Ik herinner me nog toen ik 20 was ... dat was een mooie tijd. Zo'n 4 jaar voordat Deel 1 mijn leven veranderdequote:
Eerst inlezen voor je hier mag posten!quote:
quote:
Hé dit is de reboot hè die is ook bedoeld om de nieuwe generatie kennis te laten maken met het fenomeen Deel 1 ze hoeven niet gelijk het origineel te lezen (al kan wat inlezen idd geen kwaad)quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst inlezen voor je hier mag posten!
Ja het einde heeft me diep geraakt, en de emotioneel diepe post van jouquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde graag nog een kwaliteitspost plaatsen
Mislukt
Ik ga op dit tijdstip toch geen oude topics meer doorlezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst inlezen voor je hier mag posten!
dan heb je wat gemistquote:
quote:
wat zei ikquote:
Hij gaat als een speer inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze reboot is wel een stuk flitsender als het origineel.
Dat dacht ikquote:
De reboot van Deel 1, Deel 1 was nogal een happening 6 jaar geleden en daarom is er besloten om nieuw leven in deze 1 delige reeks te blazen doormiddel van een reboot.quote:
maar wat houd het in?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De reboot van Deel 1, Deel 1 was nogal een happening 6 jaar geleden en daarom is er besloten om nieuw leven in deze 1 delige reeks te blazen doormiddel van een reboot.
Gewoon deel 1 het mooiste deelquote:
maar wat houd deel 1 in, ik ben een noobquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon deel 1 het mooiste deelEn daarom blijft het ook bij deel 1 er komt nooit een deel 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |