abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:51:45 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99093389

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Bij de Samsung Galaxy S2 krijg je nu gratis een 8 GB geheugenkaartje, als je voor 31 mei het toestel aanschaft.
Deze 8 GB is dan een extra'tje bovenop de 16 GB die intern al aanwezig is.
Het enige wat je moet doen, is dus voor 31 mei een Galaxy S2 aanschaffen en jezelf registeren op de actiepagina van Samsung.
Dit is een leuke promotionele actie van de Koreaanse fabrikant, wat ook wel aangeeft dat het toestel ruim voor het einde van mei verkrijgbaar is in Nederland, aangezien er een aankoopbon als bewijs meegestuurd moet worden, om het geheugenkaartje te ontvangen.
Je moet apart hiervoor een aanvraag versturen, door jezelf eerst te registreren.
Het 8 GB MircoSD kaartje wordt dan achteraf verzonden door Samsung naar jouw adres.

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_99093522
fipo
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_99093532
Het schijnt een bug te zijn, dat WiFi-delen dat een eigen leven gaat leiden http://www.samsunggalaxy-s2.com/verbeter-de-batterijduur

Ik kan het ook niet uitschakelen. Tenminste, draagbar WiFi hotspot staat uit maar dan staat er alsnog later dat WiFi delen aanstaat. Of staat het nog ergens anders?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99093610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het schijnt een bug te zijn, dat WiFi-delen dat een eigen leven gaat leiden http://www.samsunggalaxy-s2.com/verbeter-de-batterijduur

Ik kan het ook niet uitschakelen. Tenminste, draagbar WiFi hotspot staat uit maar dan staat er alsnog later dat WiFi delen aanstaat. Of staat het nog ergens anders?
Ik had zoiets met maps. Die schijnt 25% van mijn accu te hebben verbruikt terwijl ik die niet aan heb staan, ook niet bij taakbeheer :')
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:57:08 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99093670
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik had zoiets met maps. Die schijnt 25% van mijn accu te hebben verbruikt terwijl ik die niet aan heb staan, ook niet bij taakbeheer :')
Moet je eens kijken bij 'running services' dan zie je em wel staan :'). Waarom? Dunno maar zodra je de app hebt gebruikt gaat ie niet meer uit zichzelf uit blijkbaar.
Vrijheid
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:58:43 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99093732
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Je wil 1 ding niet en dat is een verouderde smartphone. Al helemaal niet als je een abbonement van plan was. Just sayin'.
Nee ik ben geen abonnement van plan .
Ik hoef er ook niet stoer mee te doen ik wil gewoon kunnen internetten fotos maken en filmen.
Zit er bijvoorbeeld qualitate verschil in wat betreft filmpjes ?

@Jogy je had het over video chat/bellen is dat een feature die niet op de andere zit ?
En kan dat met gebruik van msn ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99093818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik hoef er ook niet stoer mee te doen ik wil gewoon kunnen internetten fotos maken en filmen.

@Jogy je had het over video chat/bellen is dat een feature die niet op de andere zit ?
Verschil in camera van de s1 vs de s2 is behoorlijk.
Diepzinnige deepart.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:01:31 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99093907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat is een feature die niet op de andere zit inderdaad omdat die geen frontcamera heeft. De verschillen in megapixels is wel significant overigens. De GS2 heeft er 8 en de GS1 5, en de GS2 een led-flitser die de GS1 niet heeft.
Vrijheid
pi_99093920
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet je eens kijken bij 'running services' dan zie je em wel staan :'). Waarom? Dunno maar zodra je de app hebt gebruikt gaat ie niet meer uit zichzelf uit blijkbaar.
Ja je hebt gelijk, daar staat ie wel. Geen idee of het kwaad kan om daar wat dingen te stoppen :P Ik stop maps daar wel, kijken of het wat uit maakt.
Diepzinnige deepart.
pi_99093967
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is een feature die niet op de andere zit inderdaad omdat die geen frontcamera heeft. De verschillen in megapixels is wel significant overigens. De GS2 heeft er 8 en de GS1 5, en de GS2 een led-flitser die de GS1 niet heeft.
GS1 heeft wel een front camera.
Diepzinnige deepart.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:02:32 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99093968
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:01 schreef deepart het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, daar staat ie wel. Geen idee of het kwaad kan om daar wat dingen te stoppen :P Ik stop maps daar wel, kijken of het wat uit maakt.
Ik krijg em niet gestopt trouwens :(.
Vrijheid
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:02:49 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99093987
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef deepart het volgende:

[..]

GS1 heeft wel een front camera.
Oeh, my bad :@.
Vrijheid
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:03:49 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99094040
Maar dat video bellen kan alleen met iemand die ook de Samsung Galaxy 2 heeft of ook met computers ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99094052
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik krijg em niet gestopt trouwens :(.
Er stond bij mij 2 x maps, één is weg nu. Als ik die andere stop komt ie gelijk weer terug :')
Diepzinnige deepart.
pi_99094066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat video bellen kan alleen met iemand die ook de Samsung Galaxy 2 heeft of ook met computers ?
Skype kan.

Er zijn ook andere programma's waar je mee kan videobellen. Maar de andere persoon moet dan datzelfde programma ook hebben, die persoon hoeft dan niet perse ook een GS2 te hebben.
Diepzinnige deepart.
pi_99094405
Vandaag 10 minuten met een SGS2 gespeeld. Het apparaat werkt als een speer, ik vind hem alleen te groot :@

Ik kan met de duim van de hand waar ik de telefoon mee vast heb niet echt lekker in de linkerbovenhoek komen bijv.

Ik vind 3,5 tot 3,8 inch groot zat voor een smartphone.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:13:52 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99094547
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef deepart het volgende:

[..]

Er stond bij mij 2 x maps, één is weg nu. Als ik die andere stop komt ie gelijk weer terug :')
Als je de app freezed en unfreezed in titantium backup blijft de service wel weg. :P.
Vrijheid
pi_99094618
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je de app freezed en unfreezed in titantium backup blijft de service wel weg. :P.
Blijft ie stabiel wel? :P
Diepzinnige deepart.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:22:21 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99094894
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef deepart het volgende:

[..]

Blijft ie stabiel wel? :P
Nog niet gecrashed verder, lijkt me ook stug overigens maar je weet nooit :).
Vrijheid
pi_99095093
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Nog niet gecrashed verder, lijkt me ook stug overigens maar je weet nooit :).
Ja lijkt mij ook. Ik heb zin om alle onnodige meuk te stoppen en kijken of dat invloed heeft op de batt. :')
Diepzinnige deepart.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:32:29 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_99095313
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef deepart het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook. Ik heb zin om alle onnodige meuk te stoppen en kijken of dat invloed heeft op de batt. :')
Misschien heb je wat aan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924 :).
Vrijheid
pi_99095422
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien heb je wat aan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924 :).
Dankje, handig! :)
Diepzinnige deepart.
pi_99096014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ik stop het altijd bij de batterijverbruikscherm

dus Instellingen>Over het toestel>Batterijverbruik>WiFi Delen > Stop forceren
✯✯✯
pi_99099564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:54 schreef mapampa het volgende:

[..]

Ik stop het altijd bij de batterijverbruikscherm

dus Instellingen>Over het toestel>Batterijverbruik>WiFi Delen > Stop forceren
Ja heb ik nu ook gedaan. Kijken of het niet meer terug komt. Via applicaties beheren kan het misschien ook.

Toch wel tijd dat die update komt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99100481
Woohoo Carcassonne staat in de market :).

Iemand enig idee waarom de browser zichzelf afsluit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')