Dat is wat krapjes jaquote:Op maandag 11 juli 2011 20:01 schreef mrien het volgende:
Kusje voor Jelte![]()
Sander brengt Jelle nooit naar bed dus dat herken ik niet DMLEn in Lotte's bedje erbij gaan liggen is niet echt ideaal in een peuterbedje
Hoe gaan jullie ermee om?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:48 schreef Troeta het volgende:
Hier hetzelfde probleem Cantare, erg vermoeiend
lief!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef Juud79 het volgende:
Prikken![]()
Oeh, wat vreselijk....ik vind het ook zo erg, dat had ik nooit gedacht van mezelf, nuchter als ik ben.
Ik krijg nu al buikpijn bij het idee, zo'n naald in het beentje van mijn lieve onschuldige kleine mupke...zo zielig.
Morgen ben ik alweer een maand mama, gisteren was het 4 weken geleden dat ze werd geboren en toen waren we op bezoek bij haar oma en werd deze foto gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Het klinkt als, ik durf het bijna niet te zeggen, 'een sprongetje'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij groeit goed j-net
gisterenavond zette Ean het op een krijsen ze was echt niet stil te krijgen. Heb haar maar mee naar ons bed genomen en daar viel ze heel lief tegen mij aan in slaap. Maar terug leggen in haar eigen bedje lukte echt niet. Na de laatste fles is ze wel in haar eigen bedje gaan slapen en vanmorgen kwam ze om 05:30 voor een fles en weer om 07:30 haar naast mij gelegd en madam tukte zo verder om 09:30 wil ik eruit gaan maar dat mocht niet krijsen. Volgens mij heeft ze mama honger.
Haha, goed man! Leuk om te horen dat ie het zo goed doet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:43 schreef cleany het volgende:
zo...vrouwlief naar cb geweest...hij is nu 3 weken oud en 57,5cm, ruim 4100gr. en is qua reflexen z'n tijd ver vooruit. Als het zo door gaat wordt het een basketballer
Ik ben trots
Ik ben 1.69m en manlief 1.82. Ik heb wel 2 broertjes van 1m95quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef Poppedein het volgende:
Mooie stats J-net, inderdaad een lang kereltje! Zijn jullie zelf ook lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |