abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99088603
http://forum.fok.nl/topic/1676934/13/25

27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: 'Liv', dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 11-07-2011 11:44:26 ]
pi_99088624
Dus Pessie....kom maar op!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:51:10 #3
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_99089696
Over je kindje bij je in bed... ik leg sam tussen ons in op het aankleedkussen, dus niet het voedingskussen. Dat schuif ik dan tegen ons hoodeinde aan. Z kan ik lekker over hhar buikje wrijven. O typefoutjes.... scuzie, sam op de arm :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_99090453
Jelle heeft vannacht voor het eerst bij ons in bed gelegen, was op mijn bed in slaap gevallen en lekker laten liggen. Na de voeding in z'n eigen bed overgelegd.
Hij heeft vandaag ontzettend veel geslapen en lijkt weer een beetje op te knappen gelukkig. Een stuk minder huilen vandaag (en als hij huilde klonk het extra zielig omdat hij z'n stem een beetje kwijt is door het vele huilen).
Vanmiddag tijdens het eten een broodkorstje gegeven en dat werd erg enthousiast ontvangen
pi_99099581
seilram, zo doen wij het ook met slapen op dit moment. Als bartje dan last heeft van krampjes, dan kun je mooi de hand op zijn buikje leggen..

Ik heb een heleboel gelezen over allemaal grote babies die al heel veel kunnen, en ik zit me er echt over te verbazen.. Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat mijn jochie dat straks ook kan..
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:04:35 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99100544
Ik zou nog even wat foto's uploaden van afgelopen zaterdag.
De taart:

Dit heeft Nathan van zn papa en mama gekregen:

De cadeaus! Nathan heeft superveel leuk speelgoed gekregen!

Het filmpje is aan het uploaden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 juli 2011 @ 09:12:07 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99100664
Wauw Pessie! Nathan is verwend!!

Ik ook wat nieuws. Vooralsnog een flinke hit:

(die activiteitendriehoek dus). Geert "speelt" er al mee, maar Jan vind 'm ook hartstikke leuk!!! (en hij is normaal voor vanaf een jaar). op dit moment bij de Bart smit in de opruiming
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:14:11 #8
259886 pessie
pi_99100695

Let niet op het gepraat. We wisten niet dat manlief (nog) aan het filmen was.
pi_99100752
Wat is Nathan goed verwent Pessie, en wat een leuk filmpje. Ik had hem inderdaad zien staan DJMO.
pi_99100979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef pessie het volgende:

Let niet op het gepraat. We wisten niet dat manlief (nog) aan het filmen was.
O+
Net of k Floris zie lopen haha. Die heeft ook een hele tijd zo gelopen met zn wagen, omdat als ie erachter liep hij dat ding omtrok :D
Nu loopt ie er wel "gewoon" achter
En leuke kado's voor Nathan!
Zondag mogen wij :o

Vandaag een jaar geleden was gewoon mn uitgerekende datum :D Toen riep ik nog tegen de verloskundige (had die dag ook mn controle), als Nederland vanavond wint, zal je zien dat ik zondag ga bevallen :D
En idd...En nu is dat gewoon al een jaar geleden en wordt ie bijna 1...
Pff wordt er gewoon emo van :')
pi_99101947
Leuke kado's Pessie! En leuk filmpje O+

Vanmiddag weer een rondje richting het ziekenhuis, ditmaal een afspraak bij de kinder longverpleegkundige voor de pufjes. Hopelijk wat minder lang wachten enzo dan maandag.
Je merkt dat hij echt nog niet lekker is, slaapt ontzettend veel en ik ben blij dat ik hem vandaag een dagje thuis gehouden heb van de creche. Hopelijk is hij morgen weer een beetje dusdanig opgeknapt dat hij er weer heen kan, ik wilde dan naar de Ikea toe om te shoppen voor het nieuwe huis. iemand een meet in groningen of hengelo ;)
pi_99102287
Ik schrok ff, dacht dat Nathan al 1 was, maar jullie hebben het gewoon al gevierd. Ziet er gezellig uit iig! Leuke kadootjes.
Ik heb nog niet echt terug gelezen, had het druk met een zieke Mex, hij was hangerig,had uitslag en wilde niet zoveel eten en het buurjongetje had roodvonk, dus we moesten het even laten checken.
Hij had geen roodvonk gelukkig, maar wel grote keelamandelen en uitslag is vaker bij baby's als ze ziek zijn :? Ook zit er veel smeer in z'n oren en daarvoor moest ik olie verwarmen en in z'n oren doen.
Misschien dat ie daarom zo'n jeuk heeft.

Maar ja, er komen weer 2 tandjes door, dus achteraf was die daarom zo hangerig denk ik...en ik heb een zemelenbadje gedaan en de uitslag is gewoon weg!
Olie heb ik gewoon zo er in gedaan, ik durf geen warme olie in z'n oren te doen hoor....maar het lijkt te helpen.
Verder kan die ineens achteruit kruipen, zelf in zitstand komen en zichzelf optrekken zodat ie staat!
Misschien was ie daardoor ook wel zo zeurderig en hangerig bedenk ik me net.
En hij is vandaag 9 maanden precies O+

Ik las nog dat Floris los kan lopen *O*
Succes in het ziekenhuis mrien!
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:30:39 #13
259886 pessie
pi_99102384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

O+
Net of k Floris zie lopen haha. Die heeft ook een hele tijd zo gelopen met zn wagen, omdat als ie erachter liep hij dat ding omtrok :D
Nu loopt ie er wel "gewoon" achter

Ik vind het zo grappig om te horen dat Floris dit ook deed! Als hij er gewoon achter loopt gaat de auto met Nathan aan de haal, de auto is veel te licht en remt niet genoeg af.
Ik zag gisteren het filmpje van Floris en besefte me toen wel dat Nathan echt niet loopt voor zn eerste verjaardag. Dat dacht ik steeds maar daar stap ik nu maar van af. 13 maanden gaat em denk ik wel ongeveer lukken.

En Nathan heeft een woordje!!!!! *O* . Hij steekt zn hand op en zegt "da da" ("dag dag").

Ik zat eergisteren in de auto met manlief en vroeg me inderdaad al af of Floris nou tijdens de finale geboren is of niet. Wel dus.

Mrien, arme Jelle.
Groningen *O*

Troeta we hebben zn verjaardag vast gevierd omdat we zelf niet weten of wij al terug zijn van vakantie wanneer hij echt jarig is. Verder zitten zn ene opa en oma dan nog in Italie en zn andere opa en oma midden in de oogst. Kortom, dan maar eerder, vieren we zelf zn verjaardag met zn drietjes nog even.
Kindjes krijgen uitslag van verhoging/koorts. Als je ze weg kunt drukken is er niets aan de hand, kun je ze niet wegdrukken kun je beter de HAP bellen (of SEH).
pi_99103271
Niet tijdens de finale hoor :)
Hij is om 7.44 geboren. Maar wel op de dag van de finale dus. Ik had de finale kunnen zien. Had zelfs de laptop van R bij me in het ziekenhuis, maar had geen puf ervoor.
Wel grappig dat jullie t erover hadden :D
Ik had trouwens ook verwacht dat Floris al veeeeeeel eerder zou lopen. Achter zn wagen loopt ie al een hele tijd. Zondag deed ie voor t eerst een paar losse stapjes (precies toen ik er niet was natuurlijk) en maandag deed ie t steeds meer. En gisteren dus ook.
Wel grappig, als ie een stuk of 5 stappen gedaan heeft valt ie zo'n beetje ALTIJD, want dan wil hij te hard gaan :D En dat kunnen ze beentjes niet bijhouden. Achter zn wagen rent ie de kamer door en dat wil hij dus los ook doen.
Dus t kan nog voor Nathans verjaardag hoor!

*O* voor Nathans woordje!

Zieke Mex ;( :*

En nu ga k gauw weer werken :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:27:08 #15
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99106317
@ Pessie, wat een coole taart! En een boel cadeaus! Nog (ik zie net: alvast) gefeliciteerd !!

Vandaag heeft Isa "al" 140 cc op.... dat hadden er al 400 moeten zijn! Weigeren van de fles is vandaag op en top... ze ligt nu wel tevreden te spelen in de box, we laten het maar even.

Misschien toch vrijdag maar naar de huisarts, voor we volgende week op vakantie gaan. Die fles zorgt voor behoorlijk veel stress! Sommige dagen drinkt ze wel meer dan nu en vaak haalt ze 's avonds ook wel in.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:39:23 #16
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99106698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:11 schreef mrien het volgende:
Leuke kado's Pessie! En leuk filmpje O+

Vanmiddag weer een rondje richting het ziekenhuis, ditmaal een afspraak bij de kinder longverpleegkundige voor de pufjes. Hopelijk wat minder lang wachten enzo dan maandag.
Je merkt dat hij echt nog niet lekker is, slaapt ontzettend veel en ik ben blij dat ik hem vandaag een dagje thuis gehouden heb van de creche. Hopelijk is hij morgen weer een beetje dusdanig opgeknapt dat hij er weer heen kan, ik wilde dan naar de Ikea toe om te shoppen voor het nieuwe huis. iemand een meet in groningen of hengelo ;)
Ik zeg Hengelo! *O*
pi_99106729
Nathan wat ben jij verwent zeg en wat veel lecht leuke dingen ook!
En wat een geweldig filmpje :)

Geert <3

Mrien en Jelle succes in het ziekenhuis!

Mex :* wat sneu hopeljk knap je snel op.

Jubelientje, waarschijnlijk ga je wel rustiger op vakantie als je bij de HA geweest bent, dan heb je in elk geval alles gedaan wat je kon :*

Hier gaat het goed!! Sarah heeft gister bij mijn ouders wel een potje gemaakt van het hele slapen overdag, maar goed ze word daar ook altijd megavroeg wakker. Maar nu ligt ze boven in bed en ze slaapt en ik hoop dat ze dat weer even volhoudt :) Toch wel erg lekker hoor, beide meisje in bed even tijd voor mezelf :) (ik laat het huishouden even voor wat het is, ik ben zo vreselijk moe!)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99106945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:39 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik zeg Hengelo! *O*
Prima :D
Gaat mijn voorkeur ook naar uit qua Ikea ;)
Ik overigens wel zonder kind dus ;)
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:49:42 #19
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99107018
*O* Leuk mrien, mag Saartje wel mee? ;) :D

Een *O* voor Nathan en een kusje voor Mex en Jelle. Hopelijk is de ziekenhuisplanning morgen wat strakker mrien!

Geert wat ben je toch een lekker ding! O+

Jubelientje wat rot! :* Ik herken zo dat gevoel van machteloos staan, je kan het er immers niet met een slang in laten lopen ;). Ik zou dan ook zeker even naar de huisarts gaan, als is het alleen al voor je eigen gevoel hierover! Als jij ook heel sterk het gevoel hebt dat het reflux is dan zou ik gewoon een lijstje met zijn klachten maken, je vergeet er als je daar zit toch vaak een paar. Als de arts dat dan ziet is een proefbehandeling met een maagzuurremmer misschien snel geregeld.

Sarah *O*. Neem lekker even de tijd voor jezelf MP, dat huishouden komt loopt niet weg :*.
pi_99107154
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:27 schreef jubelientje het volgende:
Misschien toch vrijdag maar naar de huisarts, voor we volgende week op vakantie gaan. Die fles zorgt voor behoorlijk veel stress! Sommige dagen drinkt ze wel meer dan nu en vaak haalt ze 's avonds ook wel in.
Klinkt als clustergedrag! Dat doen veel borstgevoede baby's, overdag weinig drinken en dan 's avonds inhalen. Krijgt ze dan overall wel genoeg binnen? En is haar groei goed?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:05:16 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99107529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:47 schreef mrien het volgende:

[..]

Hoe laat had je trouwens in gedachten mrien? Ik heb hier om 14u de kinderfysio aan huis bedenk ik me na mijn enthousiaste uitroep :D. Daarvoor en daarna is geen probleem. Ik kan het evt. zelfs wel verzetten naar een ander tijdstip denk ik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:06:58 #22
259886 pessie
pi_99107576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:47 schreef mrien het volgende:

[..]

-O-
pi_99107862
Wow Nathan, goed verwend zeg! En dat
Filmpje, geweldig!

Die Geert groeit ook goed zeg!

Mrien, succes in het zkh!

Mex, beterschap! Maar wat knap dat ie kan gaan staan :o dat zie ik bien over 1 maand niet doen hoor!

Fijn dat de dames op bed liggen! Geniet van de rust!
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:04:54 #24
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99109791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef Claudia_x het volgende:[..]Klinkt als clustergedrag! Dat doen veel borstgevoede baby's, overdag weinig drinken en dan 's avonds inhalen. Krijgt ze dan overall wel genoeg binnen? En is haar groei goed?
@ Ja, ze groeit goed. We houden het vanaf de 1e dag nauwlettend in de gaten en wegen regelmatig. Ze zit aan de onderkant van de groeicurve, maar ze groeit wel.Omdat drinken aan de borst niet goed ging (4 maanden heel veel energie in gestopt) zijn we overgegaan op flesvoeding. Isa werd al een tijdje bijgevoed met een flesje (eerst fingerfeeding) en toen dronk ze fantastisch uit de fles. Maar toen we Isa helemaal uit de fles gingen voeden ging het steeds slechter. Meestal krijgt ze ongeveer 800 cc binnen. Ik hoop dat we dat vandaag ook gaan halen! Ze weegt nu 5900 gram ,dus mag eigenlijk 5 x 200 cc drinken. We hebben al wat fruit geprobeerd, maar dat komt er met melk en al weer uit, dus we wachten daar verder nog even mee. Afspraak met huisarts gemaakt voor vrijdag. Pff!!
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:06:25 #25
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99109851
Over in bed slapen, Lientje slaapt ook bij ons in bed, geheel tegen de adviezen in, dus ik heb me voor mijn gevoel nogal moeten verantwoorden de afgelopen weken...en dat terwijl het zo natuurlijk is en zo fijn voor ons alle drie...

We hebben een aankleedkussen, wat we als matras gebruiken, te zien op de onderstaande foto.

We hebben nu dus een normaal aankleedkussen op de commode. Om het kussen zit een hoesje, er ligt een hydrofiel op en ze heeft een eigen dekentje en sinds een week ook een slaapzak, omdat ze de deken van zich af schopt. De eerste weken sliep ze zo tussen ons in. Maar ik heb vd week ook de co-sleeper neergezet, zodat manlief en ik niet de hele nacht op een randje van het bed hoeven te slapen. De afgelopen twee nachten heeft ze het eerste deel vd nacht in de co-sleeper geslapen, de rest vd nacht bij mij in de holte van mijn arm. Ze wil dat graag en leg ik haar terug begint ze te piepen en doen, speen erin/eruit en mekkeren. Ik kies er dan voor om allemaal lekker te slapen en leg haar bij me neer. Een halve nacht in haar eigen bed vind ik al heel wat op deze leeftijd ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')