abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99212099
Hahaha die glijbaan, dan kom je een verdieping lager uit :P :D
Maar inderdaad een leuk plekje zo! Wij willen zo'n blauwe schelp als zandbak. Speelt Leia al met zand?

Danic, ze had inderdaad veel bekijkt. Dat was wel leuk. Ze vond het ook erg leuk!

MP, vervelend dat je kleintje een virus heeft! Hopelijk is ze snel weer beter.
pi_99214585
Tijdje terug zijn we hier in de buurt naar een strandje geweest en ze vond het super leuk! Dus ik verwacht dat dat helemaal goedkomt. En doordat ik haar nog neer kan zetten en ze zichzelf niet verplaatst, hoef ik ook niet constant te rennen (onze buitentafel staat er vlak naast, dus ik kan heerlijk met een boek en kop thee kneuterig erbij hangen :'))

Die glijbaan moet nog ergens anders komen te staan :P is ze gelukkig toch nog te klein voor. En de schommel die ik laatst heel enthousiast kocht, euh, die moet ook nog ergens komen :') en dat zou kunnen, ware het niet dat onze 2 motoren ook nog in de tuin staan :') als we die nou eens ergens anders kunnen neergooien, dan heb ik ruimte zat voor al muppets spul :Y) Orea's kinderspeelparadijs :P
pi_99216532
Mereltje, gefeliciteerd! *O*

Orea, mooi plekje zo. Nu ben ik nóg jaloerser op mensen met een tuin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99219058
MP is Sarah alweer een beetje opgeknapt?
zie er gaaf uit orea
sola dat deed amy wel heel erg leuk

gisteren heeft ean de hele avond gehuild. Vriend en ik wisten het echt niet meer en ook nu is ze erg jengelig en wil absoluut niet slapen.
pi_99219210
Mereltje gefeliciteerd met Femke! *O*
We komen je over 3 dagen vergezellen bij de dreumessen ;)

Ziet er leuk uit, Orea's kinderspeelparadijs :D

Zo morgen inkopen doen voor de verjaardag. Taart halen ook.
Kado halen :@
Hopelijk nog tijd om voor een fiets te kijken, maar dat komt wel goed denk ik :)
Hij gaat trouwens echt steeds beter loslopen! Waren t er maandag 5 stappen achter elkaar max, nu heeft ie t dubbele al bereikt :) hij loopt ook beheerster, dus minder snel wil hij :D En wat ik ook knap vind, als ie bij de schuifpui komt heeft ie ook door dat er een drempel zit, dus dan gaat ie zitten. Ik vind t echt bizar hoe hard hij gaat.
pi_99220471
Even een ego post. Vandaag heeft Yaro een keer of 4 een kokhals reflex gehad terwijl hij niet aan het eten was. Heb er verder geen aandacht aan besteed. Had verder nergens last van en dit leek hem ook niet in de weg te zitten.
Vanmiddag weggeweest, daarna hem eten gegeven en naar bed gebracht (wat hij overigens niet wil, dus hij is nog steeds wakker).

Mijn man hoorde hem af en toe een raar geluid maken. Riep mij. Had het nog niet eerder gehoord vandaag, maar inderdaad vanavond een paar keer gedaan. Zowel met spelen als in rust.
Voor de zekerheid toch maar even met de huisartsenpost gebeld. Gewoon even om te overleggen. Ze noemde dat het misschien een pseudokroep kon worden (had er nog nooit van gehoord, dus even gegoogled). En dat het voor nu niet alarmerend klonk (vind ik ook). Wel moeten we gewoon weer bellen als hij benauwd wordt of als de klachten erger worden. Ze klonken erg behulpzaam, had het gevoel gehoord te zijn. Dat is fijn.
pi_99221331
Dat klinkt niet echt prettig as wel fijn dat ze de tijd voor je namen
pi_99221512
Oeh, wat rot, As! Tip: google voor de zekerheid vast op wat je moet doen als het pseudokroep blijkt te zjin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99221812
Bedankt voor de tip Claudia, heb ik gedaan. Het is dus nog niet zo dat het pseudokroep is, maar door de omschrijving gaf ze aan dat het dit zou kunnen worden. Hij heeft er dus geen last van. Alleen af en toe een gierig geluid met ademhalen. Hij is gelukkig wel in slaapgevallen. Waarschijnlijk worden we morgenochtend wakker en blijkt er niets meer aan de hand. Maak me er ook niet druk om, maar zou het mezelf nooit vergeven als ik niet even voor de zekerheid had gebeld en er blijkt wel meer aan de hand. Mocht het nou wel erger worden weet ik in ieder geval wat ik moet doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 juli 2011 @ 21:59:38 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99222129
Orea: misschien een tip: Zet je glijban aan de rechterkant van de zandbak (dus ongeveer een kwart slag draaien en dan naar rechts schuiven) en dat picknicktafeltje op die verhoging met een (kinder) parasolletje erbij. dan zou je de glijbaan kunnen laten eindigen waar nu de tafel staat, als je daar rubbertegels legt heb je meteen een zachte landingsbaan. Ik heb overigens dezelfde zandbak voor Jan en glijbaan ook maar dan in 't klein :)

(overigens ziet het er nu niet meer zo leeg uit hoor :') meneer slingert z'n speelgoed overal heen. Die kist die je ziet heeft opa trouwens gemaakt voor z'n (plastic) buitenspeelgoed. ligt het mooi uit zicht als Jan 's avonds slaapt).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99222133
ow As hopelijk is het inderdaad niets maar wel fijn dat ze je zo fijn hebben gehoord :)

FR vervelend dat huilen en jengelen. Kon je dan maar even in dat koppie kijken he!

Mooi plekkie Orea :)

Sonnetje, bij Floris zijn verjaardag vieren!! Leuk hoor!

Sarah bleef vanmiddag maar krijsen, het was geen huilen meer, ik heb de meiden in de auto gezet en ben naar mijn ouders gereden! In de auto was het uiteraard prima en bij mijn ouders ging het ook al beter. Daar is ze uitgebreid in bad geweest met opa en Jaël, zo lief, daarna kwam er wat ontspanning in haar lijfje. Maar slapen ho maar... Nu ligt ze op haar buik op mijn benen en slaapt heel ligt, erg lief maar niet top dus! Hopelijk maakt ze een goede nacht en gaat het morgen weer beter. Ik heb mijn eerste werk weekend sinds mijn verlof dus manlief meot het echt helemaal alleen doen morgen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99222328
Oh MamaPurk zo ga je niet lekker je werkweekend in. Fijn dat het autorijden en de andere omgeving hebben geholpen. Ik duim voor een goede nacht en voor een rustig weekend voor je lief, de kinders en voor jou.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 juli 2011 @ 22:03:14 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99222354
Sola: zand in die schelp is een no-go als je het mij vraagt. Bij de minste regen komt er een laag water óp het zand te staan en dan is er niet meer mee te spelen ... als badje is hij wel fijn!

As, F-R, MP, :* huilende / krijsende / niet te troosten kindjes zijn zielig ;( sterkte!

en voor wie ik nu vergeet .. ook een :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_99222663
Sola, je kan beter een schildpad kopen, die deksel gaat over de rand. Ik zag van de week trouwens een koe ook erg leuk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99222727
Hier geen last van water in de zandbak.. En anders gewoon een goedkoop zeiltje over heen.
Wij hebben een blauwe bloem
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:12:59 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_99222796
DJMO dan weet ik niet welke schelp jij hebt, maar hier blijft het keurig droog. Niet dat Tienus er al in speelt, maar Driekus wel natuurlijk.

Wij hadden vandaag de eerste afspraak op het cb en die ging meteen mis. Ik zou em afgezegd hebben?! Niet dus, ik heb gevraagd of ie op een ander tijdstip kon, dat kon niet, dus letterlijk gezegd: "dan laat em zo maar staan". Dus nu er tussen gepropt bij de verpleegkundige ipv de arts en die ging meteen miepen over de 5 flessen, dat zou niet mogen. Zij nog gebeld naar iemand anders en ze bleek geen gelijk te hebben, 5 flessen is prima, er mag dan niet meer dan 10 uur tussen voedingen zitten. Dat haalt ie never nooit niet, dus geen probleem. Ik vond zelf dat ie niet veel gegroeid was in twee weken (maar iets van 140 gram), maar dat was geen probleem. Zelf maak ik me er niet zo druk om, meneer was namelijk wel ineens dik 3 cm langer dan twee weken terug. Dus ik denk dat zijn energie daar in is gaan zitten, ipv groeien in de breedte.
Wel is er spruw geconstateerd, dus meteen spul voor gehaald. Ik vond het vooral jammer dat we geen arts gezien hebben omdat hij wat gelig blijft, ook zijn oogwit is af en toe gelig. Nou weet ik wel dat het geen probleem is zolang ze niet suf zijn enzo, maar ik vind het niet zo fijn zo. Maak me een beetje zorgen.

Mrien, hoe is het met Jelle? Werken de nieuwe pufjes?

En beterschap voor alle zieken (ben hier duidelijk nog niet ingelezen).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99223115
Wat naar dat je afspraak niet is gelopen zoals je had gehoopt Mefke. Zou prima kunnen hoor dat zijn energie is gaan zitten in het groeien in de lengte.
Als je toch nog twijfel en een arts wilt zien kan je dan niet alsnog een andere afspraak maken of bij je eigen huisarts? Al is het alleen om je eigen zorgen weg te nemen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 juli 2011 @ 22:20:57 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99223154
gewoon die van de bart smit Mefke :)

Hoe oud is tienus nu ? Geert heeft ook een (in mijn ogen) hele tijd gelig gezien. Was niets aan de hand, hij heeft gewoon een iets gevoeligere huid dan z'n broer.

vrijdag 8 juli 2011 @ 22:30:05 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99223611
Arme Sarah :*

Mefke, naar zeg op die manier je eerste afspraak! Kun je anders naar het inloopspreekuur van de arts?
pi_99224629
Floris die steeds beter loopt!! Je gaat heel hard jongen! O+

As, wat eng :o goed dat je even de HAP hebt gebeld.. hopelijk zet het niet door als kroep maar was het iets eenmaligs.. Sterkte! :*

DJMO, onze tuin is nog 10 keer groter dan dat stuk, dus de glijbaan komt wel goed ;) ze kan er voorlopig toch nog niet op. We hebben de glijbaan gekregen van de buren, hij gaat al 15 jaar rond in ons hofje O+ is van álle buurtkindjes geweest. Aan het einde van onze tuin zit een hofje waar hij ook nog kan komen te staan, dus ik ga niet moeilijk doen met rubberen stenen enzo (zou ook niet weten waar ik die kwijt moet tussen de vlonders). Hij staat daar nu omdat dat even de handigste plek is.

Arme Sarah, ik hoop echt dat ze snel opknapt MP, dit klink echt zielig... :*

Volgens mij kan een schelp of andere plastic zandbak prima :Y deksel sluit wel goed, volgens mij. Wij hebben heel veel hout in de tuin en wilden daarom graag een houten zandbak :) maar anders was zo'n schelp-achtig iets ding ook meer dan prima geweest!

Mefke, wat een rommelige afspraak zo! Kun je niet nog even bellen om toch een afspraak met de KA in te plannen over dat geelzien? Het is zo zonde om je zorgen te blijven maken, als ze misschien zo kunnen aangeven dat het iets onschuldigs is? En als zij niet op korte termijn kunnen, even bij je HA aankaarten? Sterkte hoor.. :*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:12:27 #171
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99225575
Mefke, ik zou zoiets ook laten checken bij de HA.

Ik had ook iets raars met het CB, ze kwamen op huisbezoek, dat was een prima gesprek. Aan het eind gaf ze me het boekje met daarin de eerste afspraak. Die hadden ze op 10-08 gezet! Dan is ze bijna 2 maand....

Moest ik ze erop attenderen dat er wellicht nog met vier weken wel een afspraak moest zijn. Ja, maar vakantietijd, artsen afwezig. Dus ik riep, dat is niet mijn probleem. Nu heb ik de 20e een afspraak bij de wvk en volgende maand bij de arts, ipv andersom. Wegen heb ik nog niet gedaan, maak ik me niet zo druk over, ben wel heel benieuwd hoe zwaar ze al is. :)
pi_99225984
Rot mef, als je je er zorgen om maakt kun je natuurlijk altijd gewoon bij de huisarts even langs. Vervelend dat het zo ging.

Hier ook niet direct met vier weken een afspraak hoor, met allebei de kinders niet. Ik vond het niet zo'n probleem eigenlijk. Hier was het vreselijk druk blijkbaar, bij oudste was de eerste afspraak pas bij 8 weken, met het advies om naar het inloopspreekuur te komen als ik dat wilde rond 4 weken; en bij jongste was de eerste afspraak met 6 of 7 weken.

Mn muppet doet echt serieuze kruippogingen :o het is zeker zielig om dr vast in het stoeltje te proppen zodat ze voorlopig nog niet kruipt? :P
Ze gaat inmiddels achteruit en gecoördineerd opzij ook. De vooruitknop is nog niet gevonden maar t zit eraan te komen. mn kleine baby ;(
:)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:25:35 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99226221
Wat naar Mefke :* Heeft je huisarts geen inlooppreekuur? Vervelend hoor.
Juud ook al.
Ik heb vorige week het cb maar eens gebeld dat ik nog niets over de 11maanden afspraak had gehoord. Was het maar goed dat ik belde want Ylana was 'uit het systeem verdwenen'. Dat kan blijkbaar als ze na een afspraak geen nieuwe maken. Met 13 maanden konden we wel de 11maandenafspraak krijgen, was ik het niet mee eens. Nu kunnen we deze maand nog.

Mignonne jouw muppet gaat snel, maar kijk eens wat de mijne vanmiddag ineens deed :X :o Waar is mijn kleine baby'tje???? ;( :'( ;( Wie weet was het eenmalige actie O-)

Orea lekker zo'n tuin he? Wij hebben nu al een idioot grote tuin voor randstadbegrippen, maar als wee zometeen bijna 40m2 grond extra betegeld hebben wordt het helemaal leuk :D Soms wel jammer dat die van mij overal al wegkruipt, die blijft mooi niet netjes in de zandbak zitten straks :') Wij hebben ook zie houten maar dan met allemaal kleurtjes, lekker vrolijk joh!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_99226298
woaaaaaaah saffier :o
snel neergezet toch weer zeker? doe es gewoon gek grietje :D

Nee jeetje, knap hoor! En wat groot gelijk hè zo staand O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:31:56 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99226531
Ze ging keurig heel gecontroleerd en netjes en zachtjes uit zichzelf weer zitten ook :X Ze kon zitten 1 dag voor ze 9 maanden was en diezelfde dag trok ze zich op op haar knietjes. Vanuit die positie ging ze ook steeds weer heel netjes zitten. Het gáán zitten vanuit buik of kruipen heeft ze ook sinds gister pas echt door! En dan nog niet eens 100%.
Maar echt he, mijn kleine grietje, mijn baby'tje ;( doe eens gewoon weer lief en klein! :'(
Ylana
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:32:46 #176
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99226576
Ze dacht gewoon; Nieuwe jurk, moet ik wél even showen 8-)
Ylana
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:35:26 #177
100412 mefke79
komt goed!
pi_99226715
we zijn met em bij de ha geweest toen ie 15 dagen was ivm spugen enzo. Toen gaf ze al aan dat het geel zien niet raar was. Maar ja, ik lees overal dat het vooral bij borstvoeding voor komt. Z'n huid geloof ik wel, wij zij beide vrij donker, driekus kleurt ook heel makkelijk, maar dat oogwit...en dat het soms wel en soms niet zo is. Misschien moet ik maar weer een keer bellen.
Ach en het cb...vakantietijd, druk enzo. Bij driekus klopte er ook weinig van de timing. Ik maak me er maar niet druk om, heb fijne ha's, vind ik veel belangrijker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:44:35 #178
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99227182
Tobias heeft ook heel lang geel gezien, die hebben we met 3 maanden voor het geel zien moeten laten bloedprikken. Daar kwam toen uit dat oa de leverwaardes niet in orde waren. We moesten elke week op controle maar ze konden niet echt wat vinden bij hem. Bloedprikken werd toen in eerste instantie overigens gedaan voor mijn gemoedsrust, de arts vond dat het wel meeviel en zei meteen dat het vast door de bv kwam. We hebben een echo van zikjn lever gekregen waar ook niets op te vinden was. Zijn waardes werden steeds een beetje 'beter' en Tobias steeds een beetje minder geel, het verschilde ook per dag. Uiteindelijk is er niet echt iets gevonden.
Ylana zag ook lang geel, de verloskundige vond het typisch een baby'tje wat er wat langer over deed om helemaal bij te kleuren. Bij haar heb ik me nooit zorgen gemaakt om haar kleurtje itt Tobias die wel degelijk wat mankeerde dus.
Ehhhh in het kort? Bloed laten prikken als je je (een klein beetje) zorgen maakt,het hoeft ook niets te zijn :*
Ylana
pi_99227429
Mijn beide dames zijn ook vrij lang geel gebleven maar wij spelen vals want de papa is nog steeds geel(-ish) :+

Nouja wat jij zegt mef. Hoe blij ik ook ben met mijn fijne cb, ik vind de huisarts belangrijker (je moet immers toch eerst langs de ha als er iets is...); het kan zomaar druk zijn en onhandig uitkomen, kan gebeuren. Ik vond het niet zo'n punt om langs het inloopuur te gaan ipv een officiele afspraak.
pi_99234291
Mefke wat naar dat Tienus zo geel blijft zien, ik zou ook gewoon even langs de HA gaan hoor. :*

Ylana kan gewoon staan!! *O*

Mignonne, jou kleintje word al echt een grote, straks moet je het hebben over je grote en je reus :P

Hier is het nog rustig, alles slaapt nog behalve ik.. Ik haat weekenddiensten, dan moet ik er vroeg uit! :O Maar goed, Sarah kwam rond 4 uur vannacht, met een flinke poepbroek, waterdun, echt sneu. Wilde niet meer slapen, haar een klein flesje aangeboden, maar het was allemaal niet goed. Manlief heeft nog een tijd met haar rond gelopen en toen is ze op zijn schouder in slaap gevallen. Hij heeft haar in bed gelegd en nu slaapt ze nog steeds. Hopelijk knapt ze vandaag wel echt op want dit is niets, ze weet gewoon niet wat ze met zichzelf aan moet.
pi_99234387
Wat knap Ylana, en dat je ook gelijk weet hoe je weer moet zitten. Dat had Yaro ook nog niet direct door hoor toen hij kon staan.

:* voor jou MamaPurk. En vroeg op nadat je vannacht ook bezig bent geweest. Ik vind het ook altijd irritant als ik met een vroege dienst (zowel doordeweeks als in het weekend) al de deur uit ben en de rest ligt nog heerlijk in dromenland. Wel fijn dat Sarah nu nog slaapt. Hopelijk is ze daarna ook weer een beetje zichzelf.
pi_99234428
Ylana O+

Wat een rottig CB bezoek Mefke, jammer dat dat blijkbaar vaker bij jullie zo gebeurd

Hoe is het met Yaro As?

Ik kan nog niet echt zeggen of de pufjes aanslaan Mefke, begreep van de longverpleegkundige dat het ook zo'n 2 weken duurt voor je echt effect zou moeten merken. Ik heb hem gisteren de andere puf ook nog een keertje gegeven omdat hij wel erg aan het rochelen was (de blauwe ventolin puf is voor extra zeg maar). Maandag een belafspraak met de KA (aan eind van de dag) over de uitslag van het bloed enzo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:10:25 #183
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99235342
Wat goed van Ylana.

Succes voor Mefke en As met jullie kleintjes.

Kiran kan sinds eergisteren duimen en dat scheelt mij nu 2 nachten een middenindenachtvoeding.
Om 23 a 23.30 vis ik m uit bed en voedt hem.
Vorige nacht hoorde ik m rond 2 uur brabbelen, maar werd geen huilen en toen stil, dus niet naar m toe gegaan en toen was t 5.30.
Afgelopen nacht hoorde ik m om 4.30 werd toen weer stil maar om 5 uurnecht wel honger. Alleen ik was zwlf wel wakker om 2 uur :')

Maar ja nadeel van t duimen is dat hij nu wel veel met hoofd naar 1 kant ligt. Maar ffies kijken wat ik daar mee kan. Iemand nog tips? Hoe doen jullie dat met duiemnd kind.
En hoe lang is het van dat afgeplat hoofd krijgen?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99235859
J-net, ik kan je hier niet echt bij helpen, maar ben wel benieuwd naar tips van anderen.

Ylana O+ wat ben je een cutie! En al staan, meis wat ben je dan ineens lang!

Mefke en Juud, wat irritant joh die cb's. Niet netjes dat jullie op de afspraken moeten letten, dat is hun taak.
Mefke hoe is het met je bekken?
Trouwens, drinkt Driekus nou 5 flessen van 150? Jeetje!

Eva heeft ineens niet meer genoeg aan 600 cc op een dag. Ze dronk de 6e nog 600cc, maar de dag erna 680 en gisteren zelfs 720 :o . Gezien haar gewicht zou ze niet meer mogen dan 750, dus ze zit prima, maar we zijn het niet van haar gewend.
Helaas kwam ze vanmorgen om 05.00 toch ook weer en mocht ik er dit keer uit, omdat mijn vriend er tegelijk uit moest, maar dan voor zijn werk. Als hij haar om 05.00 een flesje gaf in de afgelopen week, dronk ze 70 a 80. Dus ik had een flesje gemaakt van 90/3.
Drinkt ze hem leeg en is het te weinig! Vriend snel er nog 60 bijgemaakt. Ook op! Heeft ze in totaal 160 gedronken, mafkees :') O+ En dat 's nachts (ja voor mij is 05.00 's nachts)

Ben benieuwd wat ze de rest van de dag gaat doen....
pi_99237502
Wij zijn weer thuis. Puck en ik zijn uiteindelijk terug gevlogen.

Vakantiespam volgt in het juiste topic.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:56:42 #186
259886 pessie
pi_99243181
DML welkom terug in het kikkerland! Hoe ging het sollicitatiegesprek?

Wij gaan morgen richting zon en gaan ervan uit 2 weken geen regen te zien *O*
pi_99245760
Lief dat je er naar vraagt Mrien. Na een onrustige avond voor Yaro gister (hij sliep om 21.45 uur ipv 19.00 uur), heeft hij nog onrustig geslapen tot 01.30 uur. Daarna heeft hij echter wel goed geslapen tot 06.00 uur. Dat is een normale tijd voor hem als hij later dan zijn bedtijd gaat slapen. Als hij gewoon op tijd slaapt, slaapt hij altijd langer door.
Om 06.30 uur hebben we hem er weer ingelegd en hij sliep toen uiteindelijk nog van 07.00 - 08.45 uur.

Hij lijkt nergens meer last van te hebben. We hopen dat het dan misschien komt van de vermoeidheid gisteravond. Hij was gewoon lekker vrolijk en druk zoals altijd. Vanmorgen heeft hij onwijs goed gegeten, dus me een klein beetje zorgen gemaakt om niets waarschijnlijk.

Een *O* voor de goede nachten van J-net.
Eva met een drankprobleem ;)
DML welkom terug, hopelijk is de vlucht goed verlopen. Waarom hebben jullie er voor gekozen om terug toch te gaan vliegen?
En Pessie alvast fijne vakantie :W

MamaPurk hoe is het bij jou thuis? Voelt Sarah zich al weer wat lekkerder in haar vel? En hoe heeft jou lief het ervaren in zijn eentje zo?
pi_99246338
Oja, Yaro heeft vandaag ook 3 tellen los gestaan. Hij deed het eigenlijk ineens. Ben benieuwd of hij dat vaker gaat doen.
pi_99252033
Zo vandaag druk dagje gehad. Verjaardagsboodschappen gedaan :) floris en ik moesten met zn 2en want we hadden een servercrash. Best een gedoe, vooral op t eind (tien k zn kado ging kopen). Hij klom uit t karretje/ging staan. We hebben een zandbak gekocht (hadden we al bedacht voor we m bij orea zagen hoor ;)).
Ik.hoop.op mooi weer voor morgen!

Yaro heeft losgestaan *O*
Fijn dat er ook niks aan de hand lijkt te zijn met m.

Dml, welcome back! Is de vlucht goed gegaan?

Pessie, fijne vakantie!

Saffier, klinkt als wat hier was. Mijn 11maanden afspraak stond als al geweest in t systeem (toevallig ook eerst careyn en nu iets anders?)
pi_99252334
Leuk een zandbak Sonnetje. Wat voor één hebben jullie gekocht? Wij moeten trouwens nog een oplossing bedenken voor onze vijver (echt een megabak). Ik vind het niet veilig, maar als ik er zand in schep wordt het zeker een kattenbak i.p.v. zandbak.

Enne bijna is het zo ver, morgen vieren jullie gewoon al zijn verjaardag. Volgens mij wordt het redelijk weer, deels zonnig en een graag op 21 bij ons. En jullie wonen niet heel erg uit de buurt.
pi_99252489
Ja hier ook zoiets idd. Hopelijk lekker tuinzitten. Móet kunnen, nu zitten ze een paar huizen verderop ook in de tuin ;)

Zoiets als orea ook heeft. Bij mn zus vind ie de zandbak helemaal geweldig :)
pi_99252518
J-net Sarah duimt beide duimpjes dus om en om, dus hier geen probleem.. Kan je dus geen tips geven.

Danic, rare Eva, maar wel fijn dat ze zo goed zelf aangeeft dat ze meer wil toch!

DML welkom terug in Nederland :)

Pessie veel plezier bij de zon :)

Sonnetje ik hoop voor jullie ook op een zonnetje morgen :)

Hier heeft Sarah een goede dag gehad met haar zus en papa :) het is goed gegaan en ze lijkt zich een stuk beter te voelen! gelukkig, nu hopen dat ze vannacht ook weer gewoon lekker doorslaapt :)
pi_99252604
Fijn MamaPurk ^O^
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:07:50 #194
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99257236
Gisteren met Isa dus naar de HA geweest. Daar hebben we dus helemaal niets aan! Ze kon ons niet helpen, omdat we ook al bij de kinderarts zijn geweest. Alleen die kan eventueel iets tegen reflux voorschrijven. Isa vertoonde nog geen tekenen van uitdroging.... Wat was (en ben) ik boos! Isa moet dus eerst uitgedroogd zijn voordat de HA actie gaat ondernemen?!
Maandag gaan we op vakantie, we hopen maar dat het goed gaat. Isa drinkt nu ongeveer 600 op een dag met héél veel moeite. Dus gemiddeld 120 per voeding terwijl ze 200 per voeding mag.
We gaan maandag ook alvast bellen met de kinderarts en een afspraak maken voor na onze vakantie. Ondertussen hoop ik dat er een wonder gebeurt en dat ze ineens beter gaat drinken. Want wat is ze ongelukkig als ze 'moet' drinken.

@J-net... volgens mij is het vooral de 1e 3 maanden het grootste 'risico' op afplatting, maar helemaal zeker ben ik niet. De schedel groeit het 1e halfjaat het hardst/snelst.

@Pessie... fijne vakantie!
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_99257401
Jubelientjes wat stom dat het eerst erger moet worden voor ze wat willen doen.. En wat een onzin is dat zeg!! Ik zou hier een heleboel lelijke woorden neer willen zetten :X maar daar heb je niets aan, hopelijk gaat het wel tijdens jullie vakantie en kunnen jullie toch genieten :)
pi_99257462
Wat naar dat je er zo'n rot gevoel aan over hebt gehouden Jubelientje. Ga je toch niet helemaal lekker op vakantie. Volgens mij is 500 cc een beetje het minimum van wat ze binnen moeten krijgen en is die 1000 het maximum. 600 cc is dus niet te weinig, maar het feit dat ze er ongelukkig van wordt is natuurlijk niet de bedoeling.
Hopelijk bied de vakantie voor jullie allemaal wat meer rust en gaat ze daardoor misschien iets makkelijker drinken.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:19:33 #197
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99257671
We gaan wel genieten op vakantie hoor! We hebben besloten niet aan te dringen met de fles, we zien wel. Papa is ook een stuk relaxter nu hij na een drukke periode eindelijk vakantie heeft, dus dat is ook wel fijn! We zijn blij met ieder druppeltje wat naar binnen gaat en daar blijft.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_99257715
Dat lijkt me een goede insteek. Fijn dat papa ook relaxter is. Geniet van jullie vakantie alvast!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:21:23 #199
259886 pessie
pi_99257730
Jubelientje jullie ook alvast een fijne vakantie!

Ik ga afsluiten, tot over 2 weken!
pi_99257742
Dat is inderdaad hoe je erin moet staan Jubelientje! Lekker genieten! En met Isa komt het vast goed, hopelijk kunnen jullie na je vakantia dan snel bij de KA terecht.
pi_99257883
Dacht toch echt dat ik een reactie had geplaatst.....

In ieder geval. Veel plezier Pessie!
pi_99268361
Volgens mij hebben we hier een open-ogen-dromer of een slaapwandelaar. Ze lag te bonken vannacht dus lief had haar wat meer omhoog geschoven. 5 min later hetzelfde. Ik ga kijken, ligt ze met open ogen overdwars tegen de spijlen te trappen.
Geen enkele reactie op mij, ook niet na het terugdraaien, maar ze bleef maar met haar benen zwiepen en met haar hoofd draaien. Ondertussen krabde ze voor de volledigheid haar hoofdhuid aan gort.

Lief spande een laken over haar benen, maar dat deed biograaf tegen het schoppen (wel tegen het effect). Opeens keek ze ons aan en meteen was t hele lijf stil. Gek kind.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99268394
Ow dat lijkt me best eng Vanyel... Maar het kan natuurlijk best slaapwandelen oid zijn maar dan dan even anders ;)

Hier een goeie nacht gehad, ze sliep om half 12 en ze slaapt nog steeds! Ik ga zo weer werken dus manlief mag het weer regelen, maar het gaat hem erg goed af :) Sarah lijkt dus wel weer de oude te zijn inclusief oud slaapgedrag, lekker doorslapen :D
pi_99268431
Het werd pas echt eng toen ze vanmorgen na de voeding apathisch voor zich uit bleef staren. Gelukkig ging ook dat over.

Wat een topnacht had jij. 's nachts niet merken dat je een kind hebt O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99268442
Ow ja bah, ik zou het wel in de gaten houden of ze dit niet vaker gaat doen, want helemaal goed klinkt het niet hoor... Ik zou me zorgen maken denk ik, maar goed dat is mijn aard denk ik, ik maak me best snel zorgen :)

En ja zeker topnacht, had ik ook wel nodig want het werk kost me best wat energie op het moment. Ik ga nu aan het werk en ik laat ze allemaal slapend achter, dat blijf ik zo raar vinden, heb ik ze gewoon nog niet even kunnen knuffelen enzo... Nou ja vanavond genoeg tijd om te knuffelen en van de week ook weer!
pi_99268485
Oeh Vanyel, dat klinkt eng! Ik zou het inderdaad even in de gaten houden hoor, wat MP zegt!
Maar ik denk dat ik me ook snel zorgen maak.
pi_99268689
Dat klinkt best eng vanyel! K.zou t ook even in de gaten houden.

Zo hier zo even de laatste dingen opruimen, de boel versieren en dan taart eten :)
Floris was t niet eens met mn plannetje. Had bedacht om er uit te gaan met m als ie wakker zou worden (was half 8). In t weekend prop k er meestal een fles in en ga verder slapen. Nu dus niet want k had zoiets van dan kan k m rond 11uur op bed leggen en dan trekt ie de middag goed. Nja was ie net dus al moe, ogen wrijven, miepen, dus maar op bed gelegd. Niet dat ie t daar echt mee eens is :')
pi_99268775
Vanyel, wat de andere al zeggen goed in de gaten houden!

Zal je altijd zien he Sonnetje, dat het dan niet loopt zoals gepland. Heel veel plezier vandaag, je kleine mannetje is gewoon al groot!!!
pi_99294723
vanyel hoe is het nu met dottir?

Ik ging ean verschonen voor d'r fles ben ik bijna klaar met aankleden ruik ik een poepluiers dus weer verschoond en tijdens de fles jahoor weer feest.
Vriend mag nu niet meer zeuren dat we zoveel luiers hebben
pi_99295346
Altijd leuk, zo'n poepestafette.

Aan Dottir niks meer gemerkt. Hoop dat dat morgen nog zo is, wij gaan iig nu vast slapen voor als het een drukke nacht wordt.
pi_99295694
Vanyel, dat klinkt best eng!

Ik vermoed dat we hier weer een regeldagje hebben, al lijkt het mij best vroeg..(hij is 5 weken 3 dagen). Hij komt de hele dag al om de 2,5 uur, en is tussendoor pieperig, en lijkt ook wat last van krampjes te hebben... Ik ga er maar zoveel mogelijk in mee, vind het zo zielig voor hem..
pi_99296883
Ik kom hier nog even een jaartje foto spammen :P Ik heb het weer erg gezellig gevonden met jullie al was ik de laatste maanden hier niet meer zoveel aanwezig..
Tot later in het dreumestopic :W

Let wel op het kaarsje en de vingertjes.. want hier ging het mis :'(

Gelukkig later wel de helft van het taartje naar binnen gewerkt :9

/Einde fotospam
pi_99296997
Mooi mereltje O+
pi_99297211
mooi hoor mereltje
pi_99297249
Femke O+

Wat was ze klein bij haar geboorte zeg, of lijkt dat maar zo? En wat is ze nu gróót! :o
Gefeliciteerd en tot bij de dreumesjes over een dikke twee maanden!
pi_99297361
Fannetje, ze was inderdaad echt mini vergeleken met nu, 2960 gram.

Sonnetje leuke verjaardag gevierd vandaag van Floris?

Dank dames :)
pi_99297435
Ooooh Mereltje O+ je meisje! Wat is ze leuk, wat is ze inmiddels groot, en wat is dat jaar hard gegaan hè? (ik zit nu al emo te wezen en dan duurt het hier 'nog' 2 weken voordat ze 1 wordt :D :'))

Tot snel bij de dreumessen hoor! :*
pi_99309885
Ik heb geen baby meer. Om 7.44 precies niet meer. Jeetje..

Gisteren wel een leuke dag gehad O+ hij is heeeel erg verwend.
K zal later op de dag/morgen gepast afscheid komen nemen. En de rest van het verhaal doen ;)
pi_99310388
Floris is 1 *O* HOERA!! (en dan gewoon 1 minuut na geboortetijd posten, muppet :D)
Van harte Son!!! :*
pi_99310512
Hij werd wakker om 7.35. Beetje jammer dat ie daarna weer is gaan slapen :P
Nu hoor k m pas weer.
Wel jammer dat k 1minuut te laat was :P
pi_99310523
Wow Femke wat ben jij mooi! En groot :o Ik geloof niet dat bien over 4 maanden ook zo groot is.

En Floris! Grote, stoere vent alweer 1jaar gefeliciteerd!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 11 juli 2011 @ 09:46:35 #222
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99311161
Floris, congratz :7 *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99311256
Floris hoeraaaa *O*
pi_99311613
Floris gefeliciteerd jongen! Geen baby meer, maar een echten dreumes! Fijn dat jullie een fijne dag hebben gehad en dat Floris schandalig is verwend. Tot snel in het volgende topic! *O*
pi_99311809
Dag Femke en Floris tot snel in het volgende topic. Wat is Femke trouwens prachtig!
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')