Geen objectieve met gemeten waarden o.i.d.. Ik heb gewoon nog nooit een probleem gehad met het ontvangst waar ik me ook bevond. Gevoelsmatig zou ik allicht zeggen beter dan m'n smartphone die daar af en toe wel een beetje moeite mee heeft, maar minstens gelijk aan m'n laptop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het heeft ook met de ontvangst te maken van het apparaat. Kan je een vergelijking maken met je smartphone/laptop?
weet jij hoe die app heet dat je gewoon op de androirmarket kan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:08 schreef shiznuts het volgende:
Weet niet wat je bedoelt, maar zo behoort het ongeveer te werken:
Ja, 'Market'.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet jij hoe die app heet dat je gewoon op de androirmarket kan?
Je hebt 'em dus overgekocht van iemand? Dan is 'ie misschien wel geroot/geflashed met een ROM en staat er een eigengebrouwd ietsje op dat misschien niet 100% werkt. Ja, daar sta ik niet voor in en ken ik me geen wegwijs mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef Mirjam het volgende:
wat ik overigens bedoel is dat 'knopje' waarmee je naar je geinstalleerde toepassingen kan
ik zie daar niks staan, enkel een homeknop
neuh, een reboot fixte het p[robleemquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, 'Market'.
Anders... AndroLib.
[..]
Je hebt 'em dus overgekocht van iemand? Dan is 'ie misschien wel geroot/geflashed met een ROM en staat er een eigengebrouwd ietsje op dat misschien niet 100% werkt. Ja, daar sta ik niet voor in en ken ik me geen wegwijs mee.
Daarom wil ik ook een tablet, om presentaties mee te kunnen kijken, aantekeningen te kunnen maken en af en toe wat op te zoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef RobertNL het volgende:
zit nu met mijn transformer + dock, perfect zo'n mini laptop
Talet heeft nog wel wat vertraging op het forum hier maar het werkt igg 10x beter dan met een onscreen toetsenbord. Verwacht dat hij zerker inzetbaar is voor office / notites tijdens mijn opleiing
Oef.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef RobertNL het volgende:
zit nu met mijn transformer + dock, perfect zo'n mini laptop
Talet heeft nog wel wat vertraging op het forum hier maar het werkt igg 10x beter dan met een onscreen toetsenbord. Verwacht dat hij zerker inzetbaar is voor office / notites tijdens mijn opleiing
de lagg op fok is soms niet normaal, meeste andere websites werkt hij wel redelijk. Voor office is het perfect! Moet ook nog even wennen aan het touchpad, je komt er tijdens het typen nog wel eens tegenaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oef.Ik had verwacht dat het beter zou werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |