Eerder onzeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo'n irritant blokhoofd die Evans... en onsympathiek
Inderdaad... maar het mag duidelijk zijn dat het niet lekker zitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef sjeeledrees het volgende:
professioneele reactie van Jurgen van de Broek.....
Zn koersen na het WK is echt leuk geworden. Wat gebleven is is dat ie autistische trekken heeft. Hij reed ook achter Lance 2 jaar geleden in de Tour en zat ie ook hardop te praten wat ie over Lance dacht. "Lance you're a pussy, is Lance a pussy, yes he is."quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerder onzeker.
Ik moest hem eerst ook nooit, maar begin toch wel respect te krijgen voor die rare Aussie.
Die kerel staat gewoon stijf aan de doping...dat zie je aan alles...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef sjeeledrees het volgende:
Gilbert is geen sympathieke kerel, vandaag kreeg ie op de belgische tv een opmerking over zijn kapsel...sprak boek delen.
Dat idee krijg ik er ook wel een beetje bij ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel staat gewoon stijf aan de doping...dat zie je aan alles...
Volgens mij gaat ie bij jou ook steigeren bij het horen van de namen;quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie bij jou ook steigeren bij het horen van de namen;
Cont ador
Kruiswijk
van den Broeck
Of niet dan?
Geilerd!!!
We zullen zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus? WTFquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Lagrinta het volgende:
reed ook achter Lance 2 jaar geleden in de Tour en zat ie ook hardop te praten wat ie over Lance dacht. "Lance you're a pussy, is Lance a pussy, yes he is."
En voor de strakke pakjes waar je die puddingbuksen zo lekker in ziet zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk gewoon voor de sport... hoe vreemd dat ook mag klinken voor je
Hij heeft ook smetvrees, niemand mag hem aanraken enz. na z'n Wktitel is de ergste stress er af bij Cadel en durft hij zowaar aan te vallenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zn koersen na het WK is echt leuk geworden. Wat gebleven is is dat ie autistische trekken heeft. Hij reed ook achter Lance 2 jaar geleden in de Tour en zat ie ook hardop te praten wat ie over Lance dacht. "Lance you're a pussy, is Lance a pussy, yes he is."
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En voor de strakke pakjes waar je die puddingbuksen zo lekker in ziet zitten.
Geef toe, ouwe butsert van me.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij heeft ook smetvrees, niemand mag hem aanraken enz.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En voor de strakke pakjes waar je die puddingbuksen zo lekker in ziet zitten.
Geef toe, ouwe butsert van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |