Pfft 3 euro uitbesparen voor een screenprotector?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja geen idee natuurlijk.
Maar geen screenprotector zal er aan bijdragen schat ik zo in.
Nee, ik had er een op maar die liet weer los en was lelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pfft 3 euro uitbesparen voor een screenprotector?
Zo heb ik me dan waarchijnlijk ook laatst verslapen. 2 Wekkers ingesteld, niet wakker geworden, ik zou zweren dat ie niet is afgegaan. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef swollywood het volgende:
Ik heb nu al 2 dagen achter elkaar dat, wanneer de wekker af moet gaan, die niet afgaat, maar de telefoon lijkt te crashen. Mediascanner scant dan opnieuw enzo.
Digitale klok van de Kijkshopquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Zo heb ik me dan waarchijnlijk ook laatst verslapen. 2 Wekkers ingesteld, niet wakker geworden, ik zou zweren dat ie niet is afgegaan. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
En dan niet met zo'n opwindwekker komen
Hoe baas en vet ik de telefoon ook vind, dat scherm stelt me zwaar teleur.. gemaakt van chocolade-vla ofzo. Beeld is goed en zulks maar zo ontzettend snel bekrastquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is de kwaliteit zo bedroevend? Of gaat het niet om het scherm?
Dat is ook mijn ervaring tot dusver. Vind het ideaal, ook als het scherm vies is dan veeg je één keer langs je broek of shirt en hij ziet er uit als nieuw.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef jogy het volgende:
Ik zal wel ander glas hebben oid. Samen met de sleutebos in één zak en geen enkel probleem, zal dan nog wel komen denk ik.
Doe eens even HEEL snel een lijstje met apps/widgets/ed wat je daar voor nodig hebtquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef jogy het volgende:
Na lang prutsen heb ik eindelijk mijn lockscreen zals ik wil trouwens.
[ afbeelding ]
Firmware...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:39 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik ben maar opgehouden met kies, bleef bij mij ook op verbinden staan. Heb wel iets gehoord dat de draadloze variant van kies beter werkt ofzo.
Maar waarvoor is kies nog nodig? Ik wissel bestanden als muziek en foto's uit via explorer/finder en alle applicaties gaan via de android market.
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimpquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe eens even HEEL snel een lijstje met apps/widgets/ed wat je daar voor nodig hebt
Lijkt op minimalistic text en missed it met custom slider in widgetlocker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe eens even HEEL snel een lijstje met apps/widgets/ed wat je daar voor nodig hebt
Tof! Dankjequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimp(50%) Oh, en je moet ook even prutsen in missed it voor hij meer pakt dan enkel je gmail/telefoon/bericht
Jup, gewoon missedit installeren en als widget in je startscherm zettenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tof! Dankje
En missed it dan gewoon als widget in het widgetlocker scherm zetten?
Tof, nu kan me notification bar uit in me locksreen![]()
new line (enter)quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef delano.888 het volgende:
Lekker gebruikersvriendelijk zeg dat missed it.
Wat doet dat [nl] in de strings?
Me like.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef jogy het volgende:
Na lang prutsen heb ik eindelijk mijn lockscreen zals ik wil trouwens.
[ afbeelding ]
Je moet het verbindproggie nog downloaden. En waar heb je Kies voor nodig? Het is geen iTunes-shit of zo. Je kan gewoon in je mappen bladeren.quote:
Nice. Zijn dat de standaard sliders trouwens, of andere?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Met een beetje klooien heb ik het nu ook perfect voor mekaar
[ afbeelding ]
Al heb ik wel een VEEL toffere wallpaper maar dat ging niet lekker in de screenshot. (serieus een aanrader voor de nerds onder ons)
(en ja, ik gebruik echt al die sliders regelmatig![]()
De standaard, (met de middelste 2 icons aangepast naar andere bijgeleverd icons) maar heb net 1 minuut geleden te gaan voor de ook bijgeleverde moto versies, zie ook:quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Nice. Zijn dat de standaard sliders trouwens, of andere?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De standaard, (met de middelste 2 icons aangepast naar andere bijgeleverd icons) maar heb net 1 minuut geleden te gaan voor de ook bijgeleverde moto versies, zie ook:
[ afbeelding ]
OK, en NU ga ik weer even wat nuttigs doen met mn avond
Bedankt jogy voor mijn 10x betere lockscreen na vandaag
edit: Maar die slider die jij hebt vind ik nog vetter btw maar die moeite heb ik er niet voor over.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef captainkid het volgende:
Kameraad heeft die S2 net binnen.
Of kijkt hij gewoon niet goed genoeg.
http://www.google.nl/#hl=(...)ed3&biw=1280&bih=680quote:
Is prima legaal! Hier staat het een en ander: http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:09 schreef Veerboot het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar: als je geen creditcard hebt (zoals ik), hoe kun je dan apps kopen in de Android Market? Heb wel bijvoorbeeld PayPal, maar daar zie ik geen optie voor? Via grote vriend Google las ik een en ander over het aanmaken van een virtuele creditcard, maar is dat wel veilig/legaal?
k heb een wachtwoord en username nodigquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef jogy het volgende:
Voor de liefhebbers
https://homedrive.ziggo.n(...)/minimal.wltheme.zip minimal theme, alleen dan 50% transparancy.
Oeps, momentquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
k heb een wachtwoord en username nodig
Top, dat ging soepel en snel. Nu dat apparaat maar eens even volknallen met wat betaalde apps. Dankquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef MetBas het volgende:
Is prima legaal! Hier staat het een en ander: http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |