abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:21:37 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100230068
deze is met 32gb MicroSD
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:25:04 #212
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_100230178
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef UncleSam het volgende:
Was tijdje geleden bij iBood voor +- 160
Ah ik herinner het me weer. Toen vond ik de processor te sloom en die conclusie trek ik nu weer. Op zich wel mooi dat er 3G en GPS in zit.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:02:32 #213
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100231472
Morgen wordt m'n Novo8 verstuurd *O*
pi_100291789
Ben op zoek naar een tablet, eigenlijk om er gewoon zo bij te hebben.

Echter wil ik wel dat de tablet van een goede kwaliteit en gewoon vlot te besturen is en dat er updates voor zijn.

Heb er verder geen verstand van, dus laat ik me graag adviseren door jullie.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:38:25 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100292782
Weet je het zeker? Want als je op zoek bent naar een tablet 'eigenlijk om er gewoon zo bij te hebben' en hebt 'er verder geen verstand van', dan is het misschien handiger dat je er geen koopt.

Af en toe kopen mensen een tablet en komen ze erachter, goh, ik gebruik 'em eigenlijk toch nooit. Je moet 'em wel met een duidelijke doel voor ogen kopen en daarop kun je dan weer je tablet afstemmen al gelang je wens voor specificaties.

Reis je veel? Een tablet is een ideale compagnon voor onderweg. Door de lange accuduur houdt dat batterij halverwege je treinreis (bijvoorbeeld) niet zomaar ineens op en kun je internetten (mits WLAN beschikbaar of uitgerust met draadloze telecomverbinding (3G)), videomateriaal bekijken, games spelen, etc.

Je zit vaak op de bank voor de televisie. Je beschikt over een desktop pc ergens op een zolderkamer en wilt ook gewoon aan de keukentafel of voor de tv kunnen computeren. Ook ideaal inderdaad, je bent niet gebonden aan een plaats, zelfs niet aan stroom. Begint het reclameblok, dan pak jij je tablet en kijk je hoe je MyAT erbij staat, of leest verder in dat ene eBook waar je al een paar hoofdstukken verder in bent.

Budget. Wat is je budget? De wat duurdere tablets op de Nederlandse markt bieden aardig wat pit om fijn te werken, het is geen perfect alternatief voor een volwaardige computer, maar het is erg werkbaar. Heb je een strikt budget, dan ben je al gauw aangewezen op een tablet uit China. Deze ontbreken het vaak aan pit en ben je eerder geneigd om van een echte computer gebruik te maken wanneer deze in de buurt is, dan je tablet.

Bedenk dus eerst of je een tablet echt nodig hebt en ook daadwerkelijk gaat gebruiken, het zou zonde zijn als je nu iets koopt wat in een maand ligt stof te happen. Indien je overtuigd bent dat je een tablet nodig hebt, wat zoek je daarin, waarvoor ga je het gebruiken en welke specificaties gaan daarbij gepaard? Neem de OP door, daar staan goede tips waarop te letten en aardig wat tablets genoemd. Heb je een keuze gemaakt, kun je deze altijd nog voorleggen in dit topic en vragen of dat tablet ook daadwerkelijk overeen zal komen met je verwachtingen, voor zover er ervaringen zijn met die specifieke tablet. ;) Succes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100293200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef shiznuts het volgende:
Weet je het zeker? Want als je op zoek bent naar een tablet 'eigenlijk om er gewoon zo bij te hebben' en hebt 'er verder geen verstand van', dan is het misschien handiger dat je er geen koopt.

Af en toe kopen mensen een tablet en komen ze erachter, goh, ik gebruik 'em eigenlijk toch nooit. Je moet 'em wel met een duidelijke doel voor ogen kopen en daarop kun je dan weer je tablet afstemmen al gelang je wens voor specificaties.

Reis je veel? Een tablet is een ideale compagnon voor onderweg. Door de lange accuduur houdt dat batterij halverwege je treinreis (bijvoorbeeld) niet zomaar ineens op en kun je internetten (mits WLAN beschikbaar of uitgerust met draadloze telecomverbinding (3G)), videomateriaal bekijken, games spelen, etc.

Je zit vaak op de bank voor de televisie. Je beschikt over een desktop pc ergens op een zolderkamer en wilt ook gewoon aan de keukentafel of voor de tv kunnen computeren. Ook ideaal inderdaad, je bent niet gebonden aan een plaats, zelfs niet aan stroom. Begint het reclameblok, dan pak jij je tablet en kijk je hoe je MyAT erbij staat, of leest verder in dat ene eBook waar je al een paar hoofdstukken verder in bent.

Budget. Wat is je budget? De wat duurdere tablets op de Nederlandse markt bieden aardig wat pit om fijn te werken, het is geen perfect alternatief voor een volwaardige computer, maar het is erg werkbaar. Heb je een strikt budget, dan ben je al gauw aangewezen op een tablet uit China. Deze ontbreken het vaak aan pit en ben je eerder geneigd om van een echte computer gebruik te maken wanneer deze in de buurt is, dan je tablet.

Bedenk dus eerst of je een tablet echt nodig hebt en ook daadwerkelijk gaat gebruiken, het zou zonde zijn als je nu iets koopt wat in een maand ligt stof te happen. Indien je overtuigd bent dat je een tablet nodig hebt, wat zoek je daarin, waarvoor ga je het gebruiken en welke specificaties gaan daarbij gepaard? Neem de OP door, daar staan goede tips waarop te letten en aardig wat tablets genoemd. Heb je een keuze gemaakt, kun je deze altijd nog voorleggen in dit topic en vragen of dat tablet ook daadwerkelijk overeen zal komen met je verwachtingen, voor zover er ervaringen zijn met die specifieke tablet. ;) Succes.
Bedankt al voor de informatie. Tjonge, wat een lap tekst. Maar goed het is idd wel handig om te kijken of je hem echt gaat gebruiken.

Voor mij is het doel meer voor in de trein en bus om snel je e-mail door te nemen en of aantekeningen te maken voor bepaalde projecten. Internet is er ook wel leuk op en eventueel af en toe een spelletje.

Het is dus handig dat de tablet wel aardig presteert, maar ben dus eigenlijk meer op zoek naar een ''budget'' Chinese tablet. Mijn budget ligt rond de 200 euro.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:10:49 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100294483
Dan moet je ff bededenken of je ingebouwde/externe (usb-stick) 3G (wireless datatelecom) wilt (als je zegt onderweg in de bus mail te willen lezen), ķf dat je dit misschien kunt tetheren via je mobieltje.

Dan ook: 7", 8", 9.7" of 10"? Capacitive of resistive? Genoeg 7" tablets zijn capacitief. De 10" Chinese tablets zijn echter vaak resistief. Ook resolutie speelt een rol. 800x480 ziet er op 7" smooth uit, op 10" zie je de pixels nogal, had die ruimte beter benut kunnen worden door een resolutie van 1024x600 toe te passen, welke sommige dan ook zijn (andere zelfs 1024x768)

Hoe dan ook, voor 200,- euro is wel een fijn tablet te realiseren denk ik zo... :Y Zul je zelf zien, klik en zoek maar ff wat rond op de Chinese sites uit de OP. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 augustus 2011 @ 07:39:16 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100303456
Zelf ben ik op het moment helemaal weg van snelheid van de Rena3. Alleen g-sensor games werken op de geīnstalleerde firmware niet (er is al nieuwe waar het wel werkt maar die heb ik nog niet geīnstalleerd).

Verder gebruik ik mijn desktop op dit moment nog minder dan ik eerst al deed. Voor mij vervangt de ASUS voor de meeste zaken mijn pc. Alleen de lagg op het forum :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_100306388
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 07:39 schreef RobertNL het volgende:
Zelf ben ik op het moment helemaal weg van snelheid van de Rena3. Alleen g-sensor games werken op de geīnstalleerde firmware niet (er is al nieuwe waar het wel werkt maar die heb ik nog niet geīnstalleerd).

Verder gebruik ik mijn desktop op dit moment nog minder dan ik eerst al deed. Voor mij vervangt de ASUS voor de meeste zaken mijn pc. Alleen de lagg op het forum :(
Waar gebruik jij die Rena3 voornamelijk voor? Heb mogelijk ook we'll intresse in deze tablet.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:59:59 #220
314372 Goddelijker
pi_100306870
Ik stuur eergisteren een berichtje naar Merimobiles: Ja, hij wordt morgen verzonden.
Ik heb geen bericht gehad van verzending, dus ik vraag het vanochtend nog een keer: Ja, hij wordt vandaag verzonden sir!

:')
pi_100346805
Zo ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure tablet, en volgens mij zijn hier wel mensen die mij hier goed advies in kunnen geven! Ik wil vooral een tablet hebben die dienst kan doen om een beetje op te internetten (via wifi is prima, kan nl perfect tetheren via mn telefoon), maar het voornaamste is dat ik er leuk films/series mee kan kijken in de trein, ik zit wekelijks redelijk veel te treinen en dan is het toch wel leuk als je dit kan. 720p video zou ik wel willen kunnen kijken zonder haperingen, maar het is geen ramp als ik er enkel xvid/divx in sd kwaliteit op kan zien (als de prijs dan ook naargelang is). Ook de batterijduur is dus wel van belang, hij moet wel een 5tal uur meegaan met het kijken van videos. Gamen erop is niet echt belangrijk, maar misschien wel leuk als het toch kan.

Wie heeft advies, liefst goedkope china tablets die dit kunnen tot maximum 200e.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:25:30 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100353292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:06 schreef Missaar het volgende:
Zo ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure tablet, en volgens mij zijn hier wel mensen die mij hier goed advies in kunnen geven! Ik wil vooral een tablet hebben die dienst kan doen om een beetje op te internetten (via wifi is prima, kan nl perfect tetheren via mn telefoon), maar het voornaamste is dat ik er leuk films/series mee kan kijken in de trein, ik zit wekelijks redelijk veel te treinen en dan is het toch wel leuk als je dit kan. 720p video zou ik wel willen kunnen kijken zonder haperingen, maar het is geen ramp als ik er enkel xvid/divx in sd kwaliteit op kan zien (als de prijs dan ook naargelang is). Ook de batterijduur is dus wel van belang, hij moet wel een 5tal uur meegaan met het kijken van videos. Gamen erop is niet echt belangrijk, maar misschien wel leuk als het toch kan.

Wie heeft advies, liefst goedkope china tablets die dit kunnen tot maximum 200e.
Voor in de trein zou ik zeggen de Rena3 of een dropad a8. Batterij van de dropad weet ik niet maar die van de rena is wel redelijk (4.5 uur?, niet getest maar gegokt naar hoeveel tijd ik hem gebruikt heb en % dat over is). Standby zonder wifi is 1 nacht 4%.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:28:31 #223
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100353395
Zo, ben ik weer, dankzij de Flytouch weet ik zeker dat een tablet tof is, maar dan graag een andere, eentje met een iets fijner scherm waar je niet op hoeft te timmeren om een letter te toetsen.

Dus ik ben druk in de weer om me te orienteren op de hogere prijsklasse android tablets en wil even weten of ik niets over het hoofd zie.

10 inch, dan blijven de Samsung, Asus en Acer over toch?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:32:03 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100353532
Ja op dit moment wel.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:32:52 #225
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100353569
Ah, de kenner bij uitstek :D

Zit er nog iets moois aan te komen waar ik nog even op zou moeten wachten, een maandje ofzo?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:06:07 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100354876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:32 schreef Klonk het volgende:
Ah, de kenner bij uitstek :D

Zit er nog iets moois aan te komen waar ik nog even op zou moeten wachten, een maandje ofzo?
Het is net als met telefoons, elke maand is er een nieuwe/betere :p. Je zou kunnen wachten op de quadcore tablets maar ik vraag me af of die al ik oktober gaan komen of die vertraging gaan krijgen.
pi_100355754
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is net als met telefoons, elke maand is er een nieuwe/betere :p. Je zou kunnen wachten op de quadcore tablets maar ik vraag me af of die al ik oktober gaan komen of die vertraging gaan krijgen.
indeed ze praten nu van een transformer 2 in oktober met quadcore.. maar het zou me niets verbazen als we die pas volgend jaar zien..
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:44:00 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100356275
Is al langsgekomen hoe google android ontwikkelaars naait?
http://webwereld.nl/nieuw(...)velopers-achter.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:51:08 #229
314372 Goddelijker
pi_100356554
Eergisteren:
> Wanneer wordt ie verstuurd?
< Vandaar, sir

Gisteren:
> Wanneer wordt ie verstuurd?
< Vandaag, sir

Vandaag:
> Wanneer wordt ie verstuurd? Want ik heb nog steeds geen tracking number.
< Binnen 48 uur heeft u uw tracking number.

:')
pi_100363295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Is al langsgekomen hoe google android ontwikkelaars naait?
http://webwereld.nl/nieuw(...)velopers-achter.html
Ze werken toch aan een oplossing? Geen probleem.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:42:39 #231
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_100365380
Wie helpt mij..

Ik wil graag een tablet kopen om bij mij thuis aan de muur te hangen..
Deze is dan puur en alleen om mijn draadloze muziekinstallatie te bedienen met muziek en internetradio.
Ik moet er dus muziek op kunnen zetten (harddisk/sd) en ik moet radio via internet kunnen streamen.

Welke tablet volstaat volgens jullie?

Jullie begrijpen wel dat ik 'm niet te duur wil maken voor bovenstaande eisen... :+ (plusminus 100 euro)

ps. Zo'n ding van 100 euro bij de Intertoys... Is dat bijv. iets??
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:59:20 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100366101
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:42 schreef Mubassie het volgende:
Wie helpt mij..

Ik wil graag een tablet kopen om bij mij thuis aan de muur te hangen..
Deze is dan puur en alleen om mijn draadloze muziekinstallatie te bedienen met muziek en internetradio.
Ik moet er dus muziek op kunnen zetten (harddisk/sd) en ik moet radio via internet kunnen streamen.

Welke tablet volstaat volgens jullie?

Jullie begrijpen wel dat ik 'm niet te duur wil maken voor bovenstaande eisen... :+ (plusminus 100 euro)

ps. Zo'n ding van 100 euro bij de Intertoys... Is dat bijv. iets??
die van 99 euro zou ik niet nemen. Als ik mij goed herinder is het geluid uit de 3.5mm plug noet geweldig. En ik verwacht dat internet radio streamen niet super goed gaat op die 99 euro tablet.

Je zou eens kunnen kijken voor een dropad a8 of renesas 3 die zijn hiervoor denk ik beter geschikt (ook voor de playback van muziek).

Zelf had ik afgelopen week ook het zelfde idee, tablet aansluiten op de versterker icm internet radio/google music of spotfly een perfecte combo. Wacht nu alleen op mijn 3.5mm -> tulp stekker kabel.
pi_100366217
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

die van 99 euro zou ik niet nemen. Als ik mij goed herinder is het geluid uit de 3.5mm plug noet geweldig. En ik verwacht dat internet radio streamen niet super goed gaat op die 99 euro tablet.

Je zou eens kunnen kijken voor een dropad a8 of renesas 3 die zijn hiervoor denk ik beter geschikt (ook voor de playback van muziek).

Zelf had ik afgelopen week ook het zelfde idee, tablet aansluiten op de versterker icm internet radio/google music of spotfly een perfecte combo. Wacht nu alleen op mijn 3.5mm -> tulp stekker kabel.
idd niet die van 99 dollar, heb n keer mn oortjes erop aangesloten en t klok niet meer als n blik :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:03:18 #234
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_100366282
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bedankt

3,5mm plug heb ik niet nodig, ik stream mijn muziek via wifi naar mijn draadloze speakers (die wifi ondersteunen)

En nu? :9
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:08:39 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100366513
Kan dat softwarematig en qua connectiviteit überhaupt? :P
pi_100366765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Bedankt

3,5mm plug heb ik niet nodig, ik stream mijn muziek via wifi naar mijn draadloze speakers (die wifi ondersteunen)

En nu? :9
De Dropad? Heb je wel een grote iPhone-clone aan de muur hangen :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:37:12 #237
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_100367713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Kan dat softwarematig en qua connectiviteit überhaupt? :P
Yep,
Heb een Sonos installatie..

Check sonos.com
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:58:23 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100368787
https://market.android.com/details?id=com.sonos.acr
Ok, vet. :D Dat kende ik nog niet. Leuke invulling voor je tablet inderdaad. :D
Maar dat kan dan ook met een android smartphone, heb je die niet?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:07:53 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100369221
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Yep,
Heb een Sonos installatie..

Check sonos.com
Ziet er zeer vet uit!

Zelf heb ik deze rena tablet (versie 3): http://www.aliexpress.com(...)let-wholesalers.html

Jammer genoeg heb ik niet de beschikking over zulke mooi systeem dus ik ga hem rechtstreeks op de versterker aansluiten (Tuner is aan het doodgaan) dus dat wordt icm Google music en tunein radio helemaal super :).
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:22:25 #240
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_100372873
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
https://market.android.com/details?id=com.sonos.acr
Ok, vet. :D Dat kende ik nog niet. Leuke invulling voor je tablet inderdaad. :D
Maar dat kan dan ook met een android smartphone, heb je die niet?
Ja ik heb een iPhone, maar wil 'm daar niet voor gebruiken.. Vreet batterijen ook..

Ben echt op zoek naar een goedkoop tablet waarmee ik dat kan.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:46:13 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100373829
Archos, van de portable multimediaplayers, is natuurlijk het overwegen waard...
Zeker met de multimediaplug-in (wel ¤15,-) voor o.a. 720p video en AC3-audiocodec bijvoorbeeld onverslaanbaar met wat ik heb geprobeerd met third party appmeuk. Heeft een eigen multimediacenter voor muziek en films, wat ik erg prettig vind werken. Het gebruik van bijvoorbeeld TuneIn ernaast dan. _O_

7- en 10-inch versies. Zijn er zowel capacitief als resistief. Eventueel ook tweedehands een optie. Ik vind 'em fijn. :)
pi_100386199
Iemand een idee welke ik moet halen als een soortement van mediaspeler voor op de achterbank naar het verre Spanje?

Ik dacht zelf aan een prijs van onder de 100-120 euro, met een scherm van 7', hij moet divx, mkv en dergelijke afspelen dus via VLC of iets dergelijks, en niet resistief...

Welke moet ik nemen, het zijn er zo veel bij BIC's :(
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:36:35 #243
314372 Goddelijker
pi_100386357
Heb mijn DHL-Tracking nummer binnen van mijn Ainol Novo 8 *O*
Nu nog even wachten tot hij er is ;(
pi_100386579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Archos, van de portable multimediaplayers, is natuurlijk het overwegen waard...
Zeker met de multimediaplug-in (wel ¤15,-) voor o.a. 720p video en AC3-audiocodec bijvoorbeeld onverslaanbaar met wat ik heb geprobeerd met third party appmeuk. Heeft een eigen multimediacenter voor muziek en films, wat ik erg prettig vind werken. Het gebruik van bijvoorbeeld TuneIn ernaast dan. _O_

7- en 10-inch versies. Zijn er zowel capacitief als resistief. Eventueel ook tweedehands een optie. Ik vind 'em fijn. :)
Kan niet voorstellen dat deze http://dixons.nl/artikel/7125565/Archos_70_eReader het goed zou doen met multimedia, al zeggen ze dat wel :')
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:19:45 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100406483
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:47 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kan niet voorstellen dat deze http://dixons.nl/artikel/7125565/Archos_70_eReader het goed zou doen met multimedia, al zeggen ze dat wel :')
Da's geen Android Tablet, maar een eReader. ;) Volgens (Archos') eigen zeggen wel up to 720p capabel verder. Maar goed, omdat het geen Android Tablet is, zul je sowieso dat Sonos waarschijnlijk niet aan de praat krijgen...
quote:
7', hij moet divx, mkv en dergelijke afspelen dus via VLC of iets dergelijks
Dropad... Telepad... Rena3...
pi_100406805
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Da's geen Android Tablet, maar een eReader. ;) Volgens (Archos') eigen zeggen wel up to 720p capabel verder. Maar goed, omdat het geen Android Tablet is, zul je sowieso dat Sonos waarschijnlijk niet aan de praat krijgen...

[..]

Dropad... Telepad... Rena3...
Ereader las ik ook, echter als zij gaan claimen dat je filmpies kunt afspelen :p

Ik was net aan het kijken voor een Rena.
http://cgi.ebay.nl/7-Rene(...)&hash=item2eb5dd3b4f dezen dus?

Kan ik niet gewoon jouw archos overnemen. :')

Deze is wel nice https://www.mp4nation.net(...)h=68&products_id=541

de nagels van die dude in het filmpje ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Poepoog op 06-08-2011 23:40:31 ]
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:40:48 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100407280
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ereader las ik ook, echter als zij gaan claimen dat je filmpies kunt afspelen :p

Ik was net aan het kijken voor een Rena.
http://cgi.ebay.nl/7-Rene(...)&hash=item2eb5dd3b4f dezen dus?

Kan ik niet gewoon jouw archos overnemen. :')

Deze is wel nice https://www.mp4nation.net(...)h=68&products_id=541

de nagels van die dude in het filmpje ;(
Die ja... Nu als special bij MP$Nation. ;)

Ik wilde 'em laatst al aan m'n ouders kwijt, omdat ik toen net een Asus Transformer had gezien en het begon te kriebelen ook een Honeycomb tablet te willen. Maar nu ik van iedereen hoor dat FOK! zo lagged daarop... dan hmm... blijf ik liever op m'n Archos 101. Sowieso is het beter te wachten. Voor je het weet is Q3 voorbij en komen er flitsendsnelle tablets uit.
pi_100407534
Ik wil er gewoon een van een FOKker overnemen =( En zeker niet tot Q3 wachten.... Toch wel jammer dat er weinig aanbod is van die Archos op MP, en dat BIC niet zo ruim zit in de tablets. ;(
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:48:18 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100407602
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:46 schreef Poepoog het volgende:
Ik wil er gewoon een van een FOKker overnemen =( En zeker niet tot Q3 wachten.... Toch wel jammer dat er weinig aanbod is van die Archos op MP, en dat BIC niet zo ruim zit in de tablets. ;(
Had iemand hier niet een Transformer gekocht en dus een Chinese tablet onbenut gelaten...?
<edit> Ah...
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:46 schreef UncleSam het volgende:
Iemand interesse in een gloednieuwe dualcore 7 inch capacative Renesas Rena3/Opda tablet?

Deze was al maanden onderweg naar mij maar heb zoals bovenstaand te lezen is een Asus 10 inch gekocht.

Mag voor de normale prijs weg. $204 = ¤142

En dan neem ik de douanekosten van ¤25 ook nog eens voor mijn rekening.. (verzonden per EMS :X)

Dat is echt een koopje voor wat ditjuweeltje allemaal kan en heeft.

Lees hier meer: http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=535

pi_100408205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Had iemand hier niet een Transformer gekocht en dus een Chinese tablet onbenut gelaten...?
<edit> Ah...

[..]

Dank, inmiddels is de prijs van de Tablet dermate gezakt 10 % + 20 USD korting, dat ik zoiets heb van hmmm, neem ik de risico van de douane zelf wel, als nodig.

http://cgi.ebay.nl/Archos(...)&hash=item5ae1c956c3

Vage aanbieding. :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:06:48 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100408386
Volgens mij is de aanbevolen verkoop prijs van de Arnova 7 (Let op: resistief scherm en goedkoper gebouwd e.d.) 149,- (de Arnova 10 - ¤199,-) , dus dat zou zomaar kunnen.
pi_100408506
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij is de aanbevolen verkoop prijs van de Arnova 7 (Let op: resistief scherm en goedkoper gebouwd e.d.) 149,- (de Arnova 10 - ¤199,-) , dus dat zou zomaar kunnen.
Yes, maar geen foto's vage omschrijving en een "het duurt minimaal zoveel dagen, duurt dit te lang niet kopen" waarschuwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')