prutquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zooooooooo, da's het betere werk kokje, big thanks *plop
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
en nu niet meer zeuren he
Nog druk bezig, normale schoonmaakwerk zit er op; ben nu bezig de stuclaag in de woonkamer er af te bikken; Volgende week dinsdag komt de stucadoor voor het muurtje in de gang en wil dan van hem horen of hij ook de gang in de woonkamer kan doen, of dat die nog te nat is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
en muisje, hoe'st met je huisje? Al klaar met de grote schoonmaak en zo, of nog druk bezig?
(dat rijmt![]()
)
pffff, niet zo'n fijn werkje, zeker niet in je vakantie *heeft meelijquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog druk bezig, normale schoonmaakwerk zit er op; ben nu bezig de stuclaag in de woonkamer er af te bikken; Volgende week dinsdag komt de stucadoor voor het muurtje in de gang en wil dan van hem horen of hij ook de gang in de woonkamer kan doen, of dat die nog te nat is.
Mijn rechterschouder doet een beetje zeer, kan je die ff los masseren kokjequote:
*schuift de massageolie naar kokje toequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn rechterschouder doet een beetje zeer, kan je die ff los masseren kokje
is maar te hopen dat het gelijk kan.scheelt waarschijnlijk in de kosten, heeft dan toch meer roodband nodig dan verwachtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog druk bezig, normale schoonmaakwerk zit er op; ben nu bezig de stuclaag in de woonkamer er af te bikken; Volgende week dinsdag komt de stucadoor voor het muurtje in de gang en wil dan van hem horen of hij ook de gang in de woonkamer kan doen, of dat die nog te nat is.
Zeer geen fijn werkje, zeker niet omdat ik niet helemaal fit benquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pffff, niet zo'n fijn werkje, zeker niet in je vakantie *heeft meelij
dat moet hier ook nodig gebeuren, maar voorlopig effe geen tijd, neem van 't najaar een keer een week vrij om dat soort werk te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeer geen fijn werkje, zeker niet omdat ik niet helemaal fit ben![]()
Maar ja moet gebeuren hè, en verder had ik deze vakantie toch gepland om plafonds te witten, muren te schilderen en houtwerk te schilderen e.d.
Dus 10 jaar nicotine aanslag wegwerken
Daar hoop ik wel op ja, muurtje in de gang wordt door energiebedrijf betaald, maar muur in de gang zijn toch echt eigen kosten...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
is maar te hopen dat het gelijk kan.scheelt waarschijnlijk in de kosten, heeft dan toch meer roodband nodig dan verwacht
eeeeeh, doet die stucadoor niet aan hogere rekeningen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op ja, muurtje in de gang wordt door energiebedrijf betaald, maar muur in de gang zijn toch echt eigen kosten...
Ik heb echt niet genoeg aan een week hoor, wil echt alles doen, dus dat betekent dat alles van de muren af moet. Hoop zo snel mogelijk dat de keuken weer op orde is, als daar de vloer er weer in ligt kan ik woonkamer en keuken doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat moet hier ook nodig gebeuren, maar voorlopig effe geen tijd, neem van 't najaar een keer een week vrij om dat soort werk te doen
daarom. Stucadoor houd vast wel rood band overquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op ja, muurtje in de gang wordt door energiebedrijf betaald, maar muur in de gang zijn toch echt eigen kosten...
Ik moet gewoon kijken wat hij wil doen, zorg voor goeie koffiequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, doet die stucadoor niet aan hogere rekeningen?
oooh, maar hier hoeft er niets uitgebikt te worden, alleen plafonds en muren hebben een nieuw verfje nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt niet genoeg aan een week hoor, wil echt alles doen, dus dat betekent dat alles van de muren af moet. Hoop zo snel mogelijk dat de keuken weer op orde is, als daar de vloer er weer in ligt kan ik woonkamer en keuken doen.
doe d'r een worstebroodje bij of een stuk appeltaart, en dan doen ze meestal stukken meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gewoon kijken wat hij wil doen, zorg voor goeie koffie
Er hoefde bij m mij ook niets weggebikt te worden tot die lekkagesquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooh, maar hier hoeft er niets uitgebikt te worden, alleen plafonds en muren hebben een nieuw verfje nodig
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe d'r een worstebroodje bij of een stuk appeltaart, en dan doen ze meestal stukken meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |