Pffffff +1quote:
De plaatjesman.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:22 schreef afro het volgende:
1. Neger
2. Chinees
3. Bud
4. Vrouw met ooglap
5. Bill
Hoe je ze ook noemt 1 en 2 blijven fout op dit lijstje...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef afro het volgende:
1. Getint persoon
2. Aziaat
3. Bud
4. Vrouw met ooglap
5. Bill
Ik vond kill bill helemaal niks en heb hem dan ook na de afslachting van al die chinezen uitgezetquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat antwoord is niet in lijstvorm dopekoe
En er staan natuurlijk alleen karakternamen op.
Dan heb je alleen de cliffhanger van 1 gemistquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vond kill bill helemaal niks en heb hem dan ook na de afslachting van al die chinezen uitgezet
quote:
quote:
Het is niet zo moeilijk Dope. 3 t/m 5 zijn goed op de juiste plaats, nummer 1&2 niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef Dopekoe het volgende:
Ik gok niet meer want heb nog niet zoveel punten
quote:
Dan maar een leuk rekensommetjequote:
Maar je ging er ook wel wat overheen volgens mij....quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
en films met geen bekend budget tellen niet... daar ging ik de vorige keer de mist mee in
Als het budget er op imdb niet bij staat telt ie niet mee, maar dat kun je van te voren niet wetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
en films met geen bekend budget tellen niet... toch? daar ging ik de vorige keer de mist mee in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |