Yep, moet ook gebeuren hè....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
jij hard aan het klussen geweest Mouse?? fijne vakantie zo![]()
nog 2 daagjes Ceetje en dan lekker vakantie![]()
quote:
* bollokus knijpquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie ik hier werkelijk wie ik denk te zien![]()
wil iemand mij alsjeblieft even heel hard in mijn arm knijpen
* knijp knijp knijp knijp, AUW, dan moet je niet terugknijpen*quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie ik hier werkelijk wie ik denk te zien![]()
wil iemand mij alsjeblieft even heel hard in mijn arm knijpen
moest toch even langskomen he, maar ga het niet lang volhouden morgen om 5 uur weer opstaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha die bol, verkeerd gereden ?
leuk dat je er weer eens bent![]()
![]()
![]()
![]()
* MaryMouse auw......quote:
mooie tijd om nog een keer om te draaienquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest toch even langskomen he, maar ga het niet lang volhouden morgen om 5 uur weer opstaan
klopt anders rijd ik met de traktor tegen de poortquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooie tijd om nog een keer om te draaien
oh, dus je hebt nog een uurtje of zo en gaat gewoon weer #VGZWquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest toch even langskomen he, maar ga het niet lang volhouden morgen om 5 uur weer opstaan
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt anders rijd ik met de traktor tegen de poort
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
* knijp knijp knijp knijp, AUW, dan moet je niet terugknijpen*
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, dus je hebt nog een uurtje of zo en gaat gewoon weer #VGZW
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik weet, maar heb net nog even de logeerkamer in orde gezet, broertje komt rond 5 uur aan
nu nog een kleine plop en peuk, douchen en dan lekker slapenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik weet, maar heb net nog even de logeerkamer in orde gezet, broertje komt rond 5 uur aan
uurtje vroeger gewordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat ie vandaag al zou komen......quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
wat wil je met een mercedes heul snel ....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
uurtje vroeger gewordenKan je hem gelijk aan het werk zetten
En kijk @Bollokus, dat is een verdraaid handige en pragmatische aanpakquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
uurtje vroeger gewordenKan je hem gelijk aan het werk zetten
Gaat die net zo snel als jouw lambourghiniquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat wil je met een mercedes heul snel ....
de boom in .... een schoon bed vind ik v oldoende , leg er wel een fles wijn bijquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat ie vandaag al zou komen......
Alles netjes.... bosje bloemen klaargezet..... schone handdoekjes ..... snackje, biertje ?
heb ik geen mercedes voor nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat wil je met een mercedes heul snel ....
laat hem eerst maar ff slapen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En kijk @Bollokus, dat is een verdraaid handige en pragmatische aanpak
denk het wel, maar ga morgen met een johniequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat die net zo snel als jouw lambourghini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |