meer van over nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:27 schreef Tamashii het volgende:
Gaat dit nog lang door? Kan me toch voorstellen dat de intentie van dit topic anders was...
En dat zeg jij? Jij doet helemaal niks met goed advies. Jij stopt je kop in het zand en komt met de meest vreemde opvattingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een groot deel van de posts zijn niet erg nuttig inderdaad, en als aantal van de mensen met versierproblemen vaak ook nog eens niets doen met die paar posts die wel handig zijn blijft er niet veel meer van over nee.
Pardon? Ik ben mlig niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Jij doet helemaal niks met goed advies. Jij stopt je kop in het zand en komt met de meest vreemde opvattingen.
Je gaat de deur niet uit wegens de buren. Weer een slap excuus om in je gewoonte te blijven hangen.
Precies. Daar ben ik het dan ook mee eens, geen probleem enzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we mij er buiten laten?
Het is heel simpel. Ik wil iedereen advies geven gewoon netjes en normaal. Als blijkt dat meerdere mensen keer op keer het zelfde zeggen tegen een persoon die niks met het adves doet maar wel blijft zeiken werkt die aanpak niet.
Ik stap dan over op het wat personelijker aan te pakken en dan op de pijnelijke plekjes te drukken. Je ziet dan dat je opeens wel een reactie van persoon in kwestie krijgt. Vaak nog lekker gefrustreerd ook. Prima want dan heb je weer een klein beetje inzicht in hoe of wat.
Je moet en dat doet ik ook, proberen een manier te vinden om een persoon te bereiken of door te komen.
En bij een aantal personen zal dat niet lukken.
Maar ze moeten dan wel stoppen met het eeuwige gejank, gezeik en gehuil.
Ik wil iedereen advies geven of mijn mening geven, maar als iemand keer op keer zijn kop in het zand steekt houd het op.
Aan het eind van het verhaal boeit het mij totaal niet. Of iemand nou niks doet of van mij part zich zelf op hangt. Ik slaap er geen min minde om.
Ik kan allee maar respect hebben voor mensen die teminste een goede poging wagen, daar heb ik diepe respect voor. En gelukkig zijn die mensen hier ook. Dat zijn mensen die trots op zich zelf kunnen en moeten zijn!
Mensen die tegen alles aan trappen janken over hoe gemeen en het het allemaal is zal ik nooit respect voor hebben. Dat zijn in mijn ogen kansloze mensen waar ik me inderdaad te goed voor voel.
quote:
Ik moet je wat dat betreft wel gelijk geven en toegegeven dat ik mezelf ook schuldig heb gemaakt aan het af en toe niet zo tactisch reageren op iemand (ten tijde van Richard), maar ben je het met me eens dat we daar ook gewoon normaal op moeten reageren dan wel negeren?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Precies. Daar ben ik het dan ook mee eens, geen probleem enzo.Dat is zowat hoe het met mij gegaan is. Dat soort mensen hoeven van mij geen advies te verwachten, ze komen hier toch enkel om te klagen.
Aangezien Richard over 2 weken weer vrolijk terug is hier, zal dat moeilijk worden, maar algemeen genomen, ja. Ik loop ook niet op zowat elke post van MLIG te reageren, een hele lange tijd, en nog vaak eigenlijk, liep ik standaard over die posts heen te lezen en bemoeide ik me daar niet mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik moet je wat dat betreft wel gelijk geven en toegegeven dat ik mezelf ook schuldig heb gemaakt aan het af en toe niet zo tactisch reageren op iemand (ten tijde van Richard), maar ben je het met me eens dat we daar ook gewoon normaal op moeten reageren dan wel negeren?
Ik vind je soms een enorm snel geïrriteerd jochie maar wat Richard, benzin en MLIG betreft geef ik je groot gelijk. Die gasten hebben professionele hulp nodig niks meer niks minder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Aangezien Richard over 2 weken weer vrolijk terug is hier, zal dat moeilijk worden, maar algemeen genomen, ja. Ik loop ook niet op zowat elke post van MLIG te reageren, een hele lange tijd, en nog vaak eigenlijk, liep ik standaard over die posts heen te lezen en bemoeide ik me daar niet mee.
Pas als die denkbeelden echt koppig blijven bij hem, en mensen er dan alsnog serieus en begripvol mee proberen om te gaan, dan gaat me dat irriteren en wil ik er wat van zeggen. Dat is zwaar in de minderheid vergeleken met over hoeveel dingen ik heenlees, maar het zijn natuurlijk enkel en alleen die posts die dan opvallen.
Hij is verder wel gewoon likeable, ik loop gisteren prima met hem te DMen. Dat is iets wat ik bij ander-genoemden dan gewoon vertik.
Ja, maar dat komt volgens mij door een correlatie tussen het slecht doen op school en minder intelligent zijn. Ik geloof dat mensen die dom zijn en een plaat voor hun kop hebben beter zijn in sociaal zijn. Daarnaast maakt het zien van de wereld door een plaat voor je kop de wereld veel beter en mooier dan voor mensen die dit realistisch zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Right. En mensen die 'minder goed' doen op school zijn automatisch populairder bij de wijven?
Omdat die wereld waarop we leven niet eerlijk is en jij, gelukkig voor jou, alles door zo'n plaat ziet. Als ik dat ook zou doen dan zou mijn leven heel veel beter zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:23 schreef ook_gek het volgende:
Naar mijn weten leven wij op de zelfde wereld. En ik vind die wereld geweldig. Als ik morgen dood neer val heb ik ondanks alle alende een wereld leven gehad op deze zelfde wereld als waar jij woont.
Als een boere lul met een iets te grote bek het kan, waarom dan jij niet? Ik ben toch niks beter dan wie dan ook.
Een paar cellen die leuk elektrische pulsjes naar elkaar sturen en op die manier eigenlijk vasthouden wat je weet bepalen in feite wie je bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef Tamashii het volgende:
Wow, je laatste alinea is een interessante gedachte waar ik nog nooit op die manier me van bewust ben geweest.
Kerel, alsjeblieft. Omdat jij zonodig gefaalt bent met je sociale leven en ALLES maar dan ook alles relativeert met het krijgen van wijven hoef je nog niet zulke achterlijke conclusies te trekken hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt volgens mij door een correlatie tussen het slecht doen op school en minder intelligent zijn. Ik geloof dat mensen die dom zijn en een plaat voor hun kop hebben beter zijn in sociaal zijn. Daarnaast maakt het zien van de wereld door een plaat voor je kop de wereld veel beter en mooier dan voor mensen die dit realistisch zien.
Intelligent zijn is een vloek
Zolang je structureel blijft weigeren om professionele hulp te zoeken, dan grote kans van wel ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
En het lijkt nu alsof het nooit meer beter zal worden
Als je het zo nihilistisch gaat bekijken, kan het juist makkelijker zijn om sociaal contact te leggen of in ieder geval je niks meer aan te trekken van kleinere problematiek zoals "ze doen soms onaardig tegen me hoor!.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Een paar cellen die leuk elektrische pulsjes naar elkaar sturen en op die manier eigenlijk vasthouden wat je weet bepalen in feite wie je bent.
Stel je voor dat de wereld pas 3 seconden gelden is ontstaan, maar dat je geheugen de illusie geeft dat je er al een heel leven op hebt zitten omdat je geheugen toevallig op die manier is ontstaan. Er is geen manier om te bewijzen dat dat onmogelijk zou zijn.
In mijn geval zou dat betekenen dat ik alles wat ik heb meegemaakt niet gebeurd is, dat vrouwen nooit onaardig zijn geweest tegen me en dat ik pas 3 seconden eenzaam en vriendloos ben geweest. En toch zou ik me dan op deze manier gedragen terwijl dat het dan helemaal niet waard is/niet nodig is.
Het verleden zoals wij denken dat dat is gebeurd maakt wie we zijn![]()
Het is een zeer interessante gedachte, maar ik zou willen dat ik er iets mee kon. Ik laat alles al jaren versloffen en zit shit in mijn vel. En het lijkt nu alsof het nooit meer beter zal worden
Je moet wel begrijpen dat het verleden met al zijn aspecten jou heeft gevormd. Alles wat daarin gebeurd is, dus ook leuke dingen en leuke herinneringen. Zou je die allemaal willen weggooien? Je gaat mij niet vertellen dat je die niet hebt, want elk kind heeft wel een keer iets leuks over gehouden van Sinterklaas, verjaardagen, weet ik veel wat. Kortom, best belangrijk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Een paar cellen die leuk elektrische pulsjes naar elkaar sturen en op die manier eigenlijk vasthouden wat je weet bepalen in feite wie je bent.
Stel je voor dat de wereld pas 3 seconden gelden is ontstaan, maar dat je geheugen de illusie geeft dat je er al een heel leven op hebt zitten omdat je geheugen toevallig op die manier is ontstaan. Er is geen manier om te bewijzen dat dat onmogelijk zou zijn.
In mijn geval zou dat betekenen dat ik alles wat ik heb meegemaakt niet gebeurd is, dat vrouwen nooit onaardig zijn geweest tegen me en dat ik pas 3 seconden eenzaam en vriendloos ben geweest. En toch zou ik me dan op deze manier gedragen terwijl dat het dan helemaal niet waard is/niet nodig is.
Het is een zeer interessante gedachte, maar ik zou willen dat ik er iets mee kon. Ik laat alles al jaren versloffen en zit shit in mijn vel. En het lijkt nu alsof het nooit meer beter zal worden
Het gaat niet alleen om het krijgen van een vriendin, maar ook gewoon om sociaal contact. Slim zijn, tienen halen en een baan die goed betaalt maken niet gelukkig. Sociale contacten en een vriendin zijn de dingen die gelukkig maken. En ik ben inderdaad gefaald in die dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef hasjman het volgende:
Kerel, alsjeblieft. Omdat jij zonodig gefaalt bent met je sociale leven en ALLES maar dan ook alles relativeert met het krijgen van wijven hoef je nog niet zulke achterlijke conclusies te trekken hoor.
Maar dat is erg moeilijk. Er zit een enorme splitsing tussen logisch nadenken en gevoelens. Een vrouw maakt me bang en laat me ook iets anders voelen (ik weet niet of voor dat gevoel een woord bestaat).quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef Supersoep het volgende:
Zo kan je niet enkel het leven als nutteloos beschouwen, maar ook de mensen om je heen (tot op zekere hoogte) zodat je niet meer zo huiverig doet. Bij vrouwen bijvoorbeeld, die je maar al te graag aanbidt.
Dat zeker. Van de 26 van het plaatje uit Strawberry's fotoboek bijvoorbeeld weet ik van 24 bijna zeker dat ze over mij gaanquote:Sowieso kan jij wel een flinke dosis Courage Wolf gebruiken ipv Socially Awkward Pinguin.
Ja, die zou ik allemaal willen weggooien. Van voor mijn zesde weet ik niets meer, sinds mijn zesde ging het niet goed. En toen leek dat allemaal normaal, en was ik niet niet ongelukkig. Sinds het begin van de middelbare school begon ik me ook echt ongelukkig te voelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Je moet wel begrijpen dat het verleden met al zijn aspecten jou heeft gevormd. Alles wat daarin gebeurd is, dus ook leuke dingen en leuke herinneringen. Zou je die allemaal willen weggooien? Je gaat mij niet vertellen dat je die niet hebt, want elk kind heeft wel een keer iets leuks over gehouden van Sinterklaas, verjaardagen, weet ik veel wat. Kortom, best belangrijk...
Waarom zou je dat niet kunnen. Gewoon niet meer aan die shit denken, en alleen de positieve shit in je geheugen toelaten. Daarbij, aan die shit heb je toch niet veel, veranderen kan je dat niet. Het is al gebeurd, je kan er de lering uittrekken dat alle wijven hoeren zijn en jou niet waard, maar je kan ook alle wijven nogmaals een kans gunnen en kijken of het dit keer wel gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Een fobie! Misschien dat Tamashii wel iets met je wil proberen om daar vanaf te komen, zij vond 1 van je alinea's namelijk best leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:18 schreef benzin het volgende:
Maar dat is erg moeilijk. Er zit een enorme splitsing tussen logisch nadenken en gevoelens. Een vrouw maakt me bang en laat me ook iets anders voelen (ik weet niet of voor dat gevoel een woord bestaat).
Gevoelens zijn rotdingen waar ik maar niet onderuit kan komen.
Het kan het begin zijn van iets moois. Ik moedig dat aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Nu niks gaan verdraaien he. Interessant is iets anders dan leuk.
Serieus... Wijven bestaan niet.... Het is een vrouw, meerdere vrouwen en als je ze niet aardig vind ga je je maar verdiepen in Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen. Gewoon niet meer aan die shit denken, en alleen de positieve shit in je geheugen toelaten. Daarbij, aan die shit heb je toch niet veel, veranderen kan je dat niet. Het is al gebeurd, je kan er de lering uittrekken dat alle wijven hoeren zijn en jou niet waard, maar je kan ook alle wijven nogmaals een kans gunnen en kijken of het dit keer wel gaat.
Neemt niet weg dat ik mij aansluit bij alle adviezen voor professionele hulp.
De wereld is inderdaad niet eerlijk, dat weet ik ook wel. Als voorbeeld kan ik je geven dat me moeder op 54 jarige leeftijd is overleden. Dat is ook niet eerlijk. Altijd normaal geleefd en toch aan borstkanker overleden. Dus nee de wereld is niet eerlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat die wereld waarop we leven niet eerlijk is en jij, gelukkig voor jou, alles door zo'n plaat ziet. Als ik dat ook zou doen dan zou mijn leven heel veel beter zijn.
Soms droom ik weleens dat ik door een ongeluk schade aan, met name, mijn geheugen oploop. Het is heerlijk om een leeg hoofd te hebben en helemaal niets te herinneren van vroeger. Het maakt je instant gelukkig als alle vervelende herinneringen weg zijn en het geeft een kans om opnieuw te beginnen zonder belemmeringen.
Er is geen enkel meisje die in het echt überhaupt een simpel gesprekje met me zou willen voeren. Het is wat ver gezocht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een fobie! Misschien dat Tamashii wel iets met je wil proberen om daar vanaf te komen, zij vond 1 van je alinea's namelijk best leuk.
Wat lief van je.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kan het begin zijn van iets moois. Ik moedig dat aan.
Dat is puur iets dat je jezelf wijs hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef benzin het volgende:
Er is geen enkel meisje die in het echt überhaupt een simpel gesprekje met me zou willen voeren. Het is wat ver gezocht.
Eigenwaarde 0%. Maar dat wisten we al. Dat zal toch echt werk nodig hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Er is geen enkel meisje die in het echt überhaupt een simpel gesprekje met me zou willen voeren. Het is wat ver gezocht.
Met Mpj gaat het uitstekend. De hele discussie over scholen was een non-issue.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
cool. kunnen we allemaal vriendjes weer zijn ?ahum, of in ieder geval weer als voorheen. ik ga ervanuit van wel.
Ik heb een baan die redelijk betaalt, schijn slim te zijn. Wat die baan betreft, ben ik gelukkiger mee dat die niet fulltime is, en zo ook aan hobby's en andere zaken toekom dan alleen maar aan je week gevuld zien met werk (vind ik niets, call me lazy, maakt mij niet uit).Heb geen vriendin en voorlopig ook niet meteen behoefte aan. Prima zo om geen gezeur van meiden te hebben, hoe laat je thuis bent, of je niet teveel drinkt en of je schoonmoeders verjaardag niet vergeetquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het krijgen van een vriendin, maar ook gewoon om sociaal contact. Slim zijn, tienen halen en een baan die goed betaalt maken niet gelukkig. Sociale contacten en een vriendin zijn de dingen die gelukkig maken. En ik ben inderdaad gefaald in die dingen.
Snel op de teentjes getrapt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus... Wijven bestaan niet.... Het is een vrouw, meerdere vrouwen en als je ze niet aardig vind ga je je maar verdiepen in Hans Teeuwen.
Nou nee, ik ben echt de vrolijkheid zelve. Maar gister werd hier ook al gepraat over wijven en dat vind ik gewoon ridicuul!quote:
Wacht maar tot je Heloef over chickies hoort.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben echt de vrolijkheid zelve. Maar gister werd hier ook al gepraat over wijven en dat vind ik gewoon ridicuul!
Hoe moet ik niet meer denken? Als ik wist hoe dat moest had ik er al lang voor gekozen om dingen waar ik niet aan wil denken te negeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef Godshand het volgende:
Waarom zou je dat niet kunnen. Gewoon niet meer aan die shit denken, en alleen de positieve shit in je geheugen toelaten. Daarbij, aan die shit heb je toch niet veel, veranderen kan je dat niet. Het is al gebeurd.
Het blijkt dag op dagquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef Techno het volgende:
Dat is puur iets dat je jezelf wijs hebt gemaakt.
Omdat je in je eigen ingebeelde gedachtengang vastgeroest blijft zitten en weigert om er wat aan te doen. Tja...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef benzin het volgende:
Het blijkt dag op dagWaarom zou ik geloven dat dat morgen ineens verandert?
Aan denken. Denken moet je nog genoeg en doe dat maar ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet ik niet meer denken? Als ik wist hoe dat moest had ik er al lang voor gekozen om dingen waar ik niet aan wil denken te negeren.
Door anderen dingen te doen, die je in beslag nemen en andere ervaringen te hebben, verander je. Maar je blijft in een patroon hangen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moet ik niet meer denken? Als ik wist hoe dat moest had ik er al lang voor gekozen om dingen waar ik niet aan wil denken te negeren.
[..]
Het blijkt dag op dagWaarom zou ik geloven dat dat morgen ineens verandert?
Wat ook werkt is wat ik eerder zei. Loop de stad in en vraag aan een willekeurige vrouw waar iets is, maakt niks uit vraag gewoon iets. Tuurlijk zijn er mensen die door lopen maar genoeg zullen je van zelf antwoord geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aan denken. Denken moet je nog genoeg en doe dat maar ook.
Je zit nu dagelijks in een kringetje te denken aan: "meiden spreken, meiden spreken, waarom spreek ik geen meiden? Ohja, op middelbare school deden ze ook stom. Hey daar loopt een meisje, ach ze kijkt mij niet aan, zie je wel. Toch moet ik een meisje zien te spreken."
Als je met dat soort nutteloze gedachten eens stopt en richt op zinvollere gedachten zoals: wat ga ik morgen doen, welke baan is leuk en wat kan ik aan de wereld bijdragen? Dan is het leven een stuk overzichtelijker
Pertinente onzin, weet je wanneer ik het gelukkigst ben? Niet als ik een vriendin heb, niet eens als ik iets ga doen met vrienden en vertrouw me ik heb echt geen busladingen aan vrienden. Maar als ik op mijn kamertje voor 12 mensen de DJ uithang dan ben ik het gelukkigst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het krijgen van een vriendin, maar ook gewoon om sociaal contact. Slim zijn, tienen halen en een baan die goed betaalt maken niet gelukkig. Sociale contacten en een vriendin zijn de dingen die gelukkig maken. En ik ben inderdaad gefaald in die dingen.
Tuurlijk jongen als jij aan 10 meisjes de weg vraagt of iets dergelijks willen ze dat niet zeggen omdat jij het bent. Je denkbeelden zijn totaal verkeerd dus zoek nou eens hulp om er van af te komen. En verschuil je niet meer achter dingen als " de wereld is oneerlijk" natuurlijk is de wereld oneerlijk. Als de wereld eerlijk was zou ik nu DJ zijn en getrouwd zijn met mijn droomvrouw. Maar zo is het nou eenmaal niet, zoek hulp en leer het accepteren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Gaat het er nou nog steeds over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Heloef over chickies hoort.
Simpel uitproberen is idd het beste. Zolang het vrijblijvend is, zal het allemaal erg meevallen. Als je meer wilt dan blijken mensen toch selectief. Jij wel en hij niet. De kunst is om je daardoor niet te laten ontmoedigen, maar er alleen maar van te leren. Dat is het makkelijkst als je voor jezelf bepaald wat je wilt en die lijn volgt. Een lijn die niet bestaat uit aantrekkelijk gevonden willen worden, want dat is pure afhankelijkheid, maar uit de dingen die je zelf leuk/belangrijk vindt om te doen. Mensen met soortgelijke wensen trekken graag met elkaar op en vinden elkaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ook werkt is wat ik eerder zei. Loop de stad in en vraag aan een willekeurige vrouw waar iets is, maakt niks uit vraag gewoon iets. Tuurlijk zijn er mensen die door lopen maar genoeg zullen je van zelf antwoord geven.
Dan ga je inzien dat vrouwen niet door je heen kijken zoals je zelf bedacht hebt.
Het is iets heel kleins, maar je neemt in 1 actie 2 stappen.
Iemand aanspreken en je durft een vrouw te benaderen.
Het klinkt eng maar je zult zien dat het uit eindelijk mee valt.
Niet grappig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:24 schreef ook_gek het volgende:
Hoi tuurlijk mag u de weg vragen.
Oh wacht hoe heet u? Benzin.
Oh oke doei! Wij vrouwen praten niet met jou
Dus....
Maar je zegt dat het je dagelijks overkomt. Dat moet dan toch op die manier zijn? Natuurlijk gaat niemand een gesprek met je aan als daar geen reden toe is. Dat is bij niemand zo.quote:
Niet grappig?quote:
Ik vraag niet veel om de weg; en als je dat verder beleefd doet geven ze vast wel antwoord op die vraag, maar daar blijft het bij. Ze kijken me niet eens aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Supersoep het volgende:
Maar je zegt dat het je dagelijks overkomt. Dat moet dan toch op die manier zijn? Natuurlijk gaat niemand een gesprek met je aan als daar geen reden toe is. Dat is bij niemand zo.
Als jij het gevoel zou hebben dat iedereen op je zit te wachten en blij zijn als je wat tegen ze zegt, dan deed je gewoon waar je zin in had. Dat gevoel van eigenwaarde ligt bij jou onredelijk laag en werkt als een zelfvervullende profetie.quote:
Op je 17e al getrouwd zijn en DJ zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als de wereld eerlijk was zou ik nu DJ zijn en getrouwd zijn met mijn droomvrouw.
Okee getrouwd niet, maar DJ zijn wel gebeurt bij 3FM vaak genoeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Op je 17e al getrouwd zijn en DJ zijn?
Oh toch niet? Maar het is wel precies zoals je zegt.quote:
Ja wat verwacht je dan dat ze doen? Direct met je door spreken wat ze die dag gaan doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag niet veel om de weg; en als je dat verder beleefd doet geven ze vast wel antwoord op die vraag, maar daar blijft het bij. Ze kijken me niet eens aan.
Een eerlijke wereld betekent niet dat je alles krijgt van je wenst natuurlijk. Eerlijk is een gelijkere verdeling.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee getrouwd niet, maar DJ zijn wel gebeurt bij 3FM vaak genoeg.
Je moet denken in stappen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag niet veel om de weg; en als je dat verder beleefd doet geven ze vast wel antwoord op die vraag, maar daar blijft het bij. Ze kijken me niet eens aan.
In mijn wereld is het eerlijk als ik alles krijg wat mijn hartje begeert en de rest ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een eerlijke wereld betekent niet dat je alles krijgt van je wens natuurlijk. Eerlijk is een gelijkere verdeling.
Dat noemt men het paradijs of de hemel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn wereld is het eerlijk als ik alles krijg wat mijn hartje begeert en de rest ook.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat noemt men het paradijs of de hemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |