Voor de prijsuitreiking kwamen alle kandidaten weer bij elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef hooibaal het volgende:
De huiskamervraag is natuurlijk waarom Marianne hier een bril draagt. Toen ze die kreeg van Ruben, lag Opa er al uit.
Nee hoor. Want Ruben had (weet niet meer waar) al aangegeven dat het op de laatste draaidag is gebeurd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt mij dat de opnames in Parijs na het ongeval nog plaats hebben gevonden. In dat geval is het dus knap dat Ruben bij Pim in de auto durfde te stappen.
En idd 8 dagen na het ongeval is de reeks afgesloten door alle kandidaten bij elkaar te laten komen en de uitslag bekend te maken.
Het zou mij niks verbazen dat Pim gelijk contact lenzen heeft gekocht. ´Oooow die bril ziet er niet uit en mij kapsel word geruïneerd!´quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
Het vreemde daarvan is dat zowel Pim als Marianne geen bril droegen op die 'laatste' dag.
voor camera zei ie dat de bril hem wel leuk stond. Kan idd een leugen zijn maar Pim is wel zo dat ie alles zegt wat in m opkomtquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen dat Pim gelijk contact lenzen heeft gekocht. ´Oooow die bril ziet er niet uit en mij kapsel word geruïneerd!´
er zit een rijinstructeur naast die de rem kan intrappen als dat moetquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:08 schreef DJKoster het volgende:
https://twitter.com/#!/ppiimm86/status/88549047538954240
Help! Sluit deuren en ramen!
Die man/vader/opa/buurman van Esther is er dus ook éénquote:
Misschien de laatste draaidag op vliegveld Twente?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee hoor. Want Ruben had (weet niet meer waar) al aangegeven dat het op de laatste draaidag is gebeurd.
Hij krijgt vrijdag in Haarlem les van rijinstructrice Fraukje, zo wist ze te meldenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:08 schreef DJKoster het volgende:
https://twitter.com/#!/ppiimm86/status/88549047538954240
Help! Sluit deuren en ramen!
Pim zorgt wel voor mooie kijkcijfers dus.quote:Aanrijding Ruben Nicolai levert kijkcijferrecord op
Presentator Ruben Nicolai heeft dinsdag een kijkcijferrecord behaald met de beelden van zijn veelbesproken aanrijding in de finale van De Allerslechtste Chauffeur van Nederland. De laatste aflevering van het programma trok 1,3 miljoen kijkers naar Nederland 1, aanzienlijk hoger dan de afleveringen daarvoor. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Nicolai werd aangereden door een kandidaat en belandde uit voorzorg in het ziekenhuis. Hij gaf toestemming om de beelden uit te zenden. "Ondanks de relatief goede afloop, vind ik het moeilijk de beelden van het ongeluk terug te zien. Toch wil ik het de kijkers niet onthouden, omdat zoiets ook in het verkeer had kunnen gebeuren", zei hij.
De Allerslechtste Chauffeur was dinsdag het best bekeken programma op primetime. De sterkste concurrent was SOS Verbouwing met 702.000 kijkers op RTL 4.
"Denk eraan emma, als er iemand van rechts langs komt zwemmen, als een gek met je benen spartelen, handen voor je ogen en blind wegzwemmen!"quote:quote van ons pimmeke:
ppiimm86 Pim Kemper
mn nichtje emma net zwemles gegeven en de was in het zonnetje gehangen, straks met adele aan de wandel, die neemt dan ook nog ff een plons
Echt veilig was het ook niet dat zij hun rijbewijs hebben. En het is dan wennen met een nieuwe/andere bril maar beter iets dan niets toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit nog ff te denken, maar echt veilig was het niet om Pim en Marianne in Parijs pas die bril te geven. Ik moet zelf ook altijd een dag of 2 wennen als ik een nieuwe bril met nieuwe sterkte heb....
twas sowieso niet veilig neequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:09 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Echt veilig was het ook niet dat zij hun rijbewijs hebben. En het is dan wennen met een nieuwe/andere bril maar beter iets dan niets toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |